دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

تمامی تلاش ها در این وبلاگ ؛ جلب رضایت امام حاضر و ناظرمان مهدی عج است ؛ امید است با عنایت ایشان موفق باشیم ...

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

به نام خدای مهدی عج


افسران - رهبر معظم: آزادی ملتها و حاکمیت ارزشهای معنوی و الهی پیش خواهد آمد؛ استبعاد نکنید (بعید ندانید)






  رهبر معظم: آزادی ملتها و حاکمیت ارزشهای معنوی و الهی پیش خواهد آمد؛ استبعاد نکنید (بعید ندانید)

رهبر معظم:
امروز در کشورهای اسلامی علیه دیکتاتوریهای وابسته قیام شده است؛ این مقدمه‌ای است برای قیام علیه دیکتاتوری جهانی و دیکتاتوری بین‌المللی، که عبارت است از دیکتاتوری شبکه‌ی فاسد و خبیث صهیونیستی و قدرتهای استکباری. امروز استبداد بین‌المللی و دیکتاتوری بین‌المللی متجسم است در دیکتاتوری آمریکا و پیروان آمریکا و شبکه‌ی شیطانی و خطرناک صهیونیستی. امروز اینها با روشهای مختلف و با ابزارهای گوناگون در همه‌ی دنیا دارند دیکتاتوری میکنند. آنچه شما در مصر انجام دادید، در تونس انجام دادید، در لیبی انجام دادید، در یمن دارید انجام میدهید، در بحرین دارید انجام میدهید، در کشورهای دیگر انگیزه‌ی آن بشدت به وجود آمده است، جزئی از مبارزه‌ی با این دیکتاتوری خطرناک و مضری است که دو قرن است دارد بشریت را فشار میدهد. این پیچ تاریخیای که گفتم، عبارت است از تحول از سیطره‌ی چنین دیکتاتوریای به آزادی ملتها و حاکمیت ارزشهای معنوی و الهی؛ این پیش خواهد آمد؛ استبعاد نکنید.این وعده‌ی الهی است که: «و لینصرنّ اللَّه من ینصره».(۱) خدای متعال تأکید میکند که اگر او را نصرت کردید، شما را نصرت خواهد کرد. ممکن است در نگاه عادی و مبتنی بر محاسبات مادی، بعید به نظر بیاید؛ اما خیلی از چیزها بعید به نظر میآمد و اتفاق افتاد.
منبع:
http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=18871

#بیانات #امام_خامنه_ای #رهبر_انقلاب #سید_علی #بیداری_اسلامی #دیدار #ارتش #سپاه #دستگیر_کنندگان #سربازان #امریکایی #متجاوز #خلیج_فارس #آبهای_ایران #استبعاد_نکنید #بعید_ندانید #وعده_الهی #پیش_خواهد_آمد #وعده_خدا #اگر_او_را_نصرت_کردید #خدا_شما_را #نصرت_میکند #اتفاق_افتاد #خیلی_چیزها #شبکه #صهیونیست #فاسد #خبیث #دیکتاتور #خطرناک

بازنشر:
http://www.afsaran.ir/link/1351348
http://www.afsaran.ir/Link/1253169
http://wisgoon.com/pin/18490607/
http://sangariha.com/view/post:6907342
https://hammihan.com/post/14272848
http://mehrdadz.blog.ir/post/496
http://sangariha.com/view/post:6853440/1461097647

آزادی ملتها و حاکمیت ارزشهای الهی پیش خواهد آمد؛ استبعاد نکنید.این وعده‌ی الهی است، خدای متعال تأکید میکند که اگر او را نصرت کردید، شما را نصرت خواهد کرد.ممکن است در نگاه عادی و مبتنی بر محاسبات مادی، بعید به نظر بیاید؛ اما خیلی از چیزها بعید به نظر میآمد و اتفاق افتاد.


وعده‌ی الهی



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی