دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

تمامی تلاش ها در این وبلاگ ؛ جلب رضایت امام حاضر و ناظرمان مهدی عج است ؛ امید است با عنایت ایشان موفق باشیم ...

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

به نام خدا شنهای طبس




مولا علی ع:

طوبی لنفس ادت الی ربها فرضها، و عرکت بجنبها بؤسها، و هجرت فی الیل غمضها، حتی اذا غلب الکری علیها افترشت ارضها، و توسدت کفها، فی معشر اسهر عیونهم خوف معادهم، و تجافت عن مضاجعهم جنوبهم، و همهمت بذکر ربهم شفاههم، و تقشعت بطول استغفارهم ذنوبهم، (اولئک حزب الله، الا ان حزب الله هم المفلحون).

خوشا به حال آن کس که فریضه پروردگارش را به جای آورد و بر سختی ها و ناملایمات صبر کرد و خواب را از دیدگانش دور ساخت و اگر خواب بر او چیره آمد، زمین را بستر خود کرد و دستش را بالش، آنان که خوف روز رستاخیز چشمانشان را بیدار نگه داشت و پهلویشان را از بسترهای راحتشان دور کردند و لب هایشان به ذکر پروردگارشان زمزمه کرد و از بسیاری آمرزش خواهی، گناهانشان زدوده شد.اینان حزب خدایند و بدانید که حزب خدا پیروز است. ( نامه 45)


https://nahj.valiasr-aj.com/include/VIEW3.php?bankname=LIST&code=1149&RADIF=35



خوشا به حال آن کسی که به تکلیف الهی خویش عمل میکند و با سختی ها در نهایت شکیبایی میسازد و شب زنده دار است و از خوابیدن دوری میکند و تا ان زمانی که خواب بر او غلبه کند زمین را فرش و دستش را بالش قرار دهد. همانهایی که ترس روز قیامت دیدگانشان را بیدار نگه داشته

و پهلوهایشان را از خوابگاهشان دور ساخته و لبهایشان به ذکر و یاد پروردگارشان آهسته گویا است. و از بسیاری آمرزش خواهی، گناهانشان زدوده شده .اینان حزب خدایند و بدانید که حزب خدا پیروز است. ( نامه 45)



خوشا به حال آن کسی که به تکلیف الهی خویش عمل میکند و با سختی ها در نهایت شکیبایی میسازد و شب زنده دار است و از خوابیدن دوری میکند و تا ان زمانی که خواب بر او غلبه کند زمین را فرش و دستش را بالش قرار دهد. اینان حزب خدایند و بدانید که حزب خدا پیروز است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی