دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

تمامی تلاش ها در این وبلاگ ؛ جلب رضایت امام حاضر و ناظرمان مهدی عج است ؛ امید است با عنایت ایشان موفق باشیم ...

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

به نام خدای مهدی عج




"شهید امیر فناخسرو".از رزمندگان اطلاعات و عملیات لشگر ۲۷ حضرت محمّد رسول اللّه {صلی اللّه علیه و آله و سلم}.


دانشجوی سال دوم، رشته مهندسی ساختمان.

شهادت= فروردین ۱۳۶۷حلبچه، عملیات بیت المقدس۴."دیگر تحمل ندارم در این شهر پُر از فساد و معصیت بمانم"

بخشی از وصیتنامه شهید:.« مرا به سوی خودت بخوان ای معبود من دیگر تحمل ندارم که تک تک همه دوستانم از دستم بروند و باز هم در این شهر پُر از فساد و معصیت بمانم حالا دیگر تنها شدم به هر مؤمن و پاکدامن و پاکدلی دل بستم، مدتی نگذشت که از دستم رفتند...آنها از صِنف خوبانند، باید هم بروند، ولی ما چه کنیم؟ و این همه درد ....حسین(ع) جان، هر سال که محرم می شود، وقتی می خواهیم برایت سینه بزنیم، یکسری از بچه ها از میانمان می روند، یعنی سهمیه هر سال را گلچین می کنندمی خواهم بگم: حسین(ع) جان، هی محرم می آید، باز ما می مانیم با این همه گناه و معصیتپس کی نوبت به ما می رسد؟حسین(ع) جان سال ۶۴محرم با حسین نوروزی، دایی فخرا (شهید علیرضا فخر) و دیگر بچه ها بودیم آنها شهید شدند، جای ما پیش آنها خالیه سال ۶۵ محرم شد، جلال توکلی و بابایی و دیگر عزیزان سال ۶۶ محرم شد محمد فوقانی و یکسری دیگر از بچه ها برادر و دوست عزیزم نادر(فناخسرو) به شهادت رسید.خدا یک خواهشی دارممحرم سال ۶۷ در راه است، هنوز ماه رمضانت نرسیدهیعنی می شه ما را هم جز این قافله ات قبول کنی؟؟؟ ...».

شهید امیر فناخسرو عاقبت به آرزویش رسیددو ماه بعد از شهادت برادرش شهید نادر فناخسروو قبل از آغاز ماه محرم سال ۱۳۶۷ در آستانه ماه مبارک رمضان در حلبچه به مقام شهادت رسیدو فراق و دوری اش از برادر و دوستانش به پایان رسید.

مزار شهید امیر فناخسرو در کنار مزار پدرشگلزار شهدای امامزاده علی اکبر (ع) چیذر.حاج علی اکبر فناخسرو پدر شهیدان فناخسرو از فرماندهان و جانبازان ارتش بود که در اردیبهشت سال ۱۳۸۷ در حین روایتگری برای کاروان های راهیان نور در دوکوهه از دنیا رفت و در کنار مزار پسرانش به خاک سپرده شد.

منبع:
https://www.instagram.com/p/_8S11Hwps2/




http://www.afsaran.ir/link/1176216
http://mehrdadz.blog.ir/post/307
http://hadinet.ir/view/post:8325526


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۰۶
مهرداد بچه مثبت

شهادت

شهید

وصیت نامه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی