دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

تمامی تلاش ها در این وبلاگ ؛ جلب رضایت امام حاضر و ناظرمان مهدی عج است ؛ امید است با عنایت ایشان موفق باشیم ...

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

به نام خدای مهدی عج







وقتی کوروش دوستها از کوروش هم جلو زده و ضمن سجده بر قبرش ، به ریش او نیز فحاشی میکنند.


عقلت را که به رسانه های آنور آبی بدهی(که اتفاقا سابقه درخشانی در خیانت به ملت ایران دارند)، با تو کاری می کند که کنار قبر پادشاهی که حداقل نشانه اش ریش بود و پشم، شعار بدهی: آزادی اندیشه با ریش و پشم نمیشه!
و کوروش بنده ی خدا با این شعار، متحیر نگاهی به آیینه و ریش بلند و شانه کرده اش کرد و فریاد زد؛ آخر مدعی ملی گرایی! این شعار را سر قبر پادشاهی بی ریش می دادین لااقل!

اگر اخبار این اواخر را مرور کنیم ، یادمان میاید که در جیب داعشی های کشته شده قاشق پیدا شده ، که بعدا متوجه شدند علت ان بوده که ان داعشی فکر میکرده بعد انفجار میرود بهشت و با پیامبر غذا میخورد! پس برای محکم کاری قاشق با خود حمل میکرده!

یا آن یکی بلوک سیمانی به شکم خود بسته بود که بعد انفجار ، بتواند با بدنی سالم! به بهشت رسیده و در بهشت با همسرانش معاشرت داشته باشد!

و این وسط سوالی که پیش میاید ، این است که این جماعتی که اینگونه سجده میکنند و یا ریش کوروش را به تمسخر میگیرند ، چه تفاوتی از نظر عقلی با جماعت داعشی دارند که با انفجار و نابودی خود و دیگران و با ابزار های خاص به دنبال رسیدن به بهشت هستند؟

و من مانده ام در جمجمه این جماعت تفکری هست؟ و اگر هست چرا اینگونه از خود شعار تراوش میکنند.

کوروش دوستهای عزیز بدونند مدیون مدافعان حرم هستیم ؛ و اگر این عزیزان نبودند داعش تخت جمشید و امثالهم رو با خاک یکسان میکرد ، چنانکه اینکار رو در عراق و سوریه مستند انجام داده!

این رو باید دوسنت هر چقدر عشق به کوروش و هخامنش و باستان گرایی در برخی از ما موج میزنه باید چند برابر مدیون کسانی باشیم که امروز بی منت پاسدار جان و مال و ناموس و هویت ما هستند.
واگر دیدید با شعار کوروش و امثالهم، حافظان امنیت امروزمان را هدف قرار داده اند ، باید گفت: داداش داری اشتباهی میزنی...!!! .

#روز #کوروش #هخامنشی #جمعیت #مراسم #حقیقت #تلخ #مدافعان_حرم #سجده #بر #سنگ #مقبره #اشتباه_داری_میزنی #کوروش_هخامنشی #داعش #تخریب #مدیونیم #واقعیت

مراسم سجده به آرامگاه کوروش کبیر!
http://www.yjc.ir/fa/news/5383874

فیلم حیرت انگیز به خاک افتادن مردم مقابل آرامگاه کوروش
http://nazarnews.com/91986

http://www.afsaran.ir/link/1329138
http://mehrdadz.blog.ir/post/714

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۰۷
مهرداد بچه مثبت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی