دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

تمامی تلاش ها در این وبلاگ ؛ جلب رضایت امام حاضر و ناظرمان مهدی عج است ؛ امید است با عنایت ایشان موفق باشیم ...

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

۱۰ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

به نام خدای شنهای طبس





https://www.aparat.com/v/t72xk

https://www.roshangari.ir/video/67182

مراسم تنفیذ حکم یازدهمین دوره‌ی ریاست جمهوری اسلامی ایران‌


https://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=23411

درس بزرگی که ما از این فشارهای اقتصادی دریافت کردیم، این است که هرچه میتوانیم، باید به استحکام ساخت داخلی قدرت بپردازیم؛ هرچه میتوانیم، در درون، خودمان را مقتدر کنیم؛ دل به بیرون نبندیم. آنهائی که دل به بیرون ظرفیت ملت ایران میبندند، وقتی با یک چنین مشکلاتی مواجه شوند، خلع سلاح خواهند شد.

دیدار رئیس‌جمهور و اعضای هیأت دولت

۱۳۸۴/۰۶/۰۸


خیلی از ماها نیت‌هایمان خوب است و با نیتِ خوب وارد میشویم؛ اما نمیتوانیم این نیت را نگه داریم؛ این نیت در اثنای راه به موانعی برخورد میکند؛ سایش پیدا میکند؛ کمرنگ و ضعیف میشود و احیاناً یک جاذبه‌ی قوىِ معارضی دل را - که جایگاه نیت، دل است - به سوی خودش جذب میکند؛ یک وقت نگاه میکنید، میبینید اصلاً نیت رفت؛ نیت یک چیز دیگر شده؛ آن وقت راه انسان عوض میشود.

اگر میبینید بعضیها «ربّنا اللَّه» را گفتند، اما امروز به جای کعبه رو به بتکده دارند؛ شعارِ خوب را دادند، اما امروز 180 درجه در جهت عکس آن شعار حرکت میکنند، عاملش این است؛ نتوانستند نگه دارند.
https://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=3304



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۰:۵۵
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس



فضل بن ابی قره تفلیسی از امام صادق(ع) و ایشان از پدر بزرگوارشان امام باقر ع روایت کرده که فرمود: همواره مومنین مورد امتحان قرار میگیرند و خدا آنها را مبتلا میفرماید تا آنکه از یکدیگر متمایز شوند و خدا هرگز مومنین را از بلاهای دنیا و سختی آن ایمن نکرده بلکه تنها آنها را در این جهان از کوری و شقاوت اخروی در امان داشته است.


منبع: غیبت نعمانی باب دوازده ، روایت 19 ص 343
خدایا از من امتحان نگیر
نداریم

کار روی روایت غیبت نعمانی ، مومنین بصیرت و کمک خدا ...


امام باقر(ع):خداوند هرگز مومنین را از بلاهای دنیا و سختی آن ایمن نکرده بلکه تنها آنها را در این جهان از کوری و شقاوت اخروی در امان داشته است.


منبع: غیبت نعمانی باب12روایت19


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ ارديبهشت ۰۰ ، ۰۳:۱۷
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس






کسانی که قبل انتخابات میگن رای نمیدیم! نه به انتخابات اینقدر از مسائل و واقعیات های کاندیدا بی اطلاع میمونن تا اینکه تحت تاثیر جو رسـانه ای ، لحظه آخـری میـرن به هـمونی که نبـاید هیچـکس بهـش رای بده ، رو به عـنوان رئـیس جمهور انتخـاب میکنن و این داسـتان ادامه دارد...




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ ارديبهشت ۰۰ ، ۰۲:۳۹
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج





رهبر معظم انقلاب: 92/5/18

در عظمت این روز همین بس که شما در قنوتهای نُه‌گانه‌ی این نماز پربرکت، خدا را قسم میدهید به این روز - «اسئلک بحقّ هذا الیوم»(۱) - این نشان‌دهنده‌ی رتبه‌ی بالای این روز است.

http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=23476

#عید_فطر #عید #فطر #رمضان #ماه #مبارک #روزه #افطار #خامنه_ای #رهبر #سید_علی #رهبری #عظمت #قنوت #نماز #سخنرانی #خطبه #اعلام #خبر #ستاد_استهلال


http://mehrdadz.blog.ir/post/972

http://wisgoon.com/pin/19879449/

https://hammihan.com/post/15574088

http://sangariha.com/view/post:6924519


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ ارديبهشت ۰۰ ، ۰۱:۲۹
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس






چندی پیش بود که در حاشیه برگزاری «کنفرانس امنیتی مونیخ» خبری در رسانه‌های خارجی پیچید که باعث تعجب بسیاری شد. فرودگاه آلمانی به هواپیمای «محمد جواد ظریف»  بنزین نداد و دست اندرکاران کنفراس مجبور شدند که از نیروی هوایی این کشور برای سوخت‌رسانی به هواپیمای وزیر خارجه کشورمان کمک بگیرند.[1]

«ولفگانگ ایشینگر» رئیس کنفرانس امنیتی مونیخ در مورد این موضوع به رسانه‌ها گفته که با دشواری موفق شده که این مسئله را حل کند و برای سوخت‌رسانی به هواپیمای ظریف از وزارت دفاع و وزارت خارجه کمک گرفته است.

در همین رابطه متاسفانه موضوع تلخی برای یکی از ایرانیان به‌وجود آمد که دست آخر زمینه‌ساز فوت وی شد. «همایون شهنواز»، کارگردان سریال «دلیران تنگستان»، در حالی به دلیل سوختگی شدید در بیمارستان بستری بود، بدرود حیات گفت که وقتی فرشته مرگ در خانه او را می‌زد، آلمان برای انتقال بدن کارگردان ایرانی به هواپیمای اورژانس بنزین نداد و بدین ترتیب کارگردان ایرانی که با وضعیت وخیمی مواجه بود و نیاز به درمان‌های فوق پیشرفته داشت، در فاصله‌ای اندک از این رفتار بی‌رحمانه شرکت‌های هواپیمایی آلمان، جان باخت.

https://www.mashreghnews.ir/news/838718


دلیل سوخت ندادن به هواپیمای ظریف چه بود؟

https://www.eghtesadonline.com/n/1Hqk




دولت آلمان دخالت در سوخت گیری هواپیمای حامل محمد جواد ظریف را تایید کرد

https://www.radiofarda.com/a/29069425.html



قشنگ یادمون رفته سال 96 با وجود تصویب برجام ، اون هم در
 دولت اوباما ، وقتی هواپیمای جواد ظریف وزیر خارجه به اروپا رفت تا در اجلاس مونیخ آلمان  شرکت کنه ، به هواپیمای ظریف سوخت ندادند تا پوشالی بودن برجام بر همه مستند بشه ، این در حالیست که مدتی قبل، وقتی همایون شهنواز کارگردان ایرانی (سریال دلیران تنگستان) دچار سوخـتگی شدید شده بود ، دولت آلمان برای انتقال وی به هواپیمای اورژانس سوخت نداد و ایشان با وضعیتی دردناک فوت نمود! و امروز داستان برجام ادامه دارد!



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ ارديبهشت ۰۰ ، ۰۰:۰۵
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس





https://www.roshangari.ir/video/67181

https://www.aparat.com/v/0HNRy

ادعای مهدویت توسط محمد عبدالکریم مصری
با وقوع علائم و روایات ظهور افراد ادعای مهدویت میکنند!


فیلم مهدی تقلبی

در استانه ظهور منجی های تقلبی بروز میکنند



یک مرد مصری که دو زن همراه او بودند، با ادعای امام‌زمان بودن مقابل کعبه، موجب ایجاد جنجال در بین زائران خانه خدا شد.


به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مباشر نیوز ویدئویی از یک اتفاق عجیب در مسجدالحرام منتشر کرد. مردی مقابل کعبه ادعا کرد که امام زمان (عج) است و دو زن نیز با فریاد "حمایش کنید و مواظب او باشید" نیز اقدام به جوسازی در میان زائران کردند.

بنا بر اعلام پایگاه خبری اخبار الساعة این مرد اهل مصر و نامش محمد عبدالکریم است. کمی پس از انتشار این خبر "T.۱۲۳" منبع اطلاع‌رسانی عرب‌زبان از دستگیری این مرد و دو زن همراهش توسط ماموران امنیتی مسجد‌الحرام خبر داد. طبق گزارش منبع مذکور، پس از جنجالی که به دنبال ادعای این سه نفر به راه افتاد، آن‌ها سریعاً به مسئولان ارجاع داده شدند تا به ادعای خبرساز آن‌ها رسیدگی شود. در ادامه لحظاتی از هیاهوی به راه افتاده مقابل کعبه را مشاهده می‌کنید.


https://snn.ir/fa/news/768414/

https://www.instagram.com/p/ByP8ioCg8aV/?igshid=qawhtzb27wh


هراس مدعیان دروغین از علم رجال/ بررسی روایات پیرامون مهدیین
http://www.bou.ac.ir/Portal/home/?news/64718/131495/739492





۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۰:۲۰
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس









(تصاویر) دادگاه رسیدگی به اتهامات پوری حسینی

پنجمین جلسه رسیدگی به اتهامات پوری حسینی رییس پیشین سازمان خصوصی سازی به ریاست قاضی جواهری برگزار شد.
https://fararu.com/fa/news/467426



آقای پوری حسینی! همرزم شهید باکری!

پوری حسینی روزگاری که همرزم شهید باکری بود بعد عملیات بدر در پاسگاه زید با بسیجی‌ها بحث می‌کرد که باید بگردند و از روی زمین فشنگ‌های سالم را پیدا کنند و به بیت المال برگردانند!

پوری حسینی مجتمع صنعتی گوشت اردبیل را در یک مزایده که فقط خودش شرکت کرده بود با مبلغی ناچیز آن هم به صورت اقساطی واگذار کرد!

واگذاری آلومینیوم المهدی و هرمزال، واگذاری کشت و صنعت مغان، واگذاری نیروگاه اصفهان، واگذاری ماشین سازی تبریز و ... تنها بخشی از خصوصی سازی های پرابهام در زمان مدیریت میرعلی اشرف عبدالله پوری حسینی است.

به طور مثال به اسم خصوصی‌سازی ماشین‌سازی تبریز را به مبلغ ۶۸۷ میلیارد تومان فروخته‌اند که یک نماینده مجلس از ارزش هشت هزار میلیاردی آن می‌گوید.
https://www.salameno.com/news/26143410


پوری حسینی روزگاری که همرزم شهید باکری بود بعد عملیات بدر در پاسگاه زید با بسیجی‌ها بحث می‌کرد که باید بگردند و از روی زمین فشنگ‌های سالم را پیدا کنند و به بیت المال برگردانند! وی رئیس خصوصی سازی در دولت روحانی بود شرکت گوشت اردبیل را در یک مزایده که فقط خودش شرکت کرده بود با مبلغی ناچیز آن هم به صورت اقساطی واگذار کرد! از واگذاری پرابهام دیگر میتوان ماشین سازی تبریز ، آلومینیوم المهدی و هرمزال، کشت و صنعت مغان، نیروگاه اصفهان و... نام برد





۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ ارديبهشت ۰۰ ، ۰۹:۲۵
مهرداد بچه مثبت

مثلاهایی که اعتقادات را سست کردند!



 مثلاهایی که اعتقادات مردم شریف ایران را سست کردند! نام و شهرت و ریش و ظاهر و پیشانی و تسبیح دست و شغل و موقعیت اجتماعی و ... ، اینروزها شده ارزش انسانها و مردم افراد را اینگونه میسنجند و رتبه بندی میکنند!
و این افراد اگر تخلف و انحرافی هم داشته باشند ، عملشان پای ظاهرشان نوشته میشود ، و اینگونه است که مردم به همه چیز بد بین شده اند!
.
. .
.
#اعتقاد #اسلام #خیانت #انحراف #منحرف #تسبیح #ارزشی # #هنرمند_ارزشی #هنرمند #حزب_اللهی #خمینی #حسن_روحانی #روحانی #آخوندی #مطهری #علی_مطهری #تقلبی #جنس_تقلبی #عکس_نوشته #پوستر #ایران #تهران #کف_گرگی #هادی_رضوی #عباس_آخوندی #حسن_خمینی #پرویز_پرستویی #پرستویی #ظاهر_بینی مردم #موقعیت_اجتماعی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ ارديبهشت ۰۰ ، ۰۳:۲۰
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس






https://www.aparat.com/v/NBFPX

https://www.roshangari.ir/video/67146

اخبار

https://www.telewebion.com/episode/2563982


بیل گیتس: فرمول واکسن را به کسی نمیدهیم!
.
.
و اینجا مشخص میشود ،چرا میگوییم (مرگ بر آمریکا)
.
.
.بیل گیتس رئیس و صاحب شرکت ماکروسافت و از بزرگترین ثروتندان جهان در ماجرای کرونا ، عملکرد عجیبی داشته ، او سالها قبل گفته بود ، جمعیت جهان زیاد شده ، باید با روشی آنرا کاهش داد ، مدتی قبل درباره شیوع یک بیماری تنفسی در جهان هشدار داده بود ، و امروز میبینیم که برای منافع شرکتهای تولید کننده واکسن معتقد است ، نباید فرمول تولید واکسن کرونا را به دیگران داد ، چون شرکتها متضرر میشوند!

.
.
#کرونا #بیماری #واکسن #بیل_گیتس #ماکروسافت #بیماری #کوید۱۹ #جنگ_بیولوژیک #بزرگترین_ثروتمند #ثروتمند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ ارديبهشت ۰۰ ، ۲۱:۵۸
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس






لشکر سایبری منافقین در شبکه‌های اجتماعی ما چگونه فعالیت می‌کند؟


یک پژوهشگر ‏مستقل اینترنتی به نام 'جف گلبرگ' نشان می‌دهد شبکه‌ای شامل 350 حساب کاربری ‏بیش از 5میلیون توییت برای تقریباً 500هزار دنبال‌کننده (فالوور) خود ‏پست کرده‌اند. این حساب‌ها محتوای کاملاً یکسانی را منتشر می‌کنند و با کاربران یکسانی تعامل ‏دارند و به‌طور ‏میانگین 100 بار در روز توییت کرده بودند.
https://www.tasnimnews.com/fa/news/1398/04/20/2052024


پینوشت: یک پژوهشگر  به نام (جف گلبرگ) اعلام کرد شبکه‌ای شامل 350 حساب کاربری ‏بیش از 5میلیون توییت برای تقریباً 500هزار دنبال‌کننده (فالوور) خود ‏پست کرده‌اند. این حساب‌ها محتوای کاملاً یکسانی را منتشر می‌کنند و با کاربران یکسانی تعامل ‏دارند و به‌طور ‏میانگین 100 بار در روز توییت کرده بودند!

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ ارديبهشت ۰۰ ، ۰۱:۱۳
مهرداد بچه مثبت