دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

تمامی تلاش ها در این وبلاگ ؛ جلب رضایت امام حاضر و ناظرمان مهدی عج است ؛ امید است با عنایت ایشان موفق باشیم ...

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

به نام خدای مهدی عج










آنقدری که آنها در راه باطل با هم متحد هستند ، ما در مسیر حق و عدالت متحد نبوده ، گاها علیه یکدیگر اقدام میکنیم!
چهل سال از انقلاب میگذرد ، از همان ابتدا کشور بدست لیبرال هایی افتاد که خود را در لباس انقلابی ها پنهان کرده بودند.

اگر نیروی با ارزش و توانمندی هم داشتیم همان اول ترور و شهید شدند ، امروز بعد از گذشت سالها ، باز هم کشور در دستان لیبرال هایی است که اعتقادی به اسلام و انقلاب ندارند ؛ و همچنان به دنبال ارتباط گیری با غرب و ایجاد وابستگی هر چه بیشتر با آنها هستند و نتیجه وضع موجود را باید در آن جستجو کرد.

در ایرانی زندگی میکنیم که بعد انقلابش مردم خودشان در انتخابات مسئولین را انتخاب میکنند ، از رئیس جمهور گرفته تا نمایندگان مجلس و حتی شورای شهر ، و خبرگان رهبری و حتی با یک واسطه خود رهبری را!
حال باید پرسید چرا اوضاع مملکت آنطور که باید باشد نیست ، پاسخ این مشکل بزرگ این است ، جریان دلسوز و حزب اللهی واقعی و مومن در طول این چهل سال نیرویی تربیت نکرده که هم تحصیل کرده باشد ، هم اهل عدالت باشد ، و هم کاری باشد و از همه مهمتر وجهه عمومی ای داشته باشد تا در انتخابات و جریان سازی مردم بتوانند بروی او حساب کنند . ، طوری که تبلیغات جریان انحرافی و غربگرا نتواند به سادگی با ایجاد یک اتهام و دروغ و شایعه آن را به حاشیه کشانده و از چشم ها بیاندازد.


آری به راستی چرا جریان انقلابی برای این مسئولیت ها نیرویی تربیت نکرده است!

در عوض جریان غربگرا ، لیبرال و به نوعی اصلاح طلب ، در طول این سالها به شکلی کاملا سازمان یافته وارد شده ، با برگزاری جلساتی پیاپی ، اخبار و اوضاع را رصد کرده ، با مهره چینی های به موقع پست های مختلف تصمیم گیر در کشور را اشغال میکنند!

چیزی که در جریان انقلاب نه وجود داشته و نه وجود دارد.
متاسفانه  شکاف های زیادی در جریان معتقد به انقلاب وجود دارد ، طوری که کمتر دیده شده این جریان با هم متحد باشد برای رسیدن به اهداف الهی و انقلابی با هم به تفاهم برسند ، دلیلش را باید به طور دقیق و واقع بینانه بررسی و ریشه یابی کرد ، ولی شاید عمده اشکالی که در این باره مطرح کنیم ، غرور و حسادت و یا تنبلی و مسئولیت نشناسی تاسف باری است که با شناخت غلط دین و جایگاه خود حاصل شده و این جریان باید با عبور از این مشکلات و اشتباهات ، هر چه سریعتر خود را بازسازی کرده و خلع های حیاتی را پر کند.




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۰۲
مهرداد بچه مثبت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی