دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

تمامی تلاش ها در این وبلاگ ؛ جلب رضایت امام حاضر و ناظرمان مهدی عج است ؛ امید است با عنایت ایشان موفق باشیم ...

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

به نام خدای شنهای طبس





محمود محتشمی پور، از اعضای با سابقه حزب مؤتلفه اسلامی و مبارزین انقلاب، صبح جمعه گذشته درگذشت.

 

مرحوم محتشمی پور که پدر همسر مصطفی تاجزاده بود، در ایام فتنه سال‌های 88 و 89، با صدور اطلاعیه ای، از رفتار کسانی که آنها را عامل آب به آسیاب ریختن دشمن می دانست اعلام برائت کرده بود. به بهانه درگذشت این مبارز انقلابی، اطلاعیه وی که در برائت از فتنه گران که مصطفی تاجزاده نیز جزو آنها بود، در ادامه می‌آید.

 

«اینجانب سید محمود محتشمی‌پور از محضر خدای متعال برائت خود را از گفتار و اهداف کسانی که رفتارهای آنها مغایر با نظرات محبوبم و مرجعم امام راحل می‌یابم و دچار اشتباه شده‌اند و در جریان فتنه‌های اخیر به جای آنکه وفادار به خط امام خمینی رحمة الله علیه و ولی وفقیه عادل حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای باشند، آب به آسیاب دشمنان اسلام و ایران و انقلاب می‌ریزند، اعلام می‌دارم. همچنین حمایت آنها از فتنه‌های سبز مخملی آمریکایی و نیز مواضع آنها را با صداهای بیگانه، مانند بی‌بی‌سی انگلیسی و صدای فردای آمریکایی و صدای صهیونیست‌ها توسط آنها محکوم می‌نمایم.


امام راحل رحمة الله علیه فرمودند تاریخ اسلام پر است از خیانت بزرگانش به اسلام، به همین سبب برائت خود را از آنها اعلام می‌دارم و البته از خداوند می‌خواهم آنها را از این مسیر فتنه و جریان ضدانقلاب نجات دهد و چنانچه خودشان خواستند و اعلام ندامت کردند، باز با آنها خواهیم بود.»


http://www.rajanews.com/news/313506/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D8%A6%D8%AA-%D9%BE%D8%AF%D8%B1-%D8%B2%D9%86-%D8%AA%D8%A7%D8%AC%D8%B2%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D9%88%DB%8C



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۲۰
مهرداد بچه مثبت

فتنه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی