دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

تمامی تلاش ها در این وبلاگ ؛ جلب رضایت امام حاضر و ناظرمان مهدی عج است ؛ امید است با عنایت ایشان موفق باشیم ...

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

۵ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

به نام خدای شنهای طبس







نقش روح الله زم در شایعه پراکنی انتخابات سال 84
روح الله زم:
سال 84 رشته روابط عمومی می خواندم و در قالب پروژه ای روی موضوع "شایعه و زمینه‌های به وجودآمدن آن" کار می کردم. پروژه را به مهدی هاشمی دادم گفتم "این را بخوان شاید در کارهای ستاد بتوانی ازش استفاده کنی و به دردت بخورد". او پروژه را خواند و گفت «چقدر خوب است، این پروژه را کجا دادی؟»، گفتم «دادم دانشگاه»، او گفت «بیا پروژه را اینجا اجرا کن». گفتم «کجا؟»، گفت «ستاد بابام». ما رفتیم نشستیم آنجا، یک کارهایی کردیم که حالا نگویم چه کار کردیم. من سال 84 رئیس ستاد جنگ روانی ستاد آقای هاشمی بودم. بدترین کارها را علیه احمدی نژاد کردیم.
https://www.aparat.com/v/8qtaF

فیلم/ نقش آمدنیوز در اغتشاشات خیابان پاسداران
https://www.mashreghnews.ir/news/870919

کارنامه آمدنیوز؛ از شایعه‌سازی و جعل سند تا سیاه‌نمایی و کشته‌سازی
https://www.farsnews.com/news/13970322001033/

نمایشنامه رسوایی آمد نیوز انتها ندارد /رسوایی جدید آمد نیوز اکران شد+عکس
https://www.farsnews.com/news/13970322001033

نقش اخبار جعلی در گسترش اغتشاشات خیابانی ایران + عکس
https://www.mashreghnews.ir/photo/815793

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آذر ۹۸ ، ۰۲:۲۸
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس






زلزله ای به بزرگی 6/4 ریشتر در ساعت 3:54 بامداد با کانون 5 کیلومتری کمپ مجاهدین خلق در آلبانی:

متن مصاحبه یک خبرنگار اهل آلبانی با مصدومان زلزله فوق در یک بیمارستان:
در تاریک و روشن [ساعت‌های بامداد] تکه‌های بزرگی از ساختمان را می‌دیدم که دارند پایین می‌آیند. بعضی از هم‌قطارها زیر آوار خرد شدند و در دم جان دادند. همه این‌ها در کم‌تر از یک دقیقه اتفاق افتاد. چیزی نگذشت که گرد و غبار آن‌قدر زیاد شد که دیگر نمی‌توانستم چیزی ببینم. فقط فریاد زدم و درخواست کمک کردم. انگار دوباره مرصاد شده بود.

یک چیز را خوب می‌دانم: خوابگاه‌هایمان خراب شده‌اند؛ بعضی‌هایشان با خاک یکی شده‌اند و بعضی دیگر هم به شدت آسیب دیده‌اند. بیش‌تر کارکنان پایگاه خواب بودند؛ بقیه هم در سالن پشت رایانه بودند و شیفت هشت‌ساعته شبانه‌شان را در فضای مجازی سپری می‌کردند. آن‌جا هم تلفات داشته‌اند.

سقف آن‌جا سقوط کرد و آن همه زحمات ما را به باد داد.
ما سه سال پیش وارد آلبانی شدیم و از آن زمان تا الآن داشتیم خودمان را برای یک زندگی جدید آماده می‌کردیم. به ما گفته بودند که متحدان سعودی و اسرائیلی‌مان، هزینه زیادی برای زیرساخت‌های این پایگاه جدید کرده‌اند؛ و گفته بودند این‌جا در امنیت خواهیم بود. گفتند حمایت کامل دولت آمریکا و تمامی هم‌پیمانان آن پشت ماست. آقای بولتون حتی به ما قول داده بود که به زودی در تهران جشن خواهیم گرفت. یک سال پیش تجهیزات جدید رایانه‌ای به ما دادند و چند ماهی می‌شد که به سختی تلاش می‌کردیم تا حقوق بشر و دموکراسی را [در داخل ایران] بهبود بدهیم. همین ده روز پیش، مردم ایران را دیدیم که به خیابان‌ها آمدند و ساختمان‌ها را در تهران آتش زدند. فکر می‌کردیم رؤیاهایمان به حقیقت پیوسته‌اند. اما امروز نه انقلابی در کار است، نه سالنی، نه رایانه‌ای. همه چیز را از دست دادیم!

واضح است که کسی قصد داشته تلفات ما را به حداکثر برساند! چه‌طور می‌شود که این زلزله درست پنج روز بعد از سرکوب انقلاب ما در داخل ایران اتفاق بیفتد؟

میدوارم برادرمان، ترامپ، تحریم‌ها را علیه شبکه‌های تحقیقاتی ایران تشدید کند یا به اقدام نظامی علیه ایران دست بزند.
https://www.mashreghnews.ir/news/1015896



زلزله ای به بزرگی 6/4 ریشتر در ساعت 3:54 بامداد 5 آذر 98 با کانون 5 کیلومتری کمپ مجاهدین خلق در کشور آلبانی به وقوع پیوست و بر اثر آن ده ها نفر از اعضای این گروهک به هلاکت رسیده و طی آن سایت اصلی و تجهیزات کار فضای مجازی گروهک که مدتی است علیه ایران فعالیت میکنند ، نیز نابود شده است!


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آذر ۹۸ ، ۰۱:۴۵
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس








معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه گفت: گروه‌های ضد انقلاب قصد داشتند با موج‌سواری بر روی مطالبات اقتصادی، امنیت مردم را از بین ببرند و هدف اصلی آنها استعفای رئیس‌جمهور بود

سردار نجات: هدف اصلی آشوب‌های اخیر «استعفای رئیس‌جمهور» بودبه گزارش خبرداغ، سردار حسین نجات، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آمریکا با عربستان سعودی، امارات و رژیم صهیونیستی ائتلافی برای ایجاد اغتشاش در کشورهای محور مقاومت تشکیل داده‌اند، اظهار کرد: «به‌طور مشخص در این مرحله عراق، لبنان و ایران در طرح فتنه دشمنان جای دارند».

وی با بیان اینکه تمامی اعتراض‌ها مدلی یکسان داشتند، ادامه داد: «مدل طراحی آنها اول با شروع اعتراضات معیشتی و مقابله با فساد شروع شد و در ادامه گروهک‌های ضد انقلاب که از کشورهای غربی و عربی حقوق می‌گیرند، وارد میدان شدند».

سردار نجات با تأکید بر اینکه شبکه‌هایی در فضای مجازی که در عربستان و امارات هدایت می‌شوند مردم را برعلیه نظام تحریک می‌کنند، یادآور شد: «در مرحله بعد افراد گروهک‌های ضدانقلاب تظاهرات مسالمت آمیز را به خشونت آمیز می‌کشند تا امنیت مخدوش شود و هدف اصلی آنها استعفای رئیس‌جمهور یا نخست‌وزیر یا نمایندگان پارلمان در این سه کشور است».

وی افزود: «دشمنان آشوب‌های نظیر ایران را در عراق و لبنان به‌راه انداختند؛ البته تیرشان به سنگ خورد و در لبنان سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان اوضاع را کنترل کرد».

قائم مقام سابق سازمان اطلاعات سپاه با اشاره به اینکه مرحله اول آشوب‌ها در عراق کنترل شد؛ اما فتنه گران دست بردار نیستند، عنوان کرد: «برخی احزاب و گروه‌های سیاسی عراق پشت این اقدامات و فتنه قرار دارند».

سردار نجات با اعلام اینکه قضیه سوخت بهانه‌ای برای آشوب شد، توضیح داد: «عده‌ای به مشکلات اقتصادی متعرض بودند و یک تظاهرات مسالمت‌آمیز در اعتراض به افزایش قیمت برگزار کردند، ولی بلافاصله جریان‌های ضد انقلاب بر این تظاهرات سوار شدند و جریان را به سمت براندازی نظام بردند».

وی ادامه داد: «برخی از سوی ناآگاهی از آشوب‌ها حمایت کردند ولی بیانات مقام معظم رهبری سبب شد تا صف معترضان و مردم از صف اغتشاشگران جدا شود».

معاون فرمانده سپاه با بیان اینکه به همت بسیج، نیروی انتظامی و مردم این غائله تمام شد، تأکید کرد: «عربستان، امارات، رژیم اشغالگر قدس و آمریکا از اغتشاشگران حمایت کردند ولی هر جا که مردم صف‌شان را از اغتشاشگران جدا کنند کار خاصی از دشمن برنمی‌آید».

منبع:

https://www.ghatreh.com/news/nn49802509




سردار نجات: هدف اصلی آشوب‌های اخیر «استعفای رئیس‌
جمهور» بود ، همان طرحی که در لبنان و عراق پیاده شده! که به شدت امنیت این دو کشور را زیر سوال قرار داده است.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آذر ۹۸ ، ۲۳:۳۰
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس







بانک‌ها، منازل، فروشگاه‌ها، جایگاه‌های سوخت و... که تاکنون در آتش بوجود آمده توسط ازاذل و اوباش خیابانی سوخته، حجم زیادی خسارت ملی به کشور را در بر داشته است. برخی منابع معتقدند اغتشاش گران تاکنون 600میلیارد تومان هزینه روی دست کشور گذاشته اند. اما هزینه هایی که کمتر مورد توجه واقع میشود خسارتی است که به کسب و کارهای اینترنتی وارد شده و دولت باید جوابگوی آنها باشد. خسارتی بالا که می توانست رخ ندهد.



یک عضو هیات مدیره کشوری کسب‌وکارهای مجازی معتقد است: با تعطیلی کسب‌وکارهای اینترنتی در سه روز اخیر، نزدیک به ۹۰۰ میلیارد تومان به آنها خسارت وارد شده است.



رضا الفت نسب میگوید: اتفاقاتی را که در چند روز گذشته شاهد هستیم در سال ۸۸ تجربه کردیم اما در آن زمان حدود هزار کسب‌وکار روی بستر اینترنت فعالیت می‌کرد در حالی که امسال ۳۰۰ هزار فروشنده مجوزدار در این بستر مشغول فعالیتند که طی روزهای گذشته با مشکل مواجه شدند. وی در ادامه خسارت ناشی از نبود اینترنت ملی را اینگونه عنوان میکند: کسب‌وکارهای بزرگ فعالیتشان به یک دهم کاهش یافته و کسب‌وکارهای کوچک فعالیتشان تعطیل شده و ۵۰ هزار نماد اعتماد و ۱۲۰۰ کسب‌وکاری که مجوز فعالیت دارند اکنون با مشکلاتی مواجه شدند که سرمایه‌گذاری آنها را به خطر انداخته است.

http://rajanews.com/node/330247




بانک‌ها،فروشگاه‌ها، جایگاه‌های سوخت که تاکنون در آتش ازاذل و اوباش نابود شده 600میلیارد تومان هزینه روی دست کشور گذاشته، اما هزینه روزانه 300 میلیاردی نبود اینترنت ملی که به بازار کسب و کار وارد شده کمتر دیده میشود ، چیزی که برخلاف ادعای دولتمردان هنوز عملیاتی نشده!


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ آذر ۹۸ ، ۰۰:۲۵
مهرداد بچه مثبت

به نام خدا شنهای طبس






محمد حسین صفارهرندی:

به نظرم آن چیزی که بیشتر از هر اتفاق دیگری برای مردم و بعضاً برای دست‌اندرکاران غیرقابل قبول جلوه کرد «کتمان‌کردن» موضوع توسط مسئولان دولتی و اجرایی بود و این کتمان‌کردن مدام صورت می‌گرفت در حالی که توقع این بود بدون افشای زمان دقیق اجرای طرح، اصل ماجرا برای مردم توضیح داده شود.

 

عضو کابینه دولت نهم با اشاره به سابقه اجرای چنین طرح‌هایی تصریح کرد: هم تجربه موفق و هم تجربه ناموفقی در دولت‌های پیشین داشتیم بنابراین شایسته بود مردم را بیشتر از این‌ها، در جریان می‌گذاشتند. در این صورت مردم هم همراهی می‌کردند.

 

صفارهرندی ادامه داد: همانطور که اعلام شده واریز مبالغی به حساب مردم آغاز شده است بهتر بود این مبالغ قبل از اجرای طرح به حساب خانوارها واریز می‌شد که اگر چنین بود می‌توانست در ترقیق این رنج موثر واقع شود.


علی رغم اینکه طرح مدیریت مصرف سوخت تصمیم سران قوا و یک مرجع قانونی بود، باید هم اجرایی شود ولی آیا حق نداریم بگوییم چرا اینقدر بد اجرا شد؟ می توانستید بهتر عمل کنید اما چرا اینقدر بد؟!

http://rajanews.com/node/330258


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آذر ۹۸ ، ۲۳:۵۸
مهرداد بچه مثبت