دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

تمامی تلاش ها در این وبلاگ ؛ جلب رضایت امام حاضر و ناظرمان مهدی عج است ؛ امید است با عنایت ایشان موفق باشیم ...

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

مظلومیت شهدای انقلاب اسلامی در سه سطح مختلف

شنبه, ۲۷ اسفند ۱۴۰۱، ۰۲:۰۸ ق.ظ
به نام خدای شنهای طبس




در دوران دفاع مقدس به رزمندگان  و بسیجیان داوطلب با طعنه میگفتند ، برای چه به جنگ میروید ، مگر چه امکاناتی به شما میدهند ، و این بخشی از مظلومیت آنها در دفاع مقدس بود. شهدای این عرصه هم بین مردم مقدس هستند و هم خانواده هایشان محترم شمرده میشوند.

با شروع فتنه شام و حضور مدافعان حرم در سوریه و عراق برای رفع فتنه و تثبیت امنیت مرزهای ایران ، برخی به آنها میگفتند شما مزدور بشار اسد هستید ، چرا باید جان خود را برای دیگری به خطر بیاندازید! مگر شما چند میلیارد میگیرید؟ شهدای این واقعه هنوز مورد سوال هستند که چرا برای پول جان خود را از دست داده اند ، و افکار عمومی واکنش خاصی نسبت به خانوده آنها ندارد!

 امروز با حوادث و فتنه اخیر، بسیجیان و جان برکفانی که از امنیت مردم پاسداری میکنند و حافظ کسب و کار همشهریان هستند ، متهم میشوند به انواع تهمت ها و دروغ هایی که هر روز باطل بودن انها اثبات میشود ولی غول رسانه همچنان علیه آنها میتازد تا انها مظلوم بمانند ! شهدای این ماجرا بسیار مظلومند و از سوی رسانه های دشمن داخلی و خارجی تخریب میشوند و خانواده ای ایشان نیز در سکوت خبری به سر میبرند.


وقتی رسانه در اختیار چاولگران عالم باشد ، از یک رویداد معمولی در پلیس ایران چنان کوهی میسازند که تا ماه ها کشور دچار آسیب میشود!!!

واکنش حادثه در ایران در مقایسه با جنایت در کانادا





موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۲/۲۷
مهرداد بچه مثبت

شهادت

شهدا

شهید

شهید گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی