دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

تمامی تلاش ها در این وبلاگ ؛ جلب رضایت امام حاضر و ناظرمان مهدی عج است ؛ امید است با عنایت ایشان موفق باشیم ...

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

به نام خدای مهدی عج







اَللّهُمَّ ارْزُقْنی شَفاعَهَ الْحُسَیْنِ یَوْمَ الْوُرُودِ
شخصی نزد امام صادق علیه السلام رفت و گفت من از لحظه ورود به قبر بسیار می ترسم، چه کنم؟
 امام صادق علیه السلام فرمودند: زیارت عاشورا را زیاد بخوان.
آن مرد گفت چگونه با خواندن زیارت عاشورا از خوف آن لحظه در امان باشم؟
امام صادق فرمود: مگر در پایان زیارت عاشورا نمی خوانید《اللهم ارزقنی شفاعة الحسین یوم الورود》یعنی خدایا شفاعت حسین علیه السلام را هنگام ورود به قبر روزی من کن.
زیارت عاشورا بخوانید تا امام حسین علیه السلام در آن لحظه به فریادتان برسد.
منبع:
کامل الزیارات، ص ۱۷۹
http://www.rozenews.com/view/5740

مرحوم رجبعلی خیاط با عده ای وارد قبرستانی شدند و ایشان به امام حسین (ع) سلام داد . از او سوال کردند که این سلام برای چه بود؟ ایشان گفتند که بوی خوشی را استشمام می کنید ؟ آنها گفتند : خیر . از مسئول قبرستان پرسید چه کسی را اینجا دفن کرده اند ؟ مسئول گفت که یک ساعت پیش فردی را دفن کردند و رفتند . آنها سر قبر رفتند . ایشان گفتند که صاحب این قبر از محبین و متوسلیان اباعبدالله بوده است و ایشان برای دفن او بر قبر آمده اند و بخاطر همین عذاب از این قبرستان برداشته شد.

در کتاب کامل الزیارة که استادشیخ مفید این کتاب را نوشته است ، امام باقر (ع) می فرماید : اگر فضایل زیارت اباعبدالله را می دانستند جانشان برای این کار پر می کشید .

#زیارت_عاشورا #فشار_قبر #لحظه_ورود_به_قبر #مرگ #ترس #وحشت #امام_حسین(ع) #خواندن #قبر #قبرستان #مزار #عکس #تنگنای_قبر #یاری_کردن #نماز_وحشت #استمداد #کمک #حدیث #امام_صادق(ع) #یوم_الورود #شفاعت #اللهم_الرزقنی_شفاعت_الحسین_یوم_الورود #اَللّهُمَّ_ارْزُقْنی_شَفاعَهَ_الْحُسَیْنِ_یَوْمَ_الْوُرُودِ

بازنشر:
http://www.afsaran.ir/Link/1199125
http://mehrdadz.blog.ir/post/361
http://hadinet.ir/view/post:8327544


جزو فضایل زیارت امام حسین (ع) ( گاهی زیارت یک جمله است السلام علیک یا اباعبدالله ، السلام علیک رحمة الله و برکاته ) این است که عالم قبر توسعه پیدا می کند و خدا او را از فشار قبر در امان نگه می داد و از ترس سوال منکر و نکیر او را در امان می دارد .



از امام صادق (ع) در مورد ترس از لحظه ورود به قبر سوال شد.امام فرمودند: زیارت عاشورا را زیاد بخوان. پرسیدند: چگونه؟ امام فرمودند: مگر در پایان زیارت عاشورا نمى خوانید(اللهم ارزقنى شفاعة الحسین یوم الورود) یعنی خدایا شفاعت حسین (ع) را هنگام ورود به قبر روزى من کن و در آن لحظه به فریادم برس. 

نظرات  (۲)

یا حسین جان شب اول قبرم شفاعتم کن
سلام به شما بابت سایت خوب تون اجازه کپی از مطالب سایت تون رو دارم تا توی پیجم به اشتراک بزارم چونکه با اجازه تون مطلب رو کپی کردم
پاسخ:
سلام و درود

یا علی ، بفرمایید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی