دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

تمامی تلاش ها در این وبلاگ ؛ جلب رضایت امام حاضر و ناظرمان مهدی عج است ؛ امید است با عنایت ایشان موفق باشیم ...

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

به نام خدای مهدی (عج)




افسران - استاد رحیم پور: فامیلی داشتیم که ایام انقلاب میگفت: چرا غیبت شاه را میکنید؟


  استاد رحیم پور: فامیلی داشتیم که ایام انقلاب میگفت: چرا غیبت شاه را میکنید؟

استاد رحیم پور ازغدی:
یکی از بستگان ما آدم خوبی بود،خدا رحمتش کند،اما از نوع مذهبی هایی بود که تحلیل ندارند وشجاع هم نیستند.یک شبی در اواخر سال پنجاه وشش و اوایل 57 وبعد از فوت مرحوم حاج آقا مصطفی،جلسه ای بود در منزل ابوی ما وعده ای از انقلابیون در آن حضور داشتند،جلسه تا سه وچهار صبح طول کشید.اعلامیه های امام تکثیر میشد وبرنامه ریزی برای پخش آنها صورت میگرفت.این بنده خدا فامیل ما در اتاق بغلی،به من گفت چه میگوییداین همه وقت در جلسه تا صبح؟! گفتم همه دارند از بدی شاه و کارهایش ومبارزه با رژیم صحبت میکنند،ایشان گفت،آخر این کار درست است که نشستید تا نصفه شب غیبت شاه را میکنید؟
گفتم بابا! غیبت شاه چیه؟ اینهمه شاه دارد جنایت میکند.... پرسید تو خودت دیده ای؟! عملیات والفجر هشت در فاو،من مجروح شده بودم وچشم هایم نمیدید.همین فرد که آدم بسیار خوبی هم بود،آمده بود عیادت من،گفت ببین این آقای خمینی با جوانهای مردم چه کار میکند!گفتم بالاخره جنگ است دیگر،باید عملیات کنیم تا به ما حمله نکنند.گفت حالا این عملیات چه بوده؟گفتم برای گرفتن فاو،ایشان فکر میکرد«فاو» همان مایع شوینده«فاب» است.گفت آخر برای فاب جوانهای مردم را به کشتن میدهند؟! منظورش همان فاب وتاید و.... بود که با آن لباس می شستند... میگفت آقای خمینی روز قیامت چجور جواب میدهد که جوان های مردم بخاطر فاب کور وشهید شده اند؟ اینها آدم های بسیار متدینی بودند،اما درک سیاسی شان همینقدر بود.اینها زمان جنگ به امام معترض بودند که چه کسی جواب خون این بچه ها را خواهد داد؟امام گفت همان کسی که قرار است جواب خون شهدای صفین و جمل ونهروان را بدهد،جواب این خونها را هم بدهد.ما با کسی دعوای شخصی نداریم.ما بر سر حق و عدل وکلام خدا ایستادیم،به ما حمله کردند،حالا باید دفاع کنیم از کلمه حق.
شما فکر میکنید این تیپ آدم ها،اگر زمان امام حسین در کربلا بودند،حضرت عباسی به امام حسین چه می گفتند؟ یعنی کار امام حسین واقعا به چشم اینها معقول و درست می آمد؟واقعا هم آمدندبه امام حسین نصیحت کردند،هفت هشت نفر از بزرگان جهان اسلام به امام حسین گفتندچه کار داری میکنی آقا؟!!! همین حرفها را به پیامبر وامیرالمومنین زدند،فردا که امام زمان هم بیاید،همین تیپ آدم ها،همین حرفها را به امام زمان خواهند زد.با اینکه این تیپ افراد،اصطلاحا خیلی امام زمانی هم هستند.زمان جنگ برخی روحانیون این تیپی به امام می گفتند،جوان های مردم را به کشتن میدهی در جنگ مسلمان با مسلمان و فردای قیامت باید جواب بدهی وآخوندی داشتیم که فتوی داد،اینها که در جنگ کشته می شوند اصلا شهید نیستند!
همین تیپ فکر الان هم هست،سر قضیه فلسطین،میگوید فلسطین به ما چه ربطی دارد،سر مساله هسته ای میگوید برای چه اینقدر لجبازی می کنید؟آن فردی که میگوید چرا بر سر سانتریفیوژ دارید مقاومت می کنید،مثل آنکسی است که میگفت چرا جوان های مردم را برای فاب به کشتن می دهید.اصلا مساله ،مساله سانتریفیوژ نیست.این مصداقی است برای امتحان شرف ملت ایران،مثل نهضت ملی شدن نفت،برخی همان زمان هم می گفتند واقعا ملی شدن نفت به این همه بدبختی می ارزد؟می دانید زمان مصدق هم سر این موضوع ما را تحریم کردند وفشار آوردند وآخر سر این موضوع ما را تحریم کردند و فشار آوردند و آخر سر هم کودتا کردند.

#حسن_رحیم_پورازغدی #استاد_رحیمپور #استاد_رحیم_پور  #انقلاب_اسلامی #غیبت_شاه_کردن #غیبت_کردن #مسلمانی_که_تحلیل_ندارد #شجاع_نیست #شجاعت #تحلیل_کردن #عکس_نوشته #محتوا #افسران_جنگ_نرم #مذهبی_بی_تحلیل #مسائل_سیاسی #مجروحیت #خاطره_گویی #امام_خمینی #فلسطین #قضیه #امام_زمان_عج

بازنشر:
http://www.afsaran.ir/Link/1346388
http://www.afsaran.ir/link/1206752
http://mehrdadz.blog.ir/post/61
http://hadinet.ir/view/post:8328167
http://razesorkh.com/view/post:5269910



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی