دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

تمامی تلاش ها در این وبلاگ ؛ جلب رضایت امام حاضر و ناظرمان مهدی عج است ؛ امید است با عنایت ایشان موفق باشیم ...

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

۱۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

به نام خدای شنهای طبس




 
توضیحات شهردار
پیروز حناچی شهردار تهران در ابتدای امر، منکر قصور سهوی و یا عمدی شهرداری در این‌باره شده و گفته بود: شهروندان موارد مغایرتی در این رابطه می‌بینند گزارش کنند.
 
از همین‌رو بود که مردم با تهیه عکس‌ و کلیپ، موارد متعددی از حذف نام شهدا را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند.
 
در ادامه و با جدی‌تر شدن شهروندان در امر پیگیری چرایی این اقدام عجیب شهرداری، حناچی در مصاحبه‌ای خبر را تایید کرده و گفته بود: «تابلو‌های کهنه را بهسازی کردیم. دو نوع تابلو داریم؛ یکی تابلوی دیواری و دیگری تابلوی مسیریاب خیابان‌ها. چون راننده‌ها باید در چند ثانیه تابلو‌های مسیریاب خیابانی را رصد و شناسایی کنند، با اختصار نوشته شده است.»
 
همانطور که نقل شد، توضیح حناچی در توجیه این عمل شهرداری این است که چون راننده‌ها باید در چند ثانیه تابلوهای مسیریاب خیابانی را رصد کنند، برای مختصر کردن نوشته‌های تابلوها کلمه شهید حذف شده است!
 
اما این درحالی است که نام سلبریتی‌هایی همچون محمدرضا شجریان، جمشید مشایخی و عزت‌الله انتظامی که از قضا بر تابلوهای مسیریاب هم حک شده‌اند، نه تنها مختصر نوشته نشده است که حتی واژه استاد نیز در پسوندشان به چشم می‌خورد.
 
در همین رابطه یکی از کاربران توییتر در توییتی نوشته بود: « حناچی گفته برای تسهیل در خواندن رانندگان اختصار نوشته میشه چطور میشه که کلمه شهید سنگینی میکنه ولی کلمه استاد برای سلبریتی‌ها سنگینی نمیکنه؟ این خیابان‌ها رو هم بکنید خیابان محمدرضا یا خیابان عزت‌الله ، خیابان جمشید که راننده‌ها راحت بخونن.»
http://www.rajanews.com/news/327107


فقط تهران نیست
با گزارشات مردمی از سایر نقاط کشور، مشخص شده است که حذف نام شهید از کوچه‌ها و خیابان‌ها، به جز تهران دامن دیگر شهرهای کشور را نیز گرفته است.
 
با این حساب باید به مردم حق داد که فکر کنند حذف نام شهید از تابلوها فقط یک اشتباه نبوده و دست‌هایی پشت پرده هستند که سعی دارند با حذف «شهید» از کوچه‌ها، یاد شهدا را از اذهان مردم پاک کنند.

https://www.eghtesadonline.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%B9%D9%85%D9%88%D9%85%DB%8C-30/200776-%D8%AD%D8%B0%D9%81-%D8%AA%D8%A7%D8%A8%D9%84%D9%88%DB%8C-%D9%85%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%B4%D9%87%D8%AF%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D9%81%D8%B9-%D8%AD%D8%B1%D9%85-%D8%B9%DA%A9%D8%B3


خاطرات "ده‌نمکی" از زدودن نمادهای دفاع مقدس در زمان "کرباسچی

https://www.tasnimnews.com/fa/news/1398/06/27/2099147

همان زمان که جنگ تمام شد زمزمه‌هائی به اسم ایجاد فضای شاد و با نشاط و این شعار ‌که، «مردم را باید از فضای اندوهناک جبهه و جنگ دور کرد» شروع شده بود و به نظر من این‌گونه اقدامات در همان راستا بود.

بعد از انتخاب آقای هاشمی رفسنجانی به ریاست جمهوری و انتصاب غلامحسین کرباسچی در شهرداری تهران، روند نمادزدایی از دیوارها و معابر شهر جدی‌تر و در دایره‌ای‌ وسیع‌تر، ادامه یافت.

یکی از این اقدامات حذف تابلوهای شهدا در اتوبان قم‌ ـ تهران بود. اعتراض ما به روزنامه‌ها کشیده شد. ژاندارمری کشور که آن زمان مسئول این اقدام بود، مجبور به پاسخ‌گویی شد و آنها اعلام کردند وجود این تابلوها موجب حواس‌پرتی راننده‌ها و وقوع تصادف می‌‌‌شود، ولی چرا پس از برداشتن تصاویر شهدا، به‌مرور «تابلوهای تبلیغاتی» را در اتوبان‌ها  نصب کردند و کسی نگفت اینها باعث حواس‌پرتی راننده‌ها و تصادف می‌شود!



هشدار رهبر انقلاب درباره تلاش برای ازبین‌بردن نام شهدا

https://www.tasnimnews.com/fa/news/1398/06/26/2098101



۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ شهریور ۹۸ ، ۰۱:۰۷
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس










مسلمان شدن یک خانواده نروژی در ترکیه


https://www.javanonline.ir/fa/news/603095



تمامی اعضای یک خانواده نروژی که برای مسافرت به شهری در ترکیه مسافرت کرده بودند پس از شنیدن تلاوت قرآن و برخورد خوب مسلمانان در مسجد جامع این شهر مسلمان شدند.
این خانواده برای مسافرت در ایام تعطیلات به شهر مارماریس ترکیه مسافرت کرده بودند که در دیدار از مسجد جامع این شهر و شنیدن تلاوت بیست دقیقه ای قرآن در این مسجد تحت تاثیر صدای دلنشین قرآن قرار گرفته و از برخورد خوب مسلمانان با آنها به اسلام روی آوردند.

زمانی که تلاوت قرآن به اتمام رسید تمامی اعضای این خانواده نروژی در حالی که گریه می کردند از قاری قرآن درخواست کردند که اطلاعات بیشتری در مورد اسلام داده و آنان را مسلمان کند.

لیندا نایمن و فروده سیگوارستن به همراه سه فرزند کودک خود همگی مسلمان شدند. این خبر در چند روز گذشته بازتاب زیادی در رسانه های نروژ داشته است.

لیندا نایمن، با بیان خاطرات خود در این زمینه می گوید: ما به مسجد رفتیم و به مدت بیست دقیقه به تلاوت قرآن گوش کردیم، آن زمان بود که قطرات اشک از چشمان ما جاری شد و از برخورد خوب مسلمانان با من و خانواده ام تصمیم گرفتم به اسلام روی آورم.

وی افزود: زمانی که به قرآن گوش می کردم احساس سبکی داشته و واقعا احساس آزادی می کردم. واقعا خوشحال هستم که اسلام را به عنوان دین خود انتخاب کردم و خانواده هم از روی آزادی این انتخاب را کرده اند.

گفتنی است که این فرد در صفحه رسمی اش در فیس بوک اعلام کرده است که از این پس خود و خانواده اش به تبلیغ اسلام در نروژ و هرکجا که سر کنند می پرداز.

شهید سید مرتضی آوینی:
شاید این مفاهیم بلند را نتوان در زبان رسمی سیاست بیان کرد، اما فطرت‌های پاک سخن ما را در می‌یابند و همین کافی است. اسلام بر فطرت الهی انسان مبتنی است و اینچنین، راه خویش را، اگرچه کُند، اما عمیق و دقیق باز می‌شناسد و رفته رفته بر همه‌ی عالم تسلط می‌یابد. مصباح فطرت الهی انسان اگرچه در پس اندوده‌ی گناهان محجوب گردد، اما هرگز خاموش نمی‌شود و سر پیروزی حق نیز در همین نکته‌ی بسیار ظریف و زیباست. انسان در عمق فطرت خویش عاشق حق است و به معاد ایمان دارد و اگرچه چند صباحی گرفتار تمایلات نفس اماره گردد، اما نهایتاً وطن مألوف خویش را در جوار حق می‌جوید.
http://dl.aviny.com/multimedia/aviny/rf4/sadeghie-04.mp3
http://www.aviny.com/Multimedia/aviny/index_04.aspx

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ شهریور ۹۸ ، ۰۲:۳۷
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس





آیا میدانید کربلای4 را علی هاشمی برادرزاده رفسنجانی لو داد که بعد آن عده زیادی غواص و رزمنده کشورمان به شهادت رسیدند؟!
به نام خدای شنهای طبس .
در ماجرای مک فارلین پس از اینکه آمریکایی‌ها در ایران موفق به دیدار با مقامات عالی رتبه نمی‌شوند پویندکستر مشاور امنیت ملی ریگان به دنبال راه جدیدی برای دیدار با مقامات ایرانی بود. بعد از تلاش زیادی که اولیور نورث مشاور پویندکستر انجام داد توانست با علی هاشمی بهرمانی - برادر زاده مرحوم هاشمی رفسنجانی ارتباط برقرار کند. وی در 25 آگوست 1986 با ژنرال سیکورد-که در آن زمان رئیس یک شرکت دلالی اسلحه بود- و کارمند او آلبرت حکیم، دیدار کرد.
پس از این دیدار در تاریخ 19 سپتامبر{28 شهریور 1365} بهرمانی همراه با دو نفر از اعضای سپاه پاسداران که یکی از آن‌ها فریدون وردی‌نژاد بود به واشنگتن سفر کردند. بهرمانی در سفر دو روزه خود به واشنگتن، ضمن پیشنهاد اعطای یک تانک T-72 غنیمتی از عراق به آمریکا و اعطای لیست نیازهای نظامی ایران به طرف آمریکایی اطلاعاتی درباره عملیات قریب الوقوع ایران به منظور فتح بصره به تیم آمریکایی داد2.
نکته قابل توجه در این مطلب آن است که علی هاشمی از عملیات قریب الوقوعی در ایران خبر می‌دهد که هدف آن فتح بصره می باشد و در 5 دیماه 1365 عملیات کربلا4 با همین هدف انجام می‌گیرد. بعد از شروع عملیات، مشخص می‌شود عملیات لو رفته است و با تعداد بالایی شهید، عملیات با عدم‌الفتح مواجه می‌گردد. علی هاشمی ظاهراً با سادگی خود، اطلاعاتی ویژه به آمریکایی‌ها داده و از قضا این داده‌ها به اندازه‌ای جزئی است که جرج کیو مأمور سیا از این کار او شگفت زده می‌گردد و کار او را یک ساده‌لوحی می‌داند. سؤالی که هنوز پا‌برجاست این است که علی هاشمی برادر‌زاده مرحوم هاشمی رفسنجانی چرا هیچگاه برای انجام این اعمال خارج از چارچوب خود مورد مؤاخذه واقع نشد؟
1. کتاب ماجرای مک فارلین، محسن هاشمی، صفحه 143
2. کتاب Twilight War صفحه 117

عملیات کربلای 4 توسط یک خائن پناهنده شده لو رفت/ شهادت 400 فرمانده ایرانی در عملیات کربلای 5

http://defapress.ir/fa/news/36367

روایت دست اول هاشمی رفسنجانی از لو رفتن عملیات کربلای ۴ که غواصان را قربانی کرد
https://ana.ir/fa/news/17/23304

هاشمی،-کربلای-4-را-لو-داده-بود

http://didban.ir/fa/news-details/43297/
http://yon.ir/14031 .
.
.
#هاشمی #رفسنجانی #اکبر_هاشمی #هاشمی_رفسنجانی #عملیات_کربلای_۴ #کربلای۴ #صدام #عراق #جنگ #جنگ_تحمیلی #جاسوس #جاسوسی #خائن #خیانت #منافق #منافقین #نفاق #غواص #شهدای_غواص #مک_فارلین #
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ شهریور ۹۸ ، ۰۱:۳۸
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای نهای طبس







موشک‌های مقاومت، شهرک‌نشینان شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوار غزه را به بیماران روانی تبدیل کرده است.
به گزارش رجانیوز به نقل از تسنیم، رسانه‌های رژیم صهیونیستی با اعتراف به قدرت تأثیرگذاری موشک‌های مقاومت اذعان کرده‌اند که این موشک‌ها، شهرک‌نشینان(صهیونیست‌نشین) اطراف نوار غزه را به بیماران روانی تبدیل کرده است.

در این چارچوب، کانال سیزدهم تلویزیون عبری رژیم صهیونیستی در گزارشی که شامگاه یکشنبه پخش کرد، اذعان کرد: تعداد کسانی که در مناطق(شهرک‌های صهیونیست‌نشین) اطراف نوار غزه در حال درمان روانی هستند؛ به‌ویژه در شهرک‌های سدیروت و اشکول بسیار افزایش یافته است.
در این گزارش آمده است: پس از یازده دور درگیری(میان رژیم صهیونیستی و گروه های مقاومت) از ابتدای سال جاری(2019) تعداد ساکنان شهرک‌های همجوار نوار غزه که برای دوره درمان بیماری‌های روانی به مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند، به شکل بسیار زیادی افزایش یافته است.
این رسانه در گزارش خود آورده است: بخش زیادی از این افراد(شهرک‌نشینان صهیونیست) با دارو درمان می‌شوند و قرص‌های آرام‌بخش مصرف می‌کنند تا به آنها برای رهایی از رعب و وحشت کمک شود.
در این گزارش آمده است: شمار کارشناسان و پزشکان روانی در (شهرک‌های صهیونیست‌نشین) اندک است و برای درمان این تعداد زیاد از شهرک‌نشینانی که برای روان درمانی به مراکز درمانی مراجعه می‌کنند، کافی نیست.
http://rajanews.com/node/322531

اقدام مضحک ارتش اسرائیل از ترس حزب‌الله +عکس
https://www.mashreghnews.ir/news/988128

شب‌های زیادی از ترس جنگ با ایران بی‌خوابی کشیدم/ حتی تصور جنگ برایم دشوار است/ اسرائیل «عمق استراتژیک» ندارد
https://www.yjc.ir/fa/news/6592260
ترس اسرائیل از حمله دوباره حزب‌الله
https://www.mashreghnews.ir/news/990076
.
.
#حزب_الله #لبنان #فلسطین #ظهور #موشک #موشکی #پیروزی #موفقیت #بیمار_روانی #حمله_موشکی #جنگ #فلسطین_آزاد_خواهد_شد #ارتش #شهرک_نشین #جمهوری_اسلامی #انقلاب_اسلامی
 



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ شهریور ۹۸ ، ۰۱:۰۴
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس




ترامپ اعلام کرد جان بولتون مشاور امنیت ملی خود را اخراج کرده، جان بولتون همواره به دنبال جنگ آمریکا با ایران بود، وی در سال 2003 نیز در تلاش بود جرج بوش بعد عراق به ایران حمله کند! رویه ترامپ بعد سرنگونی پهباد جاسوسی به اینجا رسید و شاید دیکته جمله رهبر انقلاب باشد که فرمودند نه با اینها مذاکـره خواهـیم کرد نـه جنگ خواهد شد !!  


یک رسانه چینی در خصوص برکناری جان بولتون اعلام کرد: مرد جنگ‌طلب آمریکایی که همواره در سودای جنگ با ایران بود که هیچ‎گاه نیز رخ نداد و سرانجام برکنار شد.
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، روز سه شنبه در توییتی اعلام کرده است که جان بولتون، مشاور امنیت ملی خود را اخراج کرده است. وی نوشت:شب گذشته به آقای بولتون اطلاع داده است که دیگر نیازی به حضور او در کاخ سفید نیست.وی با بسیاری از پیشنهادهای آقای بولتون به شدت مخالف بوده و گفته عده‌ای دیگر در کابینه او هم همین موضع را داشته‌اند.
جان بولتون به عنوان یکی از مخالفان سرسخت حکومت ایران شناخته می‌شود، وی بارها به صورت علنی از واژگون کردن حکومت ایران سخن گفته است. گفته می شود سال ۲۰۰۳ وی دولت جرج بوش را تشویق کرد که ارتش آمریکا پس از سرنگون کردن حکومت صدام حسین، به سمت شرق لشگرکشی کند و تهران را به تصرف در آورد.
جان بولتون حدود یک ساعت قبل از انتشار خبر برکناری خود، در توئیترش ایران را مشوق خشونت علیه آمریکا و هم‌پیمانان این کشور دانست!
در حقیقت نشانه‎هایی از اخراج بولتون پیشتر نیز به چشم می‎خورد. دونالد ترامپ ۲۳ ژوئن هنگام مصاحبه با ان بی سی مدعی شد، بولتون در درگیری آمریکا با جهان نقش مهمی ایفا کرده است. اگر تصمیم با او باشد، روزی وی همزمان با تمام دنیا درگیر می شود.

یکی از معروف‎ترین نقل قول های بولتون این است که آمریکا و جهان مثل چکش و میخ هستند و آمریکا هر گاه بخواهد می‎تواند بر سر هر کس که می‎خواهد بکوبد.
ماه ژوئن در میان حیرت همگان اتفاقی رخ داد که رویای بولتون برای جنگ با ایران را نزدیک بود محقق کند. بعد از سرنگون شدن پهپاد ارتش آمریکا، ترامپ می‎خواست طرح حمله به ایران جان بولتون را تصویب کند اما در آخرین لحظه این فرمان را لغو کرد.




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ شهریور ۹۸ ، ۰۱:۴۴
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس






دختر آبی زنده است ، همه چیز دروغ بود تا یادها از عاشورا منحرف شود!

آیسان احتشامی (دختر استقلالی) زنده بوده و مرتب اطلاع رسانی کرده ، ولی رسانه ها و بوقچی های اصلاحطلب و سلبریتی با اهدافی پلید خودکشی دختری که پدرش میگوید وضع روانی خوبی نداشته(سحر خدایاری) را جای دختر آبی جا زده و روز عاشورای حسینی را در فضای مجازی تحت تاثیر و تخریب قرار میدهد.

به راستی اگر شمر امروز زنده بود ، چقدر به این خائنین به وطن و دین انعام میداد؟


🔺پدر مرحوم سحر خدایاری: افرادی که از خون دخترم سوء استفاده می‌کنند را حلال نمی‌کنم

حیدر علی خدایاری:

دختر من از نظر عصبی مشکل داشت و در آن روز هم اعصابش به هم می‌ریزد و فحاشی می‌کند و با مامور نیروی انتظامی درگیر می‌شود.

در این چند روزی که سحر در بیمارستان بستری بود هیچ سلبریتی یا فوتبالیست یا مسئولی به ملاقات سحر نیامدند و من کسی را ندیدم.

هرکسی که می‌گوید سحر قربانی شده بی‌دلیل این حرف را می‌زند، سحر قربانی چه شده؟ یک مشکل عصبی داشته که در روزی که به

دادگاه می‌رود باز هم اعصابش به هم می‌ریزد و بعد اقدام به خودکشی می‌کند.

هیچ حکمی مبنی بر زندانی شدن سحر صادر نشده و ما به عنوان خانواده سحر اعلام می‌کنیم که اصلا قرار نبوده سحر زندانی شود.

مشکلی برای دریافت پیکرش نداشتیم و گفتند هرجایی دلتان می‌خواهد سحر را دفن کنید و اصلا برای خاکسپاری و مراسم هم مشکلی نداشتیم.

از افرادی که از خون دختر من سوء استفاده می‌کنند راضی نیستم و حلالشان نمی‌کنم، این افراد اشتباه می‌کنند که به بهانه اتفاقی که برای سحر رخ داده دارند علیه کشور صحبت می‌کنند.

دختر آبی زنده است! ،دختر آبی واقعی یعنی خانم آیسان احتشامی زنده بوده و پیجش در پست تک شده ، چک کنید! .

https://www.instagram.com/aysanehteshami/


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ شهریور ۹۸ ، ۲۳:۳۹
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس






دانلود و مشاهده فیلم مربوطه:






سید حسن نصر الله : ما از حسین زمانه (امام خامنه ای) حمایت میکنیم.


ما از لبنان به همه جهانیان می گوییم، امام ما، رهبر ما، آقای ما، عزیز ما و حسین ما در این زمان، حضرت آیت الله العظمی امام سید علی حسینی خامنه ای (دام ظله) است و جمهوری اسلامی ایران قلب این محور و مرکز اصلی و قوی ترین حامی محور مقاومت است.


سیدحسن نصرالله خطاب به رهبر انقلاب:‌ ای فرزند حسین، شما را تنها نمی‌گذاریم
دبیرکل حزب الله لبنان گفت: امام خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی ایران فرمانده خیمه‌گاه مقاومت است و حزب‌الله فرزند امام حسین (ع) را تنها نمی‌گذارد.

سید حسن نصرالله خطاب به رهبر انقلاب:‌ ای فرزند حسین، شما را تنها نمی‌گذاریمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی مراسم شب عاشورای حسینی که به صورت زنده و ویدئو کنفرانسی در مجتمع سیدالشهدا در ضاحیه جنوبی بیروت پخش می‌شد با تاکید بر اینکه محور مقاومت در حال نبردی بزرگ است گفت: «آمریکا و رژیم صهیونیستی در تلاشند تا اردوگاه ما را محاصره کنند.»

سید حسن نصرالله افزود: «رهبر اردوگاه ما امروز، امام خامنه‌ای و مرکز این اردوگاه، جمهوری اسلامی ایران است و آمریکا تلاش دارد تا آن را محاصره کند.»

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: «امشب و فردا به ترامپ و نتانیاهو ثابت می‌کنیم که تحت هر شرایطی در کنار حسین می‌مانیم و اگر حسین زمان بیعت را از ما بردارد، ما در میدان می‌مانیم و می‌گوییم ای فرزند امام حسین تو را تنها نمی‌گذاریم.»

سید حسن نصرالله درباره تحریم‌های ظالمانه آمریکا نیز اظهار داشت: «به ترامپ و نتانیاهو خواهیم گفت ما مردمی هستیم که بر اراده ما، هیچ محاصره ای، تحریم، فقر و گرسنگی تأثیر نمی‌گذارد.»

https://www.yjc.ir/fa/news/7065508



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ شهریور ۹۸ ، ۱۹:۰۵
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج







علامه امینی شب عاشورا برای امام زمان (عج)صدقه کنار
می‌گذاشتند و می گفتند: امشب قلب آن حضرت در فشار است.
http://www.rajanews.com/news/126800

#علامه_امینی #قلب #امام_زمان_عج  #شب_عاشورا #مهدی_موعود #فشار #ظهور #منجی #عاشورا #تاسوعا #حضرت_مهدی
#مهدی_موعود #صدقه #کنار_گذاشتن #دفع_بلا #مصیبت #خون_گریه_کردن #ناراحتی #غصه #غم

بازنشر:
http://www.afsaran.ir/Link/1321021
http://mehrdadz.blog.ir/post/675
http://www.afsaran.ir/link/1120545
http://www.mehrdadz.blogfa.com/post/372
http://www.cloob.com/u/bachemosbatm/121580766
http://sangariha.com/view/post:6796866/1445630180/
http://hadinet.ir/view/post:8321491












۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ شهریور ۹۸ ، ۰۰:۰۰
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس








مزاح روحانی و لاریجانی با رئیسی بر سر شام: از هیئت‌های اطراف گرفته بودید؟


https://fararu.com/fa/news/410848

حجت الاسلام سعید لواسانی با انتشار پستی نسبت به پذیرایی ساده رییس قوه قضاییه از سران قوا واکنش نشان داد.

دم آقای ‎رئیسی گرم که با چلوقیمه از روسای قوا پذیرایی کرد +عکس

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی حواشی چند روز پیش دیدار سران قوا در دفتر حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی ریاست قوه قضاییه، حجت الاسلام سید سعید لواسانی امام جمعه لواسان با انتشار پستی در صفحه توییترش نسبت به آن‌ها واکنش نشان داد. او با انتشار این پست از پذیرایی ساده رییس قوه قضاییه از سران قوا تشکر کرد.


بیشتربخوانیدشوخی سران قوا با شام نذری + فیلم


لواسانی در توییتر خود نوشت:

«دم آقای ‎رئیسی گرم که با چلو قیمه از روسای قوا پذیرایی کرد. این کار حقی است که متأسفانه در جلسات رسمی خلاف عرف شده است، اما ایشان راه درست پذیرایی از مهمان دولتی را نشان داد.»


https://www.yjc.ir/fa/news/7062043




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ شهریور ۹۸ ، ۰۴:۰۴
مهرداد بچه مثبت
به نام خدای شنهای طبس


این تصویر مربوط به شهادت امام رضا (ع) و موکب شهر مشهد است. و مربوط به سال قبل است.
در این تصویر چهار دانشمند تازه مسلمان حضور دارند که از اعضاء انجمن شهید ادواردو آنیلی هستند

پروفسور کریستین بونو از فرانسه
پروفسور خوان فرانسیسکو (حسین) از اسپانیا که جزء ده دانشمند برتر جهان در زمینه هوش مصنوعی هستند.
دکتر تاراس از روسیه، نابغه علم اقتصاد هستند.
و دکتر روبرتو آرکادی فیلسوف و مسلط به چند زبان از کشور ایتالیا

پروفسور بونو از اعضا دلسوز انجمن اسلامی شهید ادواردو آنیلی و مشوق ایجاد موسسه رهیافتگان برای حمایت از تازه مسلمانان بود.
https://www.instagram.com/p/B1tRZlbgR-Q/?igshid=n6qfz1tmssqn



۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ شهریور ۹۸ ، ۰۲:۱۳
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس











یک‌شنبه 30 بهمن 1362:

من مایلم نوشته‌های را که به چاپ نرسیده مخصوصاً فیش‌های کلید قرآن توسط افراد صالحی آماده چاپ و نشر گردد. اگر دوستانم این آرزوی من را برآورند ممنونم و ان‌شاءالله در اجر آن شریک خواهند بود. لابد دوستانم در تربیت فرزندانم _ که مسئولیت تربیت آن‌ها را به خاطر کارهای عمومی نتوانسته‌ام به‌خوبی انجام دهم _ توجه مبذول خواهند نمود.

 

خاطرات هاشمی رفسنجانی، سال 1362، آرامش و چالش، صفحه 369

هاشمی رفسنجانی: فائزه اشتباه بدی کرد(دیدار با بهائیان)

https://www.fardanews.com/fa/news/522587

محرمانه های دفتر مهدی هاشمی

https://www.aparat.com/v/jUbgO

فیلم لحظه وداع آیت الله هاشمی رفسنجانی با مهدی پیش از رفتن به زندان

https://www.aparat.com/v/dNth5

حاج احمد خمینی: برخی احمق ها نظرشان روی فلانی بود برای رهبری؛ او که توانایی اداره خانواده خود را ندارد چه برسد به یک مملکت!

حاج احمد خمینی: باید به این احمق‌هایی که می‌گویند آقای خامنه‌ای نباید رهبر شود، گفت "پس چه کسی؟ " اگر نظر آن‌ها بر روی فلانی است، او که حتی توانایی اداره خانواده خود را ندارد چه برسد به یک مملکت!

منابع:
fararu.com/fa/news/5
www.farsnews.com/new
yon.ir/syed


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۵ شهریور ۹۸ ، ۰۲:۰۹
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس





رمزگشایی از ترور «احمد شاه مسعود»

احمدشاه مسعود، شش ماه پیش از کشته شدن، در تنها سفر خارجی خود به پاریس رفت. او در آنجا به پیشنهاد کشورهای اروپایی مبنی بر تشکیل یک حکومت جدید (تحت حمایت نظامی غرب) پاسخ منفی داد و اعلام کرد که حتی اگر به اندازه کلاه سرش در افغانستان برای او جا باقی بماند، دست از مبارزه نخواهد کشید و به نیروهای خارجی، اجازه حضور در افغانستان را نخواهد داد.

به نظر می رسد که طرح حمله نظامی به افغانستان، از مدت ها پیش توسط اروپایی ها و آمریکایی ها آماده شده بود و پاسخ قاطع مسعود به آن ها، نشان داد تا مسعود زنده است، امکان حضور مستقیم نیروهای خارجی در افغانستان وجود ندارد.

تنها دو روز پس از ترور مسعود، حوادث یازدهم سپتامبر روی داد و پس از آن، لشکر کشی ناتو و آمریکا به افغانستان آغاز شد. به نظر می رسد که مسعود، اولین قربانی یک توطئه بزرگ بین المللی بود. طرحی که بر اساس آن، با عنوان مبارزه با تروریسم، قرار بود زمینه های تثبیت حضور آمریکا و ناتو در منطقه فراهم شود و ترور مسعود، رمز آغاز عملیاتی بود که با حوادث یازدهم سپتامبر پیوند خورد.

چه بسا که اگر طرح ترور مسعود ناکام می ماند، برج های دوقلوی تجارت جهانی آمریکا نیز تاکنون در جای خود استوار  بود.

https://www.yjc.ir/fa/news/6660959



جزییات ترور احمدشاه مسعود از زبان یک مسئول طالبان
https://www.asriran.com/fa/news/2895


احمد شاه مسعود کی بود؟

درطول تاریخ کمتر شخصیتی را میتوان سراغ نمود که بیشتر از نصف عمرش را در مبارزۀ دشوار و نفسگیر، برای مردم و کشورش وقف نموده باشد. و نامش با تاریخ کشورش پیوند خورده باشد. او دو نیم دهه از عمرش را در مبارزه برای دفاع از اسلام عزیز، آزادی، استقلال، ارزش های انسانی و حفظ تمامیت ارضی کشورش سپری نمود.
https://www.khorasanzameen.net/php/read.php?id=2746

انتشار جزئیات جدیدی از ماجرای ترور احمد شاه مسعود: در قتل مسعود افرادی از نزدیکان وی دست داشتند

http://alwaght.com/fa/News/95508


شهید احمدشاه مسعود که بود؟

https://www.aparat.com/v/iGc1a


احمدشاه مسعود رهبر مبارزان ضد استعمار افغانستان که سالها علیه شوروی در کشورش جنگیده بود ، در سالهای پایانی عمرش نیز علیه آمریکا و عوامل آن (طالبان و القاعده) مبارزه کرده بود در 9سپتامبر 2001 دو عامل غربی که با سفارش علیرضا نوری زاده به یکی از رهبران افغانی خود را خبرنگار جازده بودند اقدام به ترور و شهادت احمدشاه مسعود میکنند تا شرایط برای حملات برنامه ریزی شده غرب به افغانستان فراهم آید. شاید اگر این ترور ناموفق بود برجـهای دوقـلو سرجایش بودند و آمـریکا به خاطـر این ابــرمرد جرات حمله به افغـانستان را پیدا نمی کرد!






#احمدشاه_مسعود #احمدشاه #افغانستان #افغانی #افغان #مسعود #ایران #کشورهای_همسایه_ایران #ترور #تروریست #جاسوس #نوری_زاده #صدای_آمریکا #امریکا #علیرضا_نوری_زاده #استعمار #شوروی #روسیه #طالبان #برجهای_دوقلو #۱۱سپتامبر #یازده_سپتامبر #حادثه_تروریستی #ترور #قربانی_ترور #عراق #حزب_الله #القاعده #داعش #جنگ #ناتو شیر دره_پنج_شیر کابل


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ شهریور ۹۸ ، ۰۱:۳۸
مهرداد بچه مثبت