دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

تمامی تلاش ها در این وبلاگ ؛ جلب رضایت امام حاضر و ناظرمان مهدی عج است ؛ امید است با عنایت ایشان موفق باشیم ...

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

به نام خدای شنهای طبس





رمزگشایی از ترور «احمد شاه مسعود»

احمدشاه مسعود، شش ماه پیش از کشته شدن، در تنها سفر خارجی خود به پاریس رفت. او در آنجا به پیشنهاد کشورهای اروپایی مبنی بر تشکیل یک حکومت جدید (تحت حمایت نظامی غرب) پاسخ منفی داد و اعلام کرد که حتی اگر به اندازه کلاه سرش در افغانستان برای او جا باقی بماند، دست از مبارزه نخواهد کشید و به نیروهای خارجی، اجازه حضور در افغانستان را نخواهد داد.

به نظر می رسد که طرح حمله نظامی به افغانستان، از مدت ها پیش توسط اروپایی ها و آمریکایی ها آماده شده بود و پاسخ قاطع مسعود به آن ها، نشان داد تا مسعود زنده است، امکان حضور مستقیم نیروهای خارجی در افغانستان وجود ندارد.

تنها دو روز پس از ترور مسعود، حوادث یازدهم سپتامبر روی داد و پس از آن، لشکر کشی ناتو و آمریکا به افغانستان آغاز شد. به نظر می رسد که مسعود، اولین قربانی یک توطئه بزرگ بین المللی بود. طرحی که بر اساس آن، با عنوان مبارزه با تروریسم، قرار بود زمینه های تثبیت حضور آمریکا و ناتو در منطقه فراهم شود و ترور مسعود، رمز آغاز عملیاتی بود که با حوادث یازدهم سپتامبر پیوند خورد.

چه بسا که اگر طرح ترور مسعود ناکام می ماند، برج های دوقلوی تجارت جهانی آمریکا نیز تاکنون در جای خود استوار  بود.

https://www.yjc.ir/fa/news/6660959



جزییات ترور احمدشاه مسعود از زبان یک مسئول طالبان
https://www.asriran.com/fa/news/2895


احمد شاه مسعود کی بود؟

درطول تاریخ کمتر شخصیتی را میتوان سراغ نمود که بیشتر از نصف عمرش را در مبارزۀ دشوار و نفسگیر، برای مردم و کشورش وقف نموده باشد. و نامش با تاریخ کشورش پیوند خورده باشد. او دو نیم دهه از عمرش را در مبارزه برای دفاع از اسلام عزیز، آزادی، استقلال، ارزش های انسانی و حفظ تمامیت ارضی کشورش سپری نمود.
https://www.khorasanzameen.net/php/read.php?id=2746

انتشار جزئیات جدیدی از ماجرای ترور احمد شاه مسعود: در قتل مسعود افرادی از نزدیکان وی دست داشتند

http://alwaght.com/fa/News/95508


شهید احمدشاه مسعود که بود؟

https://www.aparat.com/v/iGc1a


احمدشاه مسعود رهبر مبارزان ضد استعمار افغانستان که سالها علیه شوروی در کشورش جنگیده بود ، در سالهای پایانی عمرش نیز علیه آمریکا و عوامل آن (طالبان و القاعده) مبارزه کرده بود در 9سپتامبر 2001 دو عامل غربی که با سفارش علیرضا نوری زاده به یکی از رهبران افغانی خود را خبرنگار جازده بودند اقدام به ترور و شهادت احمدشاه مسعود میکنند تا شرایط برای حملات برنامه ریزی شده غرب به افغانستان فراهم آید. شاید اگر این ترور ناموفق بود برجـهای دوقـلو سرجایش بودند و آمـریکا به خاطـر این ابــرمرد جرات حمله به افغـانستان را پیدا نمی کرد!






#احمدشاه_مسعود #احمدشاه #افغانستان #افغانی #افغان #مسعود #ایران #کشورهای_همسایه_ایران #ترور #تروریست #جاسوس #نوری_زاده #صدای_آمریکا #امریکا #علیرضا_نوری_زاده #استعمار #شوروی #روسیه #طالبان #برجهای_دوقلو #۱۱سپتامبر #یازده_سپتامبر #حادثه_تروریستی #ترور #قربانی_ترور #عراق #حزب_الله #القاعده #داعش #جنگ #ناتو شیر دره_پنج_شیر کابل


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی