دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

تمامی تلاش ها در این وبلاگ ؛ جلب رضایت امام حاضر و ناظرمان مهدی عج است ؛ امید است با عنایت ایشان موفق باشیم ...

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

۱۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

به نام خدای مهدی عج


افسران - حضرت محمد(ص): دنیا، زندان مؤمن است . هیچ مؤمنی بدون لقای خداوند ، آسایش نمی یابد. و چون از دنیا برود ، از این زندان و قحطگاه می رَهَد.



الدُّنیا سِجنُ المُؤمِنِ ، لا راحَةَ لِمُؤمِنٍ دونَ لِقاءِ اللّه ِ فَإِذا فارَقَ الدُّنیا فارَقَ السِّجنَ وَالسَّنَةَ .
پیامبر خدا صلی الله علیه و آله : دنیا، زندان مؤمن است . هیچ مؤمنی بدون لقای خداوند ، آسایش نمی یابد. و چون از دنیا برود ، از این زندان و قحطگاه می رَهَد.
http://www.hadithlib.com/rolls/view/90102

شیخ مفید و طبرسی روایت کرده‌اند که روزی حضرت امیرالمومنین علیه السلام بر منبر کوفه خطبه می‌خواند و می‌فرمود که از من بپرسید آنچه خواهید پیش از آنکه مرا نیابید پس به خدا سوگند که هر چه سوال کنید از خبرهای گذشته و آینده البته به آن شما را خبر می‌دهم ، پس سعدبن ابن وقاص برخاست و گفت یا امیرالمومنین خبر ده مرا که در سر و ریش من چند مو هست.
منبع:
http://www.askdin.com/showthread.php?t=58633

سردار سعید قاسمی (لحظه شهادت از نگاه سردار قاسمی):
قاسم دهقان آمد  با استفاده اورکت و نبشیها در منطقه و بستن زیپ آنها دو برانکارد درست کرد؛ تا سید مرتضی و یزدان پرست را به عقب منتقل کنیم ؛
سید را روی برانکارد گذاشتیم ؛ گفت چکار میکنید کجا میبرید؟؛ گفتیم بالاخره باید برویم از منطقه ؛ گفت ولم کنید بگزارید همینجا باشم!!!
ای سید مرتضی بریده شده بود و با رگ و مویرگها آویزان بود ؛ سه چهار بار پای او رفت زیر پای من ؛ پا کشیده شد اینها ، بی شباهت به صحنه کربلا و حضرت ابولفضل نبود ... ؛ دیدم دارم اذیت میشوم چشمم را بستم پا رو آوردم گذاشتم روی سینه سید ؛ مرتضی گفت: چکار میکنی؟ ولش کن ... بعد تو این حال و هوا مرتضی مادرش را صدا میزد و میگفت یا فاطمه زهرا یا فاطمه زهرا ... بعد سه مرتبه این دعا را زمزمه میکرد (اللهم اجعل مماتی شهادت فی سبیلک) این خون همینطور داشت میریخت و او بی قرار میشد ؛ برانکارد کوچک بود ، سر سید می افتاد پایین او نمیتوانست راحت نفس بکشد در حالی ما حواسمون نبود و فقط سعی میکردیم با نبشی و برانکارد دستساز الکی او را جابجا کنیم ؛ اینجا دیگه مرتضی تحمل نکرد و ناگاه سرش را بالا اورد و گفت خدا همه گناهان من را ببخش و من را شهید کن!
این آخرین ذکر سید بود و بعد از این دیگر رفت به اغماء ...

دانلود صوت سخنرانی سردار سعید قاسمی سالگرد شهید آوینی:
http://www.afsaran.ir/media/download/1405878
http://yon.ir/9201

#شهید_آوینی #سید_شهیدان_اهل_قلم #مولا_علی #امیرالمومنین #جنگ #تحمیلی #منافقین #غربگرایان #لیبرالیسم #سردارقاسمی #خاطره #لحظه #شهادت #به_خدای_کعبه_رستگار_شدم #مین #بمب #انتخابات #حسن_روحانی #فریدون #روحانی1400 #مردم #رئیسی #قالیباف #جهانگیری #میرسلیم #روایت #منبع #دنیا #زندان #مومن #تنگنا #عرصه #مشکلات #سختی #خستگی #تلاش

http://www.afsaran.ir/link/1366090
http://mehrdadz.blog.ir/post/934
http://wisgoon.com/pin/19431812/
http://sangariha.com/view/post:6919016
https://hammihan.com/post/15136515




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۴:۳۳
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج


افسران - حضرت محمد(ص): چیزی در نزد خداوند محبوب‌تر از توبه کار نیست.../ امیر تتلو و طیب حر انقلاب

رسول اکرم(صلی الله علیه و آله) فرمود:
«لَیسَ شَیءٌ أَحَبَّ إلَی اللهِ مِن مُؤمِنٍ تائِبٍ أو مُؤمِنَةٍ تائِبَةٍ»
چیزی در نزد خداوند محبوب‌تر از مرد مؤمن توبه کار و زن مؤمن توبه کننده نیست.
منبع:
 علی بن موسی، امام هشتم علیه السلام‌، صحیفة الإمام الرضا علیه السلام، محقق، مصحح، نجفی، محمد مهدی، ص ۴۶، کنگره جهانی امام رضا علیه السلام، مشهد، ۱۴۰۶ ق.‌

روایات مختلف درباره توبه:
http://wikiporsesh.ir/%D8%AA%D9%88%D8%A8%D9%87_%D8%A7%D8%B2_%D8%AF%DB%8C%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%87_%D9%82%D8%B1%D8%A2%D9%86


#امیرتتلو #امیر_تتلو #توبه #توبه_کار #طیب_حر_انقلاب #انتخابات #مناظرات #حدیث #رئیسی #قالیباف #جهانگیری #میرسلیم #حسن_روحانی #روحانی1400 #روایت #خاکوبی #بدن #مجیدسوزوکی #اخراجی_ها

http://www.afsaran.ir/link/1365367
http://mehrdadz.blog.ir/post/931
http://wisgoon.com/pin/19392161/
http://sangariha.com/view/post:6918392
https://hammihan.com/post/15098257




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۰:۲۱
مهرداد بچه مثبت
به نام خدای مهدی عج

افسران - رهبر انقلاب بعد از انتخابات 92: تکلیف‌گرائی هیچ منافاتی ندارد با دنبال نتیجه بودن...


رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانشجویان  92/5/6:
 اینجا هم باز بعضی از دوستان گفتند - که رابطه‌ی «تکلیف‌مداری» با «دنبال نتیجه بودن» چیست؟ امام فرمودند: ما دنبال تکلیف هستیم. آیا این معنایش این است که امام دنبال نتیجه نبود؟ چطور میشود چنین چیزی را گفت؟ امام بزرگوار که با آن شدت، با آن حدّت، در سنین کهولت، این همه سختی‌ها را دنبال کرد، برای اینکه نظام اسلامی را بر سر کار بیاورد و موفق هم شد، میشود گفت که ایشان دنبال نتیجه نبود؟ حتماً تکلیف‌گرائی معنایش این است که انسان در راه رسیدن به نتیجه‌ی مطلوب، بر طبق تکلیف عمل کند؛ برخلاف تکلیف عمل نکند، ضدتکلیف عمل نکند، کار نامشروع انجام ندهد؛ والّا تلاشی که پیغمبران کردند، اولیای دین کردند، همه برای رسیدن به نتائج معینی بود؛ دنبال نتائج بودند. مگر میشود گفت که ما دنبال نتیجه نیستیم؟ یعنی نتیجه هر چه شد، شد؟ نه. البته آن کسی که برای رسیدن به نتیجه، برطبق تکلیف عمل میکند، اگر یک وقتی هم به نتیجه‌ی مطلوب خود نرسید، احساس پشیمانی نمیکند؛ خاطرش جمع است که تکلیفش را انجام داده. اگر انسان برای رسیدن به نتیجه، بر طبق تکلیف عمل نکرد، وقتی نرسید، احساس خسارت خواهد کرد؛ اما آن که نه، تکلیف خودش را انجام داده، مسئولیت خودش را انجام داده، کار شایسته و بایسته را انجام داده است و همان طور که قبلاً گفتیم، واقعیتها را ملاحظه کرده و دیده است و بر طبق این واقعیتها برنامه‌ریزی و کار کرده، آخرش هم به نتیجه نرسید، خب احساس خسارت نمیکند؛ او کار خودش را انجام داده. بنابراین، این که تصور کنیم تکلیف‌گرائی معنایش این است که ما اصلاً به نتیجه نظر نداشته باشیم، نگاه درستی نیست.
در دفاع مقدس هم همین جور بود؛ ورود در این میدان، با احساس تکلیف بود؛ آن کسانی که وارد میشدند، اغلب احساس تکلیف میکردند. اما آیا این احساس تکلیف، معنایش این بود که به نتیجه نیندیشند؟ راه رسیدن به نتیجه را محاسبه نکنند؟ اتاق جنگ نداشته باشند؟ برنامه‌ریزی و تاکتیک و اتاق فرمان و لشکر و تشکیلات نظامی نداشته باشند؟ اینجور نیست. بنابراین تکلیف‌گرائی هیچ منافاتی ندارد با دنبال نتیجه بودن.

http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=23346

#رهبر_انقلاب #امام_خامنه_ای #سید_علی #انتخابات #تکلیف_گرایی #نتیجه #به_دنبال #پیگیری #قالیباف #جلیلی #علامه_مصباح #رئیسی #حسن_روحانی #باخت #اتحاد #انصراف #وظیفه #مناظرات #رای_دادن #روحانی1400 #اصلح #کنار_رفتن

http://www.afsaran.ir/link/1362959
http://mehrdadz.blog.ir/post/599
https://hammihan.com/post/14981637
http://sangariha.com/view/post:6916850
http://wisgoon.com/pin/19269246/


ایشان در ادامه در پاسخ به این شبهه و بیان علت این چرا برخی رسیدن به نتیجه را اصل قرار می دهند، گفت:این تفکر ناشی از آن است که ما خود را علت تامه کارها…

به گزارشسلام دلفان به نقل از صابر نیوز، امام خامنه ای روز گذشته و در دیدار رمضانیه دانشجویان، در پاسخ به سؤال یکی از دانشجویان پیرامون رابطه «تکلیف مداری» با «دنبال نتیجه بودن» بیانات مهمی ایراد فرمودند که وقتی این بیانات در کنار موضع گیری های دیگر اشخاص سیاسی و علمای اعلام قرار می گیرد، بسیاری از نکاتی را که اشکال تراشان و شبهه افکنان پاسخ می گوید.
از این رو قبل از آنکه شبهه افکنان و ناجوانمردان بخواهند با دستاویز قرار دادن بیانات امام خامنه ای در دیدار روز گذشته به القاء اختلاف میان فرموده های علامه مصباح و منویات مقام عظمای ولایت بپردازند لازم دیدیم که هماهنگی مواضع علامه مصباح با منویات رهبر معظم انقلاب را به همه گوشزد نماییم.
نائب امام زمان(عج) در دیدار روز گذشته اینگونه مطرح کردند: «رابطه تکلیف مداری با دنبال نتیجه بودن چیست؟» ایشان در پاسخ به این سؤال به جمله معروف امام خمینی (ره) که می فرمودند: «ما به دنبال تکلیف هستیم»، اشاره کردند و افزودند: آیا این جمله بدین معنا است که امام با وجود آن سختی ها و زحماتی که سالها متحمل شده بودند، دنبال نتیجه نبودند؟ قطعاً چنین چیزی صحیح نیست.
رهبر انقلاب اسلامی گفتند: تکلیف گرایی صحیح آن است که انسان در راه رسیدن به نتیجه مطلوب براساس تکلیف عمل و از کارهای ضدتکلیف و نامشروع پرهیز کند.
حضرت آیت الله خامنه ای تأکید کردند: انسانی که برای رسیدن به نتیجه براساس تکلیف عمل می کند، اگر به نتیجه مطلوب هم نرسد، احساس پشیمانی و خسارت نمی کند.
ایشان در جمع بندی این موضوع گفتند: تکلیف گرایی هیچ منافاتی با دنبال نتیجه بودن، ندارد.
شاید شبهه افکنان و کم اطلاعان از مواضع اصولی و دقیق علامه مصباح به تکاپو بیفتند و شعار ایشان که همان شعار امام راحل عظیم الشأن یعنی «ما مأمور به تکلیف هستیم نه نتیجه» رادستاویزی برای تخریب شخصیت ایشان و جایگاه علمی و ولایت پذیری ایشان قرار بدهند. اما وقتی به بیانات این علامه بصیر در روزهای انتخابات نگاهی بیندازیم تطابق غیرقابل انکاری میان مواضع ایشان و مقام عظمای ولایت را شهودا می بینیم.
استاد اخلاق حوزه علمیه قم در تاریخ اول خرداد سال جاری با اشاره به این جمله امام(ره) که فرمود «ما مأمور به تکلیف هستیم نه نتیجه» اظهار داشت: این جمله بلند و پر محتوایی است که اولین بار از امام(ره) شنیدم، با این صراحت تا آن زمان کسی این موضوع را مطرح نکرده بود؛ امروزه این جمله در جامعه انقلابی ما به فرهنگ تبدیل شده است.

رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در تبیین شبهات و ابهاماتی که از این جمله به ذهن می رسد، گفت: یکی از شرایط تکلیف این است که انسان احتمال تأثیر و نتیجه بخش بودن را بدهد به همین دلیل در بحث جهاد می گویند اگر تعداد دشمنان تا دو برابر بود واجب است و در غیر این صورت دیگر واجب نیست.

همچنین یادآور می شود که ایشانبر همین مبنا گفتند: اگر در انتخابات امر دایر شد بر اصولگرا و اصلاح‌طلب، همه باید بر روی اصولگرا اتفاق کنند و نظرات دیگر خود را کنار بگذارند و بر روی شخصی اجماع کنند که در مقابل آنها رأی داشته باشد. ((۹۲/۰۱/۲۱
و ایشان در جایی دیگر می فرمایند:

»با همین نگاه نتیجه محور است که می‌گوییم هرکس کاری کند که موجب اختلال در نظام اسلامی شود حرام است، بنابراین نتیجه عمل هم باید مهم باشد.«

»اگر ما بتوانیم با عقل خود تا حدودی نتیجه را محاسبه کنیم باید این کار را انجام دهیم و این خود نوعی وظیفه است. «

ایشان در ادامه در پاسخ به این شبهه و بیان علت این چرا برخی رسیدن به نتیجه را اصل قرار می دهند، گفت: «این تفکر ناشی از آن است که ما خود را علت تامه کارها می دانیم، در صورتی که برای انجام یک کار هزاران واسطه نیاز است که ما یکی از آن اسباب هستیم«. (۹۲/۰۳/۰۱)

لزوم تذکر این مواضع در فضای رسانه ای پیش از هرگونه جنجال سازی رسانه های وابسته و زنجیره ای و مغالطه های این جریانات، امری بدیهی بود که صابرنیوز به عنوان حامی گفتمان علامه مصباح اقدام به بازانتشار آن نمود.


http://salamdelfan.ir/archives/10064



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۰:۵۷
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج


افسران - رئیسی: هر وقت حرفی میزنیم میگویند دولت قبل!!  از صداوسیما میخواهیم مناظره‌ بین رئیس دولت‌ قبل و فعلی برگزار کند تا بحث‌ها در این زمینه تمام شود!


حجت الاسلام رئیسی بعد از مناظره دوم در مصاحبه با خبرنگار سیما گفت:
ما هر وقت حرفی می‌زنیم می‌گویند دولت قبل دولت قبل؛ از صداوسیما میخواهیم مناظره‌ای بین رئیس دولت‌های نهم و دهم و رئیس فعلی دولت برگزار کند تا بحث‌های این زمینه تمام شود و دولت نسبت به عملکرد خودش پاسخگو باشد.
منبع:
https://www.tasnimnews.com/fa/news/1396/02/15/1398745

#رئیسی #احمدینژاد #روحانی #رئیس_دولت #رئیس_جمهور #انتخابات #مناظرات #مناظره #حسن_روحانی #حسن_فریدون #مناظره_دوم #قالیباف #میرسلیم #هاشمی_طبا #بحث #حاشیه #فیلم #دانلود #عکس_نوشته

http://www.afsaran.ir/link/1362215
http://mehrdadz.blog.ir/post/921
http://wisgoon.com/pin/19232051/
https://hammihan.com/post/14941977
http://sangariha.com/view/post:6916289





۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۲:۱۷
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج



افسران - به آقا سیدعلی بگویید اینقدر طلب مرگ نکند ؛فرج نزدیک است ان شا الله... (حاج آقا داشمند به نقل از امام خمینی)
افسران - به آقا سیدعلی بگویید اینقدر طلب مرگ نکند ؛فرج نزدیک است ان شا الله... (حاج آقا داشمند به نقل از امام خمینی)





حجت الاسلام دانشمند : اگر من از مظلومیت رهبر بگویم شاید دلتان خون بشود ، خیلی مظلومند ایشان .

این موضوع را من با یک واسطه می گویم . با یکی از محافظ های آقا در حرم امام رضا روبروی ضریح ، دو به دو با هم بودیم .

گفتم از آقا چه خبر ؟

میگفت ما روزهای دوشنبه ، ( این را میگفت و گریه میکرد ) می رویم سرکشی میکنیم به خانواده شهدا . آقا می فرمودند به خانواده شهدا نگویید که ما می آییم که به زحمت نیافتند .

یک ربع قبل آقا در ماشین هستند ما درب میزنیم و میگوییم آقا می خواهند تشریف بیاورند منزل و یک سلام و علیکی با مادر و پدر شهید نمایند .

یکبار رفتیم درب خانه دو شهید ، من خودم رفتم دیدم درب باز است و آب و جارو کرده اند . درب زدم ، مادر شهید آمدند دم درب و گفتند : آقا کو ؟

گفتم : کدام آقا ؟

گفت : مقام معظم رهبری کجاست ؟

گفتم : شما از کجا می دانید ؟

شروع کرد به گریه کردن ، گفت دیشب خواب بچه هام را دیدم ، بچه ها آمدند گفتند خوش بحالت ، فردا سید علی می خواهد بیاید خانه تان .

به اینجا که رسید ، مقام معظم رهبری هم رسیدند به درب خانه .

بعد مادر شهید گفت من خواب دیدم که امام هم تشریف آوردند و گفتند فردا آقا سید علی آقا می خواهند بیایند ، ما هم تبریک می گوییم . و یک مطلبی هم امام فرمودند و پیغام دادند که من به شما بگویم .

مقام معظم رهبری فرمودند چه پیغامی ؟

مادر شهید گفتند : امام فرمودند سلام ما را به آقا سید علی آقا برسانید و به ایشان بگویید اینقدر از خدا طلب مرگ نکن ! فرج نزدیک است ان شاءالله .

آقا خیلی گریه کرد .

حجت الاسلام دانشمند : مظلوم است آقا . یک کاری نکنیم که اگر گره ای نمی توانیم باز کنیم ، لااقل گره بر گره نیاندازیم .این واقعاً ظلم است ، خدا نمی بخشد .

در این دنیا مرکز شیعه فقط ایران است . افغانستان ، پاکستان ، مصر ، عربستان و عراق را ببینید . در ممالک اسلامی کجا شیعه همه کاره است ، ایران مرکز شیعه است ، دل امام زمان به شما بسته شده و امید امام به شماست .

خدایا رهبر مظلوم و با کرامت انقلاب را بحق امام زمان محافظت بفرما .

http://salehat.ir/index.php/component/content/article/97-khamenei/agha-va-mahdi/71-1389-07-14-04-56-34

#خامنه_ای #سیدعلی #رهبر #دانشمند #امام_خمینی #مظلوم #طلب #مرگ #مادر #شهید #مادرشهید #خاطره #فرج #ظهور #انتظار #سیاست #مسئولین #خائن #ولایتپذیری #فیلم #دانلود #کلیپ
 

http://www.afsaran.ir/link/1361381
http://www.aparat.com/v/hDo1a
http://mehrdadz.blog.ir/post/915
















۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۹:۴۷
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج


افسران - اینجا کهف شهدا ؛ محل تدفین 5 شهید گمنام ...


شروع ماجرا
در سال 86 عده‌ای از جوانان مومن خیابان ولنجک با هماهنگی بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس تصمیم می‌گیرند در مکانی که قبلا در نظر گرفته‌اند، 5 شهید گمنام را دفن کنند. برای اینکه زمین را از آلودگی‌ها پاکسازی کنند، برنامه چله خوانی زیارت عاشورا را برپا می‌کنند. برخی از اهالی محل از کار تعجب می‌کنند و پیگیر موضوع می‌شوند.

برخی وقتی متوجه ماجرا می‌شوند به خاکسپاری شهدا اعتراض می‌کنند، ولی جوانان بر کار خود اصرار می‌کنند. این کشمکش‌ها به حدی می‌رسد که سردار باقرزاده (رییس بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس) نیز وارد ماجرا می‌شود.

با هماهنگی سردار باقرزاده اهالی معترض به تدفین شهدا و جوانان در حسینیه محل جلسه‌ای را برگزار می‌کنند. گفت و شنودهای نتیجه‌ای به دست نمی‌دهد. در نهایت سردار باقرزاده به قرآن متوسل می‌شود و آیه 16 سوره کهف در مقابل چشمانش پدیدار می‌شود.

با پرس وجو به غاری مخروبه می‌رسند که مربوط به موسسه زلزله نگاری بوده و در بالای خیابان البرز 2 قرار داشته است. انگار همه چیز جور شده بود. غار و اصحاب غار آماده بودند تا در آنجا آرام بگیرند.

شهید آوینی:«تقدیر حقیقی جهان در کف مردانی است که پروای نام ندارند. آنان از گمنامی خویش کهفی ساخته‌اند و در آن آرمیده‌اند. کهفی که آنان را از تطاول دهر مصون داشته است.»
 
 «واذا اعتزلتموهم و ما یعبدون الا الله فاوا الی الکهف ینشرلکم ربکم من رحمته و یهی لکم من امرکم مرفقا.» و به آنها گفتیم هنگامی که از ایشان و آنچه جز خدای یکتا می‌پرستیدند دوری جستید، باید در غار پنهان شوید تا پروردگارتان از رحمت خود بر شما ارزانی دارد و اسباب کار شما را مهیا سازد. (سوره کهف آیه 16)

و اما کهف ...
در انتهای بلوار دانشجو خیابان ولنجک، به راحتی می‌توان نام بزرگ کهف الشهدا را که بر روی کانکس نصب شده، دید. جاده منتهی به کهف الشهدا خاکی است و برای زائرین مشکل آفرین.

در مسیر دو زوج جوان در حال پایین آمدن هستند. انگار این غار زائرین ثابتی نیز دارد. قسمت ورودی مزار سنگ فرش شده و دو تابلوی زیارت شهدا و زیارت وارث در ورودی قرار دارد.

در محوطه غار تصویری از زمان زیارت شهدا، توسط حضرت رهبر فرزانه انقلاب نصب شده؛ در سردر مزار شهدا آیه 16 سوره کهف به چشم می‌آید و یاد بودی نیز کنار در ورودی از طرف بنیاد حفظ و نشر آثار به جای مانده است.

فضای داخل غار محرمی است. پرچم‌ها و سربندهای یا حسین (ع) داخل فضای کوچک آن نصب شده، فضایی به طول 7 و عرض 2 متر. چند دختر جوان مشغول انجام کارهای داخل غار هستند. شهدای کهف از شلمچه، شرهانی، سومار، میمک و جزیره مجنون تفحص شده‌اند و سن شان از 22 تا 25 سال است.

فضا آنقدر معنوی است که هر کس وارد آن می‌شود دوست دارد سکوت کند. در گوشه غار چند مفاتیح و قرآن برای استفاده زائران قرار داده شده؛ دفترچه خاطراتی در کنار مزار شهدا خودنمایی می‌کند، تا زائران حرف‌های ناگفتنی خود را روی آن بنویسند. خواندن این جملات انسان را به فکر فرو می‌برد.

- در راه که می‌آیم با خود می‌گفتم چرا اینجا؟ چرا اینقدر دور؟ وقتی رسیدم، فهمیدم چرا خاک هم می‌تواند بلند باشد. چقدر حقیرم در برابر شما. چقدر...

- ای شهدای گمنام از امام زمان بخواهید که ما را هم گمنام کند تا جسمی که ارزشی ندارد برای کسی نماند و این روح است که متعلق است به او.

- دوست ندارم تا مرا آدم نکردید از دنیا بروم. آرزو دارم در کنار شما، در بهشت پیش امام خویش روزی بگیرم. سعی می‌کنم راه شما را ادامه دهم. خواهش می‌کنم، جان مادرتون خانم حضرت زهرا سلام ا... علیها به من کمک کنید تا از گناهان در پیش روی خود که امکان انجام آن را دارم جلوگیری کنم دوست دارم جلوی خودم را برای این گناهان بگیرم ولی نمی‌توانم، می‌دانم.

- سلام عرض می‌کنم خدمت شهدا. خیلی دوست داشتم بیشتر پیشتون می‌موندم ولی حیف که نمی‌شه. فقط ازتون می‌خوام شفاعت ما رو بکنید و از خدا بخواهید حاجت دل تمامی بندگان را بدهد.

فرصت نمی‌شود تمام دست نوشته‌ها را بخوانم. از همان خواهران جوان می‌خواهم تا به سوالاتم پاسخ دهند. برای حفظ گمنامی، خود را معرفی نمی‌کنند از سال 86 و زمان تدفین شهدای کهف با آنان مانوس هستند. یکی از آنها کمی در مورد نحوه خدمت به شهدا توضیح می‌دهد: «از ابتدای تدفین شهدا، قرار شد امور اینجا را انجام دهیم. زمان خاصی هم ندارد. هر زمان که بتوانیم به اینجا می‌آییم.»

این خادمه شهدا در مورد چگونگی تدفین شهدا حرف‌های نگفته زیادی دارد.» وقتی اهل محل فهمیدند قرار است شهدا در محوطه پایین که الان پمپ بنزین شده، خاکسپاری شوند، شروع به مخالفت کردند. عده‌ای فکر می‌کردند که به دلیل تدفین شهدا در مقابل منزلشان، قیمت خانه آنها پایین می‌آید. یادم می‌آید در جلسه‌ای که سردار باقرزاده برای حل موضوع تشکیل داده بود، بچه‌های مذهبی یک طرف بودند و عده‌ای از اهالی در طرف دیگر. این ننگ به پیشانی ولنجک می‌ماند که 10 متر از زمین خود را به شهدا نداد.»

او خاطره جالبی نیز نقل می‌کند. « بعد از مراسم خاکسپاری شهدا اتفاق جالبی افتاد. فرزند یکی از اهالی که از مخالفان تدفین شهدا بود به بیماری لاعلاجی مبتلا می‌شود. همسر او به شهدای کهف متوسل می‌شود و فرزندش شفا می‌گیرد. تا جایی که می‌دانم آن خانم هر هفته برای زیارت شهدا می‌آید.»

از او می‌پرسم چرا به خود سختی می‌دهد و به اینجا می‌آید؟ در جواب می‌گوید: «حقی که شهدا به گردن ما دارند، باعث می‌شود به اینجا بیاییم. آنها بهترین چیزشان را برای ما فدا کردند. می‌توانستند مثل خیلی‌های دیگر به جبهه نروند.»

همراهش می‌گوید: «برای بر طرف کردن شرمندگی خود به اینجا می‌آییم. به خدا وقتی یاد آن بی حرمتی‌ها به شهدا می‌افتم، مو به تنم راست می‌شود. سر بسته می‌گویم؛ خیلی ما را اذیت می‌کنند، خیلی. به خدا نمی‌توانم بگویم چه کارهایی در حق ما کرده‌اند. ولی ما هیچ گاه از خدمت به شهدا، دست نمی‌کشیم.»

دیگر گریه امانش نمی‌دهد و سکوت می‌کند. دیگری ادامه می‌دهد:» عده‌ای از بچه‌های محل‌های دیگر و حتی مناطق دیگر تهران، برای خدمت به شهدا می‌آیند و تقریبا تعداد ما به 7 یا 8 نفر می‌رسد. مراسم‌های مختلف در کهف الشهدا برگزار می‌شود. تا قبل از سرد شدن هوا، هر صبح جمعه دعای ندبه در محل کهف برگزار می‌شد و امسال برنامه شب‌های قدر در کنار شهدا برقرار بود.»

همراهش دوباره از غریبی شهدا می‌گوید: «دیدید که راه بالا آمدن بسیار مشکل است. عده ای از اهالی اجازه نمی‌دهند همین راه خاکی را آسفالت کنیم. حتی راه مناسب تری نیز برای رسیدن به کهف وجود دارد، ولی جلوی راه را مسدود کرده‌اند. روزهای اول به چند نفر از زائرین متعرض شدند. این حرف‌ها را نمی‌شود جایی گفت.»

وقتی از این دو خادمه می‌پرسم، آیا در طول این مدت نشانه‌ای از شهدا دیده اید، هر دو سکوت می‌کنند و انگار دوست ندارند از رازهای بودنشان با شهدا در این سه سال چیزی بگویند. «غار شهدا رازهای زیادی دارد. چیزهایی که جایی برای گفتن آنها نیست. شهدای گمنام این غار خیلی مظلوم هستند و هیچ نام و نشانی از آنها ثبت نشده است. البته ما سایت اینترنتی www.kahf.ir را راه‌اندازی کرده ایم، ولی خیلی از حرف‌ها را در آنجا نیز نمی‌توان گفت.

وقتی می‌خواستیم برای اولین سالگرد تدفین شهدا مراسم بگیریم، به دنبال جمله‌ای برای سردر غار می‌گشتیم. یکی از دوستان جمله‌ای که شهید آوینی انگار برای همین زمان گفته بود را پیشنهاد کرد: «تقدیر حقیقی جهان در کف مردانی است که پروای نام ندارند. آنان از گمنامی خویش کهفی ساخته‌اند و در آن آرمیده‌اند. کهفی که آنان را از تطاول دهر مصون داشته است.»

کهف الشهدا رازهای مگوی زیادی دارد. از دیدار سرزده رهبر فرزانه انقلاب تا ماجرای شفا گرفتن فرزند یکی از اهالی محل. از آن دو خانم خادم تشکر می‌کنم و آدرس محلی که قرار بود مدفن شهدا باشد را می‌گیرم.

خود را به محلی که قرار بود شهدا در آن دفن شوند می‌رسانم. تپه‌ای در خیابان گلستان که الان به پمپ بنزین تبدیل شده و پارکی در کنار آن قرار دارد.

در زمان بازگشت از کهف دلم گرفته بود. از غربت شهدا، از مظلومیت آن دو خادمه که حرف‌ها شنیده‌اند از اهالی محل.

#کهف_الشهدا #ولنجک #رهبر #انقلاب #خامنه_ای #تدفین #مادر_شهید #شهید_آوینی #پیکر #شهید #گمنام #مفقود_الاثر #کوه #غار #آیه #ماجرا #عکس #جدید #نماد #افسران #اصهاب_کهف #امام_زمان_عج #خادم_شهید #خاطره #خاطرات


http://www.afsaran.ir/Link/1362042
http://mehrdadz.blog.ir/post/846
http://wisgoon.com/pin/19220901/
https://hammihan.com/post/14932169
http://sangariha.com/view/post:6916191



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۰:۲۱
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج


افسران - علی نیکزاد وزیر راه احمدینژاد به عنوان رئیس ستاد انتخابات حجت السلام رئیسی انتخاب شد.




نیکزاد رئیس ستاد انتخابات حجت الاسلام رئیسی شد+ متن حکم
https://www.tasnimnews.com/fa/news/1396/02/02/1385958/

#کمپین #انتخابات #رای_دادن #حسن_روحانی #مصاحبه #رئنیسی #سیدابراهیم #شهید_اوینی #سید_مرتضی #سید_شهیدان_اهل_قلم #فیلم #مستند

حجت الاسلام رئیسی در برنامه زنده شبکه دو سیما چهارشنبه 6 اردیبهشت 96

مسکن مهر هر چه زودتر باید تکمیل شود ؛
درست است معایبی در مسکن مهر وجود داشت ، ولی چرا اینها ؛ به جای برطرف کردن آن ؛ انرا متوقف کرده اند ؟؟؟

چقدر خانواده هایی که فرش زیر پایشان را فروخته اند ؛  طلایشان را فروخته اند و با سختی قسط داده اند و ... باید منتظر بمانند؟ ما در سال اول دولت سعی میکنیم مسکن مهر را تکمیل کنیم.
تولید مسکن با تولید کار متناسب است.
http://www.afsaran.ir/link/1359917


#رئیسی #انتخابات #ریاست_جمهوری #مسکن_مهر #کلیپ #برش #کات_کردن #مهم #قسز #مردم #مظلوم #انتظار #سال_اول #دولت #سال96 #وعده #انتخاباتی


http://mehrdadz.blog.ir/post/911

http://www.afsaran.ir/link/1360207

https://hammihan.com/post/14843995

http://sangariha.com/view/post:6914837

http://wisgoon.com/pin/19136740/






۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۳:۳۲
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج




افسران - تولیدی افسران: رئیسی: مسکن مهر هر چه زودتر باید تکمیل شود.



حجت الاسلام رئیسی در برنامه زنده شبکه دو سیما: مسکن مهر هر چه زودتر باید تکمیل شود ؛ چهارشنبه 6 اردیبهشت 96

درست است معایبی در مسکن مهر وجود داشت ، ولی چرا اینها ؛ به جای برطرف کردن آن ؛ انرا متوقف کرده اند ؟؟؟

چقدر خانواده هایی که طلایشان را فروخته اند و با سختی قسط داده اند و ... باید منتظر بمانند؟ ما در سال اول دولت سعی میکنیم مسکن مهر را تکمیل کنیم.
تولید مسکن با تولید کار متناسب است.

#رئیسی #انتخابات #ریاست_جمهوری #مسکن_مهر #کلیپ #برش #کات_کردن #مهم #قسز #مردم #مظلوم #انتظار #سال_اول #دولت #سال96 #وعده #انتخاباتی

http://www.afsaran.ir/link/1359917
http://mehrdadz.blog.ir/post/907
http://www.aparat.com/v/Pk4LN
http://roshangari.ir/video/48022



عکس حضور حجت الاسلام رئیسی ؛ کاندیدای انقلابی در مراسم عظیم اربعین حسینی

افسران - عکس حجت الاسلام رئیسی ؛ کاندیدای انقلابی در مراسم عظیم اربعین حسینی
http://www.afsaran.ir/link/1361801



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۱:۰۹
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج




افسران - آن برخی که هنوز دنبال احمدی نژاد هستند ؛ با طرفداران حقوق نجومی و برجام و اختلاس چه فرقی میکنند؟؟؟





آن برخی که هنوز دنبال احمدی نژاد هستند ؛ با طرفداران حقوق نجومی و برجام و اختلاس چه فرقی میکنند؟؟؟

دکتر علی شریعتی:
وقتی در صحنه حق و باطل نیستی، وقتی که شاهد عصر خودت و شهید حق و باطل جامعه ات نیستی، هرکجا که می خواهی باش، چه به نماز ایستاده باشی، چه به شراب نشسته باشی، هر دو یکی است.
شهادت «حضور در صحنه حق و باطل همیشه ی تاریخ » است.

گفتم: سرت رو بنداز پایین زندگیتو بکن، به هیچ چیز و هیچ کس فکر نکن، ما بی طرفیم، کار به کار کسی نداریم...

گفت: زیارت عاشورا را خوانده ای... دو دسته جمله دارد، یا سلام است یا لعن؛ جامعه هم دو دسته دارد، مورد سلام اهل بیت (ع) و مورد لعنشان. عاقبت هم دو دسته می شود، بهشت و جهنم، وسط ندارد.

گفتم حتی بی طرف ها...!!!؟؟؟

گفت: در زیارت عاشورا جوابت هست...
(و شایعت و بایعت و تابعت علی قتله...)
امام صادق آن بی طرف ها را هم لعن کرده...
البته زیاد هم بی طرف نبودند...
در آن بحبوحه سرنوشت ساز هر که در لشکر حسین(ع) نباشد در محفل شراب باشد یا محراب نماز... یزیدی است....


آری برادر ، وقتی در این زمانه بسیار حساس هنوز متوجه نشدی باید کدام طرفی باشی و با حمایت از کدام شخص به جبهه ولایت و امامت کمک کنی ، فرقی نمیکند ؛ ناچار همچون بی طرفان کربلا رقم خواهی خورد ...

#امام_حسین #کربلا #بیطرف #میانه_رو #انتخابات #احمدینژاد #رای #ولایت_فقیه #لشکر #شریعتی #نشسته #شراب #نماز #ایستاده #عاشورا #تاسوعا #عکس #طرفدار #حامی #روحانی #فریدون #حسن_روحانی #حسن_فریدون #جبهه_حق

برای سلامتی و ظهور آقا امام زمان صلوات




http://www.afsaran.ir/link/1359715
http://mehrdadz.blog.ir/post/906
http://sangariha.com/view/post:6914561
https://hammihan.com/post/14818321
http://wisgoon.com/pin/19112923/



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۰:۴۱
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی (عج)


افسران -  بگذار اهل ظاهر در جنگ جز ترس و مرگ نبینند؛ ما این جنگ را دری از درهای بهشت می‌دانیم که خداوند جز بر خاصه‌ی اولیای خویش نمی‌گشاید.




 بگذار اهل ظاهر در جنگ جز ترس و مرگ نبینند؛ما این جنگ را دری از درهای بهشت می‌دانیم که خداوند جز بر خاصه‌ی اولیای خویش نمی‌گشاید و اینچنین، حال ما حال عاشقی است که به سوی معشوق می‌رود. کجا دانند حال ما سبکباران ساحل‌ها؟
منبع:
برگرفته از مقاله به سوی معشوق شهید سید مرتضی آوینی
https://www.aviny.com/Article/Aviny/Chapters/Matnefilm/part_2/besooye_mashoogh.aspx?&mode=print


#شهادت #شهید #سالروز #سید_مرتضی #آوینی #سید_َهیدان_اهل_قلم #لبخند #شهدا #لحظه_شهادت #وصف #سیمای_شهدا #چهره #در #بهشت #اولیا #حال_عاشقی #معشوق #سبکبالان #ساحلها #ترس #مرگ #جنگ #اهل_ظاهر #آوینی


http://www.afsaran.ir/link/1357581
http://mehrdadz.blog.ir/post/14
https://hammihan.com/post/14620902
http://sangariha.com/view/post:6911678
http://wisgoon.com/pin/18900751/


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۲:۵۳
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج


افسران - کارگروه های افسران ؛ تولید محتوای گرافیک ، رصد ؛ فیلم و انتشار و ... در سومین نشست افسران





انتظار میرود ؛ افسران با این همه تشکیلات و نفر و کاربر ؛ خروجی توانمند تری داشته باشد.

خصوص در مسائل مهم کشور همچون انتخابات ؛ و به علاوه فرهنگ سازی در زمینه های مختلف

در واقعیت  به نوعی شما فقط در افسران میتوانید فعالیت کنید ؛ آنهم در چارچوب های مشخص ؛ هیچگونه پاسخگویی به سوالات و رفع نیازمندی ها و تقاضایی پاسخ داده نمیشود.

اینکه چرا موضوعات و مناسبت های پست های ارسالی دیر به دیر به روز میشود و یا اینکه از یک هفته قبل تقویم ملی و مذهبی و مناسبتی برای ارسال تولید محتوا چک نمیشود تا کاربران طبق همان تولید محتوا کنند.

اینکه هنوز در افسران شما نمیتوانید پستی را حذف کنید ؛ با وجود پیشنهادی که سال 91 به ادمین افسران داده شد.

اینکه کارگروه هایی برای رفع و آموزش های مختلف بخش ها وجود دارد یا خیر و آیا و اگر دارد خروجی مناسبی داشته است ؛ یا خیر

اینکه چرا پر قدرت تر عمل نمیکنیم در حالی وظیفه مان خیلی سنگین است.

اینکه چرا بخش های مختلف با هم قهر هستند  ؛ در حالی که همه در یک سنگر هستیم و بدون نام و چشم داشت مشغول جنگ نرم هستیم ؛ پس چرا همدل تر عمل نمیکنیم؟

در افسران من ؛ معنی ندارد ؛ همه ما هستیم ؛

باید در پایان سخن رهبر معظم انقلاب را یاد آور شد ؛ که در جمهوری اسلامی در هر جایی قرار گرفته اید ؛ همانجا را مرکز دنیا بدانید و آگاه باشید همه امور متوجه شما است.

پس دلسوزی این حقیر را پای وظیفه شناسی مان بنویسید ؛ ان شا الله شاهد بهبود اوضاع افسران باشیم.

#افسران #جنگ_نرم #دلنوشته #مهرداد #بچه_مثبت #نقد #عکس #کارگروه_ها #رصد #گرافیک #انتشار #رهبری #تولید #محتوا


http://www.afsaran.ir/link/1358818

http://mehrdadz.blog.ir/post/901


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۰:۳۱
مهرداد بچه مثبت