دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

تمامی تلاش ها در این وبلاگ ؛ جلب رضایت امام حاضر و ناظرمان مهدی عج است ؛ امید است با عنایت ایشان موفق باشیم ...

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

۱۰ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

به نام خدای شنهای طبس






ترامپ رئیس جمهور امریکا درپیام تویتری خود مدعی میشود اعدام نکنید! بلافاصله سلبریتی ها در داخل ایران همصدا با ترامپ جنایتکار
خواستکار اعدام نشدن کسانی میشوند که به مال و جان هموطنان مان حمله کرده بودند! چرا هنرپیشه هایی که با تبلیغ عامل وضع موجود (دولت روحانی) اوضاع نابسامان فعلی را رقم زدند،از کسی عذرخواهی نمیکنند و همچنان برای کشورمان مصیبت می آفرینند؟ چرا؟ چرا؟؟؟

اعلام سخنگوی قوه قضاییه درباره تصمیم نهایی پرونده سه متهم اغتشاشات آبان ۹۸، با موجی از واکنش‌ها در فضای مجازی همراه شد.

#اعدام_نکنید؛ واکنش‌ کاربران به حکم اعدام سه متهم اغتشاشات آبانبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته غلامحسین اسماعیلی سخنگوی دستگاه قضا در نشست خبری به سرانجام پرونده سه متهم اغتشاشات آبان ۹۸ اشاره کرد و گفت: این حکم بعد از فرجام‌خواهی متهمان و وکلای آن‌ها در دیوان عالی به تأیید رسیده و به دادسرا اعاده شده، اما درباره نتیجه قطعی آن باید گفت اجرای احکام فرآیند قانونی دارد که بایستی طی شود.

اسماعیلی این سه متهم را افراد اصلی اغتششات معرفی کرد که جنایات آنها بعدها برملا شده است. دو نفر از این مجرمان سرقت مسلحانه و یک خانمی را تهدید کرده بودند. همچنین چیزی که بعد از دستگیری در موبایل آنها دیده شد، فیلم‌هایی بود که خود در جریان اغتشاشات اقدام به آتش زدن بانک‌ها و اتوبوس‌های شهرداری کرده  و از آن فیلم گرفته و برای خبرگزاری‌های خارجی فرستاده‌ بودند.

به دنبال گزارش سخنگوی قوه قضائیه، از دیشب تاکنون هشتگ #اعدام نکنید و #StopExecutionsInIran, در شبکه‌های اجتماعی داغ شده است. کاربران با انتشار پست‌هایی در صفحات خود، از مسئولان قضایی می‌خواهند عفو اسلامی را درباره پرونده این سه متهم جوان لحاظ کنند و از اعدام آنها منصرف شوند. در بین کسانی که به این موضوع واکنش نشان داده‌اند، چهره‌های مطرح و شناخته‌شده‌‍‌ای از  سیاسیون و هنرمندان نیز دیده می‌شود. 

در مقابل، برخی از کاربران خواستار مجازات و اجرای حکم برای این سه متهم هستند و معتقدند جرم‌هایی که آنها مرتکب شده‌اند آنقدر سنگین است که اشد مجازات را برایشان در پی داشته باشد. در ادامه تعدادی از پست‌هایی را که کاربران در حمایت یا رد حکم اعدام سه جوان متهم در اغتشاشات آبان ۹۸ به اشتراک گذاشته‌اند را از نظر می‌گذرانید.

https://www.yjc.ir/fa/news/7424388




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۹۹ ، ۰۱:۵۲
مهرداد بچه مثبت
به نام خدای شنهای طبس




عفت مرعشی: حکم مهدی هاشمی پدرسوخته بازی بود!
مرعشی همسر آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص نصلحت نظام در پاسخ به این پرسش که نظر شما درباره حکم مهدی هاشمی چیست؟ گفت: حکم آقای هاشمی یعنی تقلب، تقلب، پدرسوخته بازی.

وی ادامه داد: بروید و همین را بزنید. (خنده)

عفت مرعشی اظهار داشت: بروید بنویسید که خانم هاشمی گفت که، "پدرسوخته بازی بوده و حکمش (حکم مهدی هاشمی) پدرسوخته بازی بود و حکم نیست."
https://www.mashreghnews.ir/news/431775


روند دادگاه پسرم خلاف «عدالت و دادرسی اسلامی» بوده است!
محمدعلی زم، در نامه‌ای به ابراهیم رئیسی، رییس قوه قضاییه در ایران، با اشاره به سخنان وکیل تسخیری پسرش نوشت که روند دادگاه او خلاف «عدالت و دادرسی اسلامی» بوده است!
https://www.hamshahrionline.ir/news/529271


قطعاً همه شما را با چیزی از ترس ، گرسنگی ، و کاهش در مالها و جانها و میوه ها ، آزمایش می کنیم و بشارت ده به استقامت کنندگان!
http://www.tadabbor.org/?page=tadabbor&SOID=2&AYID=155

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ تیر ۹۹ ، ۰۳:۲۲
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج








13-امام سجاد علیه السلام:
مَرَّ رَسولُ اللّه صلى الله علیه و آله بِقَومٍ یَرفَعونَ حَجَرا فَقالَ : ما هذا ؟ قالوا : نَعرِفُ بِذاکَ اَشَدَّنا وَ اَقوانا . فَقالَ صلى الله علیه و آله : اَلا اُخبِرُ کُم بِاَشَدِّکُم وَ اَقواکُم؟ قالوا: بَلى، یا رَسولَ اللّه. قالَ: اَشَدُّکُم وَ اَقواکُمُ الَّذى اِذا رَضىَ لَم یُدخِلهُ رِضاهُ فى اِثمٍ وَ لا باطِلٍ وَ اِذا سَخِط لَم یُخرِجهُ سَخَطُهُ مِن قَولِ الحَقِّ وَ اِذا قَدَرَ لَم یَتَعاطَ مالَیسَ لَه بِحَقٍّ ؛
پیامبر صلى الله علیه و آله بر گروهى گذشتند که سنگى را بلند مى کردند . فرمودند : این چه کارى است؟ گفتند : با این کار ، نیرومندترین و محکم ترینِ خود را مى شناسیم . فرمودند : آیا به شما خبر دهم که محکم ترین و قوى ترینِ شما کیست؟ گفتند : بلى اى پیامبر خدا ! فرمودند : محکم ترین و قوى ترین شما ، کسى است که هر گاه خشنود شود ، خشنودى اش او را به گناه و باطل نکشاند ، و هر گاه خشمگین شود ، خشمش او را از سخن حق ، بیرون نبرد ، و هر گاه به قدرت رسید ، آنچه برایش حق نیست، دست نزند.
معانى الأخبار ص 366


صله رحم

هر کس بر خویشاوندان خویش غضب کرد، نزد او رود و خود را به او نزدیک نماید و به جهت صله رحم با او مصافحه و روبوسی نماید. این کار باعث آرامش روح و روان انسان خشمگین و همۀ انسان‌ ها می‌شود.(امام خمینی، شرح حدیث جنود عقل و جهل، ص ۲۳۸)


منقول است که: «رسول خدا ـ صلی اللّه علیه و آله ـ هر‏‎ ‎‏وقت غضب می نمود، اگر ایستاده بود، می نشست و اگر نشسته بود، به پشت‏‎ ‎‏می خوابید، غضبش فرو می نشست»
کنز العُمّال، ج 7، ص 141، ح 18404.


الإمامُ الباقرُ علیه السلام : أیُّما رَجُلٍ غَضِبَ و هو قائمٌ فَلْیَجلِسْ فإنّهُ سَیَذهَبُ عَنهُ رِجزُ الشیطانِ ، و إن کانَ جالِسا فَلْیَقُمْ ··· .[بحار الأنوار : 73/264/9.]
امام باقر علیه السلام : هر کس خشمگین شود، اگر ایستاده است بنشیند؛ در این صورت، وسوسه شیطان از او دور مى شود و اگر نشسته است برخیزد.


11- پیامبر صلى الله علیه و آله:
اَلا وَ اِنَّ الغَضَبَ جَمرَةٌ فى قَلبِ ابنِ آدَمَ، اَما رَأیتُم اِلى حَمرَةِ عَینَیهِ وَ انتِفاخِ اَو داجِهِ؟! فَمَن اَحَسَّ بِشَى ءٍ مِن ذلِکَ فَلیَلصَق بِالارضِ؛ 
بدانید که خشم پاره آتشى در دل انسان است. مگر چشمان سرخش و رگ هاى گردنش را [هنگام خشم] ندیده اند. هر کس چنین احساسى پیدا کرد، روى زمین بنشیند.
مفردات الفاظ قرآن ص 608


امام باقر(ع): هر کس خشمگین شود، اگر ایستاده است بنشیند؛ در این صورت، وسوسه شیطان از او دور مى شود.
منقول است حضرت محمد(ص) هر‏‎ ‎‏وقت غضب می نمود، اگر ایستاده بود، می نشست و اگر نشسته بود، به پشت‏‎ ‎‏می خوابید، تا غضبش فرو می نشست.هر کس بر خویشاوندان خویش غضب کرد، نزد او رود و با او مصافحه و روبوسی نماید. این کار باعث آرامش روح دوستی می‌شود.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۷ تیر ۹۹ ، ۰۲:۳۷
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی (عج)







شهید آوینی: عقل معاش می‌گوید که شب هنگامِ خفتن است، اما عشق می‌گوید که بیدار باش...

عقل معاش می‌گوید که شب هنگامِ خفتن است، اما عشق می‌گوید که بیدار باش، در راه خدا بیدار باش تا روح تو چون شعاعی از نور به شمس وجود حق اتصال یابد. عقل معاش می‌گوید که شب هنگام خفتن است، اما عقل معاد می‌گوید که همه‌ی چشم‌ها در ظلمات محشر، در آن هنگامه‌ی فزع اکبر، از هول قیامت گریانند، مگر چشمی که در راه خدا بیدار مانده و از خوف او گریسته باشد. عقل معاش می‌گوید که شب هنگام خفتن است، اما عشق می‌گوید: چگونه می‌توان خفت وقتی که جهان ظلمتکده‌ی کفرآبادی است که در آن احکام حق مورد غفلت است؟ عشق می‌گوید: چگونه می‌توان خفت وقتی که هنوز خون گرم امام عاشورا از زمین کرب و بلا می‌جوشد و تو را فرا می‌خواند؟ چگونه می‌توان خفت و جهان را در کف جهال و قد‌اره‌بندها رها کرد؟ نه، شب هنگام خفتن نیست.
منبع:
http://www.aviny.com/multimedia/aviny/index_03.aspx
دانلود صوت مربوطه:
http://www.afsaran.ir/media/download/1019373

باز نشر:
http://www.afsaran.ir/Link/942620
http://mehrdadz.blog.ir/1394/03/01/آوینی خواب
http://hadinet.ir/view/post:8299202
http://www.cloob.com/u/bachemosbatm/118542131
http://sangariha.com/view/post:6717949/1432245989/
http://razesorkh.com/view/post:5166878

#شهید_آوینی_وقت_خفتن_نیست
#شب_وقت_خفتن_نیست
#عقل#معاش_می_گوید_که_شب_
#هنگامِ_خفتن_است_اما_عشق_می_گوید
#که_بیدار_باش_در_راه_خدا_بیدار_باش
#چگونه_می_توان_خفت_وقتی_که_هنوز_
#خون_گرم_امام_عاشورا_از_زمین
#کرب_و_بلا_می_جوشد_و_تو_را_فرا_
#می_خواند_چگونه_می_توان
#خفت_و_جهان_را_در_کف_جهال_و_
#قد‌اره‌_بندها_رها_کرد_سید_شهیدان_اهل_قلم

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ تیر ۹۹ ، ۰۱:۳۹
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس




أَیْنَ السَّبَبُ الْمُتَّصِلُ بَیْنَ الْأَرْضِ وَالسَّماءِ


کجاست آن وجود مقدسی که سبب اتصال بین زمین و آسمان است و آسمان و زمین به واسطه او به همدیگر متصل‌اند. یعنی او واسطه است تا انسان‌های زمینی آسمانی شوند.

خبرگزاری مهر، گروه دین و اندیشه: «سلسله اهل بیت نبیّ‌اکرم در طول تاریخ خورشیدهای فروزانی بوده‌اند که در معنا توانسته‌اند بشریت روی زمین را با عالم غیب و با عرش الهی، متّصل کنند: «السبب المتصل بین الارض و السماء». خاندان پیغمبر، معدن علم، معدن اخلاق نیکو، معدن ایثار و فداکاری، معدن صدق و صفا و راستی، منبع همه نیکیها و زیباییها و درخشندگی های وجود آدمی در هر عصر و عهدی بوده‌اند.»(۱)

«امروز وجود مقدّس حضرت حجّت ارواحنافداه در میان انسانهای روی زمین، منبع برکت، منبع علم، منبع درخشندگی، زیبایی و همه خیرات است. چشمهای ناقابل و تیره ما آن چهره‌ی ملکوتی را از نزدیک نمی‌بیند؛ اما او مثل خورشیدی درخشان است، با دلها مرتبط و با روحها و باطنها متّصل است و برای انسانی که دارای معرفت باشد، موهبتی از این برتر نیست که احساس کند ولیّ خدا، امام برحق، عبد صالح، بنده برگزیده در میان همه بندگان عالم و مخاطب به خطاب خلافت الهی در زمین، با او و در کنار اوست؛ او را می‌بیند و با او مرتبط است. آرزوی همه بشر، وجود چنین عنصر والایی است... برکات وجود او و انوار ساطعه از وجود او، امروز هم به بشر می‌رسد. امروز هم انسانیت با همه ضعفها، گمراهیها و گرفتاریهایش از انوار تابناک این خورشید معنوی و الهی که بازمانده اهل بیت است، استفاده می‌کند.»(۲)

«در دعای ندبه  نیز عرض می‌کنیم: «اَیْنَ السَّبَبُ الْمُتَّصِلُ بَیْنَ الاَرْضِ وَالسَّماءِ» کجاست آن وجود مقدسی که سبب اتصال بین زمین و آسمان است و آسمان و زمین به واسطه او به همدیگر متصل‌اند. یعنی او واسطه است تا انسان‌های زمینی آسمانی شوند.» (۳) « ما [شیعیان]معتقدیم بین خداوند و سایر موجودات باید انسان کاملی واسطه قرار داشته باشد تا به عنوان صادره اول در مقام جامع جمیع کمالات الهی قرار گیرد. مگر در راستای همین معارف نیست که در زیارت جامعه خطاب به ائمه عرضه می‌داریم: «بِکُمْ فَتَحَ اللهُ وَ بِکُمْ یَخْتِم ...» به واسطة وجود شما خدا باب فیوضات و خیرات را می‌گشاید و به وسیلة شما آن را به انتها می‌رساند؟ که اشاره به همین مقام واسطة فیضی ائمه معصومین دارد.»(۴)

«انسان کامل، مظهر فیض کامل خداست و تمام موجودات دیگر از فرشته تا جن و بشر و سایر موجودات به واسطه وجود او از انوار الهی فیض می‌برند: ببقائه بقیت الدنیا و بیمنه رزق الوری و بوجوده ثبتت الأرض و السماء.»(۵)

امروز در سرتاسر جهان هستی، انسان کاملی جز وجود مبارک بقیة اللّه الاعظم مهدی موجود منتظر عجل اللّه تعالی فرجه نیست. او معلم فرشتگان و آدمیان، دارای مقام عصمت مطلق و «خلیفة اللّه الاعظم» است.

گفتنی است که اگر در مورد انسان‌های کامل به ویژه ائمه هدایت علیهم السّلام تعبیر خلیفته فی أرضه   به کار می‌رود، انحصار خلافت آنان در محدوده زمین مراد نیست، بلکه بدین معناست که وجود ملکی و عنصری آنان در زمین به سر می‌برد، گرچه منطقه خلافت او از طرف خدای سبحان قلمرو بسیار وسیعی است که از عرش تا فرش را می‌پوشاند.

وجود مبارک امام زمان عجل اللّه تعالی فرجه انسان کامل عصر ماست و وجود انسان کامل از آن جهت که مظهر اسم اعظم الهی است، واجد تمام کمالات است.»(۶)

«راحت زیستن، آرزوی تمامی انسان‌هاست؛ اما انسان به یقین نمی‌داند که راحت حقیقی خود را در کجا بجوید. انسان کامل که متن ظاهر و اسرار باطن عالم را می‌شناسد، بهترین راهنماست که جامعه با اطاعت او به کمال سعادت می‌رسد.»(۷)

[اما]وقتی مردم گرفتار زمین شدند و از «سبب‌ی» که آن‌ها را به آسمان معنویت وصل می‌نمود غافل گشتند، متأسفانه عده‌ای شعار «هیچ چیز مقدّس نیست»(۸) سر می‌دهند و به واقع این شعار در بین مردمِ بریده از آسمان معنا پیدا می‌کند. آری! وقتی ما از آسمان منقطع شدیم واقعاً هیچ چیز مقدّس نیست؛ ....

آیا شما نمی‌خواهید تمام مناسباتتان قدسی گردد، به طوری که درس خواندن، و سیاست و حکومت و اقتصادتان، بیداری و خوابتان، همه و همه راه ارتباط با عالَم قدس باشد؟ اگر چنین زندگی مقدسی را می‌خواهید، باید زندگی زمینی‌تان به آسمان معنویت وصل شود و این امر با به صحنه آمدن واسطه فیض هستی یعنی حضرت صاحب‌الامر ممکن می‌شود. این است که حتماً باید یکی از اهداف و تمنّاهای بزرگ ما این باشد که از خدا بخواهیم: «اَیْنَ السَّبَبُ الْمُتَّصِلُ بَیْنَ الْاَرْضِ وَ السَّماءِ» یعنی؛ چشممان به کسی باشد که زندگی زمینی را از نامقدّسی در می‌آورد و به عالم قدس متصل می‌کند. تا او که واسطة فیض بین خدا و بندگان است در صحنة زندگی فردی و اجتماعی و سیاسی و اقتصادی، تصمیم‌گیرنده باشد.(۹) در آن شرایط است که تمام مناسبات زندگی انسانی با نور وِلایت آن حضرت، نورانی و مقدس می‌شود.

....فرهنگ غرب متوجه شد که انقلاب اسلامی به دلیل رویکرد ویژه‌اش به «عالم غیب و غیب عالم» آن تمدن را نشانه رفته است و لذا با شعار هیچ چیز مقدس نیست در جبهه فرهنگی، حمله خود را شروع کرد و تنها راه مقابله با آن فرهنگ، توجه به معنویت بزرگ عالم هستی یعنی وجود مقدس حضرت صاحب‌الامر است. هرچه قداست‌های حقیقی جدّی‌تر گرفته شود، خطر دشمن راحت‌تر مرتفع می‌گردد و ظهور نهایی نزدیک‌تر می‌گردد. عمده آن است که هرگز نظرها از آن «السَّبَبُ الْمُتَّصِلُ بَیْنَ الْاَرْضِ وَ السَّماءِ» برداشته نشود که او خود به خود فرهنگِ خود را به همراه خواهد آورد.»(۱۰)

منابع:

۱- بیانات مقام معظم رهبری در دیدار جمعی از بسیجیان ۰۳/۰۹/۱۳۷۸

۲- همان

۳- جایگاه و معنی واسطه ی فیض ،اصغرطاهرزاده ص۷۸

۴- دعای ندبه ، زندگی در فردایی نورانی ،اصغرطاهرزاده صص۱۱۴-۱۱۱

۵-امام مهدی (ع) موعود موجود،آیت الله جوادی آملی ص۱۱۷

۶- همان

۷-امام مهدی (ع) موعود موجود،آیت الله جوادی آملی ص۱۲۰

۸- این سخن در فرهنگ‌های پشت به دین‌کردة غرب مطرح است، ولی متأسفانه عده‌ای از روشنفکران ما با طرح آن خواستند روحانیت و مرجعیت را از صحنه خارج کنند.

۹- نظام ولایت فقیه شروع فرهنگ مبارکی است جهت آن ظهور مبارک

۱۰- جایگاه و معنی واسطه ی فیض ،اصغرطاهرزاده ص۷۸



https://www.mehrnews.com/news/3863345



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ تیر ۹۹ ، ۰۱:۵۵
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس





فرمانده سپاهی که به احمدمتوسلیان می گفت دندان کرم خورده!

به نظر می رسد که همین دو نفر تشخیص دادند که احمد متوسلیان دیگر تبدیل به دندان کرم خورده شده و باید او را دور انداخت!

کامران غضنفری در هفته نامه نه دی نوشت:  یکی از اعضای سپاه تعریف می کند که یک روز در جلسه ای در مقر سپاه در تهران واقع در خیابان فلسطین، از یکی از مسئولین سپاه سؤال می شود که این چه برخوردی بود که با حاج احمد متوسلیان کردید ؟ مگر قرار نبود که در تبادل با اسرائیل ، او آزاد شود؟ 
 
اما فرد مقابل پاسخ می دهد : «احمد متوسلیان دندان کرم خورده ای بود که ما آنرا کندیم و انداختیم دور»یکی از دوستان نزدیک حاج احمد متوسلیان نقل می کند که حاج احمد به دو نفر در سپاه لقب "ماست فروش" داده بود و معتقد بود که «این ها عناصر عملیاتی نیستند و فقط بلدند در ستاد بنشینند و دستور بدهند.» به نظر می رسد که همین دو نفر تشخیص دادند که احمد متوسلیان دیگر تبدیل به دندان کرم خورده شده و باید او را دور انداخت! نقل شده که وقتی این دو نفر خبر اسارت حاج احمد را می شنوند، بسیار خوشحال می شوند!

http://sahebkhabar.ir/news/20614030/


https://www.aparat.com/v/P1zUD


https://www.roshangari.ir/video/63580




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ تیر ۹۹ ، ۱۹:۴۹
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس





امام باقر علیه السلام در حدیثی فرموده اند:

«إِنَ مِنَ الْأُمُورِ أُمُوراً مَوْقُوفَةً وَ أُمُوراً مَحْتُومَةً وَ إِنَ السُّفْیانِی مِنَ الْمَحْتُومِ الَّذِی لَا بُدَّ مِنْهُ».

برخی از امور موقوف و مشروط هستنند و برخی محتوم و تغییر ناپذیر، و سفیانی از علایم حتمی است که بی تردید رخ خواهد داد.
الغیبۀ نعمانی ص۴۱۶

آیت الله بهجت: با اینهمه مصیبت نمیدانیم بمانیم تا ظهور یا ؟

https://www.roshangari.ir/video/36555

گاهی یکدفعه به شدت ناراحت می‌شدند و می‌گفتند خدایا رحم کن ما از ایشان می‌پرسیدیم آقا چه شده؟ می گفتند سفیانی از حتمیات است این‌ها به اسم می‌کشند. شما چه می‌دانید؟ با این درندگان چه کنیم؟ نمی دانیم، مرددیم دعا کنیم آیا بمانیم تا ظهور؟
https://www.tabnak.ir/fa/news/414412


آیت الله بهجت:
سفیانی از حتمیات است، چه می‌دانید؟ با این درندگان چه کنیم؟ نمی دانیم، مرددیم دعا کنیم آیا بمانیم تا ظهور؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ تیر ۹۹ ، ۰۱:۵۴
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی (عج)






https://www.aparat.com/v/JVWip


https://roshangari.ir/video/39665




http://www.jamnews.ir/detail/News/370128

تعدادی از چهره‌های دخیل در تسخیر سفارت از شاگردان درس تفسیر قرآن موسوی خوئینی‌ها بودند.

بنابر روایت برخی دانشجویان پیرو خط امام دانشجویان قصد داشتند ابتدا موضوع را با آیت‌الله خامنه‌ای در میان بگذارند ولی به دلیل حضور ایشان در حج، مساله را با موسوی خوئینی‌ها مطرح می‌کنند؛ انتخابی که شاید به دلیل گرایش‌های سیاسی غالب بر دانشجویان پیرو خط امام بود.

 

موسوی خوئینی نقل می‌کند که «من گفتم نیازی نیست این مساله [تصمیم برای اشغال سفارت] را به اطلاع امام برسانید؛ اگر ایشان فهمیدند و تائید کردند که هیچ و اگر هم این کار را رد کردند شما از سفارت بیرون می‌آئید و تبعیت شما از امام نشان داده می‌شود.»

 

بنابراین گزارش، اما درست در میان احساسات ضدآمریکایی مردم، فردی که دانشجویان وی را به عنوان مشاور خود در تسخیر سفارت برگزیده‌اند با دستیابی به برخی اسناد از جمله سند دیدار شهید بهشتی با لینگن علیه وی اقدام می‌کند.


http://www.jamnews.ir/detail/News/370128


+فایل صوتی زخم

عامل انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی چه کسی بود؟ + تصاویر کمتر دیده شده

http://sahebkhabar.ir/news/13672490


دانشجویان تسخیر کننده‌ی لانه‌ی جاسوسی چه کسانی بودند؟

https://www.tasnimnews.com/fa/news/1396/08/13/1564413



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ تیر ۹۹ ، ۰۲:۰۶
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس








مردم باید رأیشان را پس بگیرند
🔰واکنش قابل تامل امام خمینی به انتقادها علیه بنی‌صدر
.
🔹محسن رفیقدوست در بخشی از خاطراتش که توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر شده است می‌گوید: چهار ماه قبل از برکناری بنی‌صدر من یک روز خدمت امام رفته بودم. آخر ملاقات گفتم: «آقا من یک سؤال دارم.» امام قبول کردند و گفتم: «شما آقایان بهشتی، خامنه‌ای و هاشمی را خوب می‌شناسید. در مقابل این حمله و ظلمی که بنی‌صدر به اینها می‌کند شما چطوری از آقای بنی‌صدر حمایت می‌کنید؟» .
🔹امام نگذاشتند جمله‌ام تمام بشود. با عصبانیت فرمودند: «من از بنی‌صدر حمایت نمی‌کنم. برای من بنی‌صدر مهم نیست، برای من آن ۱۱ میلیون انسانی مهم‌اند که به بنی‌صدر رای دادند و باید مردم رای‌شان را پس بگیرند. هرچه به او دادند از او بگیرند...»
.
🔹حضرت امام، این را دو ماه بعد در سخنرانی‌شان گفتند و دو سه ماه بعد هم بنی‌صدر با رای مجلس شورای اسلامی عزل شد.

https://www.mashreghnews.ir/news/1086239/


رفیقدوست: 4ماه قبل از برکناری بنی‌صدر خدمت امام رفتم. و به ایشان گفتم: «شما  در مقابل این حمله و ظلمی که بنی‌صدر به  (بهشتی، خامنه‌ای و هاشمی) می‌کند شما چطور از آقای بنی‌صدر حمایت می‌کنید؟
امام با عصبانیت فرمودند: «من از بنی‌صدر حمایت نمی‌کنم. برای من بنی‌صدر مهم نیست، برای من آن ۱۱ میلیون انسانی مهم‌اند که به بنی‌صدر رای دادند و باید مردم رای‌شان را پس بگیرند. هرچه به او دادند از او بگیرند!
مدتی بعد بنی‌صدر با رای مجلس شورای اسلامی عزل شد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ تیر ۹۹ ، ۰۱:۴۴
مهرداد بچه مثبت
به نام خدای شنهای طبس




ظاهر بورس یعنی شراکت در مالکیت شرکتها و سهیم شدن در سود و زیان آن شرکت! ولی در باطن شما وارد چرخه اقتصادی حباب گونه ای میشوید که سود و زیان شما را دست های پشت پرده با نشر اخبار موافق یا مخالف تعیین میکنند و عملکرد موفق یا زیان ده شرکتها گاها تاثیری در قیمت سهام ندارد چنانکه بارها دیده شده شرکتی زیانده است ولی سهامش مرتب رشد میکند و یا بلعکس! 


۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲ تیر ۹۹ ، ۰۰:۳۷
مهرداد بچه مثبت