دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

تمامی تلاش ها در این وبلاگ ؛ جلب رضایت امام حاضر و ناظرمان مهدی عج است ؛ امید است با عنایت ایشان موفق باشیم ...

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

به نام خدای شنهای طبس








متن نامه امام خمینی خطاب به مسیحیان جهان به مناسبت میلاد حضرت مسیح:
بسم الله الرحمن الرحیم‌
یا ایُهَّا الَّذینَ آمَنُوا کُونُوا قَوَّامینَ لِلَّهِ شُهَداءَ بِاْلقِسْطِ وَ لا یَجْرِمَنَّکُمْ شَنَئانُ قَومٍ عَلی الّا تَعْدِلُوا اعْدِلُوا هُوَ اقْرَبُ لِلتَّقْوی‌ وَ اتَّقُوا اللهَ انَّ اللهَ خَبیرٌ بِما تَعْمَلُونَ «۱» خوشا به حال آنان که گرسنه و تشنه عدالتند؛ از آن رو که سیر نخواهند شد. (انجیل متی‌)
 
عید سعید میلاد مسیح پیامبر عظیم الشان، که برای طرفداری مظلومان و برقراری عدل و رحمت مبعوث، و با گفتار آسمانی و کردار ملکوتی خود ظالمان و ستمکاران را محکوم، و مظلومان و مستضعفان را پشتیبانی فرمود، بر ملتهای مستضعف جهان و ملت مسیح و مسیحیان هم میهن مبارک باد.
وای به حال آنان که بر خلاف دستور عیسی مسیح و بر خلاف دستور همه پیامبران به نفع ظالمان و جاسوسان و پایمال کنندگان حقوق ملتها زحمت می‌کشند

ای پدران کلیسا و روحانیان تابع حضرت عیسی، بپاخیزید و از مظلومان جهان و مستضعفان گرفتار در چنگال مستکبران پشتیبانی کنید، و برای رضای خدا و پیروی دستور حضرت مسیح یک بار هم ناقوسها را در معابدتان به نفع مظلومان ایران و محکوم نمودن ستمگران به صدا درآورید.
و ای مستضعفان جهان! برخیزید و هم پیمان شوید و ستمگران را از صحنه برانید؛ که زمین از خداست و وارث آن مستضعفانند.
http://farsi.rouhollah.ir/library/sahifeh?volume=11&tid=90


«هیلاریون کاپوچی» اسقفی که با امام دیدار کرد که بود؟

اسقف «هیلاریون کاپوچی» در سال ۱۹۲۲ میلادی در شهر «حلب» سوریه متولد شد و از سال ۱۹۶۵ به عنوان اسقف از سوی کلیسای کاتولیک به بیت المقدس رفت. کاپوچی به مواضع خود علیه رژیم اشغالگر فلسطین شناخته می شد و در سال ۱۹۷۴ توسط این رژیم بازداشت و دادگاهی نظامی وی را به ۱۲ سال زندان محکوم کرد.

وی در سال ۱۹۷۸ بعد از ۴ سال زندان آزاد شده و تا زمان درگذشت خود در شهر رم ایتالیا در تبعید زندگی می کرد. کاپوچی با این وجود به حمایت از فلسطینی ها ادامه داده و در فوریه ۲۰۰۹ در ناوگان آزادی برای کمک رسانی به ساکنان تحت محاصره غزه که توسط نیروهای اشغالگر مصادره و توقیف گردید، مشارکت داشت. کاپوچی همچنین در سال ۲۰۱۰ نیز در کشتی مرمره برای شکست محاصره غزه حضور داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، «هیلاریون کاپوچی» اسقف تبعیدی توسط رژیم صهیونیستی، در سن ۹۴ سالگی در بیمارستانی در «رم» پایتخت ایتالیا درگذشت.

در همین راستا، جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای اعلام کرد که فلسطین با درگذشت کاپوچی رهبر و مبارز اصیلی را از دست داد.


https://www.mehrnews.com/news/3866117/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی