دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

تمامی تلاش ها در این وبلاگ ؛ جلب رضایت امام حاضر و ناظرمان مهدی عج است ؛ امید است با عنایت ایشان موفق باشیم ...

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

۱۷ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

به نام خدای مهدی (عج)






کربلا ما را به سوی خود فرا می‌خواند و ارواح مشتاق ما بی‌تابانه، همچون کبوتران حرم، به‌ سوی کربلا بال می‌گشایند. بار دیگر صدای «هل من ناصر» امام عشق در دل تاریخ بلند است و این بار حضور امت به‌راستی شگفت‌آور است. هر آن‌کس در هر زمان و در هر جا به این صلا لبیک گوید کربلایی است و کربلا میزان عشق است و اهل الله را از اغیار جدا می‌کند.
کربلا، آغوشت را بگشای، حزب الله به سوی تو می‌آید.

از که باید سخن گفت؟ از آن جوان کارگر بلورسازی و یا از آن پیرمرد هفتاد ساله‌ای که حسین را و آن فوز عظیم را یافته است و خود را چهارده ساله می‌پندارد؟ نه، اینجا سخن از من و ما نیست، سخن از حضور است، حضور امتی که عاشورا را باز یافته و دعایش که «یا لیتنا کنا معکم»، به استجابت رسیده است.

راهیان کربلا را بنگر. آنان خوب دریافته‌اند که زندگی به خون وابسته است و پیکر تاریخ، بی‌خون خدا (ثار الله) مرده‌ای بیش نیست و سر مبارک امام شهید بر فراز نی، رمزی است بین خدا و عشاق، یعنی که این است بهای دیدار.

به یاد آر فرموده‌ی صاحب الزمان را که ما را به اعمالی فرا خوانده‌اند که به محبتشان نزدیک‌تر است: «فلیعمل کل امرء منکم ما یقرب به من محبتِنا.» و به‌راستی مگر محبت آنان در چیست؟ در محبت حسین. محب حسین محبوب خداست و کدام راه از این نزدیک‌تر؟

جلوه‌های شگفت‌آور حضور امت، همه حکایت از این دارد که آنان حضور تاریخی خود را می‌شناسند و سر آنچه عاشورا را جاودانه ساخته است دریافته‌اند.

حب حسین‌(ع) سر‌الاسرار شهداست. فاین تذ‌هبون؟ اگر صراط مستقیم می‌جویی بیا؛ از این مستقیم‌تر راهی وجود ندارد: حب حسین علیه السلام.

مردان سخن از کربلا می‌گویند و زنان از حجاب عفتی که پاسدار حرمت خون کربلاییان است.

بگذار اغیار هرگز در نیابند که این‌همه در کام ما چه شیرین است. بگذار اغیار هرگز در نیابند که این قلب‌های ما از چه اشتیاق و شور و نشاطی مالامال است و سر ما در هوای کدامین یار خود را از پا نمی‌شناسد.

قرن‌هاست که فریاد «هل من ناصر» سیدالشهدا(ع) پهنه‌ی زمان را پیموده است و چون نفخات حیات‌بخش روح القدس بر هر زمین مرده‌ای که گذشته است آن را به حیات عشق بارور ساخته و اینچنین، همه‌ی تاریخ تو گویی روزی بیش نیست و آن روز عاشوراست. راهیان کربلا را بنگر و به یاد آر ورق‌پاره‌های تقویم تاریخ را که می‌گوید هزار و سیصد و چهل و پنج سال است که از عاشورا می‌گذرد. و تو از خود می‌پرسی: پس این‌همه شور و اشتیاق و این‌همه شتاب در این راهیان شیدایی کربلا از چیست؟

تو گویی هنوز کاروان سال ۶۱ هجری قمری به بیابان پردرد و بلای کربلا نرسیده است. مگر آنان سر مبارک امام شهید را بر فراز نیزه ندیده‌اند؟ اما نه، از عاشورای سال ۶۱ هجری قمری، دیگر زمان از عاشورا نگذشته است و همه‌ی روزها عاشوراست. زمان بر امتحان من و تو می‌گردد تا ببینند که چون صدای «هل من ناصر» امام عشق برخیزد چه می‌کنیم...

و شیرین‌تر از این لحظات را کجا می‌توان سراغ کرد؟ کدام چشمی است که از شوق به گریه نیفتد؟
آن دیگری هم بر فراز کوهی از آهن نشسته بود و خاکریز می‌زد و با خود زمزمه می‌کرد: «رزمندگان تا کربلا راهی نمانده.» و همه جا جلوه‌های شگفت‌آور حضور تجلی داشت؛ حضور امت را می‌گویم.

چه روزگار شگفتی! همه تاریخ در اینجا حاضر است.

منبع:
yon.ir/rjoQ
http://www.aviny.com/multimedia/aviny/index_01.aspx
http://www.aviny.com/article/aviny/chapters/matnefilm/part_6/05.aspx

دانلود صوت شهید آوینی درباره سفر کربلا

http://nmedia.afs-cdn.ir/v1/audio/2i6Cikr1Av5CJ0pPJfV-X5-NK2ByPSeJ0f1INSy7jq-h8JZXvx7KbQ/d/aviny_karbala.mp3
یا
yon.ir/yQDL

#شهید_آوینی #سید_مرتضی #پیاده_روی_اربعین #کربلا #زیارت #هل من ناصر
#حزب_الله #کربلا_میزان_عشق_است #رواح مشتاق #امام عشق #فایل_صوتی #دانلود _صدا

http://www.afsaran.ir/Link/1142431
http://mehrdadz.blog.ir/post/174
http://www.cloob.com/u/bachemosbatm/121949002
http://hadinet.ir/view/post:8323112



کربلا ما را به سوی خود فرا می‌خواند و ارواح مشتاق ما بی‌تابانه، همچون کبوتران حرم، به‌ سوی کربلا بال می‌گشایند. بار دیگر صدای «هل من ناصر» امام عشق در دل تاریخ بلند است و این بار حضور امت به‌راستی شگفت‌آور است. هر آن‌کس در هر زمان و در هر جا به این صلا لبیک گوید کربلایی است و کربلا میزان عشق است و اهل الله را از اغیار جدا می‌کند.
کربلا، آغوشت را بگشا، حزب الله به سوی تو می‌آید.

آنان را که از مرگ می‌ترسند از کربلا می‌رانند.

http://www.aviny.com/article/aviny/chapters/matnefilm/part_6/05.aspx


حب حسین‌(ع) سر‌الاسرار شهداست. فاین تذ‌هبون؟ اگر صراط مستقیم می‌جویی بیا؛ از این مستقیم‌تر راهی وجود ندارد: حب حسین.

راهیان کربلا را بنگر. آنان خوب دریافته‌اند که زندگی به خون وابسته است و پیکر تاریخ، بی‌خون خدا _ ثار الله _ مرده‌ای بیش نیست و سر مبارک امام شهید بر فراز نی، رمزی است بین خدا و عشاق، یعنی که این است بهای دیدار.


به یاد آر فرموده‌ی صاحب الزمان را که ما را به اعمالی فرا خوانده‌اند که به محبتشان نزدیک‌تر است: «فلیعمل کل امرء منکم ما یقرب به من محبتِنا.»(١) و به‌راستی مگر محبت آنان در چیست؟ در محبت حسین. محب حسین محبوب خداست و کدام راه از این نزدیک‌تر؟

جلوه‌های شگفت‌آور حضور امت، همه حکایت از این دارد که آنان حضور تاریخی خود را می‌شناسند و سر آنچه عاشورا را جاودانه ساخته است دریافته‌اند. کدام چشمی است که از شوق به گریه نیفتد؟ مردان سخن از کربلا می‌گویند و زنان از حجاب عفتی که پاسدار حرمت خون کربلاییان است.

چه روزگار شگفتی! بگذار اغیار هرگز در نیابند که این‌همه در کام ما چه شیرین است. بگذار اغیار هرگز در نیابند که این قلب‌های ما از چه اشتیاق و شور و نشاطی مالامال است و سر ما در هوای کدامین یار خود را از پا نمی‌شناسد.

بگذار اغیار در نیابند. آینده در کف این بچه‌هایی است که از پشت میله‌های مهد کودک، همراه با راهیان کربلا، شعار «جنگ جنگ تا پیروزی» سر می‌دهند.

بگذار اغیار هرگز در نیابند و فردای روشن ما را در حضور امروز بچه‌های ما نبینند. بچه‌های ما امروز در تظاهرات و هیئت‌ها و روضه‌خوانی‌ها بزرگ می‌شوند و شیر مادر را مخلوط با اشک‌های حسینی می‌مکند و عشق حسین (ع) با جانشان آمیخته می‌گردد و آینده‌ی انقلاب را تا فرداهای دور و حکومت جهانی عدل در سراسر کره‌ی زمین استمرار می‌بخشند.

بگذار دشمن خود را بفریبد و از پیوند تاریخی ما با عاشورا غافل بماند. اگر امام تنها نماند اسلام هم پیروز خواهد شد، و ما اهل کوفه نیستیم که امام را تنها بگذاریم.

بگذار دشمن هرگز در نیابد آینده در کف آن حزب‌اللهی کوچکی است که کفن «هیهات منا الذله» در بر کرده است و قلک پس‌اندازش را چون نارنجکی به قلب دشمن می‌کوبد.

بگذار دشمن خود را بفریبد و در انتظار از پا نشستن ما باشد. آینده از آنِ فرزندان ماست

http://www.aviny.com/multimedia/aviny/index_01.aspx




کربلا ما را به سوی خود فرا می‌خواند و ارواح مشتاق ما بی‌تابانه، همچون کبوتران حرم، به‌ سوی کربلا بال می‌گشایند.هر آن‌کس در هر زمان و در هر جا به صدای «هل من ناصر» امام عشق لبیک گوید کربلایی است.کربلا، آغوشت را بگشا، حزب الله به سوی تو می‌آید.






۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مهر ۹۷ ، ۰۳:۵۳
مهرداد بچه مثبت
به نام خدای شنهای طبس









۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مهر ۹۷ ، ۰۰:۵۳
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طیبس







ماجرای خواب عجیبی که علامه طباطبایی(ره) برای مرحوم بهجت تعریف کردند:
خوابی را مرحوم آقای بهجت از مرحوم علامه طباطبایی شنیدند و این را از مرحوم علامه نقل می کنند.مرحوم علامه می فرمایند:
 در عالم رویا به تمام اعمال من اشکال گرفتند.  به تمام اعمال من، نماز من، روزه من، واجبات من، مستحبات من، اشکال گرفتند. تنها به من درّی که به اندازه تخم مرغ بود و برق می زد، این را فقط دادند. درّ برزخی با درّهای دنیا متفاوت است. گفتند تو فقط این را داری،گفتم خب این چیست؟ این صورت برزخی چیست که به من دادید؟ گفتند تو در یکی از این سفرهایت که به حرم حسین بن علی(ع) مشرف بودی، پیاده می رفتی، در راه خسته شدی، برای استراحت نشستی و در حالی که خسته شده بودی و پاهایت از سختی راه خسته شده بود، در کناری نشستی و از دهانت این کلام بر آمد: الحمدلله. این الحمدلله همین درّی است که الان به تو دادند.
 
http://yon.ir/uG4HK

تصاویر ناب از علامه طباطبایی اسوه عرفان و مفسر قرآن

https://www.farsnews.com/news/13940823001349

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ مهر ۹۷ ، ۲۳:۴۸
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج





شهید احمد کاظمی: ما اهل اینجا نیستیم، ما اهل جای دیگر هستیم، باید برای اونجا خیلی ما تلاش بکنیم
شهید احمد کاظمی:
ما اهل اینجا نیستیم ما اهل جای دیگر هستیم باید برای اونجا خیلی ما تلاش بکنیم ، ما یک صف بزرگی جلومون وایسادن ماها رو تحویل می‌گیرن اون صف رو ما کاری نکنیم رو برگردونه از ما ، دلها رو بسپارید به خدای متعال متوسل بشید به ائمه اطهار در راس اونها امام حسین شهید عزیز ، پرچم دار این حرکته ما و افتخار بکنیم که ما سربازان فرزند او حضرت مهدی هستیم و امروز زیر پرچم حضرت ایت الله العظمی‌خامنه ای داریم این لشکر و این سپاه و این سازمان رو اداره می‌کنیم که تحویل بدیم به حضرت مهدی .

http://shahidkazemi.ir/?p=4003
#شهیدکاظمی #احمد_کاظمی #شهید_احمد_کاظمی #شهدا #بهشت #جبهه #دفاع_مقدس #جنگ_تحمیلی #ایثار #شهید #شهادت #حزب_الله #جهاد #اصفهان #نجف_آباد #گلزار_شهدا #امام_زمان_عج #مهدی_موعود #منجی #بشارت #رهبر_انقلاب #سید_علی #خامنه_ای #انتظار #فرج #مدافع_حرم #مدافعان_حرم #علائم_ظهور #ایران #احمدینژاد
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ مهر ۹۷ ، ۰۱:۲۳
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج





واکنش عاشورایی مادر شهید مغنیه به شهادت فرزندانش.

فاطمه مغنیه می گوید: مادر من یک زن فوق العاده است. خبر شهادت بابا که رسید رفت و دو رکعت نماز خواند. همه ما را مامان آرام کرد. بدون اینکه حرفی مستقیم به ما بزند وقتی دید در مواجهه با پیکر بابا بی تاب شده ایم خطاب به بابا گفت الحمدلله که وقتی شهید شدی کسی خانواده ات را به اسارت نگرفت و به ما جسارت نمی کند. همین یک جمله ما را آنقدر خجالت داد که آرام شدیم. بعد خودش رفت و وقتی مراسم تشییع برگزار می شد یک ساعت در قبری که برای بابا آماده کرده بودند ماند و قرآن و زیارت عاشورا خواند.
خبر شهادت جهاد را هم که شنید همین طور. دلم سوخت وقتی دیدمش. مثل بابا شده بود. خون ها را شسته بودند ولی جای زخم ها و پارگی ها بود. جای کبودی و خون مردگی ها. تصاویر شهادت و بابا و جهاد با هم یکی شده بودند و یک لحظه به نظرم رسید من دیگر نمی توانم تحمل کنم. باز مادر غیر مستقیم آرام کرد من و مصطفی را، وقتی صورت جهاد را بوسید و گفت : ببین دشمن چه بلایی سر جهادم آورده. البته هنوز به ارباً اربا نرسیده، لا یوم کیومک یا اباعبدالله . باز خجالت آراممان کرد.
بعد هم مادرم خودش توی قبر جهاد رفت. همان قبر! سه ساعت قرآن و زیارت عاشورا و دعا خواند در قبر.

(لا یوم کیومک یا أباعبدالله) یعنی ...
یا ابا عبدالله هیچ روزی همانند روزتو  مصیبت بار نیست.

منبع:
http://wisgoon.com/pin/5683304/
http://fashnews.ir/fa/print/34271/


#سلام_علی_قلب_زینب_صبور  #مادر_شهید_مغنیه ،#واکنش_عاشورایی #جهاد_مغنیه #جهاد
#مادر_شهید #مادر #شهادت #واکنش_عاشورایی_مادر_شهید_عماد_جهاد_مغنیه
#مصیبت_مصائب_عاشورا_تاسوعا #جهاد_مغنیه_عماد #شهید_شهادت


فاطمه مغنیه: خبر شهادت بابا که رسید وقتی دید ما بی تاب شده ایم،گفت الحمدلله وقتی شهید شدی کسی خانواده ات را به اسارت نگرفت و به ما جسارت نمیکند! همین یک جمله ما را  آنقدر خجالت داد  که آرام شدیم! خبرشهادت جهاد را هم که شنید همین طور. وقتی جهاد را دیدم؛مثل بابا جای زخم ها و کبودی و پارگیها بود! دیگر نمی توانستم تحمل کنم.مادر صورت جهاد را بوسید و گفت: ببین دشمن چه  بلایی سرجهادم آورده! البته هنوز به ارباً اربا نرسیده! (لایوم کیومک یا اباعبدالله) باز خجالت آنها آرام مان کرد!!



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ مهر ۹۷ ، ۰۰:۳۵
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس











۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مهر ۹۷ ، ۰۱:۰۲
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس







عزاداری شیعیان پاکستان درمسیر اربعین حسینی عراق

 به قسمتی که نام امام زمان عج برده میشه دقت کنید ، اگر مدعی ظهور هستیم باید در اخلاص مون مانند اینها تجدید نظر کنیم.





۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مهر ۹۷ ، ۱۷:۱۴
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس







اینکه فرماندهی تصمیم می گیرد تا پس از 3 دهه یاران خود را به میعادگاهی فرابخواند که یادآور اعزام صدهزار نفر به جبهه های نبرد حق علیه باطل است ، بیان گر این حقیقت است که لحظات سرنوشت ساز رویارویی حق و باطل فرا رسیده است.



و فرمانده با گویاترین زبان به یاران خود بیان می دارد که به جنگ نرم علمی اقتصادی سیاسی اعزام شوید و برای جنگ سخت آماده باشید!



حماسه بزرگ تجمع بسیجیان در سال 1365

http://www.tabnak.ir/fa/news/839219


حضور و سخنرانی در همایش ده‌ها هزارنفری «خدمت بسیجیان» در ورزشگاه آزادی در سال 97

http://farsi.khamenei.ir/photo-album?id=40633

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ مهر ۹۷ ، ۱۴:۵۱
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس:






دکتر بهرام گلمحمدی عضو موسسه موعود و مشاور و سخنران همایشهای خانواده:
تا وقتی من با نیت پاکم به همسرم به دخترم به خواهرم نگویم دوستتان دارم ، هستند کسانی که با نیت بد همان را به ناموسم بگویند و ...

 . . #روانشناسی #اسلامی #اسلامی #روانپزشک #درس_اخلاق #خانواده #همسر #دختر #خواهر #زن #مشاور_خانواده #مشاوره #مشاور #موسسه_موعود #موعود #دکتر_گلمحمدی #بهرام_گلمحمدی #دکتر_بهرام_گلمحمدی # #ناموس #ناموس_پرست #غیرت #بی_غیرت #متدین #متعصب #تعصب




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ مهر ۹۷ ، ۰۲:۰۹
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی ع










شهید احمد کاظمی: ما تا رسیدیم اینجا از ما یک تشت بزرگ برای امام حسین (ع) گریه گرفتند.
حاج حسین یکتا جانباز و راوی جبهه و جنگ:
روزی که حاج احمدی کاظمی شهید میشود سردار باقر زاده ایشان را در خواب میبینند و و به او میگوید چه خبر؟ و ایشان میگوید ما تا رسیدیم اینجا یک تشت بزرگ برای امام حسین (ع) گریه از ما گرفتند و بعد ما را بالا بردند.

آقای اکرمی میگفت: یک ساعتی از شبهای جمعه مربوط به دیدار شهدا و امام حسین ع است ؛ پرسیدند در این دیدار چه میگذرد؟
گفتند: اول آقا سید روح الله (امام خمینی) صحبت میکنند بعد آقا اباعبدالله رو به شهدا میکنند و میگویند خاطره رزم تان را بگویید ؛ بعد خاطره گویی؛ بچه ها رو میکنند به اباعبدالله میگویند ؛ آقا میشه شما خاطره روز عاشورا برای ما بگویید؟ بعد اباعبدالله پرده ها را کنار میزنند و یک روز شهادت علی اکبر میبینند ؛ یک روز شهادت علی اصغر میبینند ... و ...
بساط شهدا ؛ بساط ابا عبدالله هست ...

دانلود فیلم مربوطه:
http://www.aparat.com/v/1Gh7X
شهید_احمد_کاظمی #حاج_احمد #شهید_کاظمی #خاطره_گویی #شهدا #جبهه #جنگ #شهادت #اباعبدالله #امام_حسین_ع #روز_عاشورا #تاسوعا #صحنه_شهادت #حضرت_علی_اکبر #علی_اصغر #تشت_گریه #امام_حسین #روح_الله_خمینی #گریه #لحظه_شهادت #یکتا #حاج_حسین_یکتا
http://www.afsaran.ir/link/1119984
http://mehrdadz.blog.ir/post/214
http://www.cloob.com/u/bachemosbatm/121572456
http://hadinet.ir/view/post:8321456
http://sangariha.com/view/post:6796663/1445561041/


۸ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ مهر ۹۷ ، ۰۳:۲۳
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج






کتاب «فرنگیس» شامل خاطرات فرنگیس حیدرپور متولد سال 1341 است. در سال 1359 پس از حمله عراق محل تولد فرنگیس، مردم به دره‌های اطراف فرار می‌کنند. فرنگیس که در آن زمان 18 سال داشت شب هنگام همراه برادر و پدرش جهت تهیه غذا به روستا باز می‌گردند. اما در طول راه پدر و برادر فرنگیس ضمن درگیری با عوامل عراقی کشته می‌شوند و فرنگیس در پی برخورد با دو سرباز عراقی بدون داشتن سلاح گرم، با تبر پدرش با سربازان درگیر شده، یکی را کشته و دیگری را با تمام تجهیزات جنگی اسیر می‌کند و به مقر فرماندهی ارتش ایران تحویل می‌دهد.


مهناز فتاحی نویسنده رمان «فرنگیس» در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس پیرامون دیدار شب گذشته خود در جمع شاعران با رهبر انقلاب گفت: شب گذشته فرصتی فراهم شد تا در کنار شاعران به دیدار رهبر انقلاب رفته و افطار را مهمان ایشان باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه پس از اتمام نماز خدمت رهبر انقلاب رسیدم و رمان «فرنگیس» را خدمت معظم له تقدیم کردم، اضافه کرد: رهبر انقلاب در مواجهه با این کتاب به سرعت فرمودند: این همان بانویی است که تندیس‌شان در شهر نصب شده است؟ که من توضیح دادم: بله.

فتاحی بیان کرد: رهبر انقلاب فرمودند: شما ایشان(فرنگیس حیدرپور) را می‌شناسید؟ که خدمت ایشان عرض کردم اول نمیشناختم اما پس از فرمایشات شما و هنگامی که قصد تالیف کتاب را کردم سه سال با ایشان بودم و آشنا شدم.

این نویسنده با بیان اینکه رهبر انقلاب رمان فرنگیس را ندیده بودند و تازه آن را تورق کردند گفت: اما با مطرح شدن نام فرنگیس به سرعت به برخی موارد اشاره فرمودند.


به گزارش فارس کتاب «فرنگیس» خاطرات فرنگیس حیدرپور از مقاومت‌اش در مقابل حمله دشمن در دوران دفاع مقدس که به قلم مهناز فتاحی به نگارش در آمد و توسط انتشارت سوره مهر عرضه شده است.


خاطرات فرنگیس به دست رهبر انقلاب رسید/ آقا فرمودند «فرنگیس حیدرپور» را می‌شناسید؟
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950401000072


روایت دختری که در جنگ با تبر سرباز عراقی را کشت/ من، فرنگیس 18 سال داشتم
http://www.entekhab.ir/fa/news/367207



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ مهر ۹۷ ، ۰۱:۱۸
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس






آیت الله بهجت: مومن و کافر بعد از مرگ میگویند کاش زودتر وفات میکردیم ... آیت الله بهجت: هر که وفات میکند چه مومن چه کافر میگوید ای کاش زودتر وفات میکردم!

مومن مقاماتش را میبیند ؛بهشت و وضع و جایگاهش را ... کافر هم میگوید کاش زودتر آمده بودم و زودتر وفات کرده بودم چون کمتر گناه میکردم و عذابم کمتر میشد

دانلود فیلم مربوطه:

سخنانی از آیت‌الله بهجت پیرامون مرگ
http://www.mostazafin.tv/images/video/43/bahjat-marg.flv
http://tamameeshgheman.blogfa.com/post-1556.aspx .
. .


 #سخن_ناب #آیت_الله #آیت_الله_بهجت #بهجت #قیامت #مرگ #کافر #مومن #مردن #بهشت #عکسنوشته #عکسنوشته #مردم #جمعیت #محمد_تقی #فوت_کردن #رحلت #محمدتقی_بهجت #ایمان #اسلام #حقیقت #ای_کاش #کمتر_شنیده_شده

http://www.afsaran.ir/link/1269735
http://mehrdadz.blog.ir/post/539
http://www.afsaran.ir/link/773268
http://mehrdadz.blogfa.com/post/651
http://hadinet.ir/view/post:8263416
http://razesorkh.com/view/post:4533905
http://sangariha.com/view/post:6603963/1418336057/


۵ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ مهر ۹۷ ، ۰۵:۵۹
مهرداد بچه مثبت

بهخ نام خدای شنهای طبس





استاد محسن قنبریان:
هر چه برای هدایت ما نیاز باشد ائمه معصومین برای ما گفته اند.

هر چه گفته اند سر حساب گفته اند. حتی اگر یک شوخی کرده اند بر طبق حسابی بوده است.

نمیشود ؛ غریب به دو هزار روایت درباره مهدویت باشد

یک سوم بیشتر درباره نشانه های ظهور باشد؛ شما با اینها هیچ کاری نداشته باشی از ترس

اینکه نکند وقت مشخص بکنید.

وقتی امامان معصوم اینها را گفته اند به درد زمان خودشان که نمی خورده؛ پس برای اخرالزمانی ها گفته اند

اگر هیچ استفاده درستی ندارد پس چرا معصومین گفته اند ؛ مگر ممکن است معصومین سخن لغو و بیهوده بگویند؟

چرا اینقدر احادیث درباره گروه ها و جریان ها و کشور و مسائل مختلف گفته اند؟

چون در نقشه های فردی و دینی مان موثر است؛ همچنین در نقشه های اجتماعی و سیاسی مان تاثیر دارد...
دانلود صوت مربوطه:

...

استاد محسن قنبریان:
هر چه برای هدایت ما نیاز باشد ائمه معصومین برای ما گفته اند.

هر چه گفته اند سر حساب گفته اند. حتی اگر یک شوخی کرده اند بر طبق حسابی بوده است.

نمیشود ؛ غریب به دو هزار روایت درباره مهدویت باشد

یک سوم بیشتر درباره نشانه های ظهور باشد؛ شما با اینها هیچ کاری نداشته باشی از ترس

اینکه نکند وقت مشخص بکنید.

وقتی امامان معصوم اینها را گفته اند به درد زمان خودشان که نمی خورده؛ پس برای اخرالزمانی ها گفته اند

اگر هیچ استفاده درستی ندارد پس چرا معصومین گفته اند ؛ مگر ممکن است معصومین سخن لغو و بیهوده بگویند؟

چرا اینقدر احادیث درباره گروه ها و جریان ها و کشور و مسائل مختلف گفته اند؟

چون در نقشه های فردی و دینی مان موثر است؛ همچنین در نقشه های اجتماعی و سیاسی مان تاثیر دارد...
دانلود صوت مربوطه:
http://www.afsaran.ir/media/download/964500

دانلود سایر سخنرانی های ایشان:
http://mehrdadz.blogfa.com/post/744

باز نشر:
http://www.afsaran.ir/Link/899946
http://mehrdadz.blogfa.com/post/807
http://razesorkh.com/view/post:5132113
http://sangariha.com/view/post:6696178/1428625578/
http://hadinet.ir/view/post:8291966
http://www.cloob.com/u/bachemosbatm/117419692




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ مهر ۹۷ ، ۰۱:۳۴
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس







آیت الله قزوینی مدظله العالی :

یکی از توفیقاتی که خدای عالم به من داد، این بود که یک سال در درس خصوصی آیة الله بهجت شرکت داشتم. در آن یک سال مطالب زیادی از محضر این بزرگوار استفاده کردم. جمعی که پنج، شش نفر بیشتر نبودیم. ایشان بیست دقیقه اول درس مطالب عرفانی مطرح می کرد، یعد بیست دقیقه از روی «جواهر» مطالبی را مطرح می کرد و باز دوباره بر می گشت به مباحث عرفانی.

یکی از نکاتی که ایشان خیلی روی آن تکیه داشت، این بود که می فرمود: وقتی شما برای ظهور حضرت مهدی عج دعا می کنید، بلافاصله برای خودتان هم دعا کنید.

وقتی می گوئید: «اللهم عجل لولیک الفرج»، بلافاصله بگوئید: «و فرجنا به». و از خدا بخواهید که شما را هم جزء یاران حضرت قرار بدهد. چرا که اگر حضرت تشریف بیاورد و شما در صف دشمنان حضرت و کسانی که در مقابل حضرت ایستادند، قرار داشته باشید؛ این آمدن حضرت چه فایده ای برای شما دارد؟!

لذا حضرت آیة الله بهجت تأکید داشتند که در کنار دعا برای فرج امام زمان، برای خودتان هم دعا کنید.

https://www.tasnimnews.com/fa/news/1392/12/08/297140/



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ مهر ۹۷ ، ۰۰:۱۰
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس






پروفسور جکی یینگ با بیش از ۱۳۰ اختراع
چرا مسلمان شدید؟ هنگامی که شما تحقیقات زیست پزشکی انجام می دهید با پیچیدگیهای سیستم های بیولوژیکی و چگونگی عملکرد آنها روبرو می شوید. این خیلی پیچیده تر از آن است که احتمال بدهید که همه چیز در اثر تصادف بوجود آمده باشد.بنابراین برای من درک وجود خالق یک امر ساده است.اسلام دینی ساده و برای من معنادار است. حجاب برای من یک تعهد مذهبی است و نظر دیگران در مورد آن من اهمیت ندارد.

منبع:
http://yon.ir/tahq
http://atraknews.com/new.aspx?id=60942

#پروفسور #دانشمند #مخترع #تحقیقات #محقق #اختراع #زیست_پزشکی #آزمایشگاه #مسلمان #شدن #تازه_مسلمان #تصادفی #احتمال #خالق #عملکرد #حجاب  #Jackie_Ying #IBN #A*STAR #MIT #دانشگاه #تحقیقات #تعهد_مذهبی

بازنشر:
http://www.afsaran.ir/link/1302350
http://mehrdadz.blog.ir/post/545
http://sangariha.com/view/post:6871513/1469309087/
http://hammihan.com/post/11875381








۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ مهر ۹۷ ، ۰۰:۳۶
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس






آنتون بارا (اندیشمند مسیحی)
اگر حسین از آنِ ما بود، در هر سرزمینی برای او بیرقی بر می‌افراشتیم و در هر روستایی برای او منبری برپا می‌کردیم و مردم را با نام حسین به مسیحیّت فرا می‌خواندیم.


تا به حال از امام حسین (ع) کراماتی دیده‌اید؟
آنتون بارا: بله بسیار زیاد.
می‌توانید یکی از آنها را برای ما تعریف کنید؟
آنتون بارا: یکی از کرامات امام را نیز در بغداد دیدم زمانی که با ماشین پژو خودم از پل بغداد که بین این شهر و شهر دیگری است عبور می‌کردم که ناگهان ماشینم خراب شد و مردم آن را هل دادند تا بعد از پل، آنجا که یک پیرزنی به نام امه عمار را دیدم که خرما می‌فروخت یا توزیع می کرد، به من گفت بیا بخور من گفتم نمی‌توانم مشغول تعمیر ماشین هستم، اما باز اصرار کرد که بخور، بعد از من پرسید که کجا می‌روی؟.

گفتم: کربلا، او هم گفت این خرما را بخور و بقیه را برای زوار امام حسین (ع) ببر. سادگی زن باعث شد خرما را بگیرم و بخورم و بقیه را در ماشین گذاشتم خلاصه ماه رمضان بود، روزه نبودم ولی آن زن روزه بود، پیش از اینکه جرثقیل برسد ماشین روشن شد و تا نزدیک کربلا رسیدم مردی را دیدم که با من ابراز آشنایی کرد ولی من او را نمی‌شناختم او به من گفت که چرا خبر ندادی به اینجا می‌آیی؟ خلاصه تا زمانی که به کویت برسم ماشین خراب نشد و بعد که به تعمیرگاه رسیدم، تعمیرکار به من گفت که چطور با این ماشین تا اینجا آمدی؟ یک قطعه از آن ذوب شده و اصلا وجود ندارد، خلاصه این از کرامات امام بود.


امام حسین(ع) در نگاه سیاستمداران و نویسندگان بزرگ خارجی
https://www.yjc.ir/fa/news/5367281
https://www.yjc.ir/fa/news/4159721


مشروح مصاحبه فارس با آنتوان بارا:
https://www.farsnews.com/news/13930828001067



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ مهر ۹۷ ، ۰۰:۴۲
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس







گاف وحشتناک آمدنیوز درباره حادثه تروریستی روز گذشته اهواز + عکس


ر حالی که حجت الاسلام و المسلمین محمد افچنگی رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی جنوب غرب کشور، در نخستین دقایق آغاز حمله تروریست‌ها  در روز گذشته توسط گروهک تروریستی در اهواز، به شهادت رسیده بود، آمدنیوز با انتشار پیامی دروغین و بی پایه و اساس، سعی در خراب کردن وجهه روحانیت داشت و از مخفی شدن وی در این حمله خبر داده بود.

رسانه معاند و دروغ پراکن آمد نیوز با انتشار خبری در خصوص حجت الاسلام و المسلمین حجت الاسلام محمد افچنگی، بار دیگر سعی در فضا سازی به نفع خود داشت که اینبار نیز خورشید حقیقت پشت ابر نماند و به رسوایی مزدوران این رسانه دروغ پرداز منجر شد.

لازم به ذکر است در حمله روز گذشته سی و یکم شهریور ماه تروریست‌ها به مردم و نیروهای نظامی در شهرستان اهواز 24 تن به شهادت رسیدند و همچنین 69 نفر نیز در این حمله مجروح شدند.


https://webgardi.yjc.ir/fa/news/226734





۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ مهر ۹۷ ، ۰۱:۰۳
مهرداد بچه مثبت