دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

تمامی تلاش ها در این وبلاگ ؛ جلب رضایت امام حاضر و ناظرمان مهدی عج است ؛ امید است با عنایت ایشان موفق باشیم ...

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

به نام خدای مهدی (عج)



افسران - جدیدترین تحقیقات پزشکی: نماز با توجه بخوانید ؛ بیماری ها را از خود دور کنید ...



445d50ae1af18941e6171208ac9637502246204-224p__43891


جدیدترین تحقیقات پزشکی: نماز با توجه بخوانید ؛ بیماری ها را از خود دور کنید ...

دکتر اسماعیل اکبری و به همت گروهی از پژوهشگران گروه ژنتیک دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، مرکز ملی ژنتیک و گروه سایکوانکولوژی: تحقیقات ما با 80 پژوهش برای نخستین بار در دنیا  نشان داد نماز و نیایش با خداوند، بیان ژنی انسان ها را به سمت سلامت تغییر می دهد.

ما ژن اختصاصی معنویت را در انسان کشف کردیم و نشان دادیم که با اعتقاد به ذات مقدس الهی و نیایش او، ژن های بیماری زا و مخرب در انسان خاموش و ژن های مربوط به سلامت و خوش رفتاری و مهربانی در انسان، فعال می شوند.

نماز با توجه و ایمان قلبی به بخشندگی و حمایت خداوند، میزان هورمون کورتیزول را هم در بدن کاهش می دهد.

اگر افراد در 17 رکعت نماز برای لحظاتی دل به خداوند بسپارند؛تمام این اتفاقات از کاهش کورتیزول و حتی تغییر بیان ژن ها به سمت سلامت، در آنها اتفاق می افتد.

بیماری ها تروما یا همان ضایعه بدن هستند ؛ هورمونی که در بدن نسبت به بیماری و سرطان واکنش نشان میدهد  گروه های مختلف کورتیزول هستند.

در بیماران معمولا کورتیزول افزایش پیدا میکند.ما با معنویت درمانی متوجه شدیم سطح کورتیزول به قدری کاهش پیدا میکند که از مقدار یک فرد سالم و بدون سرطان پایین تر میآید. (یعنی با معنویت درمانی دستگاه ایمنی بدن به شدت تقویت میشود)

در بین اعمال معنوی نماز بالاترین معنویت و ذکر است.

اگر در این 17 رکعت فقط چند لحظه به واقع متوجه بشویم که با چه کسی داریم صحبت میکنیم همه مطالبی که گفتم در شخص اتفاق میافتد. (نماز با توجه حتی چند ثانیه)

کسی که حتی یک نماز دورکعتی با توجه میخواند ، بیان ژنی اش تغییر میکند.

نتایج نشان میدهد نماز با توجه ژن های ضعیف و بیماری زا را خاموش و  ژن های خوب و سالم را فعال میکند.

یعنی تاثیر نماز در نسل های بعد ما هم دیده خواهد شد.

منبع:
http://www.iribnews.ir/NewsText.aspx?ID=356384

کلیپ مربوطه:
http://www.aparat.com/v/phNBw

بازنشر:
http://www.afsaran.ir/Link/945777
http://hadinet.ir/view/post:8299641
http://www.cloob.com/u/bachemosbatm/118618851
http://sangariha.com/view/post:6719381/1432508860
http://razesorkh.com/view/post:5169125/
http://mehrdadz.blog.ir/1394/03/03/%D8%AF%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86-%D9%86%D9%85%D8%A7%D8%B2-%D8%B3%D8%B1%D8%B7%D8%A7%D9%86

#تاثیر_نماز_بر_روی_سلامتی_ضد_سرطان_بدن_
#دکتر_اسماعیل_اکبری_تحقیق_سرطان_
#نماز_خواندن_با_توجه_ذکر_وصل_شدن
#دانلود_کلیپ_فیلم_مرتبط_مربوطه
#هورمون_کوتیزول_مضر_زیان_استرس_هیجان









رییس مرکز تحقیقات سرطان اعلام کرد: تازه ترین پژوهش ما که برای نخستین بار در دنیا انجام شده است نشان می دهد نماز و نیایش با خداوند، بیان ژنی انسان ها را به سمت سلامت تغییر می دهد.
دکتر اسماعیل اکبری در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار واحد مرکزی خبر از نتایج شگفت انگیز تحقیقات مختلف درباره ارتباط نماز و معنویت درمانی با سلامت جسم و روان که به همت گروهی از پژوهشگران گروه ژنتیک دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، مرکز ملی ژنتیک و گروه سایکوانکولوژی این دانشگاه انجام شده است خبر داد و گفت: ما ژن اختصاصی معنویت را در انسان کشف کردیم و نشان دادیم که با اعتقاد به ذات مقدس الهی و نیایش او، ژن های بیماری زا و مخرب در انسان خاموش و ژن های مربوط به سلامت و خوش رفتاری و مهربانی در انسان، فعال می شوند.
وی با بیان این که در این تحقیق، پژوهشگران کشور از شش سال قبل از دو پروفایل ژنی سروتونین و دوپامین برای ردیابی مطالعات خود استفاده کرده اند افزود: نتایج این تحقیق که برای نخستین بار در دنیا، تغییر بیان ژنی و در پی آن تغییر رفتارهای جسمی و روانی را در افراد در پی معنویت درمانی نشان می دهد، به درخواست مسئولان دانشگاه کمبریج انگلیس، ماه آینده در این دانشگاه اعلام خواهد شد.
این جراح سرطان و استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: این تغییرات ژنی در افراد معناگرا و افرادی که با اخلاص نماز می خوانند، حتی می تواند به نسل های بعدی این افراد منتقل شوند و این اعتقاد که ما برای خانواده های مومن ارزش بیشتری قائلیم از نظر علمی هم واقعیت دارد چون افراد این خانواده ها، اشخاص سالم تری هستند.
وی گفت: تحقیقات در زمینه معنویت درمانی در ادیان دیگر نیز همچون مسیــحیت انجام می گیرد و چند سالی است که محققان به پژوهش های مشابه ما روی آورده اند.
دکتر اکبری گفت: ما در تحقیقات مان به علاوه، تاثیر معنویت یعنی ایمان قلبی به وجود قدرتی مهربان و محافظ و بسیار قدرتمند را بر هورمون های بدن نیز بررسی و در پژوهشی دیگر ثابت کردیم که نماز با توجه و ایمان قلبی به بخشندگی و حمایت خداوند، میزان هورمون کورتیزول را هم در بدن کاهش می دهد.
وی به روش اجرای این تحقیق نیز اشاره کرد و گفت: در این مطالعه، ما میزان کورتیزول را در سه گروه از افراد، شامل مبتلایان به سرطان تحت معنویت درمانی، مبتلایان به سرطان تحت درمان های متداول دارویی و افراد سالم ، در مراحل مختلف سنجش و مشخص کردیم ، کورتیزول با معنویت درمانی به شدت کاهش می یابد.
رییس مرکز تحقیقات سرطان به بالا بودن شدید کورتیزول یا هورمون های کورتونی در مبتلایان به بیماری های سخت مانند سرطان، هورمونی که از غدد فوق کلیوی در جریان بیماری ها ترشح می شوند و موجب اضطراب بیماران می شود ، اشاره کرد و گفت: پایین آمدن این هورمون به نفع درمان بیمار است و در تحقیقات ما مشخص شد این هورمون در جریان معنویت درمانی در بیماران حتی از افراد سالم نیز پایین تر می آید و به درمان آنها کمک می کند.
وی گفت : تحقیقات نشان می دهد اگر افراد در 17 رکعت نماز برای لحظاتی دل به خداوند بسپارند و به ایمان قلبی برسند، تمام این اتفاقات از کاهش کورتیزول و حتی تغییر بیان ژن ها به سمت سلامت، در آنها اتفاق می افتد.



دکتر اسماعیل اکبری:
با 80 پژوهش برای نخستین بار در دنیا نشان دادیم نماز و نیایش با خداوند، بیان ژنی انسان ها را به سمت سلامت تغییر می دهد.نماز بالاترین نیایش با خداوند است.

اگر در نماز فقط چند لحظه به واقع متوجه بشویم که با چه کسی صحبت میکنیم ، بیان ژنی تغییر میکند.


نماز با توجه میزان هورمون کورتیزول (عامل استرس) را در بدن کاهش می دهد.

همچنین نماز با توجه ژن های ضعیف و بیماری زا را خاموش و  ژن های خوب و سالم را فعال میکند. 



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی