دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

تمامی تلاش ها در این وبلاگ ؛ جلب رضایت امام حاضر و ناظرمان مهدی عج است ؛ امید است با عنایت ایشان موفق باشیم ...

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

۲۰ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

به نام خدای شنهای طبس







امام خمینی ۱۶ اسفند ۱۳۶۰ در دیدار با اعضای تیم‌های فوتبال منتخب تهران، برنده جام «قائد اعظم» پاکستان و تیمهای پرسپولیس، شاهین و استقلال به ورزشکاران بیاناتی ایراد کردند که به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
من خودم ورزشکار نیستم اما ورزشکارها را دوست دارم «احِبُّ الصّالِحینَ وَ لَسْتُ مِنهُم»
از خدای تبارک و تعالی خواهانم که شما جوان‌ها را که ذخیره این کشور هستید و مایه امید ملت و اسلام هستید هرچه بیشتر موفق کند که در همه ابعاد انسانی ورزش کنید. یک بعدش این بعدی است که شما متخصص در آن هستید و امید است که بعدهای دیگری هم که انسان دارد و انسانیت دارد در شما رشد کند. ورزشکارها همیشه اینطور بودند که یک روح سالمی داشتند، از باب اینکه توجه به شهوات نداشتند، توجه به لذات نداشتند، توجه به یک فعالیت جسمی داشتند که عقل سالم در بدن سالم است. و شما اگر دقت کنید در حال جامعه‌ها و طبقات جامعه می‌بینید که آنهایی که در عیش و عشرت می‌گذرانند، حقیقتاً عیش و عشرت نیست؛ بدنها افسرده، روحها پژمرده و کسالت سر تا پای آنها را گرفته است. اگر دو ساعت عشرت می‌کنند، بیست و دو ساعت در ناراحتی او هستند. و آنهایی که اهل خدا هستند، توجه به خدا دارند، ورزش جسمی می‌کنند و ورزش روحی، آنها در تمام مدت، اشخاصی هستند که پژمردگی در آنها نیست، افسردگی در آنها نیست‌ و این یک نعمتی است از خدای تبارک و تعالی که خداوند نصیب همه بکند، ان شاء الله.
صدور انقلاب با رفتار پسندیده
شما نمونه باشید در کشورهای دیگر که شماها از جمهوری اسلامی هستید. ما امروز احتیاج به این داریم که اسلام را در هر جا تقویت کنیم و در هر جا پیاده کنیم و از مملکت خودمان اسلام را به جاهای دیگر به آن معنایی که در مملکت الآن حاصل شده است صادر کنیم و یکی از وجه صدورش همین شما جوانها هستید که در سایر کشورها می‌روید و جمعیت‌های زیادی به تماشای شما می‌آیند، به تماشای قدرت‌های شما می‌آیند.
باید طوری بکنید که این جمعیتهای زیاد را دعوت کنید عملاً به اسلام. در اعمالتان، در رفتارتان، در کردارتان طوری باشید که نمونه باشد برای جمهوری اسلامی و جمهوری اسلامی با شما به جاهای دیگر هم ان شاء الله برود.
و همه موفق و مؤید باشید و ادامه بدهید به کارتان و همان طوری که آقا خواندند و گفتند، همان طوری که در ورزشکاری دارید قدم برمی‌دارید، برای ملت‌تان هم قدم بردارید و این هم برای ملت است، لکن امروز احتیاجات زیادی ملت دارد، پشت جبهه، در خود جبهه و شما بازوان قدرتمند این جامعه هستید.
و ما در بین دولت‌های مرتجع و دولتهایی که مردم را می‌خواهند چپاول کنند، ما در بین دولتها منزوی هستیم؛ برای اینکه آنها همه بر ضد ما هستند، لکن بین ملتها این‌طور نیست.
ملتها باحق‌اند، ملتها با چیزهایی هستند که، ارزشهایی هستند که ارزشهای انسانی است. این دولتها هستند که بسیاری از آن‌ها از این ارزش‌های انسانی هیچ اطلاعی ندارند.
شما هم وقتی که آنجاها می‌روید با ملت‌ها تماس دارید و ملتها به تماشای شما می‌آیند.
همان طوری که عرضه می‌دارید ارزش‌های بدنی خودتان را، قدرت‌های بدنی خودتان را و برای ایران ارزش قائل می‌شوید و ارزش ایران را به آنها حکایت و نمایش می‌دهید، ارزشهای اخلاقی، ارزشهای اعمالی، ارزشهای عقیدتی، اینها هم توسط خود شما ان شاء الله در آنجاها منتشر بشود. و در اینجا هم، و ایران هم که هستید به خدمت این‌ جامعه باشید.
جامعه ما احتیاج به جوان‌ها دارد و خدمت جوان‌ها. اسلام امروز احتیاج دارد به اینکه این جوان‌ها که در اینجا هستند و زورمند هستند، قدرتمند هستند و قدرت روحی هم دارند، اینها همه کوشش کنند تا این کشور از شرّ مفسدین نجات پیدا کند. خداوند همه شما را موفق و مؤید و منصور کند و برای ما نگه دارد شما را. (صحیفه امام، ج16، ص 82-80)



دیدار امام با بازیکنان پرسپولیس و استقلال + عکس


http://safireashtian.ir/index.php?newsid=14593


https://www.jamaran.ir/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-11/37278-%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%85-%D8%AE%D9%85%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D9%85%D9%86-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D9%85-%D9%88%D8%B1%D8%B2%D8%B4%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D9%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85-%D8%A7%D9%85%D8%A7-%D9%88%D8%B1%D8%B2%D8%B4%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%A7-%D8%B1%D8%A7-%D8%AF%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%85



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ تیر ۹۷ ، ۰۹:۴۷
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس





آیت‌الله جلالی‌خمینی:

حاج احمدآقا امام(ره) را در خواب دیده بود پرسیده بود پدر آنجا چه خبر است، امام فرموده بود، احمد خیلی حواست جمع باشد این قدر کار در عالم برزخ و عالم آخرت سخت است که از دستی که من تکان می‌دادم هم از من سؤال کردند که آیا این کار شما برای خدا بود یا غیر خدا حرف‌های امام(ره) خیلی در روحیه حاج احمدآقا اثر گذاشته بود؛ اواخر هم به تنهایی در منطقه‌ای که بین قم و تهران بود شبانه می‌رفت و مشغول عبادت و راز نیاز بود اشک می‌ریخت و شنیده بودیم که این منطقه برق هم نداشت.


http://www.iqna.ir/fa/news/3484112/

http://yon.ir/14015

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ تیر ۹۷ ، ۰۲:۰۹
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس







آنه ماری شیمل یکی از معدود مستشرقانی بود که بسیاری از وجوه تاریخ اسلام را با انصاف نگریسته است به گونه ای که برخی او را عاشق جهان تلقی می کنند. عاشقی که هزینه عشق خود به جهان اسلام را نیز پرداخته است.

به گزارش پارسینه به نقلز شفقنا، شیمل در هفتم آوریل ۱۹۲۲ در ارفورت آلمان در خانواده ای متوسط به دنیا آمد. خواندن یک داستان عربی در کودکی جرقه ای شد که زندگی آینده او را رقم زد. در سن پانزده سالگی عاشقانه زبان عربی را آموخت در سال۱۹۴۶ در دانشگاه ماربورگ به درجه استادی رسید، اما به خاطر اینکه دختری جوان بود نه در ماربورگ بلکه در دانشگاه آنکارا و به زبان ترکی مشغول تدریس شد. او علاوه بر ترکی، عربی، فارسی، اردو و بیشتر زبان های هند و اروپایی را آموخت. در سال ۱۹۵۱ بار دیگر در تاریخ ادیان دکتری گرفت و در سال ۱۹۶۱ به عنوان استاد دانشگاه بن منصوب شد. وی در هاروارد، کمبریج و دانشگاه های ترکیه، ایران، پاکستان و افغانستان نیز تدریس داشته است. بی نظیر بوتو نخست وزیر مقتول پاکستان یکی از شاگردان وی به شمار می رود.

شمیل و سلمان رشدی

شیمل جایزه های متعددی را در طول حیات علمی خود دریافت کرد. جایزه سالیانه صلح که هر ساله پیش از نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت به اندیشمندان و متفکران آلمانی اهدا می شود در سال ۱۹۹۵ به شیمل اختصاص یافت.

مصاحبه گر تلویزیون پس از دریافت این جایزه به سراغ شیمل آمد و از او پیرامون سلمان رشدی سؤال کرد. شیمل در پاسخ به این پرسش به قول معروف بر خلاف جهت آب شنا کرد، و شجاعانه طرف جهان اسلام ایستاد، با آنکه فضای اروپا به گونه ای دیگر با این مسئله برخورد می کرد.

وی کارهای سلمان رشدی را نوشته هایی سطحی که برای خوش آمد غرب نوشته شده اند تلقی کرد. شیمل اظهار داشت که سلمان رشدی با کتاب زشتش احساس مسلمانان و حتی خود او را آزده است. پس از این مصاحبه تلویزیونی بود که مدافعان سلمان رشدی یورش خود علیه این بانوی منصف را آغاز کردند. لودگر لوتکهاوس در تاریخ ۱۱ می ۱۹۹۵ طی مقاله ای در روزنامه SUED – DEUTSCHE ZEITUNG سخت بانوی شرق شناس را مورد هجمه قرار داد پس از او گیرنوت روته استاد دانشگاه هامبورگ طی مقاله ای در روزنامه DIE ZEIT به تاریخ دوازه می ۱۹۹۵خواستار پس گرفتن جایزه صلح از شیمل شد. شیمل طی مصاحبه ای با مجله اشپیگل که در ۲۲ می ۱۹۹۵ منتشر شد اظهار داشت: من با نگارش۸۰ کتاب تلاش کردم تا تصویری صحیح از اسلام را به خواننده اروپایی منتقل سازم، من این را یک فعالیت سیاسی قلمداد می کردم، من زندگیم را مصروف ایجاد تفاهم میان غرب و شرق کردم. در این بین البته کسانی همچون پروفسور اشتفان فیلد رئیس دانشکده ادبیات دانشگاه بن از شیمل دفاع کرد. رئیس جمهوری سابق آلمان رومان هرتزوک نیز در مراسم گرامیداشت شیمل گفت: اگر شیمل نبود آلمانی ها نمی فهمیدند تصویری که از اسلام به آن ها ارائه می شود صحیح نمی باشد.

وی آثار بسیاری پیرامون اسلام به نگارش درآورد که یکی از آخرین نوشته هایش در سال ۲۰۰۲ به پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و سلم اختصاص یافت. وی این کتاب را با اقتباس از لفظ شهادت دوم شهادتین .. وان محمدا رسول الله نام نهاد و در صدر کتاب رباعی ای به زبان اردو از یک شاعر هندو می آورد با این مضمون: شاید کافر باشم شاید هم مومن که علم این امر تنها نزد خداوند است، اما می خواهم خود را چونان بنده ای پاکباز نذر کنم، نذر آقای بزرگ شهر، محمد رسول الله… شیمل به جهت این اندیشه ها مورد بسیار مورد هجوم قرار می گرفت اما در پاسخ می گفت که من وی را دوست می دارم.

سرانجام آنه ماری شیمل در سال ۲۰۰۳ در سن بیشتر از هشتاد سال وفات یافت. یک استاد میهمان عرب زبان در دانشگاه بن به نام محمد ابوالفضل بدران می نویسد که وقتی خبر وفات شیمل را دریافت کردم به یاد روزی افتادم که وی مرا به خانه خود دعوت کرد، خانه ای که پر بود از نشانه های شرقی و اسلامی. وقتی شیمل چای و خرما برای من آورده بود از وی پرسیدم چگونه تمام این حمله های رسانه ای را تحمل می کنی؟ وی لبخندی زد و گفت من به این هجمه های رسانه ای اهمیت نمی دهم چرا که این ها از روی کینه می نویسند، و فرد کینه توز زیبایی را نمی بیند، اما من درباره دوستی و حق می نویسم، من دوستدار جهان اسلام هستم و تا لحظه مرگ دوستدار آن خواهم ماند.

شیمل و صحیفه سجادیه

شمیل در جایی پیرامون ادعیه اسلامی به ویژه صحیفه سجادیه می گوید: من خود همواره دعاها، احادیث و اخبار اسلامی را از اصل عربی آن می‏خوانم و به ترجمه‏ای مراجعه نمی‏کنم. من خودم بخشی کوچک از کتاب صحیفه سجادیه را به آلمانی ترجمه و منتشر کرده‏ام، قریب هفت سال پیش وقتی مشغول ترجمه دعای رؤیت هلال ماه رمضان و دعای وداع با آن ماه بودم، مادرم در بیمارستان بستری بود و من که به او سر می‏زدم پس از آنکه او به خواب می‏رفت در گوشه‏ای از آن اتاق به کار پاکنویس کردن ترجمه‏ها مشغول می‏شدم. اتاق مادرم دو تختی بود. در تخت دیگر خانمی بسیار فاضله بستری بود که کاتولیکی مؤمن و راسخ العقیده و حتی متعصب بود. وقتی فهمید که من دعاهای اسلامی را ترجمه می‏کنم، دلگیر شد که مگر در مسیحیت و در کتب مقدسه خودمان کمبودی داریم که تو به ادعیه اسلامی روی آوردی!؟ وقتی کتابم چاپ شد یک نسخه برای او فرستادم. یک ماه بعد او به من تلفن زد و گفت: صمیمانه از هدیه این کتاب متشکرم، زیرا هر روز به جای دعا آن را می‏خوانم. وی می افزاید: ” ]امام[ زین‏العابدین ]ع[ برای بسیاری از مردم جهان غرب کارساز است.

سنگ قبر شیمل

جالب است که بر روی سنگ قبر آن ماری شیمل با خط زیبای نستعلیق این کلمه نورانی از امیر المؤمنین نقش بسته است که: الناس نیام فاذا ماتوا انتبهو (مردم خوابند و وقتی می میرند بیدار خواهند شد.)

حدیثی از امیرالمومنین(ع) روی سنگ قبر مستشرق آلمانی

https://www.parsine.com/fa/news/85368


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ تیر ۹۷ ، ۰۱:۲۷
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس








اعجاز قرآن در بیان خلقت شب و روز

http://hadana.ir/%D8%A7%D8%B9%D8%AC%D8%A7%D8%B2-%D9%82%D8%B1%D8%A2%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%AE%D9%84%D9%82%D8%AA-%D8%B4%D8%A8-%D9%88-%D8%B1%D9%88%D8%B2/


سوره اسرا ایه 78
أَقِمِ الصَّلاةَ لِدُلُوکِ الشَّمْسِ إِلی‏ غَسَقِ اللَّیْلِ وَ قُرْآنَ الْفَجْرِ إِنَّ قُرْآنَ الْفَجْرِ کانَ مَشْهُوداً
نماز را از هنگامی که خورشید از وسط آسمان می گذرد تا آن گاه که تاریکی شب به نهایت می رسد برپادار ، و نماز صبح را نیز هنگام طلوع فجر به جای آور که قطعاً نماز صبح مشهود فرشتگان شب و روز است .
http://tadabbor.org/?page=tadabbor&SOID=17&AYID=78


سوره بقره: آیه ۱۶۴
«إِنَّ فِی خَلْقِ السَّماواتِ وَ الْأَرْضِ وَ اخْتِلافِ اللَّیْلِ وَ النَّهارِ… لآیاتٍ لِقَوْمٍ یَعْقِلُونَ»[۲۸]؛ به درستى که در آفرینش آسمان ها و زمین و پى در پى آمدن شب و روز … نشانه هایى براى عاقلان وجود دارد.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۹۷ ، ۰۲:۴۷
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس






ماجرای جدا شدن بحرین از ایران در زمان محمد‌رضا شاه پهلوی

https://www.farsnews.com/news/13950221001497



واگذاری کوه های آرارات توسط رضاخان

آرارات را به ترکیه دادیم، شط‌ العرب را با یک مقداری از اراضی به عراق دادیم، دشت ناامید را هم به افغانستان دادیم به خاطر اینکه تحت فشار انگلستان بودیم.

https://www.mashreghnews.ir/news/287969/







۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ تیر ۹۷ ، ۰۱:۰۲
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس





علامه طباطبایی: این انقلاب منتهی میشود به ظهور امام زمان عج
به نام خدای شنهای طبس
.
علامه طباطبایی: این انقلاب منتهی میشود به ظهور امام زمان عج
 حجت الاسلام و المسلمین حاجتی امام جمعه اهواز و نویسنده کتاب عصر امام خمینی (ره): یکی از ائمه محترم جماعات مساجد سلماس آمد و گفت به همین مناسبتی که شما این مسائل را مطرح کردید، این را می گویم که اول انقلاب در میدان شهدا دیدم علامه طباطبایی(ره) قدم‌زنان در حال رفتن به خانه امام بودند. خودم را به ایشان رساندم، سئوال کردم آینده این انقلاب را چطور می‌بینید، ایشان یک لحظه تأملی کردند و سر مبارک خود را بالا آوردند و فرمودند این انقلاب متصل می‌‌شود به ظهور آقا امام زمان.
 http://www.rajanews.com/news/63364
http://yon.ir/14012

#ظهور #امام_زمان #منجی #بشارت #علامه #علامه_طباطبایی #طباطبایی #انقلاب_اسلامی #جمهوری_اسلامی #حاجتی #حجت_الاسلام_حاجتی #اهواز #عصر_امام_خمینی #امام_خمینی #امام_زمان #ولیعصر #حضرت_مهدی #انقلاب #پیش_بینی #پیشبینی #کتاب #عصر_امام_خمینی








۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ تیر ۹۷ ، ۰۱:۲۱
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس





سوره عنکبوت آیه 2و 3:


آیا مردم گمان کردند همین که بگویند: «ایمان آوردیم‏»، به حال خود رها می‏شوند و آزمایش نخواهند شد؟!

ما کسانی را که پیش از آنان بودند آزمودیم (و اینها را نیز امتحان می‏کنیم); باید علم خدا درباره کسانی که راست می‏گویند و کسانی که دروغ می‏گویند تحقق یابد!
http://tadabbor.org/?page=tadabbor&SOID=29&AYID=2,3


   علامه طباطبایی: این انقلاب منتهی میشود به ظهور امام زمان عج
 حجت الاسلام و المسلمین حاجتی امام جمعه اهواز و نویسنده کتاب عصر امام خمینی (ره): یکی از ائمه محترم جماعات مساجد سلماس آمد و گفت به همین مناسبتی که شما این مسائل را مطرح کردید، این را می گویم که اول انقلاب در میدان شهدا دیدم علامه طباطبایی(ره) قدم‌زنان در حال رفتن به خانه امام بودند. خودم را به ایشان رساندم، سئوال کردم این انقلاب را چطور می‌بینید، ایشان یک لحظه تأملی کردند و سر مبارک خود را بالا آوردند و فرمودند این انقلاب متصل می‌‌شود به ظهور آقا امام زمان.
 http://www.rajanews.com/news/63364





امام خامنه ای: این روزگار، روزگار قدرت‌نمایی خدای متعال است و ایران مبداء حوادث باورنکردنی ...

رهبر انقلاب در دیدار با سید حسن نصر الله:
این روزگار، روزگار قدرت‌نمایی خدای متعال است و حضور جمهوری اسلامی ایران در این منطقه از جهان مبدأیی برای حوادث باور‌نکردنی درسراسر عالم می‌باشد.

ما علیرغم همه‌ی تبلیغات دشمنان، آینده را روشن میبینیم و حقیقتاً امروز احساس میکنیم که وعده‌های الهی درحال تحقق یافتن است. از این رو ما باید خود را آماده نگه‌داریم و عزم جدی خود را در صحنه‌های گوناگون حفظ کنیم.
منبع:
http://farsi.khamenei.ir/news-content?id=11133



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ تیر ۹۷ ، ۰۱:۰۹
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس







بیانات رهبر انقلاب در دیدار مردم آذربایجان1393/11/29

یک نکته‌ی دیگری که این بیشتر به مردم مربوط میشود، مصرف محصولات داخلی است که من بارها در سخنرانی‌های اوّل سال و غیر آن تکرار کردم، الان هم به شما عرض میکنم: محصولات داخلی را مردم مصرف کنند؛ نروند دنبال این نشانه‌ها. حالا مُد شده است بگویند «بِرَند» است، بِرَند فلان؛ بِرَند چیست! بروید سراغ مصرف تولیدات داخلی. آن چیزهایی که مشابه داخلی دارد، متعصّبانه و با تعصّبِ تمام، ملّت ایران، خارجیِ آن را مصرف نکنند. این را من فقط برای یک عدّه‌ی خاص نمیگویم؛ خب بله، وقتی ما میگوییم، یک عدّه متدیّنین فوراً گوش میکنند حرف را، پیغام هم میدهند فلان چیز راکه خارجی است بخریم؟ فلان چیز را نخریم؟ من فقط برای متدیّنین و افرادی که برای حرف ما حجّیّت شرعی قائلند، این را نمیگویم؛ من این حرف را برای هرکسی میگویم که به ایران علاقه‌مند است، به آینده‌ی کشور علاقه‌مند است، به فکر بچّه‌های خودش است که بنا است فردا در این کشور زندگی کنند. شما مصنوعات خارجی را که مصرف میکنید، در واقع کمک میکنید به اینکه حجم آن بنگاه خارجی، آن کارگر خارجی، آن سرمایه‌دار خارجی، مدام بیشتر بشود و تولید داخلی ضربه بخورد، شکست بخورد. این را به همه‌ی مردم، بخصوص آن‌کسانی‌که مصارف زیادی دارند[میگویم‌]؛ دولتی‌ها هم همین‌جور؛ دولتی‌ها هم در مصارف دولتی، در اشیاء مصرفی‌ای که در ساختمانها، در چیزهای گوناگون مصرف میکنند، حتماً ملاحظه کنند تولید داخلی را.



60 توصیه رهبر انقلاب درباره خرید کالای ایرانی

https://www.mashreghnews.ir/news/429603/

آیا سخنان حضرت آقا درباره ی خرید کالای داخلی به معنای فتوای حرمت خرید جنس خارجی در صورت وجود مشابه داخلی است؟

https://hawzah.net/fa/Article/View/96202/




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ تیر ۹۷ ، ۲۳:۱۳
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس







«سلام پسرم،‌ چند کلمه‌ای می‌خواستم با تو حرف بزنم. ببخشید بابا جان که در سن کودکی رهایت کردم و رفتم. اگر ما نمی‌رفتیم به حرم حضرت زینب(س) جسارت می‌شد. یا خدای ناکرده همان خرابه‌های شام برای حضرت رقیه(س) دوباره اتفاق می‌افتاد.

علی جان من خیلی دلم می‌خواهد در این راه روسفید و شهید شوم. خیلی دلم می‌خواهد که یک بار قبل از ظهور امام زمان(عج) و یک بار بعد از ظهور ایشان شهید شوم. پیش خودم می‌گویم این زرنگی است. دو بار برای اسلام شهید شدی. ان‌شاالله که بتوانم به این آرزو برسم، اما باز هم راضی هستم به رضای خدا. اگر به آرزویم رسیدم و شهید شدم که شکر خدا. اگر هم به آرزویم نرسیدم و لایق نبودم، حتماً صلاح خدا چیز دیگری است.

علی جان جامعه هر روز سخت‌تر می‌شود. گناه هر روز پیشرفت می‌کند. پاک بودن در این جامعه خیلی سخت‌تر از زمان قبل است. هر چه به ظهور امام زمان(عج) نزدیک می‌شویم، گناه و خطا بیشتر و شیطان قوی‌تر می‌شود. تو باید خیلی مراقب خودت باشی. نه تنها مراقب خودت که مراقب مادرت و اطرافیانت هم باشی.

اسمت را گذاشتم علی که مولا،‌ پیشوا و الگویت امیرالمومنین(ع) شود. همیشه از ایشان الگو بگیری. علی‌وار زندگی کنی که یکی از سربازان امام زمان(عج) شوی. از همین الان روی خودت کار کن. روی درس خواندن، شغل، زندگی و راه و روشی که می‌خواهی انتخاب کنی. در انتخاب دوستانت و آینده‌‌ای که برای خودت در نظر داری. خیلی مراقب خودت باش علی آقا.

همیشه به یادت هستم. همیشه بالای سرت هستم. اگر شهید شدم همیشه پا به پای تو در زندگی دنبالت می‌آیم. نمی‌گذارم کمبود پدر را احساس کنی. اگر هم که شهید نشدم که می‌آیم و خودم با تو هستم تا بزرگ شوی. این چند جمله را گفتم که اگر یک روزی چشم و گوشت تازه باز شد و خواستی صدای بابایت را بشنوی،‌ این صوت را داشته باشی. بدان خیلی دوستت دارم. هم تو و هم مادرت را. مواظب خودتان باشید.

بعضی وقت‌ها دل کندن از یکسری چیزهای خوب باعث می‌شود که یکسری چیزهای بهتر به دست آید. من از تو و مادرت دل کندم تا بتوانم نوکری حضرت زینب(س) را به دست بیاورم. آرزو دارم خدا در این سفر به من نگاه کند. خیلی دوست‌تان دارم. مراقب خودتان باشید و سعی کنید طوری زندگی کنید که خدا عاشق‌تان شود.

https://www.farsnews.com/news/13960521000641/

http://iqna.ir/fa/news/3647136/





۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ تیر ۹۷ ، ۰۲:۰۴
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس






رهبر انقلاب: ما روی مسئله‌ شهدای هفتم تیر انصافاً کم‌کاری کردیم.باید سیاست های خبیث دشمنان که پشت این حادثه است را معرفی کنیم.

http://farsi.khamenei.ir/news-content?id=30084

راز سرقت کیف شهید دیالمه در جریان انفجار 7تیر دفتر حزب نخست وزیری
منبع: سایت تبیان
tabyin.ir/node/3421
http://yon.ir/14011



حضور شهید دیالمه در جلسه حزب جهت مخالفت با وزارت موسوی
از اولین دفعه ای که در زمان رئیس جمهوری بنی صدر و نخست وزیری شهید رجایی، بحث وزیرشدن موسوی مطرح شد، مخالفت شهید دیالمه نیز آغاز شد. چرا که شهید دیالمه همانگونه که در مورد بنی صدر اسناد و مدارک گوناگونی جمع آوری نموده بود، در مورد میرحسین موسوی نیز چنین کرده بود. این اسناد در سفری که شهید رجایی به اتفاق دکتر غفوری فرد به مشهد داشتند، توسط شهید دیالمه به ایشان ارائه شده بود. اما شهید رجایی که بر کنترل فعالیت های وزرایش تأکید داشت، این امید را به منذران می داد که اجازه عبور از خطوط قرمز را به وزرا نخواهم داد و جریان نفاق که به این مطلب یقین داشت چند ماه بعد با به شهادت رساندن شهید رجایی، سعی کرد تا این سد را از پیش رو بردارد.
اما شهید دیالمه که به دلیل شناخت و ذکاوتش همه ی این ترورها را پیش بینی می کرد، همچنان نگران بود. حتی چند جلسه پیش از انفجار هفتم تیر، شهید دیالمه در حزب جمهوری به شخصی مظنون می شود که پس از تفحّص، کارت عضویت در دفتر هماهنگی بنی صدر را در جیب او می یابند. حتی شهید بهشتی به دلیل عدم رعایت مسائل امنیتی به کلاهی اعتراض می کند. شهید دیالمه نیز با ابراز تأسف از اینکه در حزب جمهوری اسلامی جهت طرح مباحث، امنیّت لازم حاکم نیست، به برخی از دوستان خویش که اکنون در قید حیاتند، عدم حضور خود در جلسات بعدی حزب را اعلام می کند.
پس از مدتی، از آن جا که تا 14 تیر و جلسه رأی اعتماد موسوی یک هفته بیشتر باقی نمانده بود، به تأیید دوستان صمیمی و خانواده ی شهید دیالمه، ایشان در جلسه هفتم تیر شرکت می کند تا با ارائه ی اسناد، عدم کفایت موسوی را به شهید بهشتی اثبات نماید. امّا انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی این موضوع را ممکن نمی کند.

اسناد داخل کیف شهید دیالمه کجاست؟
امّا نکته ی مهم دیگری که قابل طرح و پیگیری است، آن است که اسناد مهمّی که آن شب در کیف شهید دیالمه بود، چه شد؟ بر اساس شهادت جانبازان این فاجعه به خصوص مرحوم فردوسی پور(ماهنامه پاسدار اسلام، تیرماه1362، ش19، ص55)، شهید دیالمه در صندلی های انتهایی سالن نشسته و حتی در زیر آوار نیز تا مدتّی زنده بوده است. عکس به جا مانده از پیکر آن شهید نیز این مسئله را تأیید می نماید که آتش انفجار به ایشان صدمه ای نرسانده و آثار سوختگی در پیکر ایشان نیز دیده نمی شود. لذا به یقین کیف حاوی اسناد نسوخته است. بلکه به شهادت خانواده ی شهید دیالمه، کیف سالم ایشان به دست خانواده ی وی می رسد. اما تنها محتوای باقی مانده در کیف، قرآن کوچکی بوده که شهید دیالمه همواره همراه داشتند! در راستای تحقیق در مورد چگونگی خالی شدن کیف و ربودن اسناد، تنها یک سرنخ وجود دارد که باید در این زمینه توضیح دهد.

هادی غفاری؛ تنها سرنخ گم شدن اسناد
بر اساس مصاحبه ای که در سال 61 با شاهدان عینی انجام پذیرفته، هادی غفاری (که آن شب در یک مسجد جنوب شهر سخنرانی داشته) آن شب حدود نیم ساعت بعد از حادثه در محل انفجار (دفتر حزب در سرچشمه) حاضر شده و اسناد و مدارک محرمانه ای که در آن جا از شهدا و مجروحین به جای مانده بود، جمع آوری و محافظت می نمود. (مجله سروش، ش150، 5/4/1361)
یکی دیگر از شاهدان حادثه در مصاحبه ای که با نویسنده انجام داد، بیان داشت که هادی غفاری کیف ها را به اتاقی در ساختمان دیگری از حزب می برد و در کمدی می گذاشت و درب آن را قفل می کرد.
جالبتر آن که در فیلمی که از لحظات آواربرداری موجود است، هادی غفاری با در دست داشتن کیفی که از زیر آوار به دست آمده، دیده می شود که خود شاهد دیگری بر جمع آوری کیف ها توسط وی است.
آیا بهتر نیست هادی غفاری ابتدا درباره ی اینگونه ابهامات که در کارنامه اش به وفور یافت می شود توضیح دهد، سپس بزرگان را دعوت به مناظره کند؟

در هر حال، با توجه به آنکه خود کیف شهید دیالمه به صورت سالم به خانواده آن شهید عزیز، پس داده شده و محتویات مهم آن راجع به موسوی مفقود شده بوده، اینها نشان می دهد که کیف تا لحظه پس داده شدن به خانواده، در دست نیروهای به ظاهر انقلابی بوده و توسط ضد انقلاب به سرقت نرفته بوده است (چرا که توسط به ظاهر انقلابیون به خانواده آن شهید پس داده شده) و این نشان از یک سند ربایی آشکار و عامدانه دارد که با قرار دادن آن در کنار ماجرای ربوده شدن اسناد شهید آیت درباره میرحسین، می شود به وجود یک شبکه نفوذی که جهت حفظ مهره هایش بسیار فعال بوده پی برد؛ شبکه ای که تبعاً از می توانسته از وجود برخی شخصیت های جنجالی و غیرمتعادل چون هادی غفاری نیز سود ببرد.
شاید اسناد شهید دیالمه علیه موسوی نیز در کنار اسلحه هایی جاسازی شده باشد که هادی غفاری برای روز مبادا پنهان نموده بود!

کشف سلاح های مختلف توسط هادی غفاری در اغتشاشات 88

http://kayhan.ir/fa/news/97838

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ تیر ۹۷ ، ۰۲:۵۶
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس








برخی وا داده اند که چه خواهد شد ، چیزی نیست آخرین دست انداز های قبل ظهوریم ، پای کار انقلاب بیاستید که ریزش ها در آخرین لحظات بیشتر میشود، آنها که عاقبتشان را به اندک بهای دنیا میفروشند از بدنه انقلاب ریزش خواهند کرذ.و تو ای عزیز از آن قماش مباش!



رهبر انقلاب95/10/16:
شرایط کنونی کاملاً طبیعی است. این مسائلی که پیش می‌آید، در مسیر جلو رفتن ما به‌سوی آینده کاملاً طبیعی است و اصلاً چیز نگران‌کننده‌ای نیست. اگر نباشند، باید نگران بود. وقتی شما می‌خواهید به قله‌ای مثل توچال یا دماوند صعود کنید، طبیعی است چاله و چوله و سختی وجود دارد. این نگران‌کننده نیست. مهم این است داریم جلو می‌رویم در میدان فرهنگ.


امام خامنه ای1387/5/27:
رهبر معظم: همان چیزی که در روایاتِ مربوط به ظهور ولی عصر(عج) وجود دارد امروز حاکم است.


شهید آوینی:
عصر جاهلیت ثانی تاریک ترین روزهای خود را نیز سپری کرده و این خود نشانه ای دیگر است . مگر نه اینکه فجر صادق هنگامی فرا می رسد که شب کامل شده است؟
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ تیر ۹۷ ، ۰۱:۵۶
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج





مدتی بعد از تایید قطعنامه از سوی امام میرحسین موسوی خودش را پنهان کرده و از انجام وظایف سرباز میزد ؛ امام میخواستند استعفای او را قبول کنند . حتی در جلسه ای با حضور افراد شاخص کشور از جمله اقای موسوی اردبیلی و هاشمی و ... این تصمیم گرفته میشود. در آن جلسه رئیس جمهور (مقام معظم رهبری ) دیرتر به جلسه رسیدند. امام به محض ورود ایشان میگویند ما برای تعیین نخست وزیر بعدی در حال مذاکره هستیم ؛ نظر شما چیست؟ مقام معظم رهبری میفرمایند شما نباید استعفایش را بپذیرید چرا که وی با استعفاء میخواهد وجهه ای برای خود مهیا کند و بگوید من طرفدار جنگ بودم و خود را تبدیل به قهرمان ملی کند ؛ باید به او فرمان دهید که به مسئولیت خود بازگردد. امام راحل با اشاره دست به سمت سید علی خامنه ای میفرمایند این درست است.
اسدالله بادامچیان نیز در این مورد میگوید:
موسوی بعد از استعفاء به مدت سه روز در خانه ای پنهان شده بود. مرحوم سیداحمد اقا هر روز تماس میگرفت و میپرسید که موسوی کجاست؟ تا این که روز سوم صبح سید احمد آقا زنگ زد و گفت موسوی را پیدا کنید و بگویید بیاید خدمت امام چون امام نامه ای نوشته و گفته اند اگر تا ظهر موسوی نیامد بدهیم اخبار بخواند. اگر این نامه پخش شود نه دنیا برای موسوی میماند و نه آخرت
خیلی نامه تندی بود ؛ ما هم به همه گفتیم. تا اینکه موسوی ساعت 11 صبح آمد و امام هم نامه را تغییر داد.
امام هم بعدا به موسوی گفت: اگر خدمات شما نبود شما را به عنوان ضد انقلاب معرفی میکردم.


منبع: کتاب راز قطعنامه ص 166 تا 169

http://www1.jamejamonline.ir/printable.aspx?newsnum=100894900673
http://basirat.ir/fa/news/102353

بعد از تایید قطعنامه از سوی امام، میرحسین موسوی خودش را پنهان کرده و از انجام وظایف سر باز می‌زد. امام می‌خواستند استعفای وی را قبول کنند حتی در جلسه‌ای با حضور افراد شاخص کشور از جمله آقای هاشمی، موسوی اردبیلی و ... این تصمیم گرفته می‌شود. در آن جلسه رئیس‌جمهور وقت که دیرتر به جلسه رسیدند، امام به محض ورود ایشان می‌گویند ما برای تعیین نخست‌وزیر بعدی در حال مذاکره هستیم و نظر شما چیست، رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند شما نباید استعفایش را بپذیرید، چرا که وی با استعفا می‌خواهد وجهه‌ای برای خود مهیا کند و بگوید من طرفدار ادامه جنگ بودم و خود را تبدیل به قهرمان ملی کند؛ باید به او فرمان دهید که وی به مسئولیت خود بازگردد؛ امام راحل نیز با اشاره دست به سمت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای می‌فرمایند این درست است. بعد هم که امام (خطاب به میرحسین)‌ فرمودند اگر خدمات شما نبود، شما را به عنوان ضد انقلاب معرفی می‌کردم. به نظر من رهبر معظم انقلاب نباید ایشان را وارد مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌کردند اما رهبری به طور کلی بسیار به افراد فرصت‌های مختلف می‌دهند. لذا ایشان با این حرکت بلوای آنها را به تاخیر انداخت






۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ تیر ۹۷ ، ۰۰:۵۲
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس





این آقا که تو همه تظاهرات و  مراسم انقلاب اسلامی با پای پیاده و نه با شاسی بلند ، بین مردم حاضر میشه!!! ، و یهو با شعار هایی که مردم علیه چپاولگران و مال اندوزان میدهند از یک مسیر راهشو عوض نمیکنه ، همون آقا مجتبی ،فرزند رهبر انقلاب است که هر روز شاهد متهم کردنشون به داشتن ثروتهای گوناگون در نقاط مختلف جهان و ایران هستیم! که مجتبی فلان مجتبی بهمان!!! مدتی پیش هم ضد انقلاب مدعی شده بود ایشون همسرش رو برده انگلیس تا بچه شون رو اونجا بدنیا بیاره!!

یا خدا ...

بعله دیگه وقتی شماره کپن های اعلامی تون رو از این مراجع آمریکایی ، انگلیسی مطلع بشید باید هم خزعبلاتشون رو باور کنید!!

از ما گفتن اگر این بنده خدا جایی ثروتی یا شرکتی داشت بزنید بنام خودتون... از شیر مادر حلال تر!!



۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ تیر ۹۷ ، ۰۲:۲۸
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس




اسباب‌کشی مریم سرخور از حرمسرای رجوی به حرمسرای فیصل
یکی از نویسندگان و کارشناسان برجسته عراقی اسراری از رابطه بین «ترکی فیصل» رئیس سابق استخبارات عربستان سعودی و «مریم رجوی» سرکرده گروهک تروریستی منافقین را فاش کرد و گفت ترکی فیصل و مریم رجوی ازدواج کرده‌اند.
«ماجد زهیر شنتاف» درباره علت ظهور یکباره شاهزاده سعودی (ترکی فیصل) در کنفرانس گروهک منافقین گفت: شاهزاده امیر سعودی قریب دو سال و نیم است که با رجوی رابطه نزدیک دارد و این رابطه، اخیراً منجر به ازدواج آنها شده است.
به گزارش سایت صوت العراق ماجد زهیر اضافه کرد اعلام خبر مرگ «مسعود رجوی» همسر سابق مریم رجوی در این کنفرانس توسط ترکی فیصل شگفتی همه اعضای گروهک حاضر در کنفرانس را برانگیخت، اما پیشدستی ترکی فیصل عملاً به گمانه‌زنی‌ها خاتمه داد وعملاً شاهزاده سعودی با اعلام مرگ مسعود رجوی، نقش خود در این گروهک را نشان داد.
کارشناس عراقی افزود اصل رابطه بین رئیس سابق سازمان اطلاعات عربستان با مریم رجوی به چهار سال قبل برمی‌گردد؛ وقتی که ترکی فیصل با رجوی در شهر «زوریخ» سوئیس آشنا شد. این همان کنفرانسی است که فیصل از رابطه راهبردی بین عربستان سعودی و رژیم اشغالگر اسرائیل پرده برداشت. ماجد زهیر افزود: بعد از زوریخ، دیدارها بین فیصل و مریم رجوی بیشتر شد تا جایی که مریم رجوی به مدت 10 روز با ترکی فیصل در کشتی سیاحتی شخصی این امیر سعودی به سر برد تا اینکه کشتی آنها در بندر خانواده سلطنتی عربستان در فرانسه پهلو گرفت.
به نوشته این کارشناس عراقی، همراهی 10 روزه مریم و ترکی با اعتراض شدید در داخل گروهک منافقین همراه شد و حتی چند تن از اعضای برجسته این گروهک با مریم رجوی جدال لفظی شدیدی پیدا کردند و متعاقب این جدال لفظی بود که دونفر از اعضای معترض از گروهک رانده شدند و یک نفر دیگر فعالیتش به حال تعلیق درآمد.
این نویسنده عراقی در ادامه به سخنان «حمید خوش‌باوری» یکی از افرادی که با مریم رجوی جدال لفظی داشته و به خاطر آن از گروهک نفاق کنار گذاشته شد- استناد کرده است. خوش‌باوری گفته جای تأسف است که سازمان به دست یک امیر سعودی سالخورده و زنی که شیفته شهوت و پول است، چنین سرنوشتی پیدا کند، زنی که 20 سال پیش از شوهرش طلاق گرفت و بدون مراعات هیچ فاصله‌ای، بعد از سه روز با مسعود رجوی ازدواج کرد.
نویسنده عراقی در ادامه می‌افزاید تمامی هزینه‌های کنفرانس پاریس را سفارت عربستان در فرانسه تأمین کرده و حتی بلیط‌های حضور تمامی اعضا را از خارج فرانسه، ریاض پرداخت کرده است.
یادآور می‌شود مسعود رجوی سرکرده منافقین برای فریب بنی‌صدر، با دختر وی ازدواج کرد اما پس از آن که بنی‌صدر از قدرت افتاد دختر وی را طلاق داد و ابریشمچی را وادار کرد همسرش مریم قجر عضدانلو را طلاق اجباری داده و به رئیس سازمان واگذار کند. چند سال بعد اما رجوی به همین بسنده نکرد و رسماً به تشکیل حرمسرایی متشکل از چند ده عضو سازمان اقدام کرد، حال آن که قبلاً با دستور «انقلاب ایدئولوژیک» خواستار جدایی همسران در سازمان از یکدیگر شده بود.
http://yon.ir/14009
http://kayhan.ir/fa/news/79991
http://khabaravaran.ir/?p=5987


در کشور 17 هزار شهید ترور وجود دارد

http://defapress.ir/fa/news/227451


17هزار شهید ترور در کشور با حمایت آمریکا از منافقین
http://basijnews.ir/fa/news/8879767/


مریم رجوی که 20سال پیش از شوهرش(ابریشمچی) طلاق گرفت و بدون مراعات زمان ،بعد از 3روز با مسعود رجوی ازدواج کرد! اخیرا در کنفرانس پاریس اعلام شد که مسعود رجوی فوت کرده!! مدتی پیش نیز یک خبرنگار از همراهی 10روزه مریم رجوی و ترکی فیصل در کشتی تفریحی پرده برداشت که با اعتراض شدید داخل گروهک منافقین همراه شده، همچنین اعلام شد این رابطه از چند سال قبل نیز ادامه داشته و احتمالا منتج به ازدواج آنها شده!


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۹ تیر ۹۷ ، ۰۲:۵۸
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی (عج)







بازخوانی فاجعه هفتم تیر+ زندگینامه شهدا

http://isna.ir/fa/news/92040603168/


پیام امام خامنه ای درمورد کم کاری برای شهدا ... و خصوص شهدای 7 تیر

ایشان در ادامه با اظهار تأسف از ضعف و کم‌کاری در معرفی شهدا و از جمله معرفی‌نشدن ظرفیت بزرگ شهدای هفتم تیر به‌عنوان مظهر عظمت و استقامت ملت ایران، خاطرنشان کردند: جوانان در جناح فرهنگیِ مؤمن، انقلابی، مردمی و خودجوش باید با زبان تصویر و با استفاده از ابزارهای جدید، چهره‌نگاری هنرمندانه‌ای از این شخصیت‌های بسیار برجسته انجام دهند.

http://farsi.khamenei.ir/news-content?id=30084

راز سرقت کیف شهید دیالمه در جریان انفجار 7تیر دفتر حزب نخست وزیری
منبع: سایت تبیان
tabyin.ir/node/3421
.
.

رهبر انقلاب: ما روی مسئله‌ شهدای هفتم تیر انصافاً کم‌کاری کردیم.باید سیاست های خبیث دشمنان که پشت این حادثه است را معرفی کنیم

رهبر معظم انقلاب در دیدار با خانواده شهدای 7تیر 94/4/6:

ما روی مسئله‌ی شهدایمان انصافاً کم‌کاری کردیم. این حادثه‌ی شهدای هفتم تیر ظرفیّت عجیبی دارد برای معرّفی شدن؛ هم معرّفی شدن این چهره‌هایی که آماج این جنایت قرار گرفتند؛ هم معرّفی ملّت ایران که چگونه در یک چنین حادثه‌ی تکان‌دهنده‌ای خودش را نگه میدارد، حفظ میکند و نه فقط از میدان در نمیرود بلکه روحیّه‌ی مضاعف پیدا میکند؛ هم معرّفی دشمنان که چه موجودات پست و چه سیاستهای خبیثی پشت سرِ این حوادث قرار دارد، دستهای جنایتکار اینها را [معرّفی میکند]. این ظرفیّت در ماجرای هفتم تیر و ماجراهای دیگر - که البتّه عمده‌اش ماجرای هفتم تیر است - وجود دارد. ما کم‌کاری داشتیم؛ اینها را معرّفی نکردیم. خیلی کار میشد کرد و باید کرد؛ دستگاه‌های مسئول و همه‌ی ما دچار کم‌کاری هستیم. و به نظر میرسد که این کار را هم بایستی سپرد به جناح فرهنگیِ مؤمنِ انقلابیِ مردمیِ خودجوش؛ این جوانهایی که می‌بینید در اطراف کشور به‌طور خودجوش کارهایی انجام میدهند - کارهای فرهنگی انجام میدهند، کارهای هنری انجام میدهند، حقایقی را احیاء میکنند، استعدادهایی را بُروز میدهند، از استعدادهای بالفعلی استفاده میکنند - این کار را هم آنها باید بکنند. با زبان هنر، با زبان تصویر، با استفاده‌ی از ابزارهای جدید باید بتوانند این حادثه را، این شخصیّت‌ها را [معرّفی کنند]

 http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=30099

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ تیر ۹۷ ، ۰۱:۵۳
مهرداد بچه مثبت
به نام خدای مهدی عج




اون مادر بزرگه بود که همه اصلاحطلبا داشتنش و فقط زمان دولت احمدینژاد داروهاش نایاب میشد و با افزایش قیمت دلار تشنج میکرد...

میخوام بدونم تو این اوضاع الان دقیقا کجاس؟

 . #دلار #قیمت_دلار #دولت_روحانی #حسن_روحانی #دلار_جهانگیری #خیانت #اغتشاش #احمدینژاد #حقیقت #افشاگری #خسارت_محض #سم_مهلک #برجام #احمدی_نژاد #دولت_دهم #دولت_نهم #حاج_محمود #تیم_اقتصادی #تشنج #دارو #کمیاب #داروی_کمیاب #مادربزرگ #نکته_کلیدی #همایش_اصلاحطلبان #اصلاحطلب #اصلاحات

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ تیر ۹۷ ، ۰۱:۴۴
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج



جیمز مونرو 44 ساله نگهبان موزه ای در ایالات متحده پس از تجاوز به یک مومیایی 2500 ساله بازداشت شد.

پس از آنکه مدیر این موزه متوجه آسیب دیدن مومیایی شد به کمک دوربین های مدار بسته موزه مشخص شد که جیمز مونرو مخفیانه با مومیایی 2500 ساله مصر رابطه جنسی برقرار می کند. مسئولان موزه مدتها بود که علت جراحات وارده به مومیایی در قسمت زیر شکم را درک نمی کردند.

خبر تجاوز نگهبان 44 ساله موزه علوم طبیعی واشنگتن "جیمز مونرو" که سال گذشته در رسانه های جهان گزارش شده بود، بار دیگر مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.


منبع خارجی مطلب:

https://worldnewsdailyreport.com/smithsonian-employee-accused-of-raping-2500-year-old-mummy

http://yon.ir/14008

 

منبع داخلی مطلب:

yon.ir/14007

https://www.aparat.com/v/YMGie

 http://www.aryanews.com/News/20170719100050022


 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ تیر ۹۷ ، ۰۱:۳۱
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج







تحمل جانوران موزی هور از جنگیدن با بعثی ها دشوارتر بود
سردار عبدالفتاح اهوازیان از فرماندهان 8 سال دفاع مقدس و همرزم شهید علی هاشمی:
شب ها چندین هزار پشه و مالاریا بر ما هجوم می آورند و به ناچار مجبور بودیم به خود گازوئیل بمالیم تا نزدیک ما نشوند؛ مارهایی در هور بود که سم نداشتند اما الکتریسیته تولید می کردند و اگر دست به آب می زدیم برق ما را می گرفت.
وی ادامه داد: موش های بزرگی بودند که شبانه انگشت پا و دست بچه ها را می جویدند و می خوردند؛ لاک پشت های گوشتخواری بودند که اگر کسی داخل آب می شد گاز می گرفتند؛ آنقدر مشکلات فراوان بود که دیگر کسی از روبرو شدن با عراقی ها نمی ترسید.
همرزم شهید هاشمی خاطرنشان کرد: در کل کشور ایران تنها محسن رضایی، علی هاشمی و احمد غلام پور فرمانده قرارگاه کربلا از وجود قرارگاه سری نصرت خبر داشتند؛ بعد از 8 ماه که موفقیت هایی کسب شد امام خمینی(ره) را نیز در جریان قرار دادند.
اهوازیان با اشاره به این که نیروهای قرارگاه نصرت با تسلط به زبان عربی و استفاده از لباس های محلی بارها در عمق خاک دشمن رفت و آمد داشتند، گفت: بچه ها آنقدر به نجف و کربلا رفته و با مردم عراقی ها ارتباط گرفته بودند و بذر بیداری اسلامی را از همان سال ها در دل عراق کاشتند؛ شهدای ما با لباس افسران عراقی، وارد سپاه سوم عراق شدند و از نقشه های عملیات آنها عکس می گرفتند و می آورند.
همرزم شهید هاشمی، ابراز داشت: به عنوان رزمنده در کنار بچه ها می خوابید و حتی برخی نیروهای تحت امرش او را نمی شناختند؛ همسرش نیز پس از شهادتش فهمید که او یکی از فرماندهان بزرگ جنگ بوده است؛ ما چرا از اینها یاد نمی گیریم اما عماد مغنیه ها از این بزرگوارن الگو می گیرند و در لبنان آن حماسه ها را می آفرینند.

نحوه شهادت علی هاشمی
این فرمانده دوران جنگ در توضیح نحوه شهادت علی هاشمی، گفت: روزهای آخر جنگ در تاریخ 4/4/1364 دشمن در منطقه بمب شیمیایی زد و گاز سیانور را روی سر بچه های ریختند به همین دلیل به علی هاشمی دستور عقب نشینی دادند اما او چون نیروهایش در آب بودند گفت من آخر از همه باز می گردم؛ در آن شرایط برخی زخمی می شدند و در آب هور می افتادند و حیوانات زنده زنده آنها را می خوردند.
 
اهوازیان افزود: تنها 13 نفر در قرارگاه بودیم که با هلی کوپتر به ما حمله کردند، علی هاشمی به بچه ها گفت فرار کنند؛ منافقان از داخل هلی کوپتر با زبان فارسی فریاد می زدند که راه فرار ندارید و تسلیم شوید؛ علی هاشمی حدود یک کیلومتر روی نی های تیز و بُرنده، دوید، یک گروه کماندو را برای گرفتن او در منطقه پیاده کردند.
 
وی ادامه داد: در آخرین لحظه گرد و غباری آن محدوده را فرا گرفت و ما دیگر علی هاشمی را ندیدم؛ 22 سال از او اسمی نمی بردیم چراکه تصور می کردیم اسیر شده و ممکن است دشمن به هویت او پی ببرد؛ به فرزندان او هم گفته بودند هیچ جا حرفی از پدر خود نزنند؛ پس از سال ها در اوج فتنه 88 پیکر شهید هاشمی و یارانش برای یاری ولایت فقیه به میهن بازگشت.
همرزم شهید هاشمی تصریح کرد: بعدها معلوم شد که عراقی ها با هلی کوپتر جلوی ماشین شهید هاشمی فرود آمده بودند و از او خواستند تسلیم شود؛ او در یک عملیات انتحاری با ماشین خود سرعت گرفت، به قلب هلی کوپتر زد و به شهادت رسید.
 
علی هاشمی با اقتدا به حضرت عباس و سیدالشهدا بی دست و بی سر به شهادت رسید
وی ابراز داشت: علی هاشمی گاهی کفش پارچه ای می پوشید که پایش تاول نزند وقتی پیکرش پیدا شد آثار آن بود؛ همانند حضرت عباس(ع) دست چپش قطع شده بود و همچون سیدالشهدا(ع) سر در بدن نداشت؛ هنوز مزارش سنگ قبر ندارد و خاکی است، بسیاری از مردم به کنار مزار او می آیند و حاجت می گیرند.
 
فرمانده سال های دفاع مقدس به عظمت جایگاه شهدا اشاره کرد و گفت: امسال 14 بودایی به راهیان نور آمدند آنقدر تحت تأثیر قرار گرفتند که با ما نماز جماعت خواندند؛ از ایتالیا، آرژانتین، چین و بسیاری از کشورهای دیگر به بازدید این مناطق می آیند و با شهدا ارتباط برقرار می کنند.
http://yon.ir/14006
 http://www.rasanews.ir/print/259273


سردار اهوازیان (همرزم شهید علی هاشمی):
شبها در منطقه هور برای نجات از پشه ها به خود گازوئیل می مالیدیم؛ مارهایی بود که سم نداشتند اما الکتریسیته تولید می کردند و اگر دست به آب می زدیم برق ما را میگرفت. موشهای بزرگی بودند که شبانه انگشت پا و دست بچه ها را میخوردند؛ لاک پشت های عجیب و گوشتخواری وجود داشت. برای اینکه در داخل آب کمین کنیم و عراقی ها متوجه نشوند مشکلات زیادی داشتیم.در عملیات ها اگر رزمنده ای زخمی میشد و در آب هور می افتادند و حیوانات زنده زنده آنها را میخوردند!!



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ تیر ۹۷ ، ۰۱:۱۵
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج





پیام شهدایی که از همه چیزشان گذشتند: مبادا امام را تنها بگذارید!
پشتیبان ولایت فقیه باشید.

عکس شهدا را میبینیم...
عکس شهدا عمل میکنیم!


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ تیر ۹۷ ، ۰۱:۵۱
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج






نیایش شهید دکتر مصطفی چمران قبل از شهادت:
من اعتقاد دارم که خدای بزرگ انسان را به اندازه درد ورنجی که در راه خدا تحمل کرده است پاداش می دهد، وارزش هر انسانی به اندازه درد ورنجی است که در این راه تحمل کرده است ، ومی بینیم که مردان خدا بیش از هر کس در زندگی خود گرفتار بلا ورنج ودرد شده اند ، علی بزرگ را بنگرید که خدای درد است که گویی بند بند وجودش با درد ورنج جوش خورده است حسین را نظاره کنید که در دریایی از درد و شکنجه فرو رفت که نظیر آن در عالم دیده نشده است ، وزینب کبری را ببینید که با درد ورنج انس گرفته است .
درد دل آدمی را بیدار میکند ، روح را صفا می دهد ، غرور وخود خواهی را نابود می کند .نخوت وفراموشی را از بین می برد ، انسان را متوجه وجود خود می کند .
انسان گاهگاهی خود را فراموش می کند ، فراموش می کند که بدن دارد، بدنی ضعیف وناتوان که، در مقابل عالم وزمان کوچک وناچیز وآسیب پذیر است ، فراموش می کند که همیشگی نیست ، وچند صباحی بیشتر نمی پاید ، فراموش می کند که جسم مادی او نمی تواند با روح او هم پرواز شود ، لذا این انسان احساس ابدیت ومطلقیت وغرور وقدرت می کند، سرمست پیروزی واوج آمال و آرزوهای دور ودراز خود ، بی خبر از حقیقت تلخ وواقعیتهای عینی وجود ، به پیش می تازد واز هیچ ظلم وستم رو گزدان نمی شود .
منبع:
http://www.aviny.com/occasion/enghelab_jang/chamran/88/niayesh/ghablazshahadat.aspx

#شهید_مصطفی #چمران #شهادت #دکتر_چمران #دفاع_مقدس #عکس_نوشته #دکتر #شهادت #شهدا #درد_رنج #خداوند #پاداش #اجر #امام_حسین_ع #لحظه_شهادت #فیلم_چ #خاطرات_شهدا #وصیت_نامه #قبل_شهادت

بازنشر:
http://www.afsaran.ir/link/1317401
http://mehrdadz.blog.ir/post/659
http://sangariha.com/view/post:6882135/1474920926






۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ تیر ۹۷ ، ۲۳:۱۲
مهرداد بچه مثبت