دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

تمامی تلاش ها در این وبلاگ ؛ جلب رضایت امام حاضر و ناظرمان مهدی عج است ؛ امید است با عنایت ایشان موفق باشیم ...

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

۱۳ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

به نام خدای شنهای طبس





مهم‌تر از دعا برای تعجیل فرج

مهم‌تر از دعا برای تعجیل فرج حضرت مهدی عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف، دعا برای بقای ایمان و ثبات قدم در عقیده و عدم انکار آن حضرت تا ظهور او می‌باشد؛ زیرا مردن، تنها قطع حیاتِ دنیای چند روزه فانی است، اما بیرون رفتن از عقیده صحیح، موجب هلاکت ابدی از حیات جاوید آخرت و خلود در جهنم است؛ لذا حضرت امیر علیه‌السلام در لیلةُالمَبیت از رسول اکرم صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم می‌پرسد: «أَفِی سَلامَةٍ مِنْ دِینِی؟؛ آیا دین من سالم خواهد بود؟».۱ یعنی از استقامت در دین و ثبات ایمان و عقیده تا مرز شهادت را ـ که از خود شهادت بالاتر است ـ از آن حضرت سؤال می‌کند.

این دعا خیلی عالی است که دستور داده شده است در زمان غیبت خوانده شود، که: «یا أَلله‏ُ یا رَحْمانُ یا رَحِیمُ! یا مُقَلبَ الْقُلُوبِ، ثَبتْ قَلْبِی عَلی دِینِک؛ ای خدا، ای رحمت‌گستر، ای مهربان، ای گرداننده دل‌ها، دل مرا بر دینت ثابت و استوار بدار».۲

در محضر بهجت، ج۲، ص۱۰۱

 

  • ۱. برای بررسی، ر.ک: عیون اخبارالرضا، ج۲، ص۲۶۶؛ امالی صدوق، ص۱۵۵؛ فضائل الاشهر الثلاثة، ص۷۹؛ النصّ و الاجتهاد، ص۲۸۱ و ۵۲۱؛ المراجعات، ص۲۵۱؛ کنزالعمّال، ج۱۱، ص۶۱۷.
  • ۲. بحارالانوار، ج۵۲، ص۱۴۸؛ ج۹۲، ص۳۲۶؛ اعلام‌الوری، ص۴۳۲؛ کمال‌الدین، ج۲، ص۳۵۱؛ مهج‌الدعوات، ص۳۳۲.
http://bahjat.ir/fa/content/4659


مهم‌تر از دعا برای تعجیل فرج حضرت مهدی عج ، دعا برای بقای ایمان و ثبات قدم در عقیده و عدم انکار آن حضرت تا ظهور او توسط خودمان می‌باشد؛ زیرا مردن، تنها قطع حیاتِ دنیای چند روزه فانی است، اما بیرون رفتن از عقیده صحیح، موجب هلاکت ابدی از حیات جاوید آخرت و خلود در جهنم است؛دعای، ثَبتْ قَلْبِی عَلی دِینِک؛ یعنی خداوندا دل مرا بر دینت ثابت و استوار بدار

در محضر بهجت، ج۲، ۱۰۱

 


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آبان ۹۷ ، ۰۲:۳۱
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس







نوشته شهید مدافع حرم محمودرضا بیضایی درباره اوضاع منطقه و ظهور ...

شهید مدافع حرم محمودرضا بیضایی
بسم الله الرحمن الرحیم
باید به خودمان بقبولانیم که در این زمان بدنیا آمده‌ایم و شیعه هم بدنیا آمده‌ایم که مؤثر در تحقق ظهور مولا باشیم و این همراه با تحمل مشکلات، مصائب، سختی‌ها، غربت‌ها و دوری‌هاست و جز با فدا شدن محقق نمی‌شود حقیقتاً.

نمی‌خواهم حرفهای آرمانگرایانه بزنم و یا غیر واقعی صحبت بکنم؛ نه! حقیقتاً در مسیر تحقق وعده بزرگ الهی قرار گرفته‌ایم. هم من، هم تو. بحمدالله. خدا را باید بخاطر این شرایط و این توفیق بزرگ شاکر باشیم.

چه بگویم از اوضاع اینجا؛ تاریخ دوباره تکرار شده و این بار ابناء ابوسفیان و آل سفیان بار دیگر آل‌الله را محاصره کرده‌اند؛ هم مرقد مطهر خانم زینب کبری و هم مرقد مطهر دردانه اهل بیت، رقیه (سلام الله علیهما). ولی این بار تن به اسارت آل‌الله نخواهیم داد چرا که به قول امام (ره) مردم ما از مردم زمان رسول الله بهترند.

واضح‌تر بگویم؛ نبرد شام، مطلع تحقق وعده آخرالزمانی ظهور است و من و تو دقیقاً در نقطه‌ای ایستاده‌ایم که با لطف خداوند و ائمه اطهار نقشی بر گردنمان نهاده شده است و باید به سرانجام برسانیمش

تمام دنیا جمع شده‌اند؛ تمام استکبار، کفار، صهیونیست‌ها، مدعیان اسلام آمریکایی، وهابیون آدمکش بی‌شرف، همه و همه جبهه واحدی تشکیل داده‌اند و هدفشان شکست اسلام حقیقی و عاشورایی، رهبری ایران و هدفشان شکست نهضت زمینه‌سازان ظهور است و بس. و در این فضای فتنه آلود، متأسفانه بسیاری از مسلمین نا آگاه و افراطی نیز همراه شده‌اند تا این عَلَم و این نهضت زمینه‌ساز را به شکست بکشانند که اگر این اتفاق بیفتد سالها و شاید صدها سال دیگر باید شیعه خود دل بخورد تا تحقق وعده الهی را نزدیک ببیند.

جبهه جدیدی که از تفکر اسلام آمریکایی، صهیونیسم و ارهاب از کشورهای مختلف از جمله افغانستان، پاکستان، آمریکا، اروپا، یمن، ترکیه، عربستان، قطر، آذربایجان، امارات، کویت، لیبی، فلسطین، مصر، اردن و… به نام جهاد فی سبیل الله تشکیل شده است، هدف نهائیش فقط و فقط جلوگیری از نهضت زمینه‌سازان ظهور و در نهایت مقابله با تحقق وعده الهی ظهور می‌باشد و هیچ ابایی هم از کشتن و مثله کردن و سر بریدن زنان و کودکان بی‌گناه شیعه ندارد، کما اینکه این اتفاق را الان به وفور می‌توان مشاهده کرد و من دیده‌ام.

ان شاء الله در پناه حق و تا [تحقق] وعده الهی و یاری دولت ایشان خواهیم جنگید.

منبع:
http://www.daszarrin.ir/1393/01/14/6632/
http://beyzai.ir/1392/11/10/2481

باز نشر:
http://www.afsaran.ir/Link/844350
http://mehrdadz.blogfa.com/post/741
http://razesorkh.com/view/post:5088309
http://sangariha.com/view/post:6662141/1424114029/
http://hadinet.ir/view/post:8281712

#دست_نوشته_دل_نوشته_شهید_مدافع_حرم
#محمود_رضا_بیضایی_مدافع_حرم_شام_سوریه_عراق_مبارزه
#سهیل_کریمی_عکس_با_رزم_لپتاب_لبتاپ_سلاح
#تولید_محتوا_مذهبی_مهدوی_انقلابی_سایت_افسران_جنگ_نرم

خلاصه:
شهید بیضایی: ما حقیقتاً در مسیر تحقق وعده بزرگ الهی قرار گرفته‌ایم.باید خدا را بخاطر این شرایط و این توفیق بزرگ شاکر باشیم.واضح‌تر بگویم؛ نبرد شام، مطلع تحقق وعده آخرالزمانی ظهور است. ما در نقطه‌ای ایستاده‌ایم که با لطف خداوند و ائمه اطهار نقشی بر گردنمان نهاده شده و باید آنرا به سرانجام برسانیم.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آبان ۹۷ ، ۰۳:۰۰
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس


 





 

 

امام باقر (ع):
سفیانی، سپاهی را به مدینه می فرستد که حضرت مهدی [به ناچار] از آنجا دور شده و به مکه می روند. به سپاهیان سفیانی خبر می رسد که ایشان به مکه رفته اند. او هم سپاهی به دنبال ایشان می فرستد؛ آنها به آن حضرت نمی رسند تا این که ایشان همانند حضرت موسی ترسناک از تعقیب کنندگانشان وارد مکه می شوند. فرمانده سپاه سفیانی وارد بیداء (بیابان) می شوند. منادی هم از آسمان ندا می دهد که ای بیداء! آنها را در کام گیر و بیابان هم آنها را در خود فرو می برد. »


از امام باقر (ع):
... و یبعث السفیانی بعثاً إلی المدینة فینفی المهدی منها إلی مکة، فیبلغ أمیرالجیش السفیانی أن المهدی قد خرج ذلی مکة، فیبعث جیشاً علی أثره، فلا یدرکه حتی یدخل مکة خائفاً یترقب علی سنة موسی بن عمران، قال: و ینزل أمیر جیش السفیانی البیداء، فینادی مناد من السماء: یا بیداء أبیدی القوم، فیخسف بهم.

منبع:
1- الغیبة نعمانی، ص 188؛ بشارة الاسلام، ص 102؛ تاریخ الغیبة الکبری، ص .521وکتاب شش ماه پایانی (الفجر المقدس المهدی علیه السلام و ارهاصات الیوم الموعود)، تألیف مجتبی السادة، ترجمه و توضیح محمود مطهری نیا، ناشر: موعود عصر (عج)، چاپ چهارم، 1385، صفحات 95 و 96

پیامبر اکرم ‏صلی الله علیه و آله و سلم کارنامه سیاه سفیانی و قتل عام مدینه توسط آنان را شرح می د‏هد، در پایان می ‏فرماید: چون به سرزمین بیدا رسیدند، خداوند جبرئیل را برای نابودی آنها می ‏فرستد. جبرئیل با پای خود بر زمین بیدا می ‏زند، پس همه آنها را در کام خود فرو می ‏برد. این است معنای آیه «وَلَوْ تَری اِذْ فُزِعوا». تنها دو نفر از آنها می ‏ماند که یکی بشیر و دیگری نذیر است و آن دو از قبیله جهینه می ‏باشند.

امیرمؤمنان ‏علیه السلام از گسیل داشتن لشکری جرّار به مدینه توسط سفیانی سخن گفته و در پایان از فرو رفتن آنها در کام زمین در سرزمین بیدا گفتگو نموده، می ‏فرماید: این است معنای کلام خداوند که می ‏فرماید: «وَلَوْ تَری اِذْ فُزِعوا». همچنین در ضمن یک حدیث طولانی که به صورت مکتوب برای معاویه ارسال نموده، از کارنامه سیاه سفیانی و از فرو رفتن سپاه او در سرزمین بیدا با استشهاد به آیه یاد شده خبر داده، در پایان می ‏فرماید: آنها از زیر قدم‏هایشان در زمین فرو می ‏روند و کسی از آنها باقی نمی ‏ماند، به جز گزارش‏گری که خداوند صورتش را به پشت سرش برمی ‏گرداند.
www.afsaran.ir/link/726764



عکس و طرح از: مهرداد/بچه مثبت


#وندی_شرمن #امریکا #اعتراف #پول #انرژی_هسته_ای #مذاکرات #سپاه #پاسدار #سپاه_پاسداران #افشاگری #سپاه #سپاه_قدس #توان #ایران #بودجه_دفاعی #مامیتوانیم #کارآفرینی #مرگ_بر_امریکا #ایران #موشک #موشکهای_سپاه #بودجه_سپاه #بودجه_سپاه_پاسداران #اقتصاد #iran #usa

http://mehrdadz.blogfa.com/post/597
http://www.afsaran.ir/Link/726764
http://hadinet.ir/view/post:8247398
http://sangariha.com/view/post:6558649
http://razesorkh.com/view/post:4176517



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آبان ۹۷ ، ۰۲:۰۴
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج









به گزارش فارس، رئیس سابق تیم مذاکره‌کننده آمریکایی (وندی شرمن) گفت:
«نکته مهم که بسیار حائز اهمیت است، این است که شکی وجود ندارد که ایران می‌تواند این پول را برای مقاصد دیگر استفاده کند و سوالی وجود ندارد که با رفع تحریم‌ها، اقتصاد ایران می‌تواند عملکرد بهتری داشته باشد و شک ندارم که با بهبود وضعیت اقتصادی، سپاه پاسداران هم پول بیشتری به دست می‌آورد. اما می‌خواهم به شما یادآوری کنم که سپاه پاسداران و نیروی قدس، با همان مبالغ کم، توانسته بود کارهای زیادی انجام دهد.»
منبع:
http://www.qudsonline.ir/detail/News/378560

#وندی #شرمن #امریکا #اعتراف #پول #انرژی #هسته_ای #مذاکرات #سپاه #پاسداران #سپاه #قدس #توان #ایران #دفاعی #عضو #ارشد #مبلغ #کم #توانسته_اند #ما #میتوانیم #کار #زیادی #مرگ_بر_امریکا

http://www.afsaran.ir/link/1264884
http://mehrdadz.blog.ir/post/530
http://sangariha.com/view/post:6858678/1463179675/





۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آبان ۹۷ ، ۰۱:۴۸
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج







آیت الله بهاءالدینی : لذات روحانی ، نصیب چشم هرزه نمی شود.

منبع:
http://www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=87817

#درس_اخلاق #آیت_الله #بهاالدینی ##چشم #هرزه #نصیب #لذات #روحانی #نمیشود #تشییع #شهید #مدافع_حرم #عرفان #افسران #جنگ_نرم #منبع #عکس_نوشته #مذهبی #اسلام #اعتقد #حجاب #گریه #نقاب #برقه #برقع #محتوا

بازنشر:
http://www.afsaran.ir/Link/1314446
http://mehrdadz.blog.ir/post/536
http://www.hammihan.com/post/12471732
http://sangariha.com/view/post:6879746/1473889694/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آبان ۹۷ ، ۰۰:۲۱
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس








سربلندی امام خمینی و شیخ زکزاکی در امتحان دشوار الهی (حب فرزند)


آیه 28 سوره انفال
و اعْلَمُوا أَنَّما أَمْوالُکُمْ وَ أَوْلادُکُمْ فِتْنَةٌ
و بدانید اموال و اولاد شما، وسیله آزمایش است.

امام(علیه السلام) فرمود: هیچ کس از شما نگوید خداوندا! به تو پناه می برم از این که مرا امتحان کنی، زیرا هیچ کس نیست مگر این که امتحانی دارد. ولی اگر کسی می خواهد به خدا پناه برد و دعا کند، از آزمون های گمراه کننده به خدا پناه برد، خداوند سبحان می فرماید: «بدانید اموال و اولاد شما وسیله آزمایش شماست». معنای این سخن آن است که خداوند مردم را با اموال و اولادشان آزمایش می کند تا آن کس که از روزی اش خشمگین است از آن که شاکر و راضی است عمل آشکار گردد).
نهج البلاغه مولا علی (ع) حکمت 93

امام خمینی بعد از شهادت فرزندشان آقا مصطفی با صبری باور نکردنی در تشییع ایشان شرکت کرده و حتی گریه نکردند.
www.imam-khomeini.ir/fa/n3341/

شیخ زکزاکی بعد از شهادت 3فرزندش در سال93 توسط ارتش،مردم را به آرامش دعوت کرده و خود بر پیکر شهدا نماز خواند!
shohadayeiran.com/fa/news/101949


آیت‌الله هادوی: شیخ ابراهیم زکزاکی با عشق به امام حسین(ع) تشیع را در آفریقا توسعه داد.
اتفاقات امروز نیجریه بشارت حرکت بزرگتری برای تشیع است.

آیت‌الله هادوی،عضو شورای عالی مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) در مراسم پاسداشت شهدای نیجریه که از سوی موسسه خدمات مشاوره‌ای، جوانان و پژوهشهای اجتماعی آستان قدی رضوی و با حضور یاران شیخ زکزاکی و جمع کثیری از مردم مشهد در مسجد کرامت برگزار شد، گفت: اگر امروز اینجا هستیم به سبب این است که از شخصیتی که پرچمدار اهل بیت(ع) است حمایت ‌کنیم و این حمایت از یک تفکر، جریان و مکتب زیرا شخصیت علامه شیخ ابراهیم زکزاکی تبلور مکتب اهل بیت(ع) است.

«آیت‌الله دکتر هادوی تهرانی» افزود: بودجه فراوانی به همراه برنامه‌های گسترده‌ای در آفریقا برای توسعه مسیحیت ایجاد شد که ما یک هزارم این زحمات را برای توسعه تفکر اهل بیت و اسلام در آفریقا نکشیده‌ایم اما حق رشد پیدا می‌کند و باطل از بین می‌رود، اخلاص امام راحل(ره) و شهدا به همراه نورانیت اهل بیت(ع) همه مکرها را باطل کرده است.

وی خاطر نشان کرد: شیخ ابراهیم زکزاکی با عشق به امام حسین(ع) تشییع را در آفریقا توسعه داد، بسیاری از پیروان اولیه ایشان تنها چیزی که می‌دانستند امام حسین(ع) بود و عاشق ایشان شده بودند، اکسیر امام حسین (ع) آفریقای سیاه را امروز روشن و نورانی کرده است.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: پرچمدار پرچم اهل‌بیت(ع) امروز ولایت است و تا وقتی که این پرچم در حال برافراشتگی است اسلام اهل‌بیت‌(ع)در حال توسعه است و سعی کنیم نگذاریم اختلاف نظرها تبدیل به دشمنی، مخالفت و تفرقه در صفوف شود و اگر این وحدت را حفظ کردیم، بدانیم که آینده‌ای بسیار نورانی در انتظار ماست.

منبع:
fa.abna24.com/service/ab/archive/2015/12/18/696365/story.html


استاد رائفی پور: شیخ زکزاکی چگونه با سیره حسینی 25 میلیون نیجریه ای را شیعه کرد.
#استاد_رائفی_پو ر
بیایین مایه زینت #اهل_بیت باشیم
خبردار شدیم دولت کثیف #نیجریه حمله کرده به خونه اقای #زکزاکی و معاون و پزشکشو کشته.
ایشون کیه؟
رهبر شیعیان نیجریه.. ایشون اولین #شیعه نیجریه ست.. سی و هفت سال پیش بخاطر #انقلاب_اسلامی میاد #ایران میره درس #حوزه میخونه برمیگرده نیجریه.
بیست و پنج میلیون آدم رو شیعه میکنه!
من آرزومه ایشونو ببینم خاک نعلین شو بزارم رو چشمم!
روش #تبلیغ این آدم رو ببینین میفهمین چه جوری مایه زینت اهل بیت بوده.
وقتی برگشت کشورش، نه پول داشته نه #رسانه نه #جمهوری_اسلامی ای بوده ازش حمایت کنه.
رفت عین #سیره اهل بیت رو ارائه داد .
دوسال پیش که دولت نیجریه دوتا پسرشو کشتن جمعیت شیعیان از بیست به بیست و پنج میلیون رسید!
روز #عاشورا به #شیعیان دستور داد برن خون رایگان بدن،
#امام_حسین خون داد ماهم خون میدیم.بعد اون روز هر نیجریه ای که بهش خون رایگان میرسه میفهمه این خون شیعه ست و شیعه میشه!چرا چون جز خوبی ندیده!
میگه چقدر اینا خوبن!
چقدر امامشون خوبه! چرا شیعه نشم!
حالا خداوکیلی اینو بزارین کنار این جریان که من رو یه اروپایی تامرز مسلمون شدن کار کرده بودم، بحث اینکه شیعه بشه یا #سنی،گفتم خودت برو تحقیق کن. چون ما از تحقیق نمیترسیم.
بهم ایمیل زده بود
You are wilds!شما وحشی هستین
کنارشم لینک گوگل ایمیج Google image رو زده بود بازش میکردی نوشته بود shia muslimهمش #قمه_زنی و خون و خونریزی میومد.
عکس بچه شش ماهه میومد که به زور کله شو نگه داشتن با تیغ میزنن رو سرش!!!
دیگه هرچی ایمیل زدم جواب نداد... روش این اقای زکزاکی رو بعضی شیعه های اروپایی هم یاد گرفتن.
روز عاشورا بخاطر این جریانات قمه زنی میرن خون میدن. تا جایی که نماینده یکی از کشورهای شمال اروپا رفته بود مجلس سخنرانی کرده بود ما امروز تو کشورمون خون پولی نداشتیم!خون اضافی اومد. یه #فرقه #مذهبی هستن به نام شیعیان که خون رایگان امروز به مردم میدن!
گفتن مگه امروز چه روزیه؟
گفت
Today is #Hosein day!
امروز روز حسینه!
اینجوری امام حسین رو معرفی میکنه.




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ آبان ۹۷ ، ۱۱:۴۲
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج






شهید سید مرتضی آوینی:
اما اکنون به‌راستی هیچ افسانه‌ای عجیب‌تر از حقیقت نیست. در زیر آن آتش بسیار شدید، در آن هنگامه‌ی غریبی که با هیچ زبان و بیانی قابل توصیف نیست، آنجا که هر لحظه در کنارت گلوله‌ی توپ و خمپاره‌ای به زمین می‌خورد و بالای سرت منوری روشن می‌شود، همه‌ی شب کار ادامه دارد.
http://www.aviny.com/article/aviny/Chapters/Matnefilm/part_3/Jadeh.aspx

پیچیدگی شیوه‌های معمول جنگ که ناشی از توسعه‌ی صنایع تسلیحاتی است، مسئله‌ای است که به مهندسی _ رزمی معنا و گسترش خاص کنونی آن را بخشیده است. ماشین جنگ روز به روز، به تبعیت از قدرت‌طلبی استکبار جهانی، پیچیدگی و وسعت عمل بیش‌تری پیدا می‌کند و به همراه آن، از مقیاس‌های انسانی دور و دورتر می‌گردد. آنها قدرت را مطلقاً در پناه تکنولوژی می‌جویند و اگر اینچنین باشد، با این فرض که تکنولوژی منحصراً در اختیار آنهاست، دیگر هیچ‌گاه امید آنکه سیاره‌ی زمین از سیطره‌ی شیاطین و ارباب جور خارج شود وجود نخواهد داشت. اما اینچنین نیست. با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، عصر استخلاف صالحین و مستضعفین آغاز شده است و ما اگرچه به ماشین جنگ و تکنولوژی پیچیده‌ی آن اصالت نمی‌دهیم، اما به‌ناگزیر باید با همان تسلیحات و تجهیزاتی نبرد کنیم که مستکبرین ساخته‌اند.
http://www.aviny.com/article/aviny/Chapters/Matnefilm/part_4/YadiAzAghaTaghi.aspx?&mode=print


پاسخ کوبنده ایران به تجاوزات آبی آمریکا
http://www.yjc.ir/fa/news/5459655

#شهید_آوینی #سید_شهیدان_اهل_قلم #مرتضی_آوینی #آمریکا #دستگیری #سربازان #امریکایی #آبهای #ایران #تجاوز #خطر #عصر #استخلاف #جمهوری_اسلامی #متجاوز #اسارت #اسیر #پیچیدگی #سلاح #صنایع #تسلیحاتی #امید #سیاره_زمین #ارباب_جور #ماشین_جنگ #توسعه

http://www.afsaran.ir/link/1359236
http://mehrdadz.blog.ir/post/897
http://wisgoon.com/pin/19084718/
http://sangariha.com/view/post:6914222
https://hammihan.com/post/14792510

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آبان ۹۷ ، ۰۲:۵۶
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای  شنهای طبس







.
پناهیان: شعار مرگ بر آمریکا ریشۀ قرآنی دارد؛ «وَ الَّذینَ کَفَرُوا فَتَعْساً لَهُمْ» یعنی مرگ بر کسانی که با دین مقابله میکنند.

شعار مرگ بر آمریکا ریشۀ قرآنی دارد؛ «وَ الَّذینَ کَفَرُوا فَتَعْساً لَهُمْ» استاد علیرضا پناهیان:

متأسفانه کسانی هستند که خواسته یا ناخواسته در جهت یاری رساندن به دشمن، به زمزمه‌هایی برای ترک کلمۀ «مرگ بر آمریکا» شروع کرده‌اند. ریشۀ قرآنی صریح این شعار بسیار کوبنده و مؤثر که ناشی از قدرت ما است، آیه‌ای در سورۀ محمد(ص) است. در این آیه خداوند متعال می‌فرماید: «وَ الَّذینَ کَفَرُوا فَتَعْساً لَهُمْ وَ أَضَلَّ أَعْمالَهُم» (محمد/۸) یعنی کسانی که کافر شدند و با دین مقابله می‌کنند؛ مرگ بر آنان باد. دقیقاً معنای فارسی «فَتَعْساً لَهُمْ» این است: «مرگ بر آنان باد» و یعنی «نابود باشند». در اینجا «مرگ» حتی معنای ظاهری را نمی‌دهد، بلکه مرگ به معنای «نابودی» است. در آیۀ فوق، کلمۀ بعد از «فَتَعْساً لَهُمْ» این است: «وَ أَضَلَّ أَعْمالَهُم» یعنی مرگ بر آنان باد و آنان بی‌اثر باشند. همچنان که در آیۀ اول این سوره نیز می‌فرماید: «أَضَلَّ أَعْمالَهُم»

http://www.mehrnews.com/news/2959101

#مرگ_بر_آمریکا #انگلیس #دشمن #اسرائیل #داعش #منافق #نفاق #ریشه #قرآن #آیه #حدیث #روایت #حزب_الله #مرگ #نفرین #پناهیان #استاد_پناهیان #علیرضا_پناهیان #شعار #سوره #کافر  #ریشه_قرآنی #مرگ_بر_اسرائیل #جنگ مبارزه #بهشت #جهنم #فساد #اخلاق #احمدینژاد #حسن_روحانی #




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آبان ۹۷ ، ۰۰:۲۴
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج





مردی به حضرت صادق ـ علیه السلام ـ گفت: برادری دارم که در بغداد زندگی می کند می ترسم در همان شهر بمیرد. حضرت فرمودند: غمی به خود راه مده از اینکه، چه کسی کجا می ‌میرد هرگاه مؤمنی در شرق و یا غرب عالم بمیرد خداوند روح او را به وادی السلام منتقل می‌کند آن مرد سؤال کرد: وادی السلام کجاست؟ حضرت فرمود: پشت کوفه بیابانی است معروف به وادی السلام ارواح مؤمنین دسته دسته اطراف و گرداگرد هم می نشینند، و با هم سخن می گویند.(1)
1) کافی، ج 3، ص 243، حدیث 2.  

در روایتی دیگر، داستان سخن گفتن حضرت علی ـ علیه السلام ـ با اموات در وادی‌السلام از زبان حبه العری نقل شده که حضرت مدت زیادی را شروع به سخن گفتن با آنها کردند. و در پایان از جمع شدن ارواح آنها خبر داده و فردمودند که هر مؤمنی که از دنیا می رود به روح او گفته می شود: به ارواح دیگر مؤمنان در وادی السلام ملحق شو او نیز به جمع آنها می پیوندد، و این وادی السلام قطعه‌ای از بهشت برین است.(2)
2) کافی، ج 3، ص 243، حدیث 1.

ارواح مؤمنین که به وادی السلام می روند ارواح ما به کجا می روند؟
http://www.porseman.org/q/show.aspx?id=104115

محل تجمع ارواح مومنین و کفار +عکس
http://aghigh.ir/fa/news/13494

عکس #قبرستان #وادی_السلام #امام_صادق #ارواح #درگذشتگان #فوت_شده #شیعیان #تازه #کوفه #نجف #اشراف #حدیث #روایت #امام_صادق(ع) #مومن #کافر #توضیح #پیاده_روی #اربعین #عکسنوشته #افسران_سایت #کربلا #سرنوشت #مرگ #عالم_مردگان




امام صادق(ع): هرگاه مؤمنی در شرق و یا غرب عالم بمیرد خداوند روح او را به وادی السلام (پشت کوفه) منتقل می‌کند. آن مرد سؤال کرد: وادی السلام کجاست؟ حضرت فرمود: پشت کوفه بیابانی است معروف به وادی السلام ارواح مؤمنین دسته دسته اطراف و گرداگرد هم می نشینند، و با هم سخن می گویند.


امام صادق(ع): هرگاه مؤمنی در شرق و یا غرب عالم بمیرد خداوند روح او را به وادی السلام (پشت کوفه) منتقل می‌کند.


کافی، ج 3، ص 243، حدیث 2

مردی به حضرت صادق(ع) گفت: برادری دارم که در بغداد زندگی می کند می ترسم در همان شهر بمیرد. حضرت فرمودند: غمی به خود راه مده که چه کسی کجا می ‌میرد هرگاه مؤمنی در شرق و یا غرب عالم بمیرد خداوند روح او را به وادی السلام منتقل می‌کند آن مرد سؤال کرد: وادی السلام کجاست؟ حضرت فرمود: پشت کوفه بیابانی است معروف به وادی السلام ارواح مؤمنین دسته دسته اطراف و گرداگرد هم می نشینند، و با هم سخن می گویند.


ارواح مؤمنین که به وادی السلام می روند ارواح ما به کجا می روند؟

http://www.porseman.org/q/show.aspx?id=104115


محل تجمع ارواح مومنین و کفار +عکس

http://aghigh.ir/fa/news/13494




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ آبان ۹۷ ، ۰۰:۵۶
مهرداد بچه مثبت


به نام خدای مهدی عج







علی یاسری از فرماندهان سرایاالخراسانی عراق:
امریکا با هدف تغییر نقشه خاورمیانه بزرگ به میدان آمد و هدف او بسیار گسترده‌تر از عراق بود. لذا حضور جمهوری اسلامی ایران و عزیزانی مثل حاج قاسم سلیمانی در منطقه این نقشه را نقش بر آب کردند و باعث شدند امریکایی‌ها تجدید نظر کنند. اگر ایران نبود نمی‌توانستیم به فتوای عظیم آیت‌الله سیستانی مبنی بر جهاد دفاعی عمل و کسی را پیدا کنیم که بتواند مردم را آموزش دهد و مسلح کند و امکانات لازم برای یک ارتش مردمی را تدارک ببیند. وجود جمهوری اسلامی بسیار بابرکت بود و باعث شد ما تا امروز بتوانیم این جنگ را ادامه بدهیم. لذا حضور جمهوری اسلامی در منطقه و عراق با حضور امریکایی‌ها در تناقض است. امریکایی‌ها برای نابودی منطقه آمده‌اند، اما جمهوری اسلامی ایران برای حفظ وحدت منطقه اسلامی آمده است. امریکایی‌ها آمده‌اند که عراق را تجزیه کنند و جمهوری اسلامی ایران برای حفظ وحدت ملت و سرزمین عراق آمده است. همه مردم عراق این تناقض را لمس و درک کرده‌اند.
 حضور جمهوری اسلامی ایران در این منطقه و در برهه زمانی خیلی مؤثر بود و به برکت آن در حال حاضر در عراق اتفاقات زیادی که قبلاً نیفتادند، افتاد. الان عراقی‌ها معنی شهادت و جلسات اهل بیت‌(ع) را فهمیده‌اند. قبلاً مردم معنای شهید و شهادت را به این شکل نمی‌فهمیدند و آن را نمی‌پذیرفتند، ولی الان وقتی شهیدی را تشییع می‌کنند، خوشحال و راضی هستند و شیرینی و گل پخش می‌کنند و با عبارات شاد او را تشییع می‌کنند و الان جمهوری اسلامی ایران دارد هدف اصلی و بزرگ امام راحل را ـ که وحدت است ـ اجرا می‌کند. الان مشاهده می‌کنیم یک خاکریز و سنگر، هم عراقی هست، هم لبنانی، هم سوری، افغانی، شیعه و سنی و... و همه دارند در کنار هم یک هدف را دنبال می‌کنند و هدف‌شان یکی است. سال‌های سال است که تلاش می‌کنند اسرائیل به وجود نیاید، ولی الان خون شهدا و علما پس از سال‌ها رنج و زحمات به بار نشسته و امت واحده تشکیل شده است.
منبع: گزارش خبری رجانیوز:
http://yon.ir/yasery
http://www.rajanews.com/news/242761/%D8%A8%D9%87-%D8%A8%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D8%AC%D9%85%D9%87%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%DB%8C-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D9%85-%D8%B9%D8%B1%D8%A7%D9%82-%D9%85%D8%B9%D9%86%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%D9%87%D8%A7%D8%AF%D8%AA-%D9%88-%D8%AC%D9%84%D8%B3%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%D9%87%D9%84-%D8%A8%DB%8C%D8%AA%D8%B9-%D8%B1%D8%A7-%D9%81%D9%87%D9%85%DB%8C%D8%AF%D9%87%E2%80%8C%D8%A7%D9%86%D8%AF-%D8%A7%D9%85%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7%DB%8C%DB%8C%E2%80%8C%D9%87%D8%A7

#علی_یاسری #علی #یاسری #گزارش #خبری #رجا_نیوز #ارتش #عراق #مردم #عراق #جهاد #فرمانده #آمریکا #تجزیه #منطقه #خاورمیانه #ایران #تقویت #مانع #اهداف #خیانت #شهادت #شهید #تجهیز #کمک #داعش #النصره #نکاح #تجاوز #

بازنشر:
http://www.afsaran.ir/link/1273129
http://mehrdadz.blog.ir/post/541
http://sangariha.com/view/post:6862043/1464472975
http://hammihan.com/post/11087972
//

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ آبان ۹۷ ، ۰۹:۴۵
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس





در تشرف آقا شیخ حسن سامرایی (ره) در سرداب مقدس، حضرت صاحب الزمان به ایشان فرمودند:

به شیعیان و دوستان ما بگویید که خدا را قسم دهند به حق عمه ام حضرت زینب سلام الله علیها که فرج مرا نزدیک گرداند.




نسخه فارسی
امام مهدی (عج):
به شیعیان و دوستان ما بگویید که خدا را قسم دهند به
حق عمه ام (س) که مرا نزدیک گرداند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ آبان ۹۷ ، ۱۵:۰۸
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج







وقتی کوروش دوستها از کوروش هم جلو زده و ضمن سجده بر قبرش ، به ریش او نیز فحاشی میکنند.


عقلت را که به رسانه های آنور آبی بدهی(که اتفاقا سابقه درخشانی در خیانت به ملت ایران دارند)، با تو کاری می کند که کنار قبر پادشاهی که حداقل نشانه اش ریش بود و پشم، شعار بدهی: آزادی اندیشه با ریش و پشم نمیشه!
و کوروش بنده ی خدا با این شعار، متحیر نگاهی به آیینه و ریش بلند و شانه کرده اش کرد و فریاد زد؛ آخر مدعی ملی گرایی! این شعار را سر قبر پادشاهی بی ریش می دادین لااقل!

اگر اخبار این اواخر را مرور کنیم ، یادمان میاید که در جیب داعشی های کشته شده قاشق پیدا شده ، که بعدا متوجه شدند علت ان بوده که ان داعشی فکر میکرده بعد انفجار میرود بهشت و با پیامبر غذا میخورد! پس برای محکم کاری قاشق با خود حمل میکرده!

یا آن یکی بلوک سیمانی به شکم خود بسته بود که بعد انفجار ، بتواند با بدنی سالم! به بهشت رسیده و در بهشت با همسرانش معاشرت داشته باشد!

و این وسط سوالی که پیش میاید ، این است که این جماعتی که اینگونه سجده میکنند و یا ریش کوروش را به تمسخر میگیرند ، چه تفاوتی از نظر عقلی با جماعت داعشی دارند که با انفجار و نابودی خود و دیگران و با ابزار های خاص به دنبال رسیدن به بهشت هستند؟

و من مانده ام در جمجمه این جماعت تفکری هست؟ و اگر هست چرا اینگونه از خود شعار تراوش میکنند.

کوروش دوستهای عزیز بدونند مدیون مدافعان حرم هستیم ؛ و اگر این عزیزان نبودند داعش تخت جمشید و امثالهم رو با خاک یکسان میکرد ، چنانکه اینکار رو در عراق و سوریه مستند انجام داده!

این رو باید دوسنت هر چقدر عشق به کوروش و هخامنش و باستان گرایی در برخی از ما موج میزنه باید چند برابر مدیون کسانی باشیم که امروز بی منت پاسدار جان و مال و ناموس و هویت ما هستند.
واگر دیدید با شعار کوروش و امثالهم، حافظان امنیت امروزمان را هدف قرار داده اند ، باید گفت: داداش داری اشتباهی میزنی...!!! .

#روز #کوروش #هخامنشی #جمعیت #مراسم #حقیقت #تلخ #مدافعان_حرم #سجده #بر #سنگ #مقبره #اشتباه_داری_میزنی #کوروش_هخامنشی #داعش #تخریب #مدیونیم #واقعیت

مراسم سجده به آرامگاه کوروش کبیر!
http://www.yjc.ir/fa/news/5383874

فیلم حیرت انگیز به خاک افتادن مردم مقابل آرامگاه کوروش
http://nazarnews.com/91986

http://www.afsaran.ir/link/1329138
http://mehrdadz.blog.ir/post/714

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ آبان ۹۷ ، ۰۰:۰۱
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس







مهناز افـشار با مدرک تحصیلی دیپلم! همسر رامـین وارد کننده شیرخشک فاسد به کشور ، مدتی پیش فرزندشان را در آلمان به دنیا آوردند تا شناسنامه ایرانی نداشته باشد! اینروزها درباره همه چیز نظریه پردازی میکند! عقـل مان دست هر نا اهل نسپاریم!


مهناز افشار؛ این بار مقابل پیاده‌روی اربعین!

https://www.yjc.ir/fa/news/6711943

https://www.farsnews.com/news/13970801000261


چرا مهناز افشار فرزندش را در آلمان به دنیا آورد؟

www.nazweb.ir/127129-mahnaz-afshar-because-his-birth-in-germany-photo.html

http://shomanews.com/fa/news/819766


واردات شیرخشک فاسد توسط یاسین رامین همسر مهناز افشار

https://www.tabnak.ir/fa/news/753563



حساب 4 سلبریتی که کمک های مردمی را به زلزله زدگان کرمانشاه اهدا نکرده بودند مسدود شد!

https://moviemag.ir/cinema/news/iran-news/21003




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ آبان ۹۷ ، ۱۰:۱۵
مهرداد بچه مثبت