دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

تمامی تلاش ها در این وبلاگ ؛ جلب رضایت امام حاضر و ناظرمان مهدی عج است ؛ امید است با عنایت ایشان موفق باشیم ...

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

به نام خدای شنهای طیبس







ماجرای خواب عجیبی که علامه طباطبایی(ره) برای مرحوم بهجت تعریف کردند:
خوابی را مرحوم آقای بهجت از مرحوم علامه طباطبایی شنیدند و این را از مرحوم علامه نقل می کنند.مرحوم علامه می فرمایند:
 در عالم رویا به تمام اعمال من اشکال گرفتند.  به تمام اعمال من، نماز من، روزه من، واجبات من، مستحبات من، اشکال گرفتند. تنها به من درّی که به اندازه تخم مرغ بود و برق می زد، این را فقط دادند. درّ برزخی با درّهای دنیا متفاوت است. گفتند تو فقط این را داری،گفتم خب این چیست؟ این صورت برزخی چیست که به من دادید؟ گفتند تو در یکی از این سفرهایت که به حرم حسین بن علی(ع) مشرف بودی، پیاده می رفتی، در راه خسته شدی، برای استراحت نشستی و در حالی که خسته شده بودی و پاهایت از سختی راه خسته شده بود، در کناری نشستی و از دهانت این کلام بر آمد: الحمدلله. این الحمدلله همین درّی است که الان به تو دادند.
 
http://yon.ir/uG4HK

تصاویر ناب از علامه طباطبایی اسوه عرفان و مفسر قرآن

https://www.farsnews.com/news/13940823001349

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۲۰
مهرداد بچه مثبت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی