دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

تمامی تلاش ها در این وبلاگ ؛ جلب رضایت امام حاضر و ناظرمان مهدی عج است ؛ امید است با عنایت ایشان موفق باشیم ...

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

به نام خدای مهدی عج





ماجرای ترک سیگار امام خمینی و شرمندگی برای وقتی که برای سیگار میگذاشتند.

به نام خدای مهدی عج
فاطمه طباطبایی همسر حاج احمد خمینی:
«یک شب امام گفتند: در جوانی سیگار می‌کشیدم. تا این که یک شب سرد زمستان که پشت کرسی مشغول مطالعه بودم، به مطلب مهمی رسیدم و فکرم بشدت در گیر فهم آن شد. در همین حال برای آوردن سیگار از اتاق بیرون رفتم. پس از بازگشت همین که نگاهم به کتاب افتاد که آن را بر زمین گذاشته و به دنبال سیگار رفته ‌بودم، احساس شرمندگی کردم و باخود عهد کردم که دیگر سیگار نکشم. آن را خاموش کردم و دیگر سیگار نکشیدم.»
.
منبع:

اقلیم خاطرات؛ فاطمه طباطبایی-همسر سیداحمد خمینی.
.

پینوشت:
نکته اینجاست این ترک سیگار چند دهه پیش رخ داده زمانی که به شدت تبلیغ سیگار میشد و کسی از مضرات سیگار چیزی نمیگفت ، در ضمن هم امام خمینی و هم رهبر انقلاب و هم امام موسی صدر زمانی سیگار میکشیدند و تک تک شان، آنرا به اراده خود ترک کردند.
کسانی که معصوم نبودند ولی با توجه ، جبران نمودند. .
.
.
.

#امام_خمینی #خمینی #عروس_امام #طباطبایی #فاطمه_طباطبایی #احمد_خمینی #سید_احمد_خمینی #حاج_احمد #سید_احمد #ترک_سیگار #سیگار_کشیدن #سیگار #دخانیات #دخان #دود #مطالعه #کتابخوانی #کتاب_خواندن #مطالعه #فرهنگ_مطالعه #فرهنگ #کتاب #سیگاری #وقت_شناسی #مدیریت_زمان #احساس_شرمندگی #شرمندگی



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی