دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

تمامی تلاش ها در این وبلاگ ؛ جلب رضایت امام حاضر و ناظرمان مهدی عج است ؛ امید است با عنایت ایشان موفق باشیم ...

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

واکنش مردم به هنرپیشه نقش شمر در سریال مختارنامه

چهارشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۲۴ ق.ظ

به نام خدای شنهای طبس





ماجرای کتک‌های یک خانم سالخورده
*یک جایی خانم سالخورده‌ای شما را کتک زده بود. ماجرا از چه قرار است؟

محمد فیلی (هنرپیشه نقش شمر درسریال مختارنامه) ماجرا برمی‌گردد به زمان پخش «مختارنامه» که قسمت‌های پایانی روی آنتن می‌رفت. با مردم در خیابان‌ها مواجه می‌شدم و واکنش‌های مختلفی داشتند. یک روز دو موتور سوار کنار یک تاکسی من را تهدید کردند و راننده از من خواست پیاده شوم که یک موقعی به ماشین حمله نکنند. یک روزی هم در خیابان فاطمی از ماشین پیاده شدم یک خانم سالخورده که ظاهراً در ماشین من را دیده بود با کیف به سرم زد. گفتم خانم چرا این کار را می‌کنید؟ گفت چرا این نقش را بازی کردی! گفتم از من خواستند این نقش را بازی کنم. و باز با ناراحتی بسیار می‌گفت نه تو نباید این نقش را بازی می‌کردی و نباید شمر می‌شدی. من عذرخواهی کردم و گفتم دیگر شمر نمی‌شوم. اینجا بود چند نفر آن خانم را مشغول کردند تا من بروم؛ مگر نه کتک‌های بیشتری می‌خوردم.


ماجرای کتک‌های یک خانم سالخورده
*یک جایی خانم سالخورده‌ای شما را کتک زده بود. ماجرا از چه قرار است؟

محمد فیلی (هنرپیشه نقش شمر درسریال مختارنامه)  زمان پخش قسمت‌های پایانی «مختارنامه» یک روز دو موتور سوار کنار یک تاکسی من را تهدید کردند! یک روز هم از ماشین پیاده شدم یک خانم سالخورده که با کیف به سرم زد و گفت چرا این نقش را بازی کردی! گفتم از من خواستند این نقش را بازی کنم. با ناراحتی می‌گفت نه تو نباید این نقش را بازی میکردی! و نباید شمر می‌شدی! من عذرخواهی کرده و گفتم دیگر شمر نمیشوم! اینجا بود چند نفر آن خانم را مشغول کردند تا من بروم؛ مگر نه کتک‌های بیشتری می‌خوردم!


https://snn.ir/fa/news/789367

https://akharinkhabar.ir/cinema/5626118



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی