دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

تمامی تلاش ها در این وبلاگ ؛ جلب رضایت امام حاضر و ناظرمان مهدی عج است ؛ امید است با عنایت ایشان موفق باشیم ...

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

۱۶ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

به نام خدای مهدی عج




افسران - واکنش جالب مادر جانباز مدافع حرم ؛ حبیب الله عبداللهی بعد از دیدن وی ...


وقتی مرا از منطقه درگیری برگرداندند و بیمارستان رساندند مسئول نیروی انسانی را در بیمارستان دیدم و صدایش زدم تا مرا دید گفت: « تو زنده‌ای؟» آخر هم خودم، خودم را پیدا کردم (خنده) مرا به ایران که برگرداندند وضعیت آشفته‌ای داشتم با برادرم تماس گرفتم و گفتم به مادرم خبر بدهد. مادرم که خودش را رساند بیمارستان برای پیدا کردن من پرده روبروی تخت‌ها را کنار می‌زد. وقتی پرده را کنار زد مرا نشناخت و رفت سراغ تخت کناردستی‌ام که صدایش زدم. گفتم:«مامان من اینجایم» گفت: «خوبی؟» گفتم: «ببین پایم این‌طوری شده؟» گفت: «فدای سر علی‌اکبر(ع)» گفتم:« راستش حاج‌خانم یه انگشتم را هم دادم.» گفت:« فدای سر ابالفضل(ع)» گفتم: « حاج‌خانم چشمم را هم دادم رفته‌ها» گفت: «عزیزتر از حضرت عباس (ع) که نیستی» خدا شاهد است تا به امروز بالای سرم گریه نکرده است. یک تعبیری دارد و همیشه می‌گوید: «پسرم یاس سفیدی بود که فرستادمش حالا یک‌ذره کبود شده وگرنه هیچ فرقی نکرده» این مسیر را مدیون مادرم هستم. خیلی خوب برخورد کرد.»
منبع:
http://yon.ir/janbazm

#جانباز #مدافع_حرم #شهید #شهادت #حبیب_الله #عبداللهی #سوریه #جنگ #مصاحبه #شجاعت #مادر #چشم #انگشت #حضرت #ابوالفضل #عباس #علی_اکبر #حاج_خانم #عکس #نوشته #مامان #نشناخت #یاس #کبود #یاس_سفید

http://www.afsaran.ir/link/1263927
http://mehrdadz.blog.ir/post/528
http://sangariha.com/view/post:6858328/1463003956/





شخص بشار اسد برای بچه‌های رزمنده ایرانی موضوعیت نداشته است. اصلاً اینکه کسی برای بقای خانواده اسد بجنگد محلی از اعراب ندارد. با اینکه زمانی که ما ۸سال در جنگ بودیم تمام دنیا علیه ما بود و تنها کشور و دولتی که از ما حمایت کرد «حافظ اسد» بود. طبق مرام ایرانی الآن امروز حکومت اسد و کشور سوریه دقیقه درگیر همان چیزی است که ما درگیرش بودیم. مرام ایرانی ما می‌گوید که از آن‌ها حمایت کنیم. مسئله بعدی هم این است که چه‌بسا جبهه مقاومت اسلامی را کس دیگری بهتر مدیریت کند عقل و فهم ما می‌گوید که از او حمایت کنیم. خود شخص موضوعیتی ندارد. اما چیزی که جمهوری اسلامی بابت آن هزینه می‌کند این است که دشمن از هر طریقی خواسته به جمهوری اسلامی ضربه بزند. جنگ عراق با ایران، تحریم‌های اقتصادی، تهاجم و شبیخون فرهنگی و حربه‌های مختلف که علیه نظام اسلامی به کاربردند. اما راهی از پیش نبردند. «اسلام آمریکایی» و «شیعه انگلیسی» دو لبه یک قیچی هستند که می‌خواهند جریان اسلام ناب محمدی و خط مقاومت اسلامی را قیچی بکنند. در این میان چیزی که برای ما مهم است حفظ خط مقاومت است.»



ما برای حفظ خط مقاومت می جنگیم نه بشار اسد





http://www.rajanews.com/news/241692/%D9%87%D9%85%D9%87-%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%86%D9%86%D8%AF-%D8%B4%D9%87%DB%8C%D8%AF-%D8%B4%D9%88%D9%86%D8%AF-%D9%87%D8%B1%DA%A9%D8%AF%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D8%B2-%D8%B2%D8%AE%D9%85%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D8%A7%D9%86%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C%E2%80%8C%D8%A7%D9%85-%D9%86%D8%B4%D8%A7%D9%86%D9%87%E2%80%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA


زمان جنگ تمام چیزهایی که دوستش دارید روبرویتان ظاهر می‌شود: «به نظر شما ساعت مچی در بهترین حالت چقدر ارزش دارد. به خدا شیطان در جنگ ساعت مچی  شما را جلوی چشمتان می‌آورد. مدام توی گوش شما می‌خواند یعنی می‌خواهی ساعتت را رها کنی. حالا فکر کنید هر دل‌بستگی که داشته باشی جلوی چشمت می‌آید. من زن و بچه نداشتم. اما همان شیطانی که این چیزها را جلوی من می‌آورد برای بقیه زن و بچه‌هایشان جلوی چشمشان می‌آید. خیلی ایمان قوی می‌خواهد که اهمیت ندهی. شب عملیات به محمد گفتم برو به خانوم و دخترت زنگ بزن. مدام بهانه می‌آورد و زنگ نمی‌زد. گفتم یعنی تو از «حلما» دل کندی؟ گفت آره دل کندم. هر کاری کردم تماس نگرفت. آخر گفت تو را به خدا اذیت نکن. من احساس دارم زنگ بزنم حسابی به هم می‌ریزم. دلم گیر می‌کند. به خدا شهدا احساس داشتند. زن و بچه‌هایشان را خیلی دوست داشتند.
http://yon.ir/janbazm

مسئله بعدی این است که این جنگ نامنظم است. خاک‌ریزی نیست. در خاک‌ریزی عقبه حریف را می‌زند و شما اگر نیروی پیاده شجاعی داشته باشی جلو می‌روی. اما در نامنظم شما یک کوچه را اشتباه بروی وسط مسلحین قرارگرفته‌ای. دوست و دشمن در این جنگ معلوم نیست. یک نفر که از صبح با شما دوست است شب تا صبحش جاسوسی شما را می‌کند. شما اگر در این جنگ پشتیبانی فکری و محتوایی نداشته باشی عمراً نمی‌توانی پایت را در این معرکه بگذاری. وحشت این جنگ به هیچ‌چیزش نمی‌ارزد. شما برای فرزندان این شهدا میلیارد میلیارد پول بریز اصلاً کسی حاضر است پدر یا همسرش را با چیزی عوض کند؟»

هیچ عقل سلیمی به خاطر پول در این جنگ حاضر نمی شود


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۰:۳۸
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج


افسران - رهبر انقلاب اگر مدافعان حرم در منطقه نجنگند ؛ باید در کرمانشاه و همدان جلوی دشمن را بگیریم.


رهبر  انقلاب در دیدار خانواده شهدای مدافع حرم:
«حقیقتاً هـم شـهدای شـما، هـم خانواده‌هـا، پـدران، مـادران و فرزنـدان آنـان، حـق بزرگی بر گـردن همـه ملت ایـران دارند. ایـن شـهدا امتیازاتـی دارند:
یکـی ایـن اسـت کـه اینهـا از حریـم اهل بیـت در عـراق و سـوریه دفـاع کردنـد و در ایـن راه بـه شـهادت رسـیدند...
امتیـاز دوم ایـن شـهدای شـما ایـن اسـت کـه اینهـا رفتنـد بـا دشـمنی مبـارزه کردنـد کـه اگـر اینهـا مبـارزه نمی‌کردنـد ایـن دشـمن می‌آمـد داخـل کشـور... اگـر جلویش گرفتـه نمی‌شـد مـا باید اینجـا در کرمانشاه و همـدان و بقیه اسـتانها بـا اینهـا می‌جنگیدیم و جلـوی اینهـا را می‌گرفتیم. در واقع ایـن شهدای عزیـز ما جـان خودشان را در راه دفاع از کشـور، ملت، دیـن، انقلاب اسلامی فـدا کردند.
امتیـاز سـوم هـم این اسـت کـه اینهـا در غربـت بـه شهادت رسیدند، ایـن هـم یـک امتیـاز بزرگـی اسـت، این هـم پیش خـدای متعـال فرامـوش نمی‌شـود». (بیانات رهبر انقلاب در دیدار خانواده شهدای مدافع حرم)
منبع:
http://www.tasnimnews.com/fa/news/1394/11/16/991703

رهبر معظم انقلاب:
ما در روایاتمان مواردی را داریم که ائمه علیهم‌السلام به عده‌ای از شهدا اشاره کردند و گفتند که اینها اجر دو شهید را دارند. در مورد یک گروهی از مجاهدان زمانِ ائمه علیهم‌السلام روایت است که اینها در روز قیامت از روی شانه‌های بقیه مردم عبور کرده و به بهشت می‌روند؛ خدا اینها را پرواز می‌دهد. من در مورد شهدای شما یک چنین تصوری دارم؛ من خیال می‌کنم اینها همان‌هایی هستند که هر یک شهیدشان، اجر دو شهید دارد؛ گمان می‌کنم اینها از جمله کسانی هستند در روز قیامت -که همه ما گرفتاریم، همه ما مبتلا هستیم؛ در روز قیامت اولیاء هم مبتلا هستند؛ در آن روز- این جوانان، فرزندان، همسران و پدران ما به لطف الهی به سمت بهشت پرواز می‌کنند، و دیگران به حال اینها غبطه می‌خورند، اینها از این قبیل‌اند.»
منبع:
http://www.leader.ir/fa/gloss/14196

#رهبر #معظم #انقلاب #امام #خامنه_ای #جنگ #نبرد #ولایت_فقیه #داعش #همدان #کرمانشاه #تابلو #آرپیجی #زن #جهاد #نکاح #تجاوز #بیانات #دیدار #خانواده #شهدای #مدافع_حرم  #منطقه #حرم #جلویشان_را_بگیریم

http://www.afsaran.ir/link/1262311
http://sangariha.com/view/post:6857570/1462749323/
http://mehrdadz.blog.ir/post/527



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۳:۰۵
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج




افسران - اگر انسان هایی که مامور به ایجاد تحول در تاریخ هستند از معیارهای عصر خویش تبعیت کنند،دیگر تحولی در تاریخ اتفاق نخواهد افتاد!



انسان در آغاز عصر تاریخی جدیدی است که با «عبور از این مرحله» محقق می گردد. مشخصه اصلی انسان اختیار و آزادی اوست و همین اختیار است که تاریخ را بر اساس قواعدی ثابت و لایتغیر شکل می دهد. اگر انسان هایی که مأمور به ایجاد تحول در تاریخ هستند خود از معیارهای عصر خویش تبعیت کنند، دیگر هیچ تحولی در تاریخ اتفاق نخواهد افتاد. هر دوره از تاریخ با عهد جدیدی آغاز می شود که متضمن شکستن عهد پیشین است و لذا، در آغاز این تحول عظیم تاریخ، ما را نمی توان با توّهم امروزی بودن یا نبودن فریفت. اگر بنا بود ما معیارهای روز را بپذیریم، دیگر چه داعیه ای بود که خود را به رنج انقلاب و جنگ دچار کنیم؟ جنگ را بر ما تحمیل کردند تا این فکر تازه را به بند کشند و نتوانستند.
منبع:
http://www.aviny.com/article/aviny/Chapters/RoshanfekranVaMoaser.aspx

#شهید #شهدا #مدافع #حرم #شهادت #فقر #فرهنگی #اتوبوس #ارزش #خان #طومان #آوینی #سید_مرتضی #





۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۲:۳۶
مهرداد بچه مثبت
به نام خدای مهدی عج

افسران - شهید آوینی: این خاک که ما اینچنین غفلت‌زده بر آن پا می‌گذاریم، مهر نماز کروبیان است







http://www.afsaran.ir/link/1262307
http://mehrdadz.blog.ir/post/524


شهید آوینی: این خاک که ما اینچنین غفلت‌زده بر آن پا می‌گذاریم، مهر نماز کروبیان است

اگر به چشمِ راز بنگری، اینجا که قدمگاه مجاهدان راه خداست، بوسه‌گاه فرشتگانی است که شگفت‌زده از عظمتی که در باطن این انسان خاکی یافته‌اند، صلای «لا علم لنا ا‌لاما علمتنا»(١) سر داده‌اند و خدای را بر خلقت حکیمانه‌اش تقدیس می‌کنند. این خاک که ما اینچنین غفلت‌زده بر آن پا می‌گذاریم، مهر نماز کروبیان است و این جوانان مجاهدانی هستند که در مدح مصافشان سوره‌ی «والعادیات» نازل می‌گردد. مبادا روزمرگی و مکر شب و روز ما را بفریبد و از این معنا غافل شویم. تاریخ جهان هزارها سال در انتظار ظهور این جوانان بوده است تا بیایند و امانت ازلی انسان را ادا کنند و آرمان‌های هزاران ساله‌ی انبیا و اولیای خدا را محقق سازند. این بیابان صحنه‌ی تاریخ است و از این جنگ نیز در تاریخ آینده‌ی سیاره‌ی زمین همان‌گونه سخن خواهند گفت که ما از بدر و حنین می‌گوییم.




http://www.aviny.com/article/aviny/Chapters/Matnefilm/part_2/payame_basiji.aspx





۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۲:۲۹
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عح


افسران - شهید آوینی: شهادت پایان نیست، آغاز است ، تولدی دیگر است.


شهید سید مرتضی آوینی:
شهادت پایان نیست، آغاز است؛ تولدی دیگر است در جهانی فراتر از آنکه عقل زمینی به ساحت قدس آن راه یابد. تولد ستاره‌ای است که پرتو نورش عرصه‌ی زمان را در می‌نوردد و زمین را به نور رب‌الارباب اشراق می‌بخشد.

منبع:
http://www.aviny.com/article/aviny/Chapters/Matnefilm/part_3/PayamAmir.aspx

دانلود صوت مربوطه:
http://dl.aviny.com/multimedia/aviny/rf3/payame-amir-05.mp3


#شهید #سید_مرتضی #آوینی #روایت_فتح #شهادت #پایان #نیست #آغاز #است #تولدی #دیگر #جهانی #فراتر #عقل #زمینی #ساحت #قدس  #تولد  #ستاره_ای  #پرتو #نورش #عرصه‌ی #زمان  #می‌_وردد  #زمین#نور #رب‌الارباب #اشراق #می_بخشد. #وصف_شهادت #کلام #سید_شهیدان_اهل_قلم

بازنشر:
http://www.afsaran.ir/link/1335508
http://www.afsaran.ir/link/1271462
http://hammihan.com/post/13487076
http://mehrdadz.blog.ir/post/520
http://sangariha.com/view/post:6861123/1464210680/
http://hammihan.com/post/11043902





۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۱:۲۲
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج


افسران - أَفَلَا "تَعْقِلُونَ ؟؟؟ و به همین گونه روز قیامت (از گورها) بیرون آورده می ‏شوید!



سوره روم آیه19
«یُخْرِجُ الْحَیَّ مِنَ الْمَیِّتِ وَ یُخْرِجُ الْمَیِّتَ مِنَ الْحَیِّ وَ یُحْیِ الْأَرْضَ بَعْدَ مَوْتِها وَ کَذلِکَ تُخْرَجُونَ؛ او زنده را از مرده بیرون می ‏آورد، و مرده را از زنده، و زمین را پس از مردنش حیات می ‏بخشد، و به همین گونه روز قیامت (از گورها) بیرون آورده می ‏شوید!»
http://tadabbor.org/?page=tadabbor&SOID=30&AYID=19&TPIV=T1

 وَهُوَ الَّذِی یُحْیِی وَیُمِیتُ وَلَهُ اخْتِلَافُ اللَّیْلِ وَالنَّهَارِ أَفَلَا تَعْقِلُونَ ﴿المؤمنون: ۸۰﴾
و اوست آن کس که زنده میکند و می‏میراند و اختلاف شب و روز از اوست مگر نمی‏اندیشید

 لَقَدْ أَنزَلْنَا إِلَیْکُمْ کِتَابًا فِیهِ ذِکْرُکُمْ أَفَلَا تَعْقِلُونَ ﴿الأنبیاء: ۱۰﴾
در حقیقت ما کتابی به سوی شما نازل کردیم که یاد شما در آن است آیا نمی‏اندیشید
http://biryol-az.blogsky.com/1392/06/02/post-65/

#قرآن #مجید #کریم #چرا #نمیاندیشید #تفکر_نمیکنید #سوره #روم #آیه #خاک #توت_فرنگی #پرتقال #انگور #اعجاز #معجزه #زنده_شدن #قیامت #رحل_قرآن  #رنگ #تبدیل_شدن


http://www.afsaran.ir/link/1260980
http://mehrdadz.blog.ir/post/516


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۰:۴۱
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج



افسران - رهبر انقلاب: این افتخاری نیست که ما بگوئیم حتماً زبان علمی کشور ما فلان زبان خارجی است.


رهبر انقلاب:
کاری کنیم  در آینده،کسانی که از پیشرفتهای علمی کشور ما استفاده میکنند، ناچار شوند بروند زبان فارسی را یاد بگیرند. این افتخاری نیست که ما بگوئیم حتماً زبان علمی کشور ما فلان زبان خارجی است.
http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=23451

حسن روحانی:
اگر بخواهیم به علم جهانی دسترسی داشته باشیم باید زبان انگلیسی بیاموزیم
http://www.asriran.com/fa/news/466235

#حسن_روحانی #رئیس_جمهور #زبان_فارسی #زبان_انگلیسی #زبان_خارجه #رهبر_انقلاب #نظر #امام_خامنه_ای #بیانات #علم #جهانی #ما_میتوانیم #ما_نمیتوانیم #دسترسی #اطلاعات #روز #کشور #ایران #آمریکا #بین_الملل #پیشرفت #علمی #عزت #رابطه #ناچار #پوستر #عکس_نوشته #محتوا #درباره

http://www.afsaran.ir/link/1260689
http://mehrdadz.blog.ir/post/515

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۴:۱۳
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج


افسران - رهبر انقلاب: ذهنی جوان ایرانی که میتواند موشک بسازد ؛ خودرو پیشرفته هم میتواند بسازد.


رهبر معظم انقلاب 95/2/8:
ما این‌همه ذهن فعّال در کشور داریم، ذهنی که میتواند یک موشک درست کند که این موشک دو هزار کیلومتر طی میکند و با کمتر از ده متر خطا به هدف میرسد؛ این چیز کوچکی است؟(۶) (بنده [فقط] خواستم مثال بزنم؛ حالا اسم موشک آمد و جوانها به هیجان آمدند.) من میگویم آن مغزی که میتواند یک چنین موشکی را تولید بکند که دشمنان ما اعتراف میکنند به اهمّیّت این کار، آیا این مغز نمیتواند خودرویی را که فرض بفرمایید مصرفش سیزده لیتر در صد کیلومتر است، برساند به پنج لیتر در صد کیلومتر؟ نمیتواند بکند؟ این مغز عاجز است از این کار؟ چرا به جوانها مراجعه نمیکنید؟ چرا به این ذهنهای خلّاق مراجعه نمیکنید؟ چرا از اینها کمک نمیگیرید؟

 بنده چند سال است دائماً دارم میگویم «همکاری بین صنعت و دانشگاه»؛ نتیجه‌ی همکاری صنعت و دانشگاه اینجا ظاهر میشود. صنعت به دانشگاه کمک میکند برای اینکه دانشگاه شیوه‌های جدیدی را برای آن ارائه بدهد و بیافریند؛ هم این سود میبرد، هم آن سود میبرد. صنعت را به دانشگاه وصل کنید، به مجموعه‌ی نخبگان وصل کنید، همین‌طور که الان خوشبختانه کارهای زیادی در زمینه‌ی شرکتهای دانش‌بنیان انجام گرفته و می‌بینیم که جوان ایرانی میتواند کار کند. اینجا در همین حسینیّه برای من نمایشگاه گذاشتند، بنده آمدم بازدید کردم؛ یک عدّه پسربچّه -جوانهای دبیرستانی- اینجا جمع بودند، کار کرده بودند. من آمدم گفتم شماها چه کار میکنید، این گفت من این را تولید کرده‌ام، آن گفت آن را من تولید کرده‌ام؛ جوان دبیرستانی! خب ذهن ما این‌جور است، سرمایه‌ی انسانی ما این است؛ چرا از این سرمایه‌ی انسانی استفاده نکنیم و برویم سراغ خودروی خارجی برای اینکه فنّاوری پیشرفته‌ای دارد؟ خب این فنّاوری پیشرفته را در داخل به وجود بیاوریم. من مثالهای زیادی دارم که نمیخواهم بگویم و نمیشود گفت، بعضی از اینها محرمانه است؛ اگر شما میدانستید که جوانهای ما کجاها و در چه عرصه‌هایی چه کارهای بزرگی انجام داده‌اند، واقعاً تعجّب میکردید؛ ما ازاین‌قبیل فراوان داریم و اطّلاعات بنده در این زمینه خیلی زیاد است؛ از اینها استفاده کنیم. اینکه [بگوییم‌] ما فنّاوری عقب‌افتاده داریم، بهانه‌ای برای واردات نمیشود.
منبع:
http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=32920

طراحی خودرو پیشرفته ایرانی پیتون (+عکس)
http://www.taknaz.ir/news_detail_29395.html

#بیانات #رهبر_انقلاب #امام_خامنه_ای #سید_علی #ولی_امر_مسلمین #اقتصاد #مقاومتی #پیشرفت #خودرو #اتومبیل #ماشین #ساختن #کار #کاگر #موشک #توان_ساخت #تولید_داخل #ساخت_ایران #خودرو_پیتون #عکس_نوشته #روز_کارگر #طراحی #اعتماد #تکیه_کردن #فناوری #مصرف_سوخت #مغو_جوان



ذهنى که میتواند موشکى را تولید بکند که 2هزار کیلومتر طى کند و دشمنان ما اعتراف میکنند به اهمّیّت آن، آیا این مغز نمیتواند خودرو پیشرفته تولید کند؟ این مغز عاجز است از این کار؟ چرا به جوانها و ذهنهاى خلّاق مراجعه نمیکنید؟ چرا از اینها کمک نمیگیرید؟
بنده چند سال است دائماً دارم میگویم صنعت را به دانشگاه وصل کنید!


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۰:۴۷
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج


افسران - رهبر معظم انقلاب: خطرناک تر از جنگ و بمبارن و حمله نظامی؛ جنگ نرم است،که همین الان بر قرار است.



رهبر انقلاب در دیدار با جوانان: 95/2/1
محلّ بحث ما جنگ نرم است که خطرناک‌تر از جنگ سخت است؛ گاهی اوقات ما را به جنگ سخت و بمباران و حمله و مانند این چیزها هم تهدید میکنند امّا غلط زیادی میکنند؛ [این] نیست، زمینه‌ی این کار را ندارند، جرئتش را هم ندارند و [اگر] هم بکنند تودهنی میخورند.

 امّا جنگ نرم چرا؛ جنگ نرم همین الان برقرار است، طرف مقابل مشغول حمله است؛ ما هم از این طرف مشغولیم؛ حالا ما مشغول حمله‌ایم یا مشغول دفاعیم، آن [یک‌] بحث دیگری است که عقیده‌ی من این است که این طرف هم به جای دفاع باید حمله کند،

دشمن، افسر جنگ نرم ما را، که جوان‌ها هستند، یک جور می‌پسندد، جمهوری اسلامی یک جور می‌پسندد... آمریکایی‌ها دلشان می‌خواهد جوان‌های ما آن شجاعت را نداشته باشند، آن امید را نداشته باشند، آن انگیزه را نداشته باشند، آن تحرّک را نداشته باشند، آن توان جسمی را نداشته باشند، آن توان فکری را نداشته باشند، نسبت به دشمن خوش‌بین باشند، نسبت به فرماندهی خودی و عقبه‌ی خودی بدبین باشند؛ جوان ما را دشمن این‌جوری می‌پسندد.»

منبع:
http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=32860

افسر جنگ نرم سرباز حقیقت است
http://farsi.khamenei.ir/others-report?id=32868


#جنگ_نرم #افسران_جنگ_نرم #جنگ #نرم #بمباران #حمله #نظامی #تهدید #گلوله #طرح #پوستر #پدافند #غیر_عامل #سایبری #کامپیوتر #طراحی #عکس_نوشته #سرباز_حقیقت #جوانان #نوجوانان #غلط #زیادی #خطرناک_تر #مهمتر #زمینه #تودهنی #آمریکا #هک_کردن #انتشار #محتوا #بودجه #فریب_دادن #ظاهر_سازی #دوربین #فیلم #عکس

http://www.afsaran.ir/link/1262808
http://mehrdadz.blog.ir/post/513
http://sangariha.com/view/post:6857820/1462830578/







۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۰:۴۴
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج




افسران - مدیون خانواده و فرزندان مدافعان حرم هستیم که مردانشان اجازه ورود جنگ به کشور را نمیدهند.

مدیون خانواده و فرزندان مدافعان حرم هستیم که مردانشان اجازه ورود جنگ به کشور را نمیدهند.

فرزند شهید مدافع حرم حامد کوچک زاده و فرزند شهید مدافع حرم سجاد عفتی

برپیکر پدر ...

متاسفانه هنوز جایگاه عظیم این خانواده ها بین ملت ایران غریب است ... چون رسانه های بیگانه علیه مدافعان حرم و در حقیقت مدافعان انقلاب اسلامی ایران مشغول تخریب رسانه ای هستند ...

#شهید #مدافع_حرم #سجاد_عفتی #حامد_کوچک_زاده #پیکر #تابوت #میدون #دین_داشتن #شهید_دارن_میارن #شهادت #شهدا #امنیت #مدافع #ایران #سوریه #عراق #دفاع #گریه #اشک #عکس_نوشته

http://www.afsaran.ir/link/1259305
http://mehrdadz.blog.ir/post/511
http://sangariha.com/view/post:6856130/1462188081/










مدیون خانواده و فرزندان مدافعان حرم هستیم که مردانشان اجازه ورود جنگ به کشور را نمیدهند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۵:۴۵
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج


افسران - شهید پیچک: ما بیش از همه ، از انحراف انقلاب میترسیم ...



بخشی از وصیت نامه شهید غلامعلی پیچک:
جنازه مرا روی مینها بیندازید تا منافقین فکر نکنند که ما در راه خدا از جنازه مان دریغ میکنیم.
مسئولیت ما مسئولیت تاریخ است ؛ بگذار بگویند حکومت دیگری بعد از حکومت علی(ع) به نام حکومت خمینی با هیچ ناحقی نساخت تا سرنگون شد ؛ ما از سرنگونی نمیترسیم ؛ از انحراف میترسیم.
منبع:
http://mosabehoon.ir/2013-12-01-19-48-44/2013-12-01-19-49-32/%D8%AD%D9%85%D8%A7%D8%B3%D9%87-%D9%88-%D8%AF%D9%81%D8%A7%D8%B9/%D9%88%D8%B5%DB%8C%D8%AA-%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%B4%D9%87%D8%AF%D8%A7/56-%D9%88%D8%B5%DB%8C%D8%AA-%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%B4%D9%87%D8%AF%D8%A7/89-%D9%88%D8%B5%DB%8C%D8%AA-%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%B4%D9%87%DB%8C%D8%AF-%D8%BA%D9%84%D8%A7%D9%85%D8%B9%D9%84%DB%8C-%D9%BE%DB%8C%DA%86%DA%A9.html

#شهید #وصیتنامه #غلامعلی #پیچک #شهدا #شهادت #انقلاب #حکومت  #علی(ع) #انحراف #میترسیم #سرنگون #منافقین #روی #مین #جنازه #راه_خدا #مسئولیت #تاریخ #خمینی #سرنگون #عکسنوشته ‌

بازنشر:
http://www.afsaran.ir/Link/1259058
http://mehrdadz.blog.ir/post/509
http://sangariha.com/view/post:6856018/1462140460/



شهید غلامعلی پیچک: جنازه مرا روی مینها بیندازید تا منافقین فکر نکنند که ما در راه خدا از جنازه مان دریغ میکنیم.
مسئولیت ما مسئولیت تاریخ است ؛ بگذار بگویند حکومت دیگری بعد از حکومت علی(ع) به نام حکومت خمینی با هیچ ناحقی نساخت تا سرنگون شد ؛ ما از سرنگونی نمیترسیم ؛ از انحراف میترسیم.
شهید غلامعلی پیچک










۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۰:۲۱
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج



افسران - چه گوارا ؛ مردی که با تمام وجود فریاد زد: مرگ بر آمریکا !!!

ارنستو چه گوارا علی رغم داشتن یک خانواده و زندگی مرفه با مشاهده فقر و فلاکت منطقه آمریکای لاتین به داشتن یک زندگی راحت و مرفه پشت کرد و زندگی خود را وقف تلاش برای تغییر زندگی مردمی که دربند دیکتاتوری بودند ، کرد.

او در اثر یک توطئه سازمان سیا در روز 8 اکتبر سال 1967 میلادی از سوی نیروهای ارتش بولیوی اسیر شد و به دستور سازمان سیا پس از تحمل شکنجه های فراوان که حتی گفته می شود دست چپ او را قطع کردند (زیرا عکس هایی که از جسد او تهیه شده از زاویه ای گرفته شده اند که دست چپ او غیرقابل مشاهده است) یک روز بعد در 9 اکتبر کشته شد.

چه گوارا مردی بود تشنه عدالت. تاریخ زندگی او و جانفشانی هایش در راه مردم محروم نام او را در تاریخ جهان به نیکی جاودان کرد و چه گوارا به یک اسطوره تبدیل شد

اکنون با اینکه 46 سال از اسارت و قتل وحشیانه ارنستو چه گوارا می گذرد ، هنوز یاد و نام این اسطوره و نماد مبارزه با نئو کلونیالیسم و امپریالیسم آمریکا و دست نشاندگانش در آمریکای لاتین نه تنها از خاطره مردم آمریکای لاتین بلکه ازخاطره مردم محروم و آزادی خواه جهان محو نشده است.
منبع:
http://www.bultannews.com/fa/news/172541




http://www.afsaran.ir/link/1258487
http://mehrdadz.blog.ir/post/508









۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۰:۱۰
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج

اشاره پیاپی رهبر معظم انقلاب درباره داستان حضرت موسی و اعتماد به وعده الهی ...


افسران - اشاره پیاپی رهبر معظم انقلاب درباره داستان حضرت موسی و اعتماد به وعده الهی ...

5 بار اشاره رهبر معظم به داستان حضرت موسی / شباحت حضرت موسی و حضرت حجت ...


افسران - اشاره پیاپی رهبر معظم انقلاب درباره داستان حضرت موسی و اعتماد به وعده الهی ...


 

رهبر معظم انقلاب بارها حکایت معجزه گون حضرت موسی را با توکل به وعده و نصرت الهی بیان کرده اند.

سال 77 ؛ پیاپی سال 90 و سال 91 و سال92 و سال 93

در همه آنها اشاره دارند که خداوند به مادر حضرت موسی فرمود: ما او را به تو برمیگردانیم ... تحقق وعده کوچک باعث صبر مادر حضرت موسی و اعتماد به وعده نهایی شد ...

(این در حالی است که از نظر مفسران قرآن شباهت های زیادی بین حضرت موسی و امام زمان (عج) وجود دارد)

رهبر معظم انقلاب بار ها اشاره دارند که شما ملت ایران به وعده الهی اعتماد کردید و در نتیجه پیروز شدید

و اگر صبر و بصیرت را به کار گیرند، فتوحات دیگر پیدرپی فرا خواهد رسید.

بدانیم آن وعده‌ى اصلى، آن کار بزرگ هم اتّفاق خواهد افتاد. این یک نمونه‌اى از آن چیزى بود که اتّفاق خواهد افتاد.
 باید منتظر بود.

پیروزی انقلاب اسلامی نمونه‌ای اطمینان بخش برای تحقق وعده بزرگ ظهور امام زمان(عج) است.

 


۱۳۷۷/۱۰/۰۴

 

بیانات در خطبه‌های نمازجمعه‌

 

مادر موسی فهمید که بالاخره بچه از دست خواهد رفت؛ این‌جا بود که بچه را به رود نیل انداخت. تعبیر قرآن «فی الیم» است؛ اما قرائن نشان میدهد که مراد همان رود نیل است. خیلی مهمّ است؛ مادر چطور طاقت میآورد بچه خود را داخل صندوقی بگذارد و او را داخل رودخانه‌ای بیندازد که خروشان میرود!؟ اما وحی الهی به مادر چنین گفت: «انا رادوه الیک و جاعلوه من المرسلین» (۱۸). خدای متعال در این‌جا دو وعده به این مادر داد: اوّل این که این بچه را به تو بر میگردانیم، دوم این که او را از مرسلین قرار میدهیم.

عزیزان من! این‌گونه است که وعده الهی تحقّق پیدا میکند؛ منتها بعد از مدّت زمانی. وعده الهی این است که ملتهای مسلمان را عزیز کند. این یکشبه که ممکن نیست؛ بدون تلاش و عمل هم ممکن نیست. وعده الهی این بود که هر ملتی در راه خدا مبارزه کند و ایمان داشته باشد، پیروز شود. بسیار خوب؛ شما ملت ایران ایمان داشتید، مبارزه کردید، پیروز شدید. وعده الهی این است که شما بعد از این پیروزی، با دشمنان خدا درگیر خواهید شد و اگر پافشاری و صبر و ایستادگی کنید، باز هم پیروز خواهید شد؛ یعنی هم وعده پیروزی هست، هم وعده درگیری هست.

http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=2922


۱۳۹۰/۰۳/۱۰

 

بیانات در دانشگاه افسری امام حسین(ع)


 وقتی مادر حضرت موسی، موسی را به آب میانداخت، خداوند متعال دو وعده به او داد. فرمود: «انّا رادّوه الیک و جاعلوه من المرسلین»؛ (۲) او را به تو برمیگردانیم و او را پیامبر مرسل خودمان قرار میدهیم. به فاصله‌ی کوتاهی بچه به مادر برگشت. خداوند میفرماید: «فرددناه الی امّه کی تقرّ عینها و لا تحزن و لتعلم انّ وعد اللَّه حقّ»؛ (۳) بچه را به مادر برگرداندیم تا مادر یقین کند که وعده‌ی ما وعده‌ی درستی است. ما دو وعده داده بودیم، این اوّلیاش؛ پس ای مادر موسی! بدان که وعده‌ی دومی هم حق است: او پیغمبر مرسلی است که خواهد آمد و بساط فرعون را به هم خواهد ریخت. خدای متعال بخشی از وعده را نقد در اختیار مادر موسی گذاشت تا به آن وعده‌ی نسیه یقین کند.

 بخشی که خدای متعال به صورت نقد در اختیار ملت ایران قرار داده، خیلی بیشتر از اینهاست.

بدانید وعده‌ی الهی که فرمود: «لیظهره علی الدّین کلّه» (۴) - خدای متعال این دین را، این رسالت را بر همه‌ی فرآورده‌های فکری و دینی عالم پیروز خواهد کرد - درست است. خدا دارد این وعده‌های نقد را تحقق میبخشد؛ فقط شرطش این است که من و شما که در این راه سربازان پیشروِ این حرکت در دوران معاصر بودیم، قدممان را سست نکنیم، حواسمان جای دیگر نرود.

http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=12574




 ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
بیانات در دیدار مردم قم
خدای متعال برای اینکه دلها را به تحقق وعده‌های آینده قرص کند، برخی از این وعده‌ها را در کوتاه‌مدت اجرا میکند. خدای متعال به مادر حضرت موسی وحی کرد: «فألقیه فی الیمّ». بعد فرمود: «انّا رادّوه الیک و جاعلوه من المرسلین» .(۴) دو تا وعده داد: بچه را در دریا بینداز - نگران نباش - هم به تو برمیگردانیم، هم او را به مقام نبوت و ارسال میرسانیم. آن نبوت هم همان نبوتی بود که سالهای متمادی - شاید چند قرن - بنیاسرائیل در انتظارش بودند. بعد که حضرت موسی در قصر فرعونی به آغوش مادر برگشت، خدای متعال میفرماید: «فرددناه الی امّه کی تقرّ عینها و لا تحزن و لتعلم انّ وعد اللّه حقّ» ؛ (۵) این وعده‌ی اوّلی را برایش تحقق دادیم، برگرداندیم تا بداند وعده‌ی خدا درست است؛ آن وعده‌ی دوم هم محقق خواهد شد.
 خدای متعال با ملت ایران اینجوری رفتار کرده است؛ وعده‌های بسیاری را محقق کرده است، کارهای بزرگی انجام گرفته است. 

من به شما عرض میکنم؛ با اعتمادی که ما به وعده‌ی الهی داریم - و وعده‌ی الهی حق است و صدق است - بدون تردید خدای متعال این ملت را، هم در این مرحله، هم در همه‌ی مراحل آینده، بر دشمنانش پیروز خواهد کرد.

http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=21890


 ۱۳۹۲/۰۲/۰۹

بیانات در اجلاس جهانی علما و بیداری اسلامی

ابعاد این بیداری مبارک بسی گسترده و دارای امتدادی رمزگونه است؛ ولی آنچه از دستاوردهای نقد آن در چند کشور شمال آفریقا دیده شد، میتواند دلها را به نتائج بزرگ و شگرف آینده به اطمینان برساند. همواره تحقق معجزگون وعده‌‌های الهی، نشانه‌‌ی امیدبخشی است که تحقق وعده‌‌های بزرگتر را نوید میدهد. حکایت قرآن از دو وعده‌‌ای که خداوند به مادر موسی  داد، نمونه‌‌ای از این تاکتیک ربوبی است.
در آن هنگامه‌‌ی دشوار که فرمان به آب افکندن صندوق حامل نوزاد داده شد، خطاب الهی وعده فرمود که: «انّا رادّوه الیک و جاعلوه من المرسلین» .(۱) تحقق وعده‌‌ی اول که وعده‌‌ی کوچکتر و مایه‌‌ی دلخوشی مادر بود، نشانه‌‌ی تحقق وعده‌‌ی رسالت شد، که بسی بزرگتر و البته مستلزم رنج و مجاهدت و صبر بلندمدت بود: «فرددناه الی امّه کی تقرّ عینها و لا تحزن و لتعلم انّ وعد الله حقّ» .(۲) این وعده‌‌ی حق، همان رسالت بزرگ است که پس از چند سال تحقق یافت و مسیر تاریخ را تغییر داد

آن روز که اسلام در ایران پیروز شد و توانست دژ آمریکا و صهیونیزم را در یکی از حساسترین کشورهای این منطقه‌‌ی بسیار حساس فتح کند، اهل عبرت و حکمت دانستند که اگر صبر و بصیرت را به کار گیرند، فتوحات دیگر پیدرپی فرا خواهد رسید؛ و فرا رسید.

http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=22405


۱۳۹۳/۰۳/۲۱

بیانات در دیدار پژوهشگران و کارکنان‌ مؤسسه «دارالحدیث» و پژوهشگاه «قرآن و حدیث»

یک نکته‌اى در این آیات - آنجا که حضرت موسى را در آغاز ولادت، مادرش در آب مى‌اندازد - وجود دارد؛ وَ اَوحَینآ اِلى‌ اُمِ‌ موسى‌ اَن اَرضِعیهِ فَاِذا خِفتِ عَلَیهِ فَاَلقیهِ فِى الیَمِّ ... اِنّا رآدّوهُ اِلَیکِ وَ جاعِلوهُ مِنَ المُرسَلین؛ (۴) [اینجا] دو وعده است: یک وعده وعده‌ى برگرداندن موسى به مادرش است؛ یک وعده وعده‌ى «جاعِلوهُ مِنَ المُرسَلین» است؛ یعنى آن وعده‌ى عمومى‌اى که  منتظر بودند که منجى بیاید؛

هر انسان اهل تدبّرى از تحقّق این وعده‌ى کوچک، اطمینان پیدا کند که آن وعده‌ى بزرگ تحقّق پیدا خواهد کرد. آنچه از موفّقیّتها در طول تاریخ براى بشریّت از طریق دین حاصل شده، همان وعده‌هاى کوچک است؛ از جمله جمهورى اسلامى. جمهورى اسلامى هم یکى از همین وعده‌ها است؛ خداى متعال وعده داده بود که اگر مبارزه کنید، اگر صبر کنید، اگر به خداى متعال توکّل کنید، در جایى که گمان آن را نمیبرید و امید آن را ندارید، به شما قدرت خواهیم داد؛ همین اتّفاق افتاد: ملّت ایران مبارزه کرد، صبر کرد، ایستاد، فداکارى کرد، از دادنِ جان دریغ نکرد و اتّفاقى افتاد که هیچ‌کس تصوّر آن را نمیکرد!

چه کسى خیال میکرد در این منطقه‌ى بسیار حسّاس، در این کشور بسیار مهم، در مقابله‌ى با آن رژیمِ بشدّت حمایت‌شونده‌ى از سوى قدرتهاى بین‌المللى، یک حکومتى به‌وجود بیاید و یک انقلابى به پیروزى برسد، آن هم براساس دین، براساس فقه، براساس شریعت؟ چه کسى چنین تصوّرى میکرد؟ هیچ‌کس. اگر کسى بگوید من میدانستم این‌جورى میشود، مگر از طُرق غیبى فهمیده باشد؛ محاسبات، مطلقاً این را نشان نمیداد، امّا این اتّفاق افتاد. بدانیم آن وعده‌ى اصلى، آن کار بزرگ هم اتّفاق خواهد افتاد. این یک نمونه‌اى از آن چیزى بود که اتّفاق خواهد افتاد.
 باید منتظر بود.

پیروزی انقلاب اسلامی نمونه‌ای اطمینان بخش برای تحقق وعده بزرگ ظهور امام زمان(عج) است.

http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=26683



شباهت امام عصر(عج) و حضرت موسى(ع) به روایت آیت‌الله جوادی آملی


شباهت آن حضرت با موسى در دوران حمل و ولادت گواه شباهت در برنامه و شیوه قیام است.

آیه «وَنُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى اَلَّذِینَ اُسْتُضْعِفُوا فِی اَلْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ اَلْوٰارِثِینَ» را که وجود مبارک حضرت ولى‌عصر(عج) در لحظه ولادت خواندند، مى‌توان بیان برنامه اصلاحى وجود مقدسش دانست.

محتوا و پیام آیه مزبور این است که خداى سبحان تکویناً خواسته است مستضعفان را از چنگال ستم متکبران برهاند و آنان را وارث زمین گرداند و حکومت عدل و داد را به دستشان بسپارد و بدین‌سان فرعونیان را براى همیشه از صحنه زندگى و پهنه گیتى محو کند.

انتخاب این آیه کریمه که درباره تقابل مستضعفان با مستکبران است و تلاوت آن از زبان وجود مبارک امام عصر(عج) بدین معناست که این اراده الهى به دست با کفایت آن حضرت تحقق مى‌یابد.

افزون بر آن، برنامه حضرتش منحصر به بیان احکام نخواهد بود، بلکه برنامه‌اش مانند موساى کلیم(ع) نبرد با کفرپیشگان ستمگر است، چنان‌ که شباهت آن حضرت با موسى در دوران حمل و ولادت نیز گواه شباهت در برنامه و شیوه قیام است.

سخن برخى اهل معرفت این است که تمام اطفال بنى اسرائیل که به دست فرعون کشته شدند، بر اثر احتمال تولد موسى(ع) بود، چون هر کودکى بدان جهت کشته مى‌شد که شاید موسى باشد. بدین ترتیب، گرچه موسى(ع) سرانجام پیروز شد و فرعونیان به قعر دریا گرفتار و در آن غرق شدند: «فَأَخَذْنٰاهُ وَجُنُودَهُ فَنَبَذْنٰاهُمْ فِی اَلْیَمِّ»، این پیروزى رایگان نبود بلکه کنار فرصت‌طلبى‌ها، عافیت‌خواهى‌ها و بهانه‌جویى‌هاى بنى اسرائیل، زنان و مردان نستوهى بودند که با صبر، استقامت و قربانى دادن خود زمینۀ تجلّى و بروز موسى(ع) را فراهم کردند.

صد هزاران طفل سر بریده گشت
تا کلیم‌الله صاحب دیده گشت

وجود مبارک مهدى آل محمد(ص) نیز چونان موساى کلیم پشت طاغوت‌ها و فرعونیان زمان خویش را خواهد شکست و جامعه خسته از ظلم و بى‌عدالتى، نور خورشید مهر و عدالت را در جمال حکومت مهدوى خواهد دید.کودکی حضرت موسی (ع) نقل می شود، خداوند دو وعده به مادر آن حضرت می دهد . اول بازگرداندن آن کودکی که به دریا انداخته شده است و دوم رسیدن حضرت موسی (ع) به مقام پیامبری .

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13921214001314


 
///
http://www.afsaran.ir/Link/746128
http://mehrdadz.blogfa.com/post/456
http://sangariha.com/view/post:6581926
http://hadinet.ir/view/post:8254683



ک

 

دانلود صوت مرتبط رهبر معظم ...

http://www.afsaran.ir/media/download/774234

http://www.afsaran.ir/media/download/774237














۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۰:۱۱
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج


افسران - به مناسبت پایان سریال مهدوی یوسف پیامبر: یوسف فاطمه نیر خواهد آمد.



قرآن کریم، سوره قصص ، آیه 7
وَلا تَخافی وَلا تَحزَنی ۖ إِنّا رادّوهُ إِلَیکِ
و نترس و غمگین مباش، که ما او را به تو بازمی‌گردانیم

اشارات رهبر انقلاب به بازگشت انچه که خداوند وعده فرموده است
http://farsi.khamenei.ir/newspart-index?sid=28&npt=7&aya=7

#سریال #یوسف_پیامبر #حضرت #یوسف #یوزارسیف #یعقوب #لحظه_دیدار #وصال #ظهور #امام_زمان_عج #مهدی_موعود #انتظار #فرج #انا_رادوه_الیک #قرآن #سوره #قصص #آیه7 #وعده_صادق #منجی #مهدی_موعود #کعبه #مکه #مردم #تماشا #یوسف_فاطمه


http://www.afsaran.ir/link/1255975
http://mehrdadz.blog.ir/post/504
http://sangariha.com/view/post:6854626/1461614186/


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۳:۴۸
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج


افسران - تشکر امام خمینی از نهاد انقلابی که بعدا در دولت هاشمی رفسنجانی به طور کامل منحل شد !!!


زحمات بی‌وقفه جهاد، این سنگر سازان بی‌سنگر، در دفاع مقدسمان از جمله مسائلی است که ترسیم آن در قالب الفاظ نمی‌گنجد. عشق جهاد در خدمت به اسلام و مردم چشم دل عشاق خدمت به دین و مردم را روشن نموده است.

شجاعت دلیر مردان و شیرزنان جهادیمان در جهادمان علیه کفر و بیداد زبانزد خاص و عام است.

شما عزیزان با خدمات شایسته خود در پشت جبهه‌ها، چون جبهه‌ها، دل امام زمان - روحی له الفداء - را شاد کرده‌اید.

منبع:
صحیفه امام خمینی جلد 21 ص 204
http://farsi.rouhollah.ir/library/sahifeh?volume=21&page=204


انحلال جهاد سازندگی به نفع چه کسانی صورت گرفت؟!
http://century21.blogfa.com/post-8.aspx

جرقه انحلال جهاد پیش از دوره سازندگی خورد
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930417001030


انحلال جهاد سازندگی منجر به مهاجرت روستاییان به شهر شد
http://basijpress.ir/fa/news-details/17453/


#جهاد_سازندگی #جهاد_اقتصادی #اقتصاد #فرهنگ #سازی #ایران #مردم #بومی #جوانان #توانمند #محرومیت_زدایی #دولت_ها #متخصص #خیانت #وزارت #کشاورزی #ادغام #ژیش_بینی #رهبر_انقلاب #نارضایتی #حذف #روشنفکران #محصول #کاغذ_بازی #انقلاب_اسلامی #عکس #لودر #سنگر_سازان #بیسنگر











۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۳:۴۳
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج


افسران - نفوذ در بدنه مسئولین عامل شهادت شهید منتظر قائم ؛ (شهید منتظر قائم قربانی نفوذ)



بنی صدر اولین رئیس جمهور ایران و مهره نفوذی استکبار بعد از حادثه و 
معجزه طبس ،دستور نابودی اسناد به جا  مانده و هواپیما های آمریکایی را میدهد؛
شهید منتظر قائم فرمانده سپاه یزد در این حادثه خائنانه به شهادت میرسد ...

منابع:
چگونگی حادثه به نقل از شاهد عینی
http://www.isaar.ir/doc/news/fa/115326

ماجرای خیانت بنی صدر در واقعه طبس
http://www.bultannews.com/fa/news/254880

#شهید #شهادت #قربانی #نفوذ #مسئولین #مهره #استکبار #جهانی #خیانت #محمد #منتظر_قائم #فرمانده #سپاه #یزد #واقعه #حادثه #معجزه #طبس #صحرا #آمریکا #عملیات #هواپیما #هلی_کوپتر #بنی_صدر #اولین #رئیس_جمهور #ایران #انقلاب_اسلامی #شهید_نفوذ #جنگ #نبرد

http://www.afsaran.ir/Link/1254524
http://mehrdadz.blog.ir/post/502
http://sangariha.com/view/post:6854076/1461363195/





«به جنگ آمریکا می‌رویم، شاید هم نماز آخرمان باشد».

بیشترین کارها را خودش انجام می‌داد. اغلب شبها نیز به خانه نمی‌رفت و حتی به‌جای ما هم پست می‌داد، غذا خیلی کم و ساده می‌خورد، بیشتر روزه می‌گرفت، روز قبل از شهادتش نیز که پنج‌شنبه بود، روزه بود… .



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۲:۱۰
مهرداد بچه مثبت