دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

تمامی تلاش ها در این وبلاگ ؛ جلب رضایت امام حاضر و ناظرمان مهدی عج است ؛ امید است با عنایت ایشان موفق باشیم ...

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

۱۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

به نام خدای مهدی عج



 
گاهی یک تکه کاغذ ، گاهی یک شیشه نوشته اتومبیل ، یک کار ساده مردمی تاثیر گذار تر است از ، هزاران بنر و پوستر و تبلیغ ارگانی و دولتی است که معمولا بدون روحیه انقلابی و با ریخت و پاش های فراوان و فقط بر حسب وظیفه کاری را باید انجام دهند.

دم این بنده با عشق خدا هم گرم

عکس: قم ، جمکران

اللهم عجل لولیک الفرج



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۹۷ ، ۰۰:۰۰
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج






رهبر انقلاب: 85/8/17

سلطه گران جهانی باید بدانند و این نکته را درک کنند که قرن ۲۱ برخلاف قرون ۱۹و ۲۰دوران شکسته شدن طلسم سیاستهای استعماری است و قرن معنویت، استقلال و بازگشت ملّتها به هویّت و اصالت ملی است و هر قدرتی در مقابل این واقعیّت بایستد، قطعا شکست خواهد خورد.



این قرن - قرنی که در پیش داریم - قرن شکست سیاستها و روشهای قرنهای نوزدهم و بیستم است. قرنهای نوزدهم و بیستم برای ملتهای منطقه از یک سو و قدرتهای غربی از یک سوی دیگر، قرن دین زدایی و سپس سلطه و دست اندازی به کشورها بود؛ قرن استعمار و استثمار بود. قرن بیست ویکم - که این قرنی است که چند سال است در آن وارد شده ایم - بر حسب آنچه که انسان از قرائن می فهمد، قرنِ محو کردن و ازاله کردن آثار حرکت قرنهای نوزدهم و بیستم است؛ باید نشانه های استیلای قدرتهای بزرگ بر کشورها و ملتها بکلی از صفحه ی زندگی بشر پاک بشود؛ سلطه باید وجود نداشته باشد.

این قرن، باید قرن بازگشت ملتها به هویت خود، به انسانیت خود و شکستن طلسم سلطه گری و سلطه پذیری باشد؛ همچنانی که این قرن، قرن رو کردن به معنویت است. حالا درباره ی هزاره ی سوم حرفهای یاوه ی زیادی می زنند؛ برای هزار سال پیش بینی هایی می کنند که به هیچ مستند علمی و فنی متکی نیست. اما اگر انسان بخواهد از روی حدس و گمان درباره ی این هزاره حرفی بزند، می تواند بگوید که این هزاره، هزاره ی معرفت انسان به ارزش خودش است. در این هزاره، انسانها به ارزش خودشان و ارزش نزدیک شدن به خدای خودشان واقف می شوند. اگر بشود برای هزاره حدسی زد، آنچه که قابل حدس است، این است. ما حالا بحث هزاره را نمی کنیم؛ اما این قرنی که در پیش است، قرنِ روکردن به معنویت و قرن استقلال و هویت ملی ملتهاست و ایران، سرآغاز آن بود. دنباله ی ایران بسیاری جاهای دیگر پیش خواهد آمد و قدرتهایی که با این حرکت عظیم بشری مواجه و سینه به سینه بشوند، شکست خواهند خورد و قدرت استکباری یکی از اینهاست.

http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=3361




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۹۷ ، ۰۰:۵۸
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج






http://bayanbox.ir/view/6038929438020062685/%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%85-%D8%B5%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D9%86%D9%82%D9%84%D8%A7%D8%A8-%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%DB%8C.jpg


امام موسی صدر، طی آخرین سفر خود به فرانسه، مقاله ای درباره انقلاب اسلامی ایران به رشته تحریر در آورد که در روز23/8/1978 مطابق با 1 آذر 1357، تحت عنوان « ندای پیامبران»، در روزنامه لوموند پاریس به چاپ رسید. امام موسی صدر، یک هفته پس از چاپ این مقاله، طی سفری رسمی به لیبی، ناپدید گردید. متن اصلی این مقاله از کتاب الامام موسی الصدر الرجل الموقف القضیه ( 1993، مکتب الصادر، بیروت، ص 407 ) استخراج و به فارسی بر گردانده شده است:

نهضت مردم ایران با تمامی حرکتهای مشابه خود در جهان تفاوت دارد؛ زیرا چشم انداز جدیدی فراروی تمدن بشری قرار داه است. بنابراین، شایسته است که همه علاقه مندان قلمروها و مسائل مربوط به انسان و تمدن، تحولات آن را با دقت دنبال کنند.
نهضت مردم ایران به رغم گستردگی که دارد و به رغم اتهاماتی که رژیم بر آن وارد می کند، از گرایشها، ریشه ها، اهداف و اخلاقیات اصیل و والایی برخوردار است.

نیروهای راست از صحنه نهضت غایب اند، هر چند که نفت و بسیاری موضوعات مهم دیگر در آن موضوعات دارد. نیروهای چپ بین المللی نیز از صحنه نهضت غایب اند، هر چند که ایران و اتحاد شوروی بیش از 1000 کیلومتر مرز مشترک دارند. حزب کمونیست ایران حضور چندانی در نهضت ندارد، هر چند که از قدیمی ترین احزاب این منطقه به شمارمی رود. بنابراین، هیچ یک از نیروهای چپ و راست، به این اعتبار که نماینده یکی از دو قطب جهان هستند، کمترین تأثیری بر این نهضت ندارند.

ملت ایران این مسائل را به خوبی می داند. او می داند که این رژیم که نهضت را به واپسگرایی متهم می کند، خود با سرکوب آزادی و اتخاذ روشهای بدوی حکمرانی همه سازمانهای ارتجاعی را رو سفید کرده است. ملت ایران می داند که این رژیم، برای جلب رضایت قدرتهای بزرگ، در قربانی کردن منافع مردم و پیشکشی ثروتهای آنها، هرگز تردیدی به خود راه نداده است. ملت ایران وقتی چنین رفتاری را با اصالت انقلابیون قیاس می کند، بر ایثار و فداکاری در راه آرمان آنان راسخ تر می شود. این ملت به رغم اینکه سلاحی در دست ندارد، با خون خود، قهرمانانه مبارزه می کند و قدرتی شکست ناپذیر ایجاد می کند.

انقلابیون ایران به هیچ طبقه خاص اجتماعی منحصر نیستند، بلکه از همه ایران بر خاسته اند: دانشجویان، کارگران، تحصیلکردگان، روحانیان و... همه و همه در این انقلاب حضور دارند. ملت ایران با همه نسلهای مختلف خود در این نهضت شرکت جسته است. بازار، مدارس، مساجد، شهرها و حتی کوچک ترین روستاها دراین نهضت مشارکت دارند. همین حقایق است که رژیم را بر آن داشته تا چپ و راست، شرق و غرب، سازمانهای عربی و حتی فلسطینیها را متهم کند و به این ترتیب به گستردگی عمیق مردمی این نهضت اذعان کند.

حرکت مخالفان رژیم شاه، امروز سیستم اطلاع رسانی خاص خود را یافته است. گفته ها وسخنان رهبران آن از طریق کسانی به ما می رسد که خود مخاطب این سخنان اند. این سخنان در قلبهای همه ملت ایران جای گرفته است.

حق آن است که بگویم: خاستگاه این حرکت و ایمان و آرمان آن همان اهداف بیکران انسان اخلاقی و انقلابی است. موجی که امروز ایران را در می نوردد، بیش ار هر چیز ندای پیامبران را در اذهان انسانها تداعی می کند

اهداف انقلاب، در مصاحبه مورخ ششم می 1987 رهبر آن، امام خمینی، با روزنامه لوموند، به روشنی تصریح شده است. او با تأکید بر اصالت این حرکت به ابعاد ملی، فرهنگی و رهایی بخش آن اشاره می کند.

حوادث جاری ایران و رخدادهای فاجعه آمیز آن چند نکته اساسی را فرا روی جهان امروز قرار داده است:

1. کسانی که به مسائل انسانی وتمدن بشری اهمیت می دهند، شایسته است که این آزمون انسانی را که اکنون در ایران جریان دارد، به دقت بررسی و در برابر تلاشهای مخالف و مغرضانه از آن حمایت کنند.
2. رژیم شاه پس از 37 سال حکومت و به رغم برخورداری از بیشترین امکانات، در همه امور، حتی در این حد که خود را از خشم ملت در امان نگه دارد، ناکام مانده است. این همه در حالی است که بزرگ ترین انبار تسلیحاتی جهان سوم در اختیار همین رژیم قرار دارد.
3. ارزشهای اخلاقی انسان متمدن، امروز در ایران تهدید می شود. تا زمانی که رژیم ایران تحت عناوین « پیشرفت» و « دمکراسی» به اعمال سرکوبگرانه، خون ریزی و سلب آزادی ادامه می دهد، هر قدر هم که درجهان مورد حمایت قرار گیرد، نمی توان از این ارزشها پاسداری نمود.
4. رژیمی که امروز با امواج نارضایتی مردم و خیل ناآرامیهای داخلی روبه روست دیروز ازتضمین امنیت خلیج فارس، اقیانوس هند و حتی سومالی سخن می گفت. این امر بیانگر آن است که هیچ چیز بیش از حرکتهای مردمی این چنین آن را پریشان و بر آشفته نمی سازد. از جمله این حرکتها « حرکت المحرومین» لبنان است که رهبرهای آن در میان مردم ایران انعکاس فراوان یافته است.

قتل عام هایی که هم اکنون در ایران جریان دارد و رژیم تلاش دارد بر آنها سرپوش گذارد، هشداری به انسان معاصر، به وجدان و به احساس مسئولیت اوست. شایسته است که انسانها تصویر واقعی این کشتارها و سرکوبگریها را به جهانیان عرضه بدارند و ضمن چنین خدمتی، بیزاری خود ار این اعما ل را نمایان سازند.

منابع:
http://yon.ir/14005
http://shabestan.ir/detail/News/28453
http://www.imam-khomeini.ir/fa/c78_62095






۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۹۷ ، ۰۱:۴۶
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی (عج)








استاد علیرضا پناهیان نیمه شعبان 94:
من امیدوارم که خداوند متعال به دلهای ما نور حقیقت را الهام کند ؛ ما آنچه که باید بفهمیم ؛ را دریافت کنیم

همانطوری که مردم با نور باطنشان باور میکنند او امام زمانشان است و باید از او تبعیت کنند ؛ نزدیک بودن ظهور را با قلبمان بفهمیم.

واقعا اگر نزدیک باشد آیا ما آماده ایم ؟

خیلی ها هستند در منطقه آماده هستند و متضرع هستند ... بعضی ها هستند فعالیت های ورزشی خودشان را جدی گرفتند!

بدن باید ورزیده باشه ... اگر تابه حالا ورزش میکردند به نیت سلامتی ؛ حالا ممکنه وظایف مختلفی به دوش ما بیاید ... علائم خیلی روشن ذکر شده اند ... خدایا در فرج مولامان تعجیل بفرما ... خدایا به ما توفیق نجات مومنین عنایت بفرما ... منبع: سخنرانی استاد پناهیان ؛ نیمه شعبان 1394/3/12

صوت مربوطه:
http://sangariha.com/getfile/pid:public_6749403/Panahian-Varzesh-Zohor-94.3.12-.mp3

 #استاد #علیرضا_پناهیان #علائم_ظهور #ورزش #سفارش #تربیت_جسم #انتظار #ظهور #منجی #سرباز #امام_زمان_عج #ورزش_کوه_نوردی #کوهنوردی #ورزشکار #فوتبال #جام_جهانی #ایران #مراکش #حزب_الله #پناهیان #استاد_پناهیان #سخنرانی #تربیت_بدنی #انتظار_فرج #امام_زمان #بسیج #روسیه #۲۰۱۸ #جام_جهانی


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۹۷ ، ۰۳:۴۷
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج




شرایط کنونی کاملاً طبیعی است. این مسائلی که پیش می‌آید، در مسیر جلو رفتن ما به‌سوی آینده کاملاً طبیعی است و اصلاً چیز نگران‌کننده‌ای نیست. اگر نباشند، باید نگران بود.

من خیلی هم حالم خوب است»
۱۳۹۵/۱۰/۱۶

🔸در جلسه دیدار عده‌ای از اهالی فرهنگ با حضرت آقا، ایشان در پاسخ درد دل یکی از جانبازان (علی خوش لفظ راوی کتاب آن شب مهتاب گم شد/ سوره مهر) فرمودند:

🔸« شرایط کنونی کاملاً طبیعی است. این مسائلی که پیش می‌آید، در مسیر جلو رفتن ما به‌سوی آینده کاملاً طبیعی است و اصلاً چیز نگران‌کننده‌ای نیست. اگر نباشند، باید نگران بود. وقتی شما می‌خواهید به قله‌ای مثل توچال یا دماوند صعود کنید، طبیعی است چاله و چوله و سختی وجود دارد. این نگران‌کننده نیست. مهم این است داریم جلو می‌رویم در میدان فرهنگ.

🔸بله. شرایط فرق کرده. زمانِ جنگ، صدای توپ و تانک را همه می‌شنیدند؛ اما اکنون فقط گوش‌های شنوا هستند که صدای توپ و تانک دشمن را می‌شنوند. ولی من می‌بینم که داریم داریم جلو می‌رویم. من می‌بینم عده‌ای دارند جانانه مبارزه می‌کنند.

🔸گاهی عده‌ای به من می‌گویند آقا ما دلمان برای شما خون است و چه و چه. من می‌گویم: بیخود! من خیلی هم حالم خوب است و با قوت و قدرت به پیش می‌رویم و اصلاً نباید نگران بود.»

http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=35641


رهبر معظم: همان چیزی که در روایاتِ مربوط به ظهور ولی عصر(عج) وجود دارد امروز حاکم است.

امام خامنه ای1387/5/27:
امروز شما به اوضاع دنیا نگاه کنید، همان چیزی که در روایاتِ مربوط به ظهور ولی عصر (ارواحنا فداه) وجود دارد، امروز در دنیا حاکم است؛ پر شدن دنیا از ظلم و جور. امروز دنیا از ظلم و جور پر است.
منبع:
http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=3644



امام خامنه ای1387/5/27:
امروز شما به اوضاع دنیا نگاه کنید، همان چیزی که در روایاتِ مربوط به ظهور ولی عصر (عج) وجود دارد، امروز در دنیا حاکم است.

رهبر انقلاب 95/10/16:
شرایط کنونی کاملاً طبیعی است و اصلاً چیز نگران‌کننده‌ای نیست. اگر نباشند، باید نگران بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ خرداد ۹۷ ، ۰۱:۴۷
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج







حاج حسین یکتا در مراسم شهید مدافع حرم محمد رضا علیزاده :
حضرت آقا گفت اسرائیل تو 25 سال دیگه نیستی که ببینی که ایران کجاست و آقا نگفت که 25 سال دیگه چند ساله که نیستی ، شاید 22 ساله نیستی!

دانلود صوت:
http://nmedia.afs-cdn.ir/v1/audio/eFLSFunScbkc-o1I0cQ-17m3fDy4oaMlrWuBr6XSFTtx6xLR_okOjg/s/w100/yekta_modafe_haram_94.9.26.mp3
http://yon.ir/modafea

#شهید_محمد_رضا_علیزاده #شهید_مدافع_حرم #محمد_رضا #علیزاده #جنگ_در_سوریه #حوادث_شام
#سخنرانی #حاج_حسین_یکتا #دانلود_صوت #دانلود_سخنرانی #آذر_94  #ینگه_امام #ساوجبلاغ #هشتگرد
#اسرائیل #نابودی #رهبر_معظم #25_سال #نگفت_چند_سال #نکته_سخن_رهبر #پرچم_اسرائیل #سخنرانی_یکتا
عکس مراسم
http://mehrdadz.blog.ir/post/275

بازنشر:
http://www.afsaran.ir/Link/1199788
http://mehrdadz.blog.ir/post/364
http://hadinet.ir/view/post:8327607










۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ خرداد ۹۷ ، ۰۰:۰۱
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج






سردار سعید قاسمی: از مرتضی آوینی پرسیدم؛ سید چجوری این کلمات را به هم چفت میکنی؟ و چجوری اینا اینطوری میشوند؟  سید گـفت: من خودم هم دقـیقا نمی دانم ولی رمـزش اینه اگر میخوای اینجوری بشی وضو بگیر دو رکعت نماز بخون هنوز این آب وضو خشک نشده و هنوز سرت رو برنگرداندی همون جا
با همین نیت شروع کن بنویس بهت میدهند..! سردار قاسمی: همیشه نریشن ها (متن گفتار فیلم) مچاله و چروک بود چون همیـشه ساعت 2 یا 3 شب ؛ پای نوشتن آنها ، گریـه میـکرد!
علاوه براین، میز کار مرتضی همیشه می بایست روبه قبله بود!


منبع:

صوت سخنرانی سردار سعید قاسمی در سالروز شهادت سید مرتضی آوینی

http://rasekhoon.net/media/show/692959




۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۷ خرداد ۹۷ ، ۰۲:۴۹
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج


 

رهبر معظم انقلاب , امام خامنه ای:٧٣/١١/٢٨
یکی از شرایط استجابت دعا این است که آن را با توجه مطرح کنیم. گاهی لقلقه زبان، جملاتی چون «خدایا ما را بیامرز.»، «خدایا به ما سعّه رزق بده» و «خدایا قرض ما را ادا کن» است. ده سال انسان این گونه دعا میکند، اصلاً مستجاب نمیشود. این فایده‌ای ندارد. یکی از شرایط دعا این است که فرمود: «اعلموا ان‌اللَّه یقبل الدّعاء عن قلب غافل(8)»؛ «خداوند متعال، از صاحب دلِ غافل - دلی که متوجه نیست چه خواسته‌ای را مطرح میکند و با که دارد حرف میزند - دعایی را قبول نمیکند.» معلوم است که دعایِ دارای این ویژگیها، مستجاب نمیشود. باید تضرّع کنید و جدّی بخواهید. باید از خدای متعال با الحاح بخواهید. باز بخواهید و باز بخواهید. در این صورت البته خدای متعال دعاها را مستجاب خواهد کرد.
منبع:
http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=2740
 
#رهبر_انقلاب#امام #خامنه_ای #شرط_قبولی #بهشت #امام_خامنه_ای #شرط #روش #غافل #غفلت #تضرع #لقلقه #زبان #مستجاب #شرایط #الله #خدای_متعال #انسان #خدایا # #آمرزش #رزق #زبان_دعا #صراط #قبولی #دعا #شب_قدر #شب۲۱ #ماه_رمضان #رمضان #شهر_رمضان

http://www.afsaran.ir/Link/1284059
http://mehrdadz.blog.ir/post/565
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ خرداد ۹۷ ، ۰۲:۳۶
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج







نصیحت امام خمینی به نوه اش حسین خمینی و منع او از ورود به سیاست
بسمه تعالی‌؛ پسرم، حسین خمینی! جوانی برای همه خطرهایی دارد که پس از گذشت ایام، انسان متوجه می‌شود. من میل دارم کسانی که به من مربوط هستند در این کوران های سیاسی وارد نشوند. من امید دارم که شما مجاهدت در تحصیل علوم اسلامی، با تعهد به اخلاق اسلامی و مهار کردن نفس اماره بالسوء، برای آتیه مورد استفاده واقع شوی. من علاوه بر نصیحت پدری پیر به شما امر شرعی می‌کنم که در این بازی های سیاسی وارد نشوی و واجب شرعی است که از این برخوردها احتراز کنی. من به شما امر می‌کنم که به حوزه علمیه قم برگرد و با کوشش به تحصیل علوم اسلامی- انسانی بپرداز. از خداوند تعالی توفیق شما و همه محصلین را خواستارم.
9رجب 1401 / روح الله الموسوی الخمینی»‌
منبع:
http://farsi.rouhollah.ir/library/sahifeh?volume=14&page=345
صحیفه نور: جلد 14، صفحه 345.

سید حســـیـــــــــن hosin خمینی کیست ؟!
http://now.blogsky.com/1389/04/19/post-81/

عکس حسن و حسین خمینی در کنار امام خمینی
http://www.mehrnews.com/news/2395589
http://jahannews.com/vdceen8wnjh8fei.b9bj.html

#سید_حسین_خمینی #سید_حسن_خمینی #نوه_امام #روح_الله_موسوی_خمینی #کارهای_عجیب #منافقین #دنیای_سیاست #سیاسی #منع_از_ورود #عکس_امام #عکس_قدیمی #عبرتها #عبرت_تاریخ #درس_گیری #پند #اندرز #تجربه #فرزند_حاج_احمد #فرزند_مصطفی_خمینی #منبع #صحیفه_نور_امام
#نامه_امام #اهداف_امام #بصیرت_امام #بینش_امام #حسن_خمینی #حسین_خمینی #عکس_حسن_و_حسین_خمینی_کنار_امام
http://www.afsaran.ir/link/1182122
http://www.afsaran.ir/link/1181291
http://mehrdadz.blog.ir/post/319
http://hadinet.ir/view/post:8325968













۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ خرداد ۹۷ ، ۰۱:۱۶
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج





http://uupload.ir/files/uyz0_%D9%BE%D8%AF%D8%B1_%D8%B1%D9%87%D8%A8%D8%B1_%D8%A7%D9%86%D9%82%D9%84%D8%A7%D8%A8_%D8%AE%D8%A7%D9%85%D9%86%D9%87_%D8%A7%DB%8C.jpg


سید علی خامنه ای: به خاطر پدر، درس امام نرفتم

پدرم هیچی نمی دید مطلقا دید نداشت چشمهاش هم آب مروارید آورده بود جفت چشمهاش
چند وقت من شغلم این بود.من یه طلبه بودم دوست داشتم تو اون وضعیت شاگرد امام باشم دست پدرم رو می گرفتم از تو کوچه ی خامنه ای ها که تو مشهد تو بغل بازار بزرگ هست دست پدرم رو میگرفتم میاوردم سر چهارراه شهدا مسجد حکمت ایشون نماز می خواند.

نماز که تمام میشد مینشستند پاسخ به سوالات شرعی مردم وجوهات مسائل دیگه ای که بودش انجام می دادند. من مجدد دستشون رو می گرفتم بر می گشتم منزل. دوباره غروب همین بود سه بار شغل من این بود که بابا رو بردارم ببرم بیارم حالا تو این بردن و آوردن از بحث هایی که پدر داشت سعی میکردم استفاده کنم با شاگردهایی که داشت به اضافه ی مطالعه ی کتابهایی که داشتم باید می خواندم رو ول نمی کردم.

هر چه بود از همان روزها بود

بعد از مدتی پدرمون چشمانش را عمل کرد و جفت چشمهاش خوب شد. وقتی چشمش خوب شد ما رفتیم مجدد قم.

من هر آنچه گیرم اومده تو اون قضایا خودم می دونم از اون لحظه بود که من درس و وضعیت و همه ی اینها رو رها کردم. پدرم مهمتر از درسم بود. رفتم خدمت پدرم رو کردم و ایشون دعای خیرش همیشه با من بود.هیچگاه نشد که برای من دعای خیر نکنه.


به نقل از محافظ رهبر انقلاب: آقا تمام قد می ایستادند!

تو این شرایط آقای خامنه ای اگه پدرشون می اومدن اگر هر جلسه ای بود یعنی اون چیزی که ما داریم میگیم اون چیزی که قرآن گفت ندیدیم باور نداریم میبینیم حالا میشنویم تو قرآنم بهمون تذکر داده شده ولی چون اهلش نیستیم معرفتش رو نداریم نمی توانیم بگیریمش. من مطالب آقای خامنه ای را این جور عرض کنم مادر و پدر از هیچ مرتبی کمتر نبودند هر چیزی که در عالم میگذشت.

وقتی پدر آقای خامنه ای می اومد اگر جلسه ی ریاست جمهوری با یه رئیس جمهور خارجی ولو بود وقتی پدر ایشون وارد میشدند ایشون تمام قد می ایستادند به طرف پدرشون با سرعت می دویدند نه اینکه راه بره، می دوید می رفت پیش پدرشون و حتما دست پدرشون رو می بوسید تا روزی که پدرشون مرحوم شد من یاد ندارم یکبار آقای خامنه ای به پدرشون برسه دستشون رو نبوسه.

این نبود که حالا چون رئیس جمهوره واسه خودش کسیه، نه! رئیس جمهور و هر کسی بالاتر از اون که بود به پدرشون می رسید براشون پدر بود و مادرشون همینطور حالا مادر تو جامعه، تو ماها چون زیاد حاضر نمیشن بیشتر دیدارهاشون تو منزل بود و ما کمتر دیدیم ولی پدرشون رو ما با چشم، خیلی دیدیم این کار رو نسبت به ایشون عرض ادبهایی که فرضا به پدر می کرد، اصلا از فرودگاه آقای خامنه ای پدرشون می خواست بیاد به ما می گفت برید اونجا پدرم رو بیارید ویلچر هم ببرید پیاده ایشون نیاد که اذیت میشه.

بهش بگویید اگر سیدعلی بیاید 50نفر دیگر هم باید بیایند

بهش هم بگید آقا سید علی آقا گفت من مشکل دارم اگه من بیام باید 50نفر با من همراه بیان من شرمنده ام توی ریاست جمهوری دم در ورودی ریاست جمهوری که می رسیدیم آقای خامنه ای دم در ورودی می اومدند تو ماشین کنار پدرشون می نشستند تا دم در ساختمون.

دم در ساختمون هیچ کدوم از ماها اجازه نداشتیم که حتی یه انگشت از پدر ایشون رو بگیریم کمک کنیم آقای خامنه ای خودشون پدرشون رو کمک می کردند از ماشین پیاده می شدند.

این پله های ریاست جمهوری رو حدود 20، 25 تا پله از پایین تا طبقه ی دوم می خوره که تشریفاتیه این 25 تا پله رو به پای ایشون اگه سه ربع هم طول می کشید آقای خامنه ای هلش نمی داد.

باباش رو با پای اون یواش یواش می اومدند بالا حتما پشتی پشت پدرش میگذاشت حتما چایی برای پدرش خودش می آورد اینقدر احترام می کرد این پدر رو که حد نداشت و همیشه می گفت هر آنچه از خدا می خواهید از پدرتون بخواهید هر چه از خدا می خواهید از مادرتون بخواهید.

اگه پدر و مادرتون در قید حیات اند حتما حتما بگید دعا کنند مستجاب میشه و اگه نیستند برید از قبرشون بخواهید قبر پدر و مادر هم کمک آدم میکنه این درسهای اخلاقی که ما می دیدیم از آقا این خیلی تأکید داشتند.

دست پدرخانمشان را هم می بوسیدند

بر صله ی رحم اینقدر تأکید دارند که تو این شرایطی که الان هستند ایشون منزل بچه های خودش حتما حتما حتما میره منزل آسید محمد آقا، آقا هادی، حسن آقا اخوی هاشون حتما حتما میره.

خونه هاشون این نیست که وایسن اونها بیان دیدن ایشون در مشهد وقتی مشرف می شن حضرت رضا (علیه السلام) چند روز ایشون مشهد وامیستن که همه ی فامیل هاشون رو ببینند تا روزی که پدرخانم و مادرخانم شون زنده بود مثل پدرومادر خودشون چهارراه راهنمایی تو مشهد ایشون حتما می رفتند به دیدار و هر موقع پدر خانم شون می رسید دست پدر خانمش رو می بوسید مثل پدر.

یعنی من این چیزها رو میگم می خواهم بگم این سیره های اخلاقی که می بینیم از این بزرگان اینهاست و نسبت آدمهای فهیم وکریم هم با آقا همین جوریه اونهایی که اهل اند همه شون با هم اهل اند همه شون می فهمند.

اینی که ما الحمدلله نمی فهمیم سر اینه که این کرامت این لطف این چیز تو ذاتمون نیست یه جاهایی بالاخره مشکل اساسی داریم نمی توانیم اهلشم نیستیم نمی توانیم اونی که باید باشیم بشیم حتی اون معرفت اینها خیلی بیشتر از اینها بود.

http://www.yazdfarda.com/news/1391/12/36480.html
http://yon.ir/14002



وقتی پدر آقای خامنه ای می اومد اگر جلسه ی ریاست جمهوری با یه رئیس جمهور خارجی ولو بود وقتی پدر ایشون وارد میشدند ایشون تمام قد می ایستادند به طرف پدرشون با سرعت می دویدند و حتما دست پدرشون رو می بوسید
http://www.farsnews.com/printable.php?nn=13910225000054


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ خرداد ۹۷ ، ۰۲:۲۷
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج



مگر میشود کسی دشمن و بد خواه خودش را بپرستد؟ مگه اینقدر احمقانه داریم؟
.

61وَ إِذْ قُلْنا لِلْمَلائِکَةِ اسْجُدُوا لاِ دَمَ فَسَجَدُوا إِلاّ إِبْلِیسَ قالَ أَ أَسْجُدُ لِمَنْ خَلَقْتَ طِیناً
62قالَ أَ رَأَیْتَکَ هذَا الَّذِی کَرَّمْتَ عَلَیَّ لَئِنْ أَخَّرْتَنِ إِلى یَوْمِ الْقِیامَةِ لاَ َحْتَنِکَنَّ ذُرِّیَّتَهُ إِلاّ قَلِیلاً
63قالَ اذْهَبْ فَمَنْ تَبِعَکَ مِنْهُمْ فَإِنَّ جَهَنَّمَ جَزاؤُکُمْ جَزاءً مَوْفُوراً
64وَ اسْتَفْزِزْ مَنِ اسْتَطَعْتَ مِنْهُمْ بِصَوْتِکَ وَ أَجْلِبْ عَلَیْهِمْ بِخَیْلِکَ وَ رَجِلِکَ وَ شارِکْهُمْ فِی الاْ َمْوالِ وَ الاْ َوْلادِ وَ عِدْهُمْ وَ ما یَعِدُهُمُ الشَّیْطانُ إِلاّ غُرُوراً
65إِنَّ عِبادِی لَیْسَ لَکَ عَلَیْهِمْ سُلْطانٌ وَ کَفى بِرَبِّکَ وَکِیلاً

توجمه آیات شست و یک تا شست و پنج

61 ـ (به یاد آورید،) زمانى را که به فرشتگان گفتیم: «براى آدم سجده کنید»! آنها همگى سجده کردند، جز ابلیس که گفت: «آیا براى کسى سجده کنم که او را از خاک آفریده اى»؟!
62 ـ (سپس) گفت: «به من بگو، این کسى را که بر من برترى داده اى (به چه دلیل بوده است؟) اگر مرا تا روز قیامت زنده بگذارى، همه فرزندانش را، جز عده کمى، گمراه و ریشه کن خواهم ساخت»!
63 ـ فرمود: «برو! هر کس از آنان از تو تبعیت کند، جهنم کیفر شماست، کیفرى است فراوان!
64 ـ هر کدام از آنها را مى توانى با صدایت تحریک کن! و لشکر سواره و پیاده ات را بر آنها گسیل دار! و در ثروت و فرزندانشان شرکت جوى! و آنها را با وعده ها سرگرم کن! ـ ولى شیطان، جز فریب و دروغ، وعده اى به آنها نمى دهد ـ
65 ـ (بدان) تو هرگز سلطه اى بر بندگان من، نخواهى یافت (و آنها به دام تو گرفتار نمى شوند)! همین قدر کافى است که پروردگارت حافظ آنها


شیطان #ابلیس #فریب #حماقت #جهل #جهالت #احمق #انسان #شیطان_پرست #شیطان_پرستی #شیطانپرست #پرستش #دشمن_پرست #ابله #بلاهت #احمقتر_از_احمق #آیات_قرآن #تدبر_در_قرآن #آفرینش #سجده #سجده_بر_انسان #بتپرستی #بت_پرست #بت_پرستی #بتپرستی_نوین #ریاستارت #ری_استارت #شاهین_نجفی #مجری_فراری

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ خرداد ۹۷ ، ۰۱:۱۶
مهرداد بچه مثبت
به نام خدای مهدی عج

رهبر معظم 1391/7/20:


شما با وجود این امکانات اینترنتی چه کرده اید ؛

از شما سوال خواهد شد

با چند دانشجو مینشینید صحبت میکنید.

پاسخگوی سوال چند جوان هستید؟

این احتیاج دارد به ؛ وقت ، کار ؛ سواد کافی و عشق

 و توجه به نیاز های فرهنگی

قدرت تجزیه و تحلیل مسائل روز داشته باشید

با روی خوش هم پذیرا باشید.


دانلود صوت رهبر معظم به مدت 5 دقیقه

/////////////

دانلود سخنرانی کامل

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ خرداد ۹۷ ، ۰۰:۵۱
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهخدی عج





بهزاد نبوی: ما اول قرارداد الجزایر را امضاء کردیم ، بعد فهمیدیم چه اشتباهی کردیم!

بهزاد نبوی: یکی دیگر از انتقادات وارده به بیانیه پرداخت صدها میلیون دلار به ایرانیان فراری به عنوان داشتن تابعیت مضاعف بابت دعاوی آنها بوده است. در این مورد باید اذعان کرد که به دلیل مشکلات کارشناسی در هنگام مذاکرات تصور میرفت که امریکا امکان سوء برداشت از تعریف کلمه (تبعه) نداشته باشد!


منابع:

مجله سیاست خارجی پاییز سال 1370 ص 694

،ویژه نامه روزنامه شرق14 آبان 1390 ص7


و کتاب راز قطعنامه ص 139و 143

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ خرداد ۹۷ ، ۰۲:۳۵
مهرداد بچه مثبت