دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

تمامی تلاش ها در این وبلاگ ؛ جلب رضایت امام حاضر و ناظرمان مهدی عج است ؛ امید است با عنایت ایشان موفق باشیم ...

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

۷ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

به نام خدای شنهای طبس





مدیر ملی امور پیشکسوتان و توانبخشی لژیون آمریکا: ما بیش از 60 هزار کهنه سرباز را به دلیل خودکشی طی 10 سال از دست داده ایم! از سال 2007 تا 2017 ، میزان خودکشی در بین کهنه سربازان تقریباً 50 درصد افزایش یافته است؛ این خطر برای کهنه سربازان زن، 2.2 برابر بیشتر است.آمار جدید کارشناسانی را که امیدوار به شنیدن خبرهای مثبت در این حوزه بودند، بیش از پیش نگران کرده است!

http://rajanews.com/node/341776


خودکشی ۶۰ هزار کهنه‌سرباز آمریکایی طی ۱۰ سال!

از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۷ ، میزان خودکشی بین کهنه‌سربازان تقریباً ۵۰ درصد افزایش یافته است؛ کهنه‌سربازان ۱.۵ برابر بیشتر از آمریکایی‌هایی که هرگز در ارتش خدمت نکرده‌اند، خودکشی می‌کنند؛ طی ۱۰ سال گذشته، بیش از ۶۰ هزار کهنه سرباز با خودکشی، مرده‌اند!

گروه سیاسی-رجانیوز: آمار جدید خودکشی‌های کهنه سربازان آمریکایی، کارشناسانی را که امیدوار به شنیدن خبرهای مثبت در این حوزه بودند، بیش از پیش نگران کرده است!

 

به گزارش رجانیوز، تسنیم نوشت: بر اساس گزارش "militarytimes" محققان امسال در تلاش برای توضیح بهتر دامنه این مسئله، معیار اصلی در نحوه پیگیری خودکشی‌های کهنه سربازان را تغییر دادند اما مدافعان "بهداشت روان" می‌گویند که این کار همه جوانب این معضل را بیان نمی‌کند.

 

با توجه به آخرین گزارش امور کهنه سربازان آمریکای و برآورد رسمی دولت، در چهار سال گذشته تعداد کهنه سربازانی که با خودکشی مرده‌اند، از 22 نفر به 17 نفر در روز رسیده است؛ اما نرخ خودکشی در بین کهنه سربازان در این مدت کاهش نیافته و تنها نحوه مرتب‌سازی و ارائه ارقام آن تغییر کرده است!

 

خودکشی ۶۰ هزار کهنه‌سرباز آمریکایی طی ۱۰ سال!

 

با این حال، متخصصان خاطرنشان می‌کنند که از نظر بسیاری از معیارها این مسئله حتی بدتر شده است؛ تعداد کل خودکشی‌های کهنه‌سربازان از 5 سال گذشته چهار مورد در روز افزایش یافته است! از سال 2007 تا 2017 ، میزان خودکشی در بین کهنه سربازان تقریباً 50 درصد افزایش یافته است؛ کهنه سربازان 1.5 برابر بیشتر از آمریکایی‌هایی که هرگز در ارتش خدمت نکرده‌اند، در اثر خودکشی می‌میرند و درصد این خطر برای کهنه سربازان زن، 2.2 برابر بیشتر است.

 

"Chanin Nuntavong"، مدیر ملی امور پیشکسوتان و توانبخشی لژیون آمریکا در سال 2019 گفته است: "دستاورد ما از این اقدامات آن است که کاری که انجام می‌دهیم کارساز نیست! همه روی این موضوع متمرکز شده‌اند اما نتیجه‌ای نمی‌بینیم؛ از نظر من، این گزارش به ما می‌گوید وقت آن است که کاری متفاوت انجام دهیم؛ ما بیش از 60 هزار کهنه سرباز را به دلیل خودکشی طی 10 سال از دست دادیم، مسخره است!"

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۹۹ ، ۱۵:۲۰
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس







جهت بازنگری  حافظه تاریخی ملت ایران








۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ آبان ۹۹ ، ۰۹:۱۹
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس









امام جمعه سابق اصفهان: آقای هاشمی گفت من مقلد امام هستم و باید عملیات انجام شود

اما خاطرات آیت‌الله طاهری اصفهانی ـ. امام جمعه سابق اصفهان ـ؛ که در شب عملیات حضور داشت حقیقت دیگری را بازتاب می‌دهد. او در گفتگو با روزنامه اعتماد ملی، ۹ خرداد ۱۳۸۵ این عملیات را این‌گونه به یاد می‌آورد: «عملیات کربلای چهار بود. [.]به خط مقدم که رسیدیم، دیدم که عراقی‌ها از منور‌هایی استفاده می‌کنند که شب را مانند روز روشن می‌کند. به خرازی گفتم خودت را به آقای هاشمی برسان و بگو که عملیات لو رفته است. خرازی رفت و برگشت و گفت که آقای هاشمی گفته که من مقلد امام هستم و باید عملیات انجام شود. من پاسخ دادم که امام هم اگر شرایط را ببینند، اجازه عملیات نخواهند داد. اما به هر حال عملیات انجام شد. بچه‌های ما چند دسته بودند، گروهی که زیر آب می‌رفتند و یک لوله‌هایی برای نفس کشیدن از بالای سرشان روی آب بیرون می‌آمد و عده‌ای هم که با قایق می‌رفتند. عراقی‌ها این لوله‌ها را می‌زدند و وقتی بچه‌های ما مجبور می‌شدند سرشان را بالا بیاورند، آنان را شهید می‌کردند. خلاصه تعداد زیادی از بچه‌های ما را شهید کردند.»

http://tarikhirani.ir/fa/news/5073


آیت‌الله طاهری امام جمعه اصفهان:

عملیات کربلای چهار وقتی به اروند رود رسیدیم، دیدم عراقی‌ها مرتب منور‌هایی میزنند که شب را مانند روز روشن می‌کند. به خرازی گفتم به آقای هاشمی اطلاع بده عملیات لو رفته! خرازی رفت و برگشت و گفت: آقای هاشمی گفته که من مقلد امام هستم و باید عملیات انجام شود! من پاسخ دادم اگر امام هم شرایط را ببینند، اجازه عملیات نخواهند داد! ولی عملیات بدستور هاشمی انجام شد عداد زیادی از نیروهای ما به شهادت رسیدند!



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آبان ۹۹ ، ۰۱:۲۰
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی (عج)





انقلاب اسلامی در کشورهای اسلامی پیش خواهد آمد و نهایتاً به تشکیل اتحاد جماهیر اسلامی منجر خواهد شد.

شهید آوینی:
پیروزی انقلاب اسلامی در یکایک کشورهای جهان اسلام ضرورتی است تاریخی که لاجرم پیش خواهد آمد و نهایتاً به تشکیل اتحاد جماهیر اسلامی منجر خواهد شد.

اکنون عصر تحقق بشارت‌های هزار و چهارصد ساله‌ی احادیث فرا رسیده است. ما انصار المهدی هستیم و خداوند زمینه‌ی برقراری دولت کریمه‌ی آل محمد صلوات‌الله علیهم را به دست ماست که فراهم می‌کند.
http://www.aviny.com/article/aviny/Chapters/Matnefilm/part_4/Ansarolmahdi.aspx

رهبر انقلاب: هدف نهائی بیداری اسلامی نمیتواند چیزی کمتر از ایجاد تمدن درخشان اسلامی باشد
http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=22405

رهبر معظم انقلاب: حرکت بیداری اسلامی تمام شدنی نیست و تاریخ امت اسلامی را تغییر خواهد داد
http://www.hawzah.net/fa/news/view/91068

بیداری اسلامی سرکوب‌شدنی نیست.
http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=29756

#بیداری_اسلامی #رهبر_انقلاب #سرنوشت #آینده #شهید_آوینی #خاورمیانه #ایران #کشور_های_اسلامی #ظهور_امام_زمان #دولت_کریمه #اتحاد_جماهیر_اسلامی #ظهور_منجی #مهدی_عج #شهید #شهادت
#هدف_نهایی #اتحادا_کشور_های_اسلامی #دیدار_به_رهبر #علمای_اسلام #کشور_ها

http://www.afsaran.ir/Link/1122420
http://mehrdadz.blog.ir/post/207
http://www.cloob.com/u/bachemosbatm/121606676
http://sangariha.com/view/post:6797459/1445836605
http://hadinet.ir/view/post:8321612


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ آبان ۹۹ ، ۰۳:۵۹
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس







25 نوامبر؛ روز جهانی مبارزه با خشونت علیه زنان :|

ایشون در جلسه رای اعتماد مجلس به وزرای دولت دوازدهم ، از طرف روحانی به عنوان وزیر برند @-) معرفی شدند!!


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ آبان ۹۹ ، ۰۱:۰۴
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس








رهبر انقلاب: یکی از غلط‌ترین کارهایی که در این یکی دو سال اخیر اتّفاق افتاد، این مسئله‌ی بورسیه‌ها بود.

http://www.axgig.com/images/78519896883324677907.jpg
رهبر انقلاب۱۳۹۴/۰۴/۱۳:
یکی از غلط‌ترین کارهایی که در این یکی دو سال اخیر اتّفاق افتاد، این مسئله‌ی بورسیه‌ها بود. اگر راست هم بود این حرف -که البتّه بعد تحقیق کردند، معلوم شد به آن شکل، راست هم نیست؛ آن‌طوری که روزنامه‌ها با آن بازی کردند هم نبود؛ به ما گزارشهای دقیق و بر اساس بررسی‌ها دادند- راهش این نبود که ما مسئله را روزنامه‌ای کنیم. یک تعدادی برخلاف قانون یک امتیازی به‌دست آوردند؛ خیلی خب، راه قانونی وجود دارد: لغو کنند آن امتیاز را؛ سروصدا ندارد. جنجال درست کردن، حاشیه درست کردن است و این سمّ برای محیط علمی است که بایستی با آرامش کار خودش را دنبال بکند. این سم را متأسّفانه افرادی بر اساس همان پایه‌های بینش فکریِ مبنی بر سیاسی‌کاری و سیاست‌بازی به کام دانشگاه کشور ریختند؛ چرا؟ علاوه بر اینکه ظلم هم شد -به خیلی‌ها ظلم شد- هم خلاف قانون بود این کار، هم خلاف تدبیر بود این کار، هم خلاف اخلاق بود؛ آن‌وقت مدام دم از اخلاق هم میزنند. توبه‌فرمایان چرا خود توبه کمتر میکنند!(۵) این کار اخلاقی بود؟ حاشیه‌سازی نشود. نگذارید محیط آموزش عالی اسیر حواشی بشود.
منبع:
http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=30199


حکم نهایی دیوان محاسبات کشور درباره بورسیه‌های دولت دهم صادر شد+سند دروغ دولت روحانی

https://www.farsnews.com/news/13970916000226/


#غلط_ترین #مسئله #بورسیه_ها #حسن_روحانی #فریدون #مسئله #بیانات #رهبر_انقلاب #سخنرانی #اشاره #تکلیف #موضوع #سرانجام #دولت_روحانی #اشتباه #خطا #غلط #عکس #جهانگیری #دیدار #ولایت_فقیه




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ آبان ۹۹ ، ۰۰:۵۹
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس






وضع موجود حاصل عدم نظارت صحیح مجلس بر عملکرد دولت می باشد ، اگر نمایندگان به جای منفعت طلبی شخصی پیگیر و ناظر عملکرد دولت باشند هیچ بیت المالی هدر نخواهد رفت و فرصت سوزی در هیچ دولتی نخواهد شد !!


بابایی اینو من کوچولو بودم شما انتخاب کردی؟

آخه چرا؟



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ آبان ۹۹ ، ۰۳:۳۵
مهرداد بچه مثبت