دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

تمامی تلاش ها در این وبلاگ ؛ جلب رضایت امام حاضر و ناظرمان مهدی عج است ؛ امید است با عنایت ایشان موفق باشیم ...

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
به نام خدای شنهای طبس

پیام امام خامنه ای خطاب به افسران جنگ نرم در بهمن ماه 1392










پیام رهبر معظم خطاب به دانشجویان و فعالان عرصه جنگ نرم

امام خامنه ای:
سلام مرا به فرزندان انقلابی‌ام برسانید و از تلاش‌های جهاد گونه آنان در ترویج و پاسداری از آرمانها‌ی امام و انقلاب تشکر کنید و چند نکته را به آنان یاداوری کنید:
 
 1. در کنار تحصیل علم و دانش از };- فرصت جوانی برای تهذیب نفس و انس با خدا و آشنایی عمیق با معارف قرآن و اهل‌بیت(علیهم‌ا لسلام) بهره ببرید.
 
 2. شما افسران جوان جنگ نرم هستید };- و عرصه جنگ نرم بصیرتی عمار گونه و استقامتی مالک اشتر وار می‌طلبد؛ با تمام وجود خود را برای این عرصه آماد کنید.
 
 3. نظام سلطه را با تمام ابعاد و لایه هایش بشناسید و اهداف و راهبردهای واقعی آن را تحلیل کنید و برای رویارویی با آن تمام ظرفیت‌های خودتان را به کار گیرید };- و در این مسیر به وعده‌های خداوند اطمینان داشته باشید.
 
 4. تشکیلات می‌تواند معبد باشد، ولی مبادا تبدیل به معبود گردد؛ اصول و ارزش های عقیدتی و معنوی خودتان را در قالب تشکیلات حفظ و بر صمیمیت و همدلی };- بین اعضا تاکید کنید.
 
 5. افق های روشنی در مقابل شما جوانان قرار دارد، این کشور و انقلاب با دست پر توان شما آینده‌ای امید بخش در پیش رو خواهد داشت؛ بر تلاش های خود بیافزایید و برای رسیدن به قله‌های پیشرفت };- و تعالی از همدیگر سبقت بگیرید
 این متن پیامی بود که از طرف رهبر معظم بوسیله حجت‌الاسلام محمد محمدیان، در جمع اعضای انجمن های اسلامی دانشجویان در بهمن ماه
 1392 نقل قول شده بود
منبع:
http://www.rajanews.com/detail.asp?id=181555

#پیام_رهبر_انقلاب #امام_خامنه_ای #ولی_امر_مسلمین #افسران_جنگ_نرم #جنگ_نرم #جهاد #آرمان #امام_و_انقلاب #ترویج #پاسداری#فرهنگ #فرزندان_انقلابی #دانشجویان #دانشجو

بازنشر:
http://www.afsaran.ir/Link/1197581
http://mehrdadz.blog.ir/post/359

 
http://www.afsaran.ir/link/524625

http://mehrdadz.blogfa.com/post/442

نظرات  (۱)

شما در سایت افسران هستید؟
پاسخ:
بله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی