دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

تمامی تلاش ها در این وبلاگ ؛ جلب رضایت امام حاضر و ناظرمان مهدی عج است ؛ امید است با عنایت ایشان موفق باشیم ...

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

به نام خدای مهدی عج


افسران - حضرت محمد(ص): دنیا، زندان مؤمن است . هیچ مؤمنی بدون لقای خداوند ، آسایش نمی یابد. و چون از دنیا برود ، از این زندان و قحطگاه می رَهَد.



الدُّنیا سِجنُ المُؤمِنِ ، لا راحَةَ لِمُؤمِنٍ دونَ لِقاءِ اللّه ِ فَإِذا فارَقَ الدُّنیا فارَقَ السِّجنَ وَالسَّنَةَ .
پیامبر خدا صلی الله علیه و آله : دنیا، زندان مؤمن است . هیچ مؤمنی بدون لقای خداوند ، آسایش نمی یابد. و چون از دنیا برود ، از این زندان و قحطگاه می رَهَد.
http://www.hadithlib.com/rolls/view/90102

شیخ مفید و طبرسی روایت کرده‌اند که روزی حضرت امیرالمومنین علیه السلام بر منبر کوفه خطبه می‌خواند و می‌فرمود که از من بپرسید آنچه خواهید پیش از آنکه مرا نیابید پس به خدا سوگند که هر چه سوال کنید از خبرهای گذشته و آینده البته به آن شما را خبر می‌دهم ، پس سعدبن ابن وقاص برخاست و گفت یا امیرالمومنین خبر ده مرا که در سر و ریش من چند مو هست.
منبع:
http://www.askdin.com/showthread.php?t=58633

سردار سعید قاسمی (لحظه شهادت از نگاه سردار قاسمی):
قاسم دهقان آمد  با استفاده اورکت و نبشیها در منطقه و بستن زیپ آنها دو برانکارد درست کرد؛ تا سید مرتضی و یزدان پرست را به عقب منتقل کنیم ؛
سید را روی برانکارد گذاشتیم ؛ گفت چکار میکنید کجا میبرید؟؛ گفتیم بالاخره باید برویم از منطقه ؛ گفت ولم کنید بگزارید همینجا باشم!!!
ای سید مرتضی بریده شده بود و با رگ و مویرگها آویزان بود ؛ سه چهار بار پای او رفت زیر پای من ؛ پا کشیده شد اینها ، بی شباهت به صحنه کربلا و حضرت ابولفضل نبود ... ؛ دیدم دارم اذیت میشوم چشمم را بستم پا رو آوردم گذاشتم روی سینه سید ؛ مرتضی گفت: چکار میکنی؟ ولش کن ... بعد تو این حال و هوا مرتضی مادرش را صدا میزد و میگفت یا فاطمه زهرا یا فاطمه زهرا ... بعد سه مرتبه این دعا را زمزمه میکرد (اللهم اجعل مماتی شهادت فی سبیلک) این خون همینطور داشت میریخت و او بی قرار میشد ؛ برانکارد کوچک بود ، سر سید می افتاد پایین او نمیتوانست راحت نفس بکشد در حالی ما حواسمون نبود و فقط سعی میکردیم با نبشی و برانکارد دستساز الکی او را جابجا کنیم ؛ اینجا دیگه مرتضی تحمل نکرد و ناگاه سرش را بالا اورد و گفت خدا همه گناهان من را ببخش و من را شهید کن!
این آخرین ذکر سید بود و بعد از این دیگر رفت به اغماء ...

دانلود صوت سخنرانی سردار سعید قاسمی سالگرد شهید آوینی:
http://www.afsaran.ir/media/download/1405878
http://yon.ir/9201

#شهید_آوینی #سید_شهیدان_اهل_قلم #مولا_علی #امیرالمومنین #جنگ #تحمیلی #منافقین #غربگرایان #لیبرالیسم #سردارقاسمی #خاطره #لحظه #شهادت #به_خدای_کعبه_رستگار_شدم #مین #بمب #انتخابات #حسن_روحانی #فریدون #روحانی1400 #مردم #رئیسی #قالیباف #جهانگیری #میرسلیم #روایت #منبع #دنیا #زندان #مومن #تنگنا #عرصه #مشکلات #سختی #خستگی #تلاش

http://www.afsaran.ir/link/1366090
http://mehrdadz.blog.ir/post/934
http://wisgoon.com/pin/19431812/
http://sangariha.com/view/post:6919016
https://hammihan.com/post/15136515




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۳۰
مهرداد بچه مثبت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی