دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

تمامی تلاش ها در این وبلاگ ؛ جلب رضایت امام حاضر و ناظرمان مهدی عج است ؛ امید است با عنایت ایشان موفق باشیم ...

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

۱۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

به نام خدای مهدی (عج)





ماجرای احترام آیت الله بهجت به بانوی فوت شده همسایه (صدای زن همسایه)همسایه آیت الله بهجت:

در تشییع جنازه ی عیال من آیت الله بهجت خواستند، نماز بخوانند آقا از در منزل جنازه را تشییع کردند تا حرم، نماز بر ایشان خواندند، بعد من عرض کردم حاج آقا شما تشریف ببرید منزل و به کارهایتان برسید، فرمودند نه هستم. حتی ایشان به اینجا بسنده نکردند و آمدند قبرستان قم نو، باز عرض کردم به حاج آقای افتخاری که حاج آقا شما از آقا خواهش کنید که آقا تشریف ببرند. آقای افتخاری به آقا عرض کردند و ایشان فرمودند نه من حالا هستم. و این عبارت را فرمودند که 40 ساله که من در همسایگی این خانواده هستم هنوز صدای این خانم را نشنیدم و من معتقدم این بانوی مکرمه جزء شهداء محسوب خواهد شد.

منبع:
http://aftabnews.ir/fa/news/128908/
http://www.aparat.com/v/ujmQ7/

بازنشر:
http://www.afsaran.ir/link/1083462
http://mehrdadz.blog.ir/post/136
http://hadinet.ir/view/post:8318441
http://sangariha.com/view/post:6782616/1442359863/
http://hadinet.ir/view/post:8318442

#آیت_الله_بهجت
#محمد_تقی_بهجت
#ماجرای_زن_همسایه
#صدای_زن_را_نشنیدم
#گل_رز_عکسنوشته
http://mehrdadz.blog.ir/post/136

(به نقل از همسایه آیت الله بهجت).... بعد فوت همسرم ؛ آیت الله بهجت در مراسم تشییع ایشان تا حرم شرکت کردند و حتی برای ایشان نماز هم خـواندند. از ایشان تـشکر کرده خواستند تـشریف ببرند و به کارهایشان برسند؛ ولی حتی تا قبرستان هم آمدند! ایشان فرمودند: 40 ساله که من درهمسایگی این خانواده هستم ؛ هنوز صدای این خانم را  نشنیدم و معتقدم این بانوی مکرمه جزء شهداء محسوب خواهند شد!

             


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۹ ، ۰۲:۲۶
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس





در حالیکه قرار بود بانکها در شرایط رکود کرونایی چندماه از مردم قسط وام نگیرند ، بانکها همچنان از حسام کاربرانشان وجه کسرکرده حتی با وجود کمبود مبلغ قسط با رقمی کمتر حساب آنها را خــالی کنند!





۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۵ فروردين ۹۹ ، ۱۰:۲۲
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس





مرفه بی دردی که تنها مشکلش در کشور داشتن روسری است که مانع خودنمایی بیشتر او میشود و برای اعتراض همان روسری را بر سر چوب زده تا به سهم خود یک چالـش برای کـشور ایـجاد کـند!


در اوج بحران کرونا که کشورهای غـربی تـجهیـزات بهـداشـتی از یکدیگر سرقت می کنند هستند زنان و دخترانی که به عشق دین و کشورشان ماسک و لباس ایزوله و تجهیزات مورد نیاز روز میدوزند!




چه‌کسی به دختر خیابان انقلاب «تراول ۵۰ هزارتومانی» داد؟/ بازهم پای تاجزاده در میان است؟ +عکس


https://www.mashreghnews.ir/news/840788






۳ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۲ فروردين ۹۹ ، ۱۳:۱۳
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس




درمان کرونا بوسیله بخور جوش شیرین! توصیه حکیم روازاده


http://roshangari.ir/video/62424

https://www.aparat.com/v/KZeWO


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ فروردين ۹۹ ، ۰۳:۳۱
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج






امام صادق (ع):
«دانش، 27 است و همه آن چه پیامبران آورده‌اند، تنها دو حرف از آن است و مردم تا کنون جز با آن دو حرف با حرف‌های دیگر آشنایی ندارند. هنگامی که قائم عجل‌اللّه‌تعالی‌فرجه‌الشریف قیام کند، بیست و پنج حرف دیگر را بیرون می‌آورد و بین مردم نشر و گسترش دهد و آن دو حرف را نیز ضمیمه کند و مجموع بیست و هفت حرف را میان مردم گسترش می‌دهد».
منبع: (بحار الانوار، ج52، ص336)

و انه لیبلغ سلطانه المشرق والمغرب و تظهر له الکنوز لا یبقی فی الأرض خراب الا لیعمره » ؛ (3) امام زمان (ع) شرق و غرب را در اختیار دارد و در آن شرایط زمین گنج های خود را ظاهر می کند ، هیچ جایگاه خرابی نمی ماند مگر آن که آن را آباد خواهد ساخت.
منبع: سیمای آفتاب ص 421 ، به نقل از منتخب الاثر ، ص 607.



نگاهی به دوران طلائی پس از ظهور - قسمت اخر

http://u313.ir/articles/item/817-1390-07-11-21-16-54/817-1390-07-11-21-16-54.html






#ظهور_امام_زمان_عج #منجی #صاحب_الزمان #روایات_ظهور #مهدی_موعود #علائم_ظهور #نشانه_ظهور #میزان_علم #مقدار_علم #27حرف_علم #دنیای_بعد_از_ظهور #فتوشاپ #طرح #تکنولوژی #اختراع #آخر_علم #گل_نرگس #ترازو #افسران_جنگ_نرم

http://www.afsaran.ir/Link/1204328
http://mehrdadz.blog.ir/post/375
http://hamsangariha.ir/view/post:6835995/1454798931
http://razesorkh.com/view/post:5252695
http://hadinet.ir/view/post:8328012



امام صادق(ع):
دانش 27 حرف است؛ مردم تا قبل ظهور با 2 حرف آن آشنایی می یابند ؛ قائم عج بعد ظهور همه آنرا کامل میکند.




http://u313.ir/articles/item/817-1390-07-11-21-16-54/817-1390-07-11-21-16-54.html

نگاهی به دوران طلائی پس از ظهور - قسمت اخر








۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ فروردين ۹۹ ، ۲۳:۵۸
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس





شهید بهشتی(ره): در این انقلاب آنقدر کار هست که می توان انجام داد بی آنکه هیچ پست، سمت، حکم و ابلاغی درکار باشد...

امام خمینی (ره) پس از شهادت ایشان فرمودند:

« آنچه که من راجع به ایشان متأثر هستم (که) شهادت ایشان در مقابل او ناچیز است و آن مظلومیت ایشان در این مخالفین انقلاب است… ایشان مورد هدف اجانب و وابستگان به آنها در طول زندگی بود، تهمت های ناگوار به ایشان زدند.

رهبر معظم انقلاب نیز شهادت را مکمل شخصیت ایشان دانستند:

«شهادت آقای بهشتی (ره) واقعا مکمل شخصیت ایشان بود و مرگ طبیعی مسلما برای ایشان ناچیز بود.

http://ghalamkade.ir/18413

#شهید #دکتر #بهشتی #ما #استراحت #نخواهیم #کرد #بدون #سمت #پست #ابلاغ #کار #انقلاب #اسلامی #فرهنگسازی #ایران #اسلام #شهادت #افسران #جنگ_نرم
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ فروردين ۹۹ ، ۰۹:۱۹
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس





رهبر معظم انقلاب:

آقای سلیمانی بارها، بارها، بارها جان خودشان را در معرض تهاجم دشمن قرار داده‌اند، در راه خدا، برای خدا و مخلصاً لِلّه؛ و مجاهدت کرده‌اند. ان‌شاءالله خدای متعال به ایشان اجر بدهد و تفضّل کند و زندگی ایشان را با سعادت، و عاقبت ایشان را با شهادت قرار بدهد، البتّه نه حالا. هنوز سالها جمهوری اسلامی با ایشان کار دارد. امّا بالاخره آخرش ان‌شاءالله شهادت باشد.


http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=41943


آقای سلیمانی بارها جان خودشان را در معرض تهاجم دشمن قرار داده‌اند، در راه خدا، برای خدا مجاهدت کرده‌اند. ان‌شاءالله خدای متعال به ایشان اجر بدهد و عاقبت ایشان را با شهادت قرار بدهد، البتّه نه حالا. هنوز سالها جمهوری اسلامی با ایشان کار دارد. امّا بالاخره آخرش ان‌شاءالله شهادت باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ فروردين ۹۹ ، ۰۹:۵۶
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس






شهید سید مرتضی آوینی:

اگر شما با خدا باشید، همه‌ی عالم با شماست.» و ما این حقیقت را در همه‌ی طول جنگ به‌کر‌ات آزموده‌ایم. اگر مدعی بگوید پس چرا این بار سیلاب‌ها به جنگ شما آمدند، می‌گوییم ما معتقدیم که مصلحت در آن چیزی است که اتفاق می‌افتد. سنت لایتغیر خداوند این است که مؤ‌منین را در کوره‌ی شداید و بلایا آن‌همه بگدازد تا کارآموخته شوند و استقامت پیدا کنند. درخت‌های کویر را بنگر. سر استواری آنان در تشنگی و گرسنگی و گردبادهای بنیان‌کن کویری است. ما خود را به او سپرده‌ایم و او مصلحت کار ما را بهتر می‌شناسد.


https://www.aviny.com/multimedia/aviny/index_03.aspx



سنت لایتغیر خداوند این است که مؤ‌منین را در کوره‌ی شداید و بلایا آن‌همه بگدازد تا کارآموخته شوند و استقامت پیدا کنند. اگر شما با خدا باشید، همه‌ی عالم با شماست.» و ما این حقیقت را در همه‌ی طول جنگ به‌کر‌ات آزموده‌ایم. ما خود را به او سپرده‌ایم و او مصلحت کار ما را بهتر می‌شناسد.




۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۳ فروردين ۹۹ ، ۰۲:۱۹
مهرداد بچه مثبت
به نام خدای شنهای طبس







مغول ها اجساد افراد بیمار را با استفاده از منجنیق به درون شهرهای محاصره شده پرتاب می کردند!

شاید بتوان ادعا کرد که مغولان اولین قومی بودند که از تاکتیک های جنگ بیولوژیکی استفاده کرده اند. در دورانی که آن ها به تاخت و تاز در اروپا پرداختند تعداد زیادی از سربازان آن ها به طاعون مبتلا شدند اما آن ها از این موضوع نیز  به سود خود استفاده کردند.

برای مثال وقتی که شهر «کافا» (Caffa)، در اوکراین امروزی، را محاصره کردند طاعون سربازان مغول را در بر گرفت و آن ها متوجه شدند که با وجود این بیماری مدت زمان زیادی نمی توانند به محاصره ی شهر ادامه دهند از این رو اجساد سربازان مرده به خاطر طاعون را به داخل شهر پرتاب کردند. هر سرباز مغولی که به خاطر طاعون می مرد جسد وی را در منجنیق قرار داده و از روی دیوارهای شهر به داخل آن می انداختند. بدین ترتیب عامل بیماری طاعون وارد منبع آب شهر شده و بزودی مردم شهر همگی به طاعون مبتلا شدند.

به فرمان شخص چنگیز خان؛ مغول ها سربازان مُرده آلوده به طاعون را در هنگام محاصره در منجنیق قرار داده و به داخل شهر های دشمنانشان پرتاب می کردند. این روش قدیمی ترین تجهیزات جنگی بیولوژیکی است!

در این روش طاعون در شهر دشمن گسترش یافته و به مرور نیروهای جنگی انها را از بین می برد، البته در این میان کودکان و زنان بیشماری نیز قربای می شدند.

تعداد معدودی از ساکنان شهر موفق شدند از روی دیوارهای شهر فرار کرده و به سمت غرب بگریزند اما دیگر دیر شده بود زیرا آن ها از قبل به طاعون مبتلا شده بودند و این بیماری را در تمام اروپا پراکنده کردند

چنگیز خان مغول، با نام اصلی تموچین، خان مغول و سردار جنگی بود که قبایل مغول را متحد ساخت و با فتح قسمت زیادی از آسیا شامل چین، روسیه، ایران و خاورمیانه، و همچنین اروپای شرقی، امپراتوری مغول را پایه‌گذاری کرد، وی یکی از خونخوارترین پادشاهان جهان بود که خسارات بسیار زیادی به کشور عززمان وارد کرد

https://rooziato.com/139679553 .
.
.
.
.
#جنگ_بیولوژیک #جنگ #بیلوژی #طاعون #کوید۱۹ #کرونا #چنگیزخان #چنگیز #ویروس_کرونا #کرونا_ویروس #جنگ_نوین #۲۰۲۰ #منجنیق #مغول #ایران #تهران #اخبار_کرونا #پساکرونا #پسا_کرونا #بیمار_کرونایی #داروی_کرونا #درمان_کرونا


https://www.dustaan.com/%d8%ac%d9%86%da%af-%d8%a8%db%8c%d9%88%d9%84%d9%88%da%98%db%8c%da%a9-%d8%a8%d9%87-%d8%b3%d8%a8%da%a9-%da%86%d9%86%da%af%db%8c%d8%b2%d8%ae%d8%a7%d9%86/


بر اساس اطلاعات تاریخی مغول ها اولین قومی بودند که از جنگ بیولوژیکی استفاده کردند. هر سرباز مغولی که به خاطر طاعون می مرد جسد وی را در منجنیق قرار داده و از روی دیوارهای شهر به داخل آن می انداختند. بدین ترتیب عامل بیماری طاعون وارد شهر شده و مردم شهر همگی به طاعون مبتلا شده و از بین میرفتند.



۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۹ فروردين ۹۹ ، ۰۹:۵۴
مهرداد بچه مثبت


به نام خدای شنهای طبس






یکی از روش‌های استفاده از این نوع جنگ، آلوده کردن حشرات با عامل بیماری‌زا و رها کردن آن در محیط بوده است تا از طریق آن بتوانند با انتشار یک بیماری حریف خود را از پای در بیاورند. اگرچه امروزه واکسن و درمان بیماری طاعون[7] مشخص شده است اما این بیماری یکی از اولین سلاح‌ها بوده که توسط حشره کک موش[8] علیه مردم به کار بسته شد این روش برای اولین بار هنگام شروع جنگ جهانی دوم استفاده شده بود، در سال 1941 هواپیماهای ژاپنی، کک‏‌های آلوده به طاعون را بر فراز شهرهایی از چین رها کردند تا به این صورت بیماری طاعون را رواج دهند.[9]بر اساس گزارش‌های موجود، هواپیماهای ژاپنی در هر مرحله 15 میلیون کک را بر روی 11 شهر چین اسپری کردند که درنهایت اپیدمی طاعون به وقوع پیوست و سرانجام در سال‌های 1937 تا 1941، 94 هزار نفر بر اثر این بیماری از دنیا رفتند.[10]

استفاده از حشرات به‌عنوان سلاح‌های زیستی و انتقال بیماری از طریق حشرات همیشه مطلوب دولت‌ها نبوده است؛ این حشرات می‌توانند در اولین مرحله عاملان انتشار آن‌ها را از بین ببرند.در یکی از بمب‌های حشره‌ای[43] که توسط ژاپن علیه چین استفاده شده، نفوذ چند حشره به اتاقک خلبان باعث شد که خلبان و کمک‌خلبان نیز به بیماری طاعون آلوده شده و از بین بروند.


باپایان جنگ جهانی دوم ، ژاپن چندین بار جنگ میکروبی را علیه دشمنانش بکاربرده بود که بیشتر این حملات با استفاده از کک های آلوده انجام شده بود .برنامه میکروبی ژاپن به سال 1930 برمیگردد ، زمانی که ژاپن منچوری رااشغال کرد و سپس در زمان حمله به چین . ژاپن سلاحهای میکروبی را در واحد731 خود و با پوشش تاسیسات تصفیه سازی آب تولید میکرد . در خلال جنگ چین وژاپن ، چندین مورد اپیدمی بیماریهایی مانند وبا ، تیفوئید ، سیاه زخم وطاعون که بوسیله بمبهای یوجی "Uji" ژاپنی پخش شده بود ، توسط چینی هاگزارش شد . این بمبها طوری طراحی شده بود که در ارتفاع چندصد متری زمینمنفجر شده و بارانی از کک های آلوده بر سر مردم میبارید . تخمین زده میشودکه حملات میکروبی ژاپن باعث کشته شدن پنجاه هزار نفر از مردم چین در طولمدت شش سال شد . چینی ها منازل ، بیمارستانها و سایر ساختمانهای مورد حملهمیکروبی را میسوزاندند و برای سالیان سال این خرابه ها دست نخورده باقیماندند .

آمریکا که در جنگ جهانی دوم نیز یکی از طرف‌های درگیر جنگ بود با توطئه‌های گسترده توانست اطلاعات مربوط به این روش جنگ را از دانشمندان ژاپنی بگیرد و خود اقدام به تأسیس یک زرادخانه تسلیحاتی با استفاده از حشرات کند.[12]پس از افشای این روش جنگ، انگلیس‌ها، روس‌ها و آلمان‌ها هم تلاش کردند از این روش‌ها برای پیشبرد اهداف خود استفاده کنند، اما درنهایت باز هم آمریکایی‌ها بودند که فعالیت‌های خود را هرچه جدی‌تر پیش بردند؛ هرچند همه این آزمایش‌ها محرمانه بود اما درنهایت نتیجه آن‌ها باعث کشته شدن برخی از افراد می‌شد
http://www.mouood.org/arabic/item/41323
  https://www.centralclubs.com/topic-t56511.html

گزارش‌های علمی نشان می‌دهد، در هشت دهه از قرن بیستم آمار مرگ‌ومیر ناشی از بیماری‌های مسری در آمریکا در حال کاهش بوده است اما به‌یک‌باره از سال 1981 تا 1995 این آمار 58 درصد افزایش‌یافته است. نکته جالب این است که این زمان اوج آزمایش‌های دولت آمریکا بر روی سلاح‌های زیستی بوده است.[46]از طرف دیگر خطاهای انسانی در تولید یک بیماری می‌تواند به قیمت جان میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا تمام شود و حتی ممکن است بیماری تولید شود که هرگز درمانی برای آن شناسایی نشود؛ ویروس ایدز[47] یکی از دست‌کاری‌هایی است که در ابتدا قرار بود به‌عنوان یک سلاح بیولوژیک استفاده شود؛ در سال 1969 کنگره آمریکا یک بودجه 10 میلیون دلاری در اختیار وزارت دفاع قرارداد تا طی 5 الی 10 سال عاملی را تولید کند که ایمنی طبیعی در برابر آن کاری از پیش نبرد.[48]



نسل‌کشی آشکار با سلاح‌هایی از جنس حشرات

تب دنگ یا دنگی[35] هم یک بیماری ویروسی دیگر است که به آن تب دنگ، تب دانگ و تب استخوان‌شکن هم گفته می‌شود. این بیماری از طریق پشه‌ای به نام آئدس[36] به انسان منتقل می‌شود. این پشه که به ببر آسیایی مشهور شده است در مناطق استوایی جهان به‌ویژه آسیای جنوب شرقی ازجمله مالزی وجود دارد.[37] علائم این بیماری سردرد، کمردرد و پشت‌درد، تب معمولاً شدید و در برخی موارد خارش و جوش در قسمت‌های مختلف بدن است که اگر درمان نشود منجر به مرگ بیمار خواهد شد.[38]

در سال 1981 دولت کوبا به این نتیجه رسید که کشته شدن 300 هزار نفر از مردم آن توسط بیماری ویروسی تب دنگی ناشی از فعالیت‌های بیوتروریستی ارتش آمریکا در کوبا بوده است.[39]نماینده دائم کوبا در سازمان ملل متحد، شکوائیه‌ای را بر اساس ادله‌ای که به دست آورده بودند تنظیم و در سازمان ملل قرائت کرد که در آن نسبت به این جنایت آمریکا شکایت شده بود، اما باوجود گذشت ده‌ها سال از آن زمان هنوز به این شکایت آن‌ها رسیدگی نشده است.[40]

هرگاه مردم فقیر و گرسنه آفریقا جمعیتشان افزایش می‌یابد هدیه جدیدی از طریق حشراتِ مهره‌ی دست غرب برای آن‌ها فرستاده می‌شود تا بخشی از جمعیت آن‌ها نابود شود؛ این یک نسل‌کشی آشکار در جهان است. در سپتامبر 2011 انجمن پزشکی پاکستان[41]، از سازمان‌های امنیتی خواسته‌اند که درباره گسترش عمدی ویروس دنگی در این کشور تحقیقاتی صورت بگیرد؛ پرواز هواپیماهای آمریکایی بدون سرنشین بر فراز برخی از مناطق این کشور و در ادامه آن گسترش بیماری دنگی میان مردم پاکستان، در کنار فعالیت‌های بیوتروریستی آمریکا، اتفاقاتی است که باعث شده پزشکان پاکستانی این درخواست را داشته باشند. آن‌ها معتقدند کنه‌های حامل تب دنگی از طریق این هواپیماها بر سر مردم ریخته شده است. در این سال 12 هزار نفر از مردم پاکستان درگیر این بیماری شدند.[





https://www.dustaan.com/%DA%98%D8%A7%D9%BE%D9%86%DB%8C-%D9%87%D8%A7-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%DA%A9%D8%B3%D8%AA-%DA%86%DB%8C%D9%86/


در سال 1941 هواپیماهای ژاپنی، کک‏‌های آلوده به طاعون را بر فراز شهرهای چین رها کرده تا بیماری طاعون را رواج دهند. این بمبها طوری طراحی شده بود که در ارتفاع چندصد متری زمین منفجر شده و بارانی از کک های آلوده بر سر مردم میبارید. ارتش ژاپن هر بار 15 میلیون کک را بر روی 11 شهر چین اسپری کردند تا اپیدمی طاعون موجب کشته شدن هزاران تن از مردم چین شد! جالب است بدانید در یکی از پروازها نفوذ چند حشره به اتاقک خلبان باعث شد؛ خلبان و کمک‌خلبان ژاپنی نیز به بیماری طاعون آلوده شده و از بین بروند!





۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ فروردين ۹۹ ، ۰۹:۴۵
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس


دانلود و مشاهده:

https://www.aparat.com/v/kbu0C

http://roshangari.ir/files/videos/org/12378/1399/01/0462257368055.mp4

http://roshangari.ir/video/62257



نظر استاد رائفی پور درباره داروی امام کاظم(ع)


توضیحات جالب استاد رائفی پور درباره داروی امام کاظم(ع)

داروی امام کاظم ع بر اساس روایات دینی درست شده و سیستم ایمنی بدن را تقویت میکند ، خود من و همراهانم در سفر اربعین استفاده کردیم ، هیچ کداممان بیمار نشدند!
(سخنرانی سال گذشته استاد)



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ فروردين ۹۹ ، ۰۹:۳۲
مهرداد بچه مثبت
به نام خدای شنهای طبس




شهید آوینی:
« عصر تمدن غرب و سیطره ی روح سرمایه داری بر بشر به پایان رسیده و عالم در محاصره ی حقیقت است ... حقیر این عرصه را آوردگاه مبارزه ای عظیم می بینم که بین آدم و دعوات شیطانی نفس اماره اش درگیر است. آدم فریب خورده و از بهشت حقیقت خویش هبوط کرده، اما دیگر توبه اش مقبول افتاده است و زود است که بازگردد.»
من در فروپاشی تمدن غرب بیش تر به تحول درونی غربی ها امیدوارم تا جنگی رو در رو که میان شرق و غرب و یا اسلام و غرب روی دهد. چنین جنگی لامحاله روی خواهد داد، اما غرب از درون خواهد پوسید و در خود فرو خواهد ریخت و چون عقربی در محاصره ی آتش، خود خویشتن را نیش خواهد زد و کشت
https://www.islamtimes.org/fa/article/370416

عصر تمدن غرب و سیطره سرمایه داری بر بشر به پایان رسیده و عالم در محاصره حقیقت است!
غرب از درون خواهد پوسید و در خود فرو خواهد ریخت و چون عقربی در محاصره آتش، خود خویشتن را نیش زده و خواهد کشت.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ فروردين ۹۹ ، ۱۰:۰۴
مهرداد بچه مثبت