دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

تمامی تلاش ها در این وبلاگ ؛ جلب رضایت امام حاضر و ناظرمان مهدی عج است ؛ امید است با عنایت ایشان موفق باشیم ...

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

به نام خدای شنهای طبس







امام باقر (ع):

«خروج سفیانی» و شخصیّت «یمنی» و «سیّد خراسانی» در یک سال، یک ماه و یک روز خواهد بود و درست به سان دانه‌های تسبیح، یکی پس از دیگری خواهد آمد… در آستانه‌ی ظهور امام مهدی علیه السّلام هیچ پرچمی هدایت‌یافته‌تر از پرچم شخصیّت «یمنی» نخواهد بود.

پرچم او، پرچم هدایت و درستی است. چرا که او مردم را به امام مهدی علیه السّلام دعوت می‌کند، هنگامی که این شخصیّت اصلاحگر خروج می‌کند، فروختن سلاح را تحریم می‌نماید.

هنگامی که او به پاخاست با او به پاخیزید. چرا که اگر پرچم هدایت و عدالتی را دیدید روی گردانی از آن برای مسلمان، شایسته و مشروع نیست. از این رو، هرکس از پیوستن به جنبش مرد «یمنی» سرباز زند، اهل آتش خواهد بود چرا که او به حق فرامی‌خواند و به راه مستقیم و بی‌انحراف دعوت می‌کند.»
غیبت نعمانی، ص ٢۵۵، باب ١۴، ح ١٣

 امام مهدی(عج) از ولادت تا ظهور علامه قزوینی ص۵۵۷



شخصی از آیت الله بهجت پرسید "از ظهور چه خبر؟"؛ حضرت آیت‌الله العظمی بهجت(ره) جواب دادند: مراقب اوضاع یمن باشید؛ جرقه‌ای در یمن زده می‌شود که با ظهور ارتباط دارد و ما باید خودمان را برای ظهور آماده کنیم.

https://www.mashreghnews.ir/news/343400





موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۳۱
مهرداد بچه مثبت

نظرات  (۱)

به فرمودهٔ امام صادق ع پرچم یمانی که روشنگرترین و هدایت کننده ترین و افضل پرچمها و قیامهای قبل از ظهور است همان البیعت لله هست و ربطی به پرچم کشور یمن یا اون پلاکارت و شعار معروف یمنی ها (النصرللاسلام...)نداره.،اساسا یمانی به معنی یمنی نیست و ممکن از از هر جای دیگر به جز یمن باشه.
پاسخ:
با این فرض شما پس خواجه حافظ شیرازی هم اهل شیراز نبودند احتمالا...!!!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی