دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

تمامی تلاش ها در این وبلاگ ؛ جلب رضایت امام حاضر و ناظرمان مهدی عج است ؛ امید است با عنایت ایشان موفق باشیم ...

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

به نام خدای مهدی (عج)






مادر شهید ستار یکه زارع شهید تازه هویت شده در دانشگاه قم طی سخنانی   گفت.. درست است که من مادر شهید هستم وخیلی چشم انتظار ولی مردم بدانید که سختی واقعی و اصلی رو فرزندان و همسر شهید کشیده اند.
 مادر شهید طی سخنانی گفت ‌: با اینکه همه در زادگاه پسرم منتظر آوردن شهید به زادگاه خود  هستند  ولی من سختی 300 کیلومتر راه برای دیدار فرزندم را متحمل میشوم تا شما برادران و خواهران دانشجو را از شرف حضور شهید در جمعتان محروم نکنم. این شهید متعلق به همه شماست.

احسنت به این مادر شهید و خانواده محترم شان


شهید ستار یکه زارع:
اگر خدا تفضلی کرد و این هدیه گرانمایه یعنی شهادت را نصیب من نمود و من به توفیق به معامله این جان ناقابلم با خدا شدم چند جمله وصیتی دارم که برای ملت عزیزم ذکر می کنم

ملت گرامی، تا جان در بدن دارید از ولایت فقیه حمایت کنید که حمایت از ولایت فقیه همان اطاعت از امامان معصوم و اطاعت از پیامبر و سرانجام اطاعت از خداوند حق تعالی است.

امام حسین(ع) در صحرای خونبار کربلا در حالیکه تمامی یارانش به شهادت رسیده بودند.با ندای «هَل مِن ناصر یَنصُرنی» در حقیقت ما را که پس از چهارده قرن می آییم خواند و ما را به مبارزه با دشمنان اسلام فراخواند.

این وحدت یک شمشیر بسیار برنده و تیزی است که شما را در مبارزه با دشمن باید آن را بکار گیرید. همانا این وحدت شما بود که توانست سلطنت 2500ساله شاهنشاهی را سرنگون کند

ای ملت عزیز بدانید که این شهادت من یک انتخاب آگاهانه بوده و هیچ کسی من را در این راه اجبار نکرده بلکه عشق به کربلای حسین بود که من را به اینجا کشاند.
جمله آخرم با این منافقان و کوردلان است. بدانید ملت ایران همچنان که رژیم شاهنشاهی را از بین برد . شما را نیز به زباله دان تاریخ خواهد افکند و در پایان فراموش نکنید که دشمن اصلی ما آمریکاست پس مرگ بر آمریکا .

وصیت نامه شهید ستار یکه زارع:
http://www.farhangnegar.ir/news/19376

#شهید_ستار_یکه_زارع #شهید_یکه_زارع #تازه_شانسایی_شده
#تفحص #شهید_گمنام #جنگ_تحمیلی #دفاع_مقدس #جنگ_نرم
#ولایت_فقیه #امام_خمینی #امام_خامنه_ای راه_شهدا #نظر_شهدا
#مرگ_آگاهانه #کمال_نترسیدن_از_مرگ

http://www.afsaran.ir/link/1158266
http://mehrdadz.blog.ir/post/241





نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی