دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

تمامی تلاش ها در این وبلاگ ؛ جلب رضایت امام حاضر و ناظرمان مهدی عج است ؛ امید است با عنایت ایشان موفق باشیم ...

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

۱۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

به نام خدای شنهای طبس







امام باقر (ع):

«خروج سفیانی» و شخصیّت «یمنی» و «سیّد خراسانی» در یک سال، یک ماه و یک روز خواهد بود و درست به سان دانه‌های تسبیح، یکی پس از دیگری خواهد آمد… در آستانه‌ی ظهور امام مهدی علیه السّلام هیچ پرچمی هدایت‌یافته‌تر از پرچم شخصیّت «یمنی» نخواهد بود.

پرچم او، پرچم هدایت و درستی است. چرا که او مردم را به امام مهدی علیه السّلام دعوت می‌کند، هنگامی که این شخصیّت اصلاحگر خروج می‌کند، فروختن سلاح را تحریم می‌نماید.

هنگامی که او به پاخاست با او به پاخیزید. چرا که اگر پرچم هدایت و عدالتی را دیدید روی گردانی از آن برای مسلمان، شایسته و مشروع نیست. از این رو، هرکس از پیوستن به جنبش مرد «یمنی» سرباز زند، اهل آتش خواهد بود چرا که او به حق فرامی‌خواند و به راه مستقیم و بی‌انحراف دعوت می‌کند.»
غیبت نعمانی، ص ٢۵۵، باب ١۴، ح ١٣

 امام مهدی(عج) از ولادت تا ظهور علامه قزوینی ص۵۵۷



شخصی از آیت الله بهجت پرسید "از ظهور چه خبر؟"؛ حضرت آیت‌الله العظمی بهجت(ره) جواب دادند: مراقب اوضاع یمن باشید؛ جرقه‌ای در یمن زده می‌شود که با ظهور ارتباط دارد و ما باید خودمان را برای ظهور آماده کنیم.

https://www.mashreghnews.ir/news/343400





۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۷ ، ۰۳:۳۵
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس




تا حرف از مرگ بر آمریکا میشه یه عده ژست روشنفکری می گیرند و میگن ای ابابا این حرف ها چیه ما الان تو قرن 21 هستم یک مقدار منطقی باشین. یخورده از ژاپنی ها یاد بگیرین. ﺍﺯ رئیس ﺟﻤﻬﻮﺭ ﮊﺍﭘﻦ ﭘﺮﺳﯿﺪﻧﺪ ﭼﺮﺍ ﺷﻤﺎ ﻣﺮﮒ ﺑﺮ ﺍﻣﺮﯾﮑﺎ نمیگین؟ ﮔﻔﺖ: ﻫﻤﯿﻦ ﮐﻪ ﺭﻭﯼ ﻣﯿﺰ ﺭﯾﯿﺲ ﺟﻤﻬﻮﺭ آﻣﺮﯾﮑﺎ ﺗﻠﻔﻦ ﭘﺎﻧﺎﺳﻮﻧﯿﮏ ﺍﺯ ﻣﺤﺼﻮﻻﺕ ﻣﺎ ﺍﺳﺖ، ﺍﺯ ﻣﺮﮒ ﺑﺮ ﺍﻣﺮﯾﮑﺎ ﺑﺎﻻﺗﺮه.

در جواب این عزیزان عرض کنم والا هرچی ما فکر کردیم و تحقیق کردیم دیدیم حکومت ژاپن بر اساس امپراتوری بوده نه ریاست جمهوری و الان اینا رئیس جمهور ژاپن رو از کجا آوردن خدا میدونه. شاید همین دیشب یدفه انتخابات برگزار کردند من بی خبرم.

در خصوص تلفن روی میز آقای اوباما هم من در تعجبم که آیا ممکن هست آمریکا با داشتن شرکت های قوی در تولید تجهیزات الکترونیکی میاد از تجهیزات ژاپن استفاده کنه؟ بعد گفتم از کجا معلوم؟ شاید استفاده کنه. برا همین یه تحقیقی کردم ببینم جریان چیه که خب همه چیز مشخص شد.

طبق تحقیقات مشخص شد رئیس جمهور اوباما از دوتا تلفن روی میزش استفاده می کنه. یکی از اون ها گوشی تلفن Unified IP Phone 7965G سیسکو مجهز به سیستم VoIP که مهم‌ترین دستگاه اوباما در طول روز محسوب میشه.

و گوشی تلفن دیگه اوباما تلفن امنیتی Telecore IST-2 به عنوان ایمن‌ترین گوشی تلفن جهان متصل به خطوط اختصاصی روسای جمهور جهان هست که همانطور که مشخصه هردوتا تلفن هم ساخت آمریکاست نه ژاپن.اما ماجرا به همینجا ختم نمیشه. همین ژاپنی که آمریکا 45 درصد شهر های اون رو ویران کرد چنان دست به سینه آمریکا شد که آمریکا توانست قانون کاپیتولاسیونی که در ایران اعمال کرده بود رو در ژاپن پیاده کنه تاحدی که بارها مردم علیه تجاوزات نظامیان آمریکا به دختران حتی کمتر از 12 سال دست به تظاهرات زده اند که هیچ تاثیری نداشته است.

از طرفی ژاپن بعد از بمباران اتمی توسط آمریکا مجبور شد ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﺑﺎﺯﻧﺪﻩ ﺟﻨﮓ ﺟﻬﺎﻧﯽ ﺍﻟﯽ ﺍﻻﺑﺪ به آمریکا ﻏﺮﺍﻣﺖ پرداخت کنه و بخشی از سرزمین هاش رو در اختیار آمریکا قرار بده برای ساخت پادگان نظامی و خود ژاپن حق داشتن ارتش مستقل رو نداره.

حالا به نظر شما یه همچین کشور فکل زده مفلوکی که غیرت دفاع از ناموس خودش رو هم نداره با ایران پرغرور برابره؟ این ها که حتی جرات گرفتن حق خودشون رو هم ندارن چه برسه به اینکه برن برا اوباما تلفن هم بسازن.



کلیپ در همین باره

https://www.aparat.com/v/Layh6


http://uk.businessinsider.com/picture-of-president-obama-oval-office-2014-12


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۹۷ ، ۰۱:۰۳
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس





https://www.aparat.com/v/8irzp



سردار قاسمی:

مردان بزرگ روز و نوع شهادت شان را خودشان انتخاب میکنند ؛ تو خیلی از وصیت نامه ها شاید دیده باشید ...

شهید محسن حاجی بابا روز قبل شهادت رو به دوستش حسین میگوید ؛ اینجور شهادت که یک تیر به آدم بخوره ؛ آدم کشته بشه ؛ من بهش میگم شهادت سوسولی ...شهادت سوسولی فایده نداره ...

بچه تهران محله پیروزی , مثل خودمون صحبت میکنه ...

حسین به او میگوید خوب چه فرقی میکنه ؛ اینم شهادت است دیگر ...

بعد او میگوید ؛ میدانی آخه به این حال بری پیش آقا ابوالفضل (گریه سردار) من یک تیر خوردم فایده ندارد...

حسین گفت خوب حالا یعنی چی...

محسن حاجی بابا گفت: یعنی یک جوری آدم شهید بشود که هزار تکه بشود آدم رو خواستند آن دنیا به حضرت ابوالفضل معرفی کنند خودت یک تیکه بدنت دستت باشه بگویی آقا من اینم ...

به روز نکشید ؛ زیر منطقه ازگله بمو یک گلوله آمد صاف روی سقف ماشین ؛ محسن حاجی بابا به همراه 2نفر دیگر از فرماندهان محور  (شوندی و بیابانی)به شهادت میرسند ؛ ...

شدت حادثه طوری بوده که پیکر شهید هزار تکه میشود ...

جنازه را جمع کرده به تهران میفرستند برای تدفین ...

مدتی بعد که باقیمانده ماشین را میآورند به محل قرارگاه فرماندهی ایشان ؛ یک تکه دست از پیکر شهید را در آن پیدا میکنند ؛در ادامه  از پدر شهید اجازه میخواهند که ان را در همان منطقه جنگی تدفن کنند.

و اینطور میشود ایشان در دو نقطه سنگ یادبود دارد ...

تهران و منطقه سر پل ذهاب در کرمانشاه ...

دانلود صوت مربوطه سردار:
http://www.afsaran.ir/media/download/1086960

مطلب مرتبط:
وصیت نامه و شرح حال شهید محسن حاجی بابا
http://tehranpress.com/fa/news-details/4818/

بازنشر:
http://www.afsaran.ir/Link/995331
http://mehrdadz.blog.ir/post/63
http://www.cloob.com/u/bachemosbatm/119626293
http://hadinet.ir/view/post:8306489
http://sangariha.com/view/post:6742827/1436008763/
http://razesorkh.com/view/post:5201154

#شهید_محسن_حاجی_بابا
#سخنرانی_سردار_سعید_قاسمی
#تکه_تکه_شدن_شهید_شهادت_خاطرات_شهدا
#منطقه_عملیاتی_کرمانشاه_غرب_سرپل_ذهاب_بازی_دراز
#وصیت_نامه_شهید_تدفین_دست_پیکر_شهید_سر_پل_ذهاب
#بازی_دراز_استان_کرمانشاه




وصیت نامه و شرح حال شهید محسن حاجی بابا

http://tehranpress.com/fa/news-details/4818/


http://sangariha.com/getfile/tmpid:xkedibt3if/M%20haji%20baba_qasemi.mp3

پدر شهید:

http://nmedia.afs-cdn.ir/v1/image/giB-8c_4AHnBqYNTf5ER37WljJN5XCDmSs6BpbFv8Uf-yhnDfwQ-Xw


سردار در کنار مزار:

http://nmedia.afs-cdn.ir/v1/image/CdjESVSg4jQ6zMrNFMJ8JtGHmbnDsBAO-sBu835lxNDfLyCrwPLCnw



سردار قاسمی:
شهید محسن حاجی بابا روز قبل شهادت رو به دوستش حسین میگوید ؛ اینجور شهادت که یک تیر به آدم بخوره ؛ آدم کشته بشه ؛ من بهش میگم شهادت سوسولی
حسین به او میگوید خوب چه فرقی میکنه؟ اینم شهادت است دیگر!
محسن: میدانی آخه به این حال بری پیش آقا ابوالفضل من یک تیر خوردم فایده ندارد...
حسین: خوب حالا یعنی چی؟
محسن: یعنی یک جوری آدم شهید بشود که هزار تکه بشه آدم رو خواستند به حضرت ابوالفضل معرفی کنند خودت یک تیکه بدنت دستت باشه بگویی آقا من اینم ...
به روز نکشید ؛ یک گلوله آمد صاف روی سقف ماشین محسن حاجی بابا و پیکر شهید هزار تکه میشود!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ مرداد ۹۷ ، ۰۲:۵۴
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس







شهید سید مرتضی آوینی:

در عصر جاهلیت، عدالت مفهوم ازیادرفته‌ای است. اهل دنیا را خواب مستی در ربوده است و دزد و شحنه نیز دست در دست هم دارند. آیا چشمی بیدار نمانده است؟ همه چیز در کف نمرود و نمرودیان است. آنها مهلت یافته‌اند تا جهان را میان خویش قسمت کنند و شحنه و قاضی را نیز خود بر گزینند. حکومت ظاهر در کف نمرود است، اما کعبه‌ی عشق را ابراهیم بنا کرده است. ای ابراهیمیان، فریب ظاهر را نخورید! گلستان عدالت در باطن آتشی است که نمرود بر افروخته است.

https://old.aviny.com/Multimedia/aviny/index_05.aspx?&mode=print

http://dl.aviny.com/multimedia/aviny/rf5/halabche-dar-atash-01.mp3



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مرداد ۹۷ ، ۰۱:۱۸
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس






رهبر انقلاب در بین روحانیان حوزه های تهران 96.6.6:
یکی از خصوصیّات ممتاز دیگر امروز، آماده بودن وسایل رساندن پیام است؛ همین فضای مجازی که این برادرمان به تفصیل و خیلی خوب بیان کردند و تعبیر خوبی است که ایشان کرد و به ذهن بنده هم اتّفاقاً همین تعبیر قبلاً رسیده بود که «اسمش فضای مجازی است درحالی‌که واقعاً فضای حقیقی است»؛ یعنی این فضا درون زندگی بسیاری از مردم حضور دارد. خب همین فضای مجازی یک ابزار است؛ یک ابزار بسیار کارآمد برای اینکه شما بتوانید پیامتان را به اقصیٰ‌ نقاط دنیا برسانید، به گوش همه برسانید. این [امکان] دیروز نبود، امروز هست. یکی از امتیازات این است .
http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=37528


رهبر انقلاب در میان علمای خراسان شمالی 91.7.19:
نظام اسلامی یک امکان عظیمی را در اختیار داعیان الی‌اللّه و مبلّغان اسلام قرار داده. کِی چنین چیزی در اختیار شما بود؟ امروز یک طلبه‌ی فاضل در تلویزیون می‌نشیند نیم ساعت حرف میزند، ده میلیون، بیست میلیون مستمع از روی شوق به حرف او گوش میدهند. کِی چنین چیزی برای من و شما در طول تاریخ روحانیت، از اول اسلام تا حالا، وجود داشته؟ این اجتماعات بزرگ کِی وجود داشت؟ این نمازجمعه‌ها کِی وجود داشت؟ این همه جوان مشتاق و تشنه‌ی معارف کِی وجود داشت؟ امروز این جوانهای دانشجو و غیر دانشجو را که مشاهده میکنید - حالا من دانشجوها را میگویم - همه‌شان تقریباً و تغلیباً مشتاقند از مفاهیم اسلامی و معارف اسلامی چیزهائی را بشناسند و چیزهائی را بفهمند و سر در بیاورند. من و شما باید زمینه فراهم کنیم که بتوانیم به آنها جواب دهیم. این فرصت تا امروز کِی برای روحانیت وجود داشته؟ علاوه بر این، ابزارهای تسهیل‌کننده، مثل رایانه‌ها و ارتباطات اینترنتی و فضای مجازی و سایبری هم که الان در اختیار شماست. اگر بتوانید اینها را یاد بگیرید، میتوانید یک کلمه حرف درستِ خودتان را به هزاران مستمعی که شما آنها را نمیشناسید، برسانید؛ این فرصت فوق‌العاده‌ای است؛ نبادا این فرصت ضایع شود. اگر ضایع شد، خدای متعال از من و شما روز قیامت سؤال خواهد کرد: از فرصت این همه جوان، این همه استبصار، این همه میل و شوق به دانستن، شما برای ترویج معارف اسلامی چه استفاده‌ای کردید؟ نظام اسلامی یک چنین خدمتی به ما معممین و روحانیون کرده. مگر میتوانیم خودمان را کنار بگیریم؟
http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=21151



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ مرداد ۹۷ ، ۱۴:۳۵
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس





در پاسخ به انجمن حجتیه ای های بزدل و خائن به دین ، که اعتقادی به انقلاب اسلامی ندارند!


قُلْ إِنَّما أَعِظُکُمْ بِواحِدَةٍ أَنْ تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنی‏ وَ فُرادی

بگو: «شما را تنها به یک چیز اندرز می دهم ، و آن اینکه: دو نفر دو نفر یا یک نفر یک نفر برای خدا قیام کنید
سوره سبا آیه 46
http://tadabbor.org/?page=tadabbor&SOID=34&AYID=46


اولین بیانیه سیاسی امام(ره)در سال 42


بسم الله الرحمن الرحیم‌

قال الله تعالی: قُلْ انَّما اعِظُکُم بِواحِدَهٍ انْ تَقُومُوا لِلّهِ مَثنی‌ وَ فُرادی‌.
خدای تعالی در این کلام شریف، از سرمنزل تاریک طبیعت تا منتهای سیر انسانیت را بیان کرده، و بهترین موعظه‌هایی است که خدای عالم از میانه تمام مواعظ انتخاب فرموده و این یک کلمه را پیشنهاد بشر فرموده. این کلمه تنها راه اصلاح دو جهان است. قیام برای خداست که ابراهیم خلیل الرحمن را به منزل خلّت رسانده و از جلوه‌های گوناگون عالم طبیعت رهانده‌


هان ای روحانیین اسلامی! ای علمای ربانی! ای دانشمندان دیندار! ای گویندگان آیین دوست! ای دینداران خداخواه! ای خداخواهان حق‌پرست! ای حق‌پرستان شرافتمند! ای شرافتمندان وطنخواه! ای وطنخواهان با ناموس! موعظت خدای جهان را بخوانید و یگانه راه اصلاحی را که پیشنهاد فرموده بپذیرید و ترک نفعهای شخصی کرده تا به همه سعادتهای دو جهان نایل شوید و با زندگانی شرافتمندانه دو عالم دست در آغوش شوید. انّ للَّه فی ایّام دهرکم نفحاتٌ الا فتعرّضوا لها «8»؛ امروز روزی است که نسیم روحانی الهی وزیدن گرفته و برای قیام اصلاحی بهترین روز است، اگر مجال را از دست بدهید و قیام برای خدا نکنید و مراسم دینی را عودت ندهید، فرداست که مشتی هرزه گرد شهوت‌ران بر شما چیره شوند و تمام آیین و شرف شما را دستخوش اغراض باطله خود کنند. امروز شماها در پیشگاه خدای عالم چه عذری دارید؟

https://www.farsnews.com/news/13970307000770

استفتاء از علما و مراجع تقلید درباره حدیث "باطل بودن هر قیام قبل از ظهور امام زمان(عج)"

http://www.asrislam.com/fa/news/379/%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%AA%D8%A7%D8%A1-%D8%A7%D8%B2-%D8%B9%D9%84%D9%85%D8%A7-%D9%88-%D9%85%D8%B1%D8%A7%D8%AC%D8%B9-%D8%AA%D9%82%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%AD%D8%AF%DB%8C%D8%AB-%D8%A8%D8%A7%D8%B7%D9%84-%D8%A8%D9%88%D8%AF%D9%86-%D9%87%D8%B1-%D9%82%DB%8C%D8%A7%D9%85-%D9%82%D8%A8%D9%84-%D8%A7%D8%B2-%D8%B8%D9%87%D9%88%D8%B1-%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%85-%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%B9%D8%AC

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ مرداد ۹۷ ، ۰۱:۱۴
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس




رهبر انقلاب در خطبه های نماز جمعه:
خدای متعال توجهاتش را و رحمتش را بر این ملت مستدام خواهد کرد. و شما بدانید -من امروز عرض میکنم- آنجوری که من دارم میبینم این ملت را و آنجوری که مطلعم از تاریخ گذشتگان خودمان در این کشور و در دیگر کشورها، من مطمئنم و یقین دارم این ملت به توفیق الهی، به حول و قوه‌ی الهی، به تمام اهداف بلند خود دست خواهد یافت.

https://www.farsnews.com/news/8804030489/



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مرداد ۹۷ ، ۰۱:۴۷
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس






مسعود کشمیری رئیس کمیسیون امنیت ملی در دولت رجایی و باهنر؛ خود را بسیار متدین جا زده بود!! به گفته شاهدان هفته ای دوبار روزه میگرفت و از شدت تشنگی لبانش ترک می خورد!!، هر وقت اذان میگفت همانجا کتش را زمین می انداخت و مثلا نماز اول وقت میخواند! هم تیمی های وی بعد از انفجار دفتر شهیدان رجایی و باهنر او را شهید جا زده تا او در فرصت پیش آمده متواری شود. هنوز این پرونده به سرانجام نرسیده!

مستند پرونده ناتمام (بررسی انفجار دفتر شهیدان رجایی و باهنر)
https://www.aparat.com/v/z8bEQ

انفجاری که تاریخ انقلاب اسلامی را تغییر داد!
http://www.shafaf.ir/fa/news/276150

معمای پر رمز و راز مسعود کشمیری، عامل انفجار دفتر نخست وزیری
http://www.ariairan.com/%D9%85%D8%B9%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D9%BE%D8%B1-%D8%B1%D9%85%D8%B2-%D9%88-%D8%B1%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%B3%D8%B9%D9%88%D8%AF-%DA%A9%D8%B4%D9%85%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%8C-%D8%B9%D8%A7%D9%85%D9%84-%D8%A7%D9%86/

پشت پرده‌های انفجار دفتر نخست‌وزیری/ ردپای عاملان فتنه 88 در حادثه شهریور‌60/ پرونده‌ای که مختومه نشد + لیست مظنونین
http://titre1.ir/fa/news/103546
http://yon.ir/14013


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ مرداد ۹۷ ، ۰۲:۵۸
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس






امروزه اغلب روستاها و شهرهای دور و نزدیک کشورمان ایران از نعمت الهی گاز برخوردار شده اند ، چیزی که به طور قاطع توسط جمهوری اسلامی عملیاتی و اجرا شده و یک واقعیت غیر انکار است.



منابع مرتبط:

حدود ۹۳ درصد از کل جمعیت کشور (به جز استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان)، تحت پوشش مستقیم شبکه‌های گازرسانی قرار گرفته اند.

چیزی که در قبل انقلاب تنها 50 هزار نفر از نعمت گاز بر خوردار بودند.

http://dolat.ir/detail/309042


عملکرد شرکت ملی گاز ایران در پس از انقلاب و مقایسه آن با قبل از انقلاب
https://www.shana.ir/fa/newsagency/213919/







۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ مرداد ۹۷ ، ۰۳:۱۱
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس




آیا طبقه به اصطلاح روشنفکر و یا سلبریتی ما به این چیز ها هم فکر میکند؟

آیا آنها به غیر از طعم رژ و بوی عطر و فرم لباس و مدل ماشین و نوع ادا و قر و فر شان به موارد اینچنینی هم فکر میکنند؟

آیا هنوز هم نفهمیدند که آلت دست بیگانه اند برای اجرای اهداف و عملیاتی کردن سبک زندگی بیگانه با هدف نابودی خانواده؟

در انگلیسی که دیدن تلوزیون داخلی هزینه و مالیات دارد تبلیغ فرزندآوری میشود ، در ایران شبکه های ماهواره ای انگلیس که مجانی پخش میشوند تبلیغ نگهداری سگ و... میشود!  چرا؟


فرهنگ عجیب سگ بازی در ایران
http://namnak.com/%D8%B3%DA%AF-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C.p15401






۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ مرداد ۹۷ ، ۱۱:۱۴
مهرداد بچه مثبت
به نام خدای شنهای طبس






169) و هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند مرده اند ، بلکه زنده اند و در نزد پروردگارشان روزی داده می شوند.
170) در حالی که به آنچه خداوند از فضل خود به آنها داده شادمانند و نسبت به کسانی که در پی آنان ( هنوز ) به آنها نپیوسته اند ( کسانی که هنوز شهید نشده اند ) شادی می کنند که نه ترسی بر آنهاست و نه اندوهگین خواهند بود.
171) به نعمت و بخششی از سوی خداوند شادمانند و نیز از این که خداوند پاداش مؤمنان را تباه نمی سازد.

وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فی‏ سَبیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ169
فَرِحینَ بِما آتاهُمُ اللَّهُ مِنْ فَضْلِهِ وَ یَسْتَبْشِرُونَ بِالَّذینَ لَمْ یَلْحَقُوا بِهِمْ مِنْ خَلْفِهِمْ أَلاَّ خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَ لا هُمْ یَحْزَنُونَ170
یَسْتَبْشِرُونَ بِنِعْمَةٍ مِنَ اللَّهِ وَ فَضْلٍ وَ أَنَّ اللَّهَ لا یُضیعُ أَجْرَ الْمُؤْمِنینَ171)


http://tadabbor.org/?page=tadabbor&SOID=3&AYID=169,170,171


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ مرداد ۹۷ ، ۰۱:۵۹
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس



شما در خانه هایتان نشسته اید؛ از مرز چه خبر دارید؟ شما پسرتان را، دخترتان را میفرستید مدرسه، می آید، نگران نیستید؛ خودتان میروید محلّ کار و می آیید، نگران نیستید؛ میروید در پارک می نشینید، نگران نیستید؛ راه پیمایی میکنید، نگران نیستید؛ نگران ناامنی نیستید، دارید با امنیّت زندگی میکنید. چه خبر دارید که آن که در مرز ایستاده و جلوی دشمن را گرفته که وارد کشور نشود، او دارد چه میکشد؟ این را مردم خبر ندارند؛ او مظلوم است. شهدای مرزی ما مظلومند؛ چه در مرزهای جنوب شرقی یعنی منطقه ی بلوچستان و کرمان و مانند اینها، چه منطقه ی شمال غربی [یعنی] منطقه ی کردستان و کرمانشاه و بقیّه ی جاها، چه بقیّه ی مناطق دیگری که در مرزها مشکلاتی وجود دارد؛ در همه ی اینها، این مرزدارهای ما هستند که دارند با همه ی وجود، آنجا دفاع میکنند. اگر این مرزدارها نباشند، از بعضی از مرزهای ما هزارکیلو هزارکیلو موادّ مخدّر وارد کشور میکنند که هر یک کیلویش ممکن است صد جوان را بدبخت کند و به روز سیاه و به خاک سیاه بنشاند. چه کسی جلوی اینها را میگیرد؟ مرزدار ما! اینها هستند که دارند فداکاری میکنند؛ بعد هم شهید میشود؛ این شهید خیلی ارزش دارد. شهید مدافع حرم آن جور، شهید مرزبان این جور.

این مرزبان ما که در مرزها به شهادت میرسد، قبلش مبالغ زیادی ضربه به دشمن زده، مانع نفوذ دشمن شده، جلوی توطئه ی دشمن را گرفته، جلوی فساد دشمن را گرفته؛ این جوان ما که در دفاع از حرم، در فلان کشور خارجی در مقابل داعش ایستاده و شهید شده، قبل از اینکه شهید بشود، صد ضربه به او زده، جلوی او را گرفته، اهداف او را ناکام کرده، پدر او را درآورده، حالا هم شهید میشود. فَیَقتُلونَ وَ یُقتَلُون؛ هم میکُشند، بعد هم خودشان کشته میشوند.

شهادت یک مفهوم عجیبی است، یک مقوله ی عجیبی است، یک مقوله ی عمیقی است. شهادت یعنی معامله ی با خدا، یک معامله ی دوجانبه ی بی دغدغه ی با خدای متعال؛ جنس هم معلوم، بهای جنس هم معلوم. جنس عبارت است از جان. جان یعنی سرمایه ی اصلی هر انسانی در این دنیای مادّی؛ این جنس است؛ این را شما تقدیم میکنید؛ در مقابل، چه میگیرید؟ در مقابل، سعادت ابدی و حیات جاودان در برترین نعمتهای الهی را میگیرید. خب، این جنسی که شما در شهادت میدهید، یک جنس ماندگار نیست. این جنس مثل همان یخی است که فروشنده ی یخ، روز تابستان آمده بود یخ را عرضه میکرد، میگفت مردم! این جنس را از من بخرید که اگر نخرید، اصل مایه از دست خواهد رفت


منبع:
http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=36894
http://farsi.khamenei.ir/news-content?id=36890

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ مرداد ۹۷ ، ۲۳:۲۹
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس



آیت‌الله جلالی‌خمینی:

در فرمایشات امام‌خمینی(ره) آمده است «دولت جمهوری اسلامی ایران،  بعد از من زندگی احمد را بررسی کنید، احمد من نه یک قطعه زمین در این مملکت دارد نه یک خانه‌ای به نامش هست، نه کوچکترین پس‌انداز بانکی دارد، شما بعد از من زندگی احمد را بررسی کنید اگر پولی، خانه‌ای در زندگی ایشان دیدید بر شما است که  آن را مصادره کنید


http://www.iqna.ir/fa/news/3484112/
http://yon.ir/14015

دولت جمهوری اسلامی بعد از من زندگی احمد را بررسی کند، احمد من نه یک قطعه زمین در این مملکت دارد نه یک خانه‌ای به نامش، نه کوچکترین پس‌انداز بانکی ،بررسی کنید اگر پولی، خانه‌ای در زندگی ایشان دیدید بر شما است که  آن را مصادره کنید.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ مرداد ۹۷ ، ۰۰:۰۶
مهرداد بچه مثبت