دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

تمامی تلاش ها در این وبلاگ ؛ جلب رضایت امام حاضر و ناظرمان مهدی عج است ؛ امید است با عنایت ایشان موفق باشیم ...

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

۱۹ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

به نام خدای شنهای طبس




سوره صافات آیه 107
و" فدیناه بذبح عظیم."
«و ما قربانی بزرگی را فدای او ساختیم.»

امام رضا علیه‌السلام فرمود:
چون خدای عزیز و شکوهمند ابراهیم علیه‌السلام را امر نمود که جای فرزندش اسماعیل گوسفندی را که خدا برایش فرو فرستاده بود قربانی نماید، ابراهیم درخواست نمود که فرزندش اسماعیل را با دستش ذبح نماید و اگر او به کشتن گوسفند امر نمی‌شد همین کار را می‌کرد تا آن داغی را که به قلب پدری که عزیزترین فرزندانش را با دست خود قربانی نموده وارد شده به دل او هم وارد شود، و به این ترتیب سزاوار بلندترین درجات اهل ثواب بر بلاها گردد.
پس خدای بزرگ و بلندمرتبه به او وحی نمود:
ای ابراهیم چه کسی از آفریدگانم را بیشتر دوست داری؟ گفت: پروردگارا تو کسی را نیافریدی که از دوستت محمد صلی‌الله‌علیه‌و‌آله محبوبتر باشد. خدا بدو وحی نمود: آیا او را بیشتر دوست داری یا نفس خود را؟ گفت: بلکه من او را بیشتر از خود دوست دارم. فرمود: فرزندش نزد تو محبوبتر است یا فرزند خودت؟ گفت:
بلکه فرزند او. فرمود: کشته شدن فرزند او به ستم و ظلم به دست دشمنانش دل تو را بیشتر به درد می‌آورد یا کشته شدن فرزندت به دست خودت در راه اطاعت از من؟
پروردگارا بلکه کشته شدن او به دست دشمنانش قلب مرا بیشتر به درد می‌آورد. فرمود:
ای ابراهیم، پس همانا گروهی که گمان می‌کنند که از امت محمد صلی‌الله‌علیه‌و‌آله هستند بزودی بعد از او دست به خون فرزندش آغشته می‌سازند و او را به ظلم و ستم همچون گوسفندی می‌کشند، و بدین واسطه مستوجب خشم من خواهند شد.

پس ابراهیم بخاطر آن بی‌تاب شد و دلش به درد آمد و به گریستن پرداخت. خدای بزرگ و بلند مرتبه بدو وحی فرمود:
ای ابراهیم به تحقیق فدیة بی‌تابی بر فرزندت اسماعیل یعنی اگر او را ذبح می‌کردیبه اندوهگینی‌ات بر حسین علیه‌السلام و کشته شدنش برابر گشت، و برای تو بلندترین درجات اهل ثواب بر مصیبتها خواهد بود، و آن سخن خدای عزوجل است .
که فرمود: «ما قربانی بزرگی را فدای او ساختیم.»

منبع:
http://yon.ir/3450
https://hawzah.net/fa/Magazine/View/4227/8004/104939/%D8%AD%D8%B3%DB%8C%D9%86(%D8%B9)-%D8%B0%D8%A8%DB%8C%D8%AD-%D8%A7%D8%B9%D9%80%D9%80%D9%80%D9%80%D8%B8%D9%85

#و_فدیناه #به_ذبح_العظیم #امام_حسین #قربانی #بزرگ #اعظم  #اسرار #عاشورا #قرآن #حضرت #ابراهیم #اسماعیل  #قربانی_کردن #ذبح #عید_قربان #امام_صادق #روایت #ماجرا #روایت #منبع #امام_رضا






۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۰۰ ، ۲۲:۳۴
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس





نایب خاص امام زمان(عج)، محمد بن عثمان عَمْری رضی الله عنه میگوید:

وَالِله إنَّ صاحِبَ هَذَا الْأَمرِ لََیحضُرُ المَوْسِمَ کُلَّ سَنَۀٍ، یَرَی النّاسَ وَیَعرِفُهم وَیَرَونَه وَلَا یَعرِفُونه.

به خدا قسم! صاحب این امر (امام زمان)، همه ساله در موسم حج حاضر می شود و مردم را میبیند و می شناسد و مردم نیز او را میبینند، اما نمی شناسند
شیخ صدوق ج ‏2، ص 520

امام صادق(ع) در این زمینه میفرماید:

یَفقِدُ النّاسُ إِمامَهُم. یَشهَدُ المَوسِمَ فَیَراهُم وَلا یَرَونَه.

مردم امامشان را نیابند، او در موسم حج حاضر می شود و مردم را میبیند، اما آنها او را نمی بینند.


همچنین حضرت فرمود:

إِنَّ لِلْقَائِمِ غَیْبَتَیْنِ یَرْجِعُ فِی إِحْدَاهُمَا وَ فِی الْأُخْرَی لَا یُدْرَی أَیْنَ هُوَ یَشْهَدُ المَوَاسِمَ یَرَی النَّاسَ وَ لَا یَرَوْنَهُ.

قائم را دو غیبت است، در یکی از آنها برمی گردد و در دیگری معلوم نمی شود کجاست. در موقع حج حضور می یابد و مردم را میبیند، ولی کسی او را نمیبیند.

احساس حضور امام عصر(ع) در حج شرط کمال حج

http://shabestan.ir/detail/news/407187


آیا امام زمان(عج) همه ساله در حج‏ حضور می‌یابند؟
http://www.islamquest.net/fa/archive/question/fa60450

فیلم خلوتی مکه
https://www.mashreghnews.ir/amp/1063694/





به خدا قسم! صاحب زمان همه ساله در موسم حج حاضر می شود و مردم را میبیند و می شناسد و مردم نیز او را میبینند، اما نمی شناسند!





۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۰۰ ، ۰۹:۲۸
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس



۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۰۰ ، ۰۱:۲۱
مهرداد بچه مثبت
به نام خدای شنهای طبس


ماجرای کنده شدن پوست دست مرحوم روح الله داداشی به خاطر اعتماد سازی خارجی ها
روح الله داداشی در برنامه صندلی داغ: جایی که دلم شکست مربوط بود به مسابقات اخیر جهانی که به خاطر آیتم هایی که انجام داده بودم پوست دستم کنده شده بود.ولی باید ادامه میدادم.در آیتم نگه داشتن ماشین در طرفین همه شرکت کنندگان خارجی 3 تا 10 ثانیه نگه داشتند ولی من 40 ثانیه.آنها اعتراض کرده و رکورد من را باور نکردند.و گفتند چرا به او فشاری نیامده ؛شاید راننده ها بامن تبانی کرده اند!به ناچار یکبار دیگر آن حرکت را با راننده های مورد نظر آنها انجام دادم. اینبار 35 ثانیه.ولی پوست دستم بیشتر کنده شده و خونین شد.رفتم به آنها گفتم همین را میخواستید؟


منبع:
https://www.aparat.com/v/BYrL9



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ تیر ۰۰ ، ۲۳:۵۴
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس






بیانات رهبر انقلاب در دیدار مسئولان نظام‌ 92/4/30

یاد خدا با تضرع، پشتوانهی همهی خیرات و همهی برکاتی است که انسان میتواند در این مهلت زندگی به دست بیاورد. این یاد خدا نباید اختصاص داشته باشد به دورانهای شدت و محنت و زحمت و فشار؛ نه، در دوران راحت، در دورانی که انسان دغدغه و نگرانی مادی هم ندارد، این یاد خدا را باید در دل نگه دارد. وقتی سختیهائی به ما افراد بشر روی میآورد، به یاد خدا میافتیم. فرمود: «فاذا رکبوا فی الفلک دعوا الله مخلصین له الدّین فلمّا نجّاهم الی البرّ اذا هم یشرکون»؛(۵) در حین بلا، انسان به خدا متوجه میشود؛ وقتی بلا برطرف شد، انسان یادش میرود. در جاهای مختلف قرآن، مکرر در مکرر - شاید ده بار یا بیشتر، که من نشمردم - این گلایه را خدای متعال از انسانها میکند که وقتی دچار شدت میشوید، توجه پیدا میکنید؛ وقتی شدت برطرف شد، غفلت پیدا میکنید. خب، این راهِ شما را مسدود میکند، حرکت شما را متوقف میکند. در سورهی مبارکهی یونس دو مرتبه این موضوع تکرار شده است؛ یک بار لحن عجیبی است، لحن گلایهی تند الهی از ماها است؛ فرمود: «و اذا مسّ الانسان الضّرّ دعانا لجنبه او قاعدا او قائما»؛ وقتی دچار سختی است، متوجه به ما میشود؛ دعا میکند، تضرع میکند، توجه میکند، در حال خواب، در حال راه رفتن، در حال نشستن؛ «فلمّا کشفنا عنه ضرّه مرّ کأن لم یدعنا الی ضرّ مسّه»؛ وقتی مشکل برطرف شد، جوری حرکت میکند که کأنه از ما چیزی نخواسته و ما به او چیزی عنایت نکردیم؛ غفلت محض! بعد میفرماید: «کذلک زیّن للمسرفین ما کانوا یعملون»؛(۶) یک لحن تند و توبیخ.

 برادران و خواهران! در همه حال بایداز خدای متعال کمک خواست. رابطهی قلبی بین ما و خدا باید در حال آسایش، در حال راحت، در حال محنت، در حال کرب ادامه پیدا کند؛ این ضامن حرکت تکاملی انسان است، ضامن تعالی انسان است؛ این است که میتواند ما را به آن هدف اصلی آفرینش برساند. به نظر ما، این توسل و تضرع، در همهی عرصههای حیات، به عمل میانجامد.


https://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=23175


رهبرمعظم انقلاب : شاید ده بار یا بیشتر،من نشمردم این گلایه را خدای متعال از انسانها میکند که وقتی دچار مشکلات میشوید، توجه پیدا میکنید؛ وقتی شدت برطرف شد، غفلت پیدا میکنید.در سوره یونس 2مرتبه این موضوع تکرار شده، یک بار لحن عجیبی است، لحن گلایه تند الهی از ماها است؛ فرمود: «و اذا مسّ الانسان الضّرّ دعانا لجنبه او قاعدا او قائما»؛ وقتی دچار سختی است، متوجه به ما میشود؛ دعا میکند، تضرع میکند،ولی وقتی مشکل برطرف شد، جوری حرکت میکند که کأنه از ما چیزی نخواسته و ما به او چیزی عنایت نکردیم؛ غفلت محض! برادران و خواهران! در همه حال باید از خدای متعال کمک خواست.





17 آیه قرآن درباره شکرگزاری

https://minevisam.com/%D8%A2%DB%8C%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%82%D8%B1%D8%A2%D9%86-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%B4%DA%A9%D8%B1%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C/



یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا کُلُوا مِن طَیِّبَاتِ مَا رَزَقْنَاکُمْ وَاشْکُرُوا لِلَّـهِ إِن کُنتُمْ إِیَّاهُ تَعْبُدُونَ

ای کسانی که ایمان آورده اید! از نعمتهای پاکیزه ای که به شما روزی داده ایم ، بخورید و شکر خدا را بجا آورید اگر او را پرستش می کنید!

(البقرة: 172)

http://tadabbor.org/?page=tadabbor&SOID=3&AYID=172&TPIV=T5







۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ تیر ۰۰ ، ۰۱:۳۹
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس










۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ تیر ۰۰ ، ۰۱:۴۱
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس







مستند روستای ایستای طالقان
https://www.aparat.com/v/Zqm7n




روستای ایستا در طالقان، جایی رمزآلود که ورود خانم ها به آن ممنوع است!



روستای ایستا نه مرموز است نه رازآلود/مردمانی که فقط می‌خواهند از تکنولوژی دور باشند

https://www.isna.ir/news/alborz-36331

هنگامى که نشانه‌ها و راهنمایی‌ها پدیدار می‌شوند و در طالقان، گنج‌هایى دارد که از زر و سیم نیستند؛ بلکه اسب‌هایى تنومند و مردانى نشان‌دار هستند که خداى عزّ و جلّ آنها را از دورترین سرزمین‌ها و به عدد جنگاوران بدر (سیصد و سیزده مرد) براى وى گرد می‌آورد ...».
صدوق، محمد بن علی، کمال الدین و تمام النعمة، محقق، غفاری، علی اکبر، ج 1، ص 267 – 268، تهران، دار الکتب الاسلامیة، چاپ دوم، 1395ق


روایت گنجهای طالقان

https://www.porseman.com/article/%DA%AF%D9%86%D8%AC-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B7%D8%A7%D9%84%D9%82%D8%A7%D9%86/178141

مهدویت و گنجهای طالقان
https://historylib.com/articles/1594

آیا تعداد بسیاری از یاران امام زمان(عج) از اهالی طالقان می‌باشند؟
https://www.islamquest.net/fa/archive/question/fa58951


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۰۰ ، ۰۲:۰۵
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس





اصغر فرهادی: ایران کشوری سرکوبگر است که در آن آزادی بیان و اندیشه وجود ندارد!

به نام خدای شنهای طبس

اخیرا اصغرفرهادی گفته در ایران آزادی بیـان نــداریـم و حــکومت سرکوبگر است ، در حالیکه تمامی فیلمهای وی سیاه نمایی و یاس آلود بوده و او و همه همفکرانش آزادانه
نظام و ملت را به سـخره می گیرند!

اصغر فرهادی: ایران کشوری سرکوبگر است که در آن آزادی بیان و اندیشه وجود ندارد

https://www.barkhat.news/plus/162628380972
.
.
رد ادعای کذب بودن مصاحبه فرهادی

پس‌ازاینکه اصغر فرهادی، گفته‌های خود را درباره «حکومت سرکوب‌گر» ایران تکذیب کرد و گفت آنچه منتشر شده برداشت‌های مترجم نشریه «ورایتی» از صحبت‌های او بوده است، خبرنگار این نشریه در پاسخ به سوال خبرگزاری صبا اعلام کرد که «ترجمه تمام مصاحبه را مترجم آقای فرهادی انجام داده است». اصغر فرهادی که با فیلم جدیدش در جشنواره کن امسال مورد تشویق بسیار تماشاگران قرار گرفت، در روزهای اخیر علاوه بر این مصاحبه جنجالی، با حاشیه‌های دیگری نیز همراه بوده است؛ از جمله اعتراض به نادیده گرفته شدن نقش یک مستند‌ساز جوان، در شکل‌گیری داستان اصلی فیلم «قهرمان» و ادعای حمید نعمت‌الله درباره اینکه ایده اولیه سریال «روزگار جوانی» به او تعلق داشته است





۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۰۰ ، ۰۰:۴۸
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس






.
ترلیونها میکروب ها و باکتری ها داخل بدن انسان / و ای انسان چه چیز تو را در مقابل پروردگارت مغرور ساخته؟

به نام خدای شنهای طبس
دانشمندان می‌گویند بیش از نیمی از بدن انسان را توده‌های میکروبی تشکیل داده‌اند و تنها ۴۳ درصد از آن از سلول‌های انسانی تشکیل شده‌است.
بر اساس بررسی‌های انجام شده روی بدن انسان حدود از ۱۰ تا ۱۰۰ تریلیون میکروب زندگی می‌کنند که تعداد آن‌ها می‌تواند چندین برابر سلول‌های بدن خود انسان باشد و در یک فرد بالغ حدود ۶/۰ تا ۸/۱ کیلوگرم میکروب زندگی می‌کند.

این میکروب‌ها در حال همزیستی با سلول‌های بدن بوده و وجودشان برای حفظ سلامتی بدن ضرورت دارد و نبودش ممکن است سبب مشکلاتی، چون چاقی و عدم تامین ریز مغذی‌های بدن و ایجاد نقص در سیستم دفاعی بدن شود!

در تحقیقی دیگر مشخص شده است که ساختار ژنتیکی سلول‌های بدن انسان‌ها حدود ۹۹% مشابه یکدیگر است و آنچه سبب تفاوت انسان‌ها می‌شود ساختار ژنتیکی میکروب‌های بدن آنهاست. بیشتر ژن‌های مستقر در بدن انسان مربوط به میکروب‌ها است وساختار ژنتیکی این میکروب‌ها در انسان‌ها حدود ۸۰ تا ۹۰ درصد تفاوت دارد و این تفاوت‌ها در بروز مشکلاتی همچون آلرژی، چاقی، و ... نقش دارد.

دانلود مقالات ISI درباره میکروبیوم + ترجمه فارسی

https://daneshyari.com/isi/articles/microbiome

میکروبیوم؛ هم زیستی مسالمت‌آمیز میکروب‌ها و سلول‌های بدن

https://medpip.com/mag/%D9%85%DB%8C%DA%A9%D8%B1%D9%88%D8%A8%DB%8C%D9%88%D9%85/

نیمی از بدن انسان را میکروب‌ها تشکیل داده‌اند

https://www.hamshahrionline.ir/news/402518

نقش میکروبیوم در سلامت بدن / آنچه در مورد میکروبیوم‌ها باید بدانید

https://snn.ir/fa/news/853057

ای انسان! چه چیز تو را در برابر پروردگار کریمت مغرور ساخته است؟!

یا أَیُّهَا الْإِنْسانُ ما غَرَّکَ بِرَبِّکَ الْکَریمِ

http://tadabbor.org/?page=tadabbor&SOID=82&AYID=6

.
.
#تدبر #قرآن #اسلام #شیعه #تفکر #غرور #مغرور #اندیشه #


دانشمندان می‌گویند بیش از نیمی از بدن انسان را توده‌های میکروبی تشکیل داده‌اند و تنها ۴۳ درصد از آن از سلول‌های انسانی تشکیل شده‌است. طبق تحقیقات بدن انسان حدود از ۱۰ تا ۱۰۰ تریلیون میکروب زندگی می‌کنند که در یک فرد بالغ تا 8کیلوگرم میکروب میتواند زندگی میکند. این میکروب‌ها در حال همزیستی با سلول‌های بدن بوده و وجودشان برای حفظ سلامتی بدن ضرورت دارد!
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ تیر ۰۰ ، ۱۰:۰۲
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس





ایوب بن نوح از حضرت هادی ع روایت کرده که فرمود: هنگامی که پشت سر شما (شیه) علم ها بر افراشته شد ، از زیر قدمهایتان منتظر فرج باشید.

منبع: کتاب غیبت نعمانی ص299 روایت 39


شخصی از امام سجاد(ع) سوال کرد معنای آیه 200 سوره آل عمران چیست: (ای اهل ایمان صابر و پایدار باشید و یکدیگر را به صبر سفارش کنید و مرابطه (پیوند و ارتباط) داشته باشید؟ امام سجاد(ع) فرمودند: آیه درباره پدرم و خاندان ما نازل شده و هنوز زمان آن مرابطه (مورد نظر) که ما به آن مامور هستیم فرا نرسیده و در آینده ای نزدیک فرزندانی از نسل ما (ائمه) خواهند آمد که وظیفه آن را به عهده خواهند گرفت.
منابع:
کتاب غیبت نعمانی باب11 روایت 13

سوره ال عمران آیه 200

امام هادی(ع): هنگامی که پشت سر شیعه علم ها بر افراشته شد ، منتظر ظهور باشید.

امام سجاد(ع): در آینده فرزندانی از نسل ما (ائمه) خواهند آمد که وظیف مهمی را به عهده خواهند گرفت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ تیر ۰۰ ، ۰۰:۴۳
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس





ضرورت اطلاع از روایات و حوادث ظهور
.
به نام خدای شنهای طبس
زراره می گوید: از امام صادق(ع) شنیدم که  فرمود هنگام ظهور ندا دهنده ای از آسمان ندا می دهد که فقط علی و شیعیانش رستگارند و ندا دهنده‌ای دیگر ندا می دهد که فلانی امیر است! عرض کردم پس چه کسی پس از این با مهدی می جنگد؟

امام فرمودند : شیطان به نفع مردی از بنی امیه صدا می زند که فلانی و پیروانش رستگاراند!

عرض کردم پس چه کسی میتواند راست را از دروغ تشخیص دهد؟

امام فرمودند: آنان که حدیث ما را روایت می‌کنند ، قبل از این که واقع شود می‌گویند چنین امری واقع خواهد شد و می‌دانند که خودشان برحق و صادق هستند!

منبع:
کتاب غیبت نعمانی ص427 باب14 حدیث 28

پینوشت:
پس تا میتوانید ، کتاب های مهدوی معتبر را بخوانید

کتاب عصر ظهور علامه کورانی
کتاب غیبت نعمانی
کتاب یوم الخلاص یا همان روزگار رهایی

#ظهور #امام_زمان #منجی #بشارت #پوسترمهدوی #پوستر_مهدوی #امام_مهدی #حزب_الله #جنگ #هواپیما #امریکا #ایران #عراق #لبنان #عربستان #اردن #سوریه #شام #روایات_ظهور #روایات_مهدوی


امام صادق(ع)به شخصی فرمود هنگام ظهور ندا دهنده ای از آسمان ندا می دهد که فقط علی و شیعیانش رستگارند و ندا دهنده‌ای دیگر ندا دهد که مردی از بنی امیه برحق و پیروانش رستگاراند! آن شخص سوال کرد: پس چه کسی میتواند راست را از دروغ تشخیص دهد؟ امام فرمودند: آنان که حدیث ما را روایت می‌کنند قبل از اینکه واقع شود از آن اطلاع دارند!
منبع:
کتاب غیبت نعمانی باب14 حدیث 28


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ تیر ۰۰ ، ۲۲:۴۵
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس







جهانگیری: من از مردم می‌خواهم که در مصرف برق صرفه جویی کنند.
https://www.isna.ir/news/1400041511096

https://soraya.news/fa/news-details/97687




۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ تیر ۰۰ ، ۰۳:۴۰
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس





 اینجا پایگاه نظامی شهید ابومنتظر میباشد که تا چندی پیش پادگان اشرف نام داشت ، که از آن نقطه عملیات تروریستی مختلفی چون انفجارحرم امام رضا ع
ترور شهید صیاد شیرازی وانفجار حسینیه شیراز و ... عملیات  فروغ جاویدان یا همان مرصاد برنامه ریزی و علیه ملت مظلوم ایران اجرا شد! و اکنون پس از سال ها جنایت گروهک مسعود و مریم رجوی این مکان پاکسازی و محل رژه بسیج مردمی عراق یا همان حشد الشعبی شده است(وخداوند با صابران است)



اولین رژه حشد الشعبی، بسیج مردمی عراق با حضور مصطفی الکاظمی نخست وزیر این کشور در استان دیالی برگزار شد.

گروه بین‌الملل-رجانیوز: اولین رژه حشد شعبی، بسیج مردمی عراق با حضور مصطفی الکاظمی نخست وزیر این کشور در استان دیالی برگزار شد.

 

این رژه به‌عنوان اولین رژه بسیج مردمی عراق در هفتمین سالروز تأسیس و در پایگاه نظامی شهید ابومنتظر المحمداوی که در زمان صدام با عنوان پادگان اشرف در اختیار منافقین بود، برگزار شد.

 

مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق در این مراسم گفت: فرزندان حشد شعبی فرزندان عراق هستند و با آنها عراق جایگاه تاریخی خود را بازمی‌یابد.

 

وی خطاب به حشد شعبی اعلام کرد: شما و نیروهای امنیتی تروریسم را درهم کوبیدید و در برابر شما مأموریت‌های زیادی وجود دارد.

 

نخست وزیر عراق در این مراسم سالروز تأسیس حشد شعبی را تبریک گفت و افزود: حشد شعبی جایگاه تاریخی عراق در منطقه را به آن بازگردانیده است. حشد شعبی فرزندان این ملت هستند و به ارائه خدمات به ملت و کشور ما ادامه می‌دهند.

 

وی خطاب به نیروهای حشد شعبی گفت: شما و نیروهای امنیتی تروریسم را نابود کردید و راه زیادی پیشِ‌رو دارید. دلاوری‌های شما و جانفشانی‌های شهیدان و خانواده‌های بزرگوار آنها را ارج می‌نهیم.


http://rajanews.com/node/348996


 

رژه باشکوه حشد الشعبی در پادگان اشرف

https://www.mehrnews.com/news/5245178



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ تیر ۰۰ ، ۰۳:۲۸
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس



بر اساس روایات در آستانه ظهور شخصی از خراسان خروج کرده و قیام میکند ، این ماجرا با قیام یمانی و سفیانی همراه خواهد شد!
پیش روی های اخیر طالبان و احتمال تجزیه افغانستان این گمان را ایجاد میکند که غرب با تحلیل آخرالزمانی قصد قهرمان سازی بنام خراسانی میباشد تا شرایط منطقه را مانند ماجرای فتنه داعش بدست گیرد ، زیرا پیشتر از یمانی بنام احمدالحسن رونمایی کرده بود! در یک جستجوی ساده (افغانستان) تصاویر فوق بدست آمده که در همه آنها نام خراسان تاکید شده که کاملا مشکوک میباشد!
مهمترین خطر قیامهای دروغین قبل ظهور ، انحراف و تخلیه توان مهدویت و ایجاد بدبینی و یاس ملتها به این واقعه عظیم میباشد!


قیام خراسانی

(تغییرمسیر از سید خراسانی)

قیام خراسانی از نشانه‌های ظهور به قیام فردی از اهالی خراسان اشاره دارد که همزمان با خروج سفیانی و قیام یمانی رخ می‌دهد.

برخی از نویسندگان وی را صاحب پرچم‌های سیاه دانسته‌اند که سپاه او به فرماندهی شعیب بن صالح، سفیانی را شکست می‎‌دهد. البته درباره حرکت پرچم‌های سیاه میان پژوهشگران مهدویت اختلاف‌نظر است. برخی منظور از پرچم‌های سیاه را قیام ابومسلم خراسانی می‌دانند که برضد حکومت بنی‌امیه روی داد و برخی دیگر بر این باورند که این پرچم‌ها اشاره به قیامی دارند که قبل از ظهور امام مهدی(عج) رخ می‌دهد.

https://fa.wikishia.net/view/%D9%82%DB%8C%D8%A7%D9%85_%D8%AE%D8%B1%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D9%86%DB%8C


«سید خراسانی» از چه منطقه‌ای خروج می‌کند؟
https://www.islamquest.net/fa/archive/fa53148








۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ تیر ۰۰ ، ۰۱:۵۲
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج






https://www.aparat.com/v/6tZBI
https://www.roshangari.ir/video/67706


من سال ۸۶ در صحن مطهر علی‌بن‌موسیالرضا (علیه الصّلاة و السّلام) در سخنرانىِ اول سال گفتم که اینها دارند مسئله‌ی اقتصاد را پیگیری میکنند؛ بعد هم آدم میتواند فرض کند که این شعارهای سال حلقه‌هائی بود برای ایجاد یک منظومه‌ی کامل در زمینه‌ی مسائل اقتصاد؛ یعنی اصلاح الگوی مصرف، مسئله‌ی جلوگیری از اسراف، مسئله‌ی همت مضاعف و کار مضاعف، مسئله‌ی جهاد اقتصادی، و امسال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه‌ی ایرانی. ما اینها را به عنوان شعارهای زودگذر مطرح نکردیم؛ اینها چیزهائی است که میتواند حرکت عمومی کشور را در زمینه‌ی اقتصاد ساماندهی کند؛ میتواند ما را پیش ببرد. ما باید دنبال این راه باشیم.

http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=20534


پیش بینی عجیب بحران های امروز جمهوری اسلامی توسط رهبر انقلاب


رهبر انقلاب۱۳۹۶/۰۲/۲۰:
من عرض میکنم دشمن یک هدف کوتاه‌مدّت دارد، یک هدف میان‌مدّت دارد، یک هدف بلند‌مدّت دارد. هدف کوتاه‌مدّت دشمن به هم زدن امنیّت کشور است.

هدف میان‌مدّت آنها مسئله‌ی اقتصاد کشور است، مسئله‌ی معیشت مردم است. اقتصاد بایستی حرکت نکند، معیشت مردم بایستی لنگ بماند، کار و تولید باید در کشور پایین بماند، بیکاری باید به‌عنوان یک بلا در کشور عمومیّت پیدا کند،

 هدف بلند‌مدّت هم، اصل نظام اسلامی است. مردم بایستی از جمهوری اسلامی و از نظام اسلامی به‌خاطر مشکلات معیشتی ناامید و مأیوس بشوند. این هدف دشمن است؛ دنبال این هستند، دارند تلاش میکنند، برایش برنامه‌ریزی میکنند، به قول خودشان اتاقهای فکر تشکیل میدهند،در حقیقت از بین بردن نظام اسلامی؛ این هدف بلندمدّت آنها است.

http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=36490


رهبر انقلاب۱۳۹۶/۰۲/۲۰:

دشمن چه چیزی را هدف گرفته است؟ من عرض میکنم دشمن یک هدف کوتاه‌مدّت دارد، یک هدف میان‌مدّت دارد، یک هدف بلند‌مدّت دارد. هدف کوتاه‌مدّت دشمن به هم زدن امنیّت کشور است، ایجاد آشوب و فتنه در کشور است، از بین بردن این افتخار بزرگ است که جمهوری اسلامی بحمدالله از آن برخوردار است. ما در یک منطقه‌ی پر از تشنّج، پر از ناآرامی، بلکه در یک دنیای پر از تشنّج و ناآرامی، توانسته­‌ایم محیط امنی را برای کشور خودمان به وجود بیاوریم. این [کار] را ملّت کرده است، این را مسئولین دلسوز انجام داده‌اند‌، این را آگاهی‌ها و هشیاری‌ها و به‌روزبودن‌ها به وجود آورده است؛ میخواهند این را از ملّت بزرگ ایران بگیرند. یکی از مهم‌ترین اهداف یا شاید مهم‌ترین هدف کوتاه‌مدّت دشمن، این است که بتوانند امنیّت را از کشور سلب کنند. من بعد در این زمینه باز یک جمله‌ی دیگر عرض خواهم کرد.

 هدف میان‌مدّت آنها مسئله‌ی اقتصاد کشور است، مسئله‌ی معیشت مردم است. اقتصاد بایستی حرکت نکند، معیشت مردم بایستی لنگ بماند، کار و تولید باید در کشور پایین بماند، بیکاری باید به‌عنوان یک بلا در کشور عمومیّت پیدا کند، مردم بایستی از جمهوری اسلامی و از نظام اسلامی به‌خاطر مشکلات معیشتی ناامید و مأیوس بشوند. این هدف دشمن است؛ دنبال این هستند، دارند تلاش میکنند، برایش برنامه‌ریزی میکنند، به قول خودشان اتاقهای فکر تشکیل میدهند، برای اینکه بتوانند این کار را در کشور ما انجام بدهند. این هدف میان‌مدّت آنها است که دنبالش هستند. ما وقتی این هدف را فهمیدیم، آن‌وقت باید علاج بکنیم؛ علاج هم میتوانیم بکنیم، اگر به خود بیاییم، یک­‌قدری توجّه کنیم، دنبال کنیم. اگر همین شعاری را که ما اوّل سال مطرح کردیم -«اقتصاد مقاومتی؛ تولید ملّی و اشتغال»- دنبال بکنیم، آن نقشه‌ی دشمن مسلّماً از بین خواهد رفت؛ همچنان‌که اگرچنانچه متوجّه باشیم و آماده باشیم برای برخورد و مواجهه‌ی با آن هدف کوتاه‌مدّت و هدف نزدیک که مسئله‌ی ناامنی است و ایجاد ناامنی و ایجاد فتنه و آشوب، قطعاً خواهیم توانست آن را خنثی کنیم.

 هدف بلند‌مدّت هم، اصل نظام اسلامی است. یک روزی صریحاً میگفتند که نظام اسلامی باید از بین برود؛ بعد دیدند این حرف، حرفی است که به ضررشان تمام میشود و اوّلاً، نمیتوانند و در آن میمانند و آبرویشان پیش طرف‌دارانشان، دولتهای وابسته و مزدورشان در دنیا میرود؛ [لذا] آمدند این را تعدیل کردند و گفتند: تغییر رفتار جمهوری اسلامی. بنده همان‌وقت به مسئولین عزیز کشور گفتم: آقایان! توجّه داشته باشید که تغییر رفتار، با تغییر نظام هیچ فرقی ندارد. معنای تغییر رفتار این نیست که اگر صبح ساعت هفت می‌آمدیم، حالا هفت و نیم یا شش و نیم بیاییم. تغییر رفتار یعنی اینکه راه اسلام را میرفتیم، راه انقلاب را میرفتیم، خطّ امام را میرفتیم، حالا زاویه بگیریم؛ اوّل ۲۰ درجه، بعد ۴۵ درجه، بعد ۹۰ درجه، بعد ۱۸۰ درجه در طرف مقابل حرکت بکنیم؛ تغییر رفتار یعنی این؛ یعنی همان از بین بردن نظام اسلامی؛ این هدف بلندمدّت آنها است. بنابراین، هدف دشمن اینها است. دشمن، دشمن است؛ از هرچه که بتواند اِعمال دشمنی بکند، استفاده خواهد کرد.

http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=36490




پیش بینی عجیب بحران های امروز جمهوری اسلامی توسط رهبر انقلاب


رهبر انقلاب۱۳۹۶/۰۲/۲۰:
من عرض میکنم دشمن یک هدف کوتاه‌مدّت دارد، یک هدف میان‌مدّت دارد، یک هدف بلند‌مدّت دارد. هدف کوتاه‌مدّت دشمن به هم زدن امنیّت کشور است.

هدف میان‌مدّت آنها مسئله‌ی اقتصاد کشور است، مسئله‌ی معیشت مردم است.
 هدف بلند‌مدّت هم، اصل نظام اسلامی است. مردم بایستی از جمهوری اسلامی و از نظام اسلامی به‌خاطر مشکلات معیشتی ناامید و مأیوس بشوند.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ تیر ۰۰ ، ۰۱:۱۵
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس





حمید داوود آبادی در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: 

معراج شهدای تهران

آبان ۱۳۷۴

عکاس: حمید داودآبادی

آن شب درسالن معراج شهدای تهران، وقتی باقی مانده پیکر شهید "مسعود تقی زاده" را روی زمین پهن کردند، همسرش گفت: اگر اجازه بدهید، می خواهم مقداری از خاک بدن شوهرم را بردارم. که اجازه دادند. 

جلو که رفت، شروع کرد به گشتن میان استخوان ها. وقتی پرسیدند: چیکار می کنی؟ گفت: می خوام از این خاک هایی که ازش باقی مونده، مقداری بردارم.

گفتند: خب بردار، ولی دنبال چی می گردی؟ گفت: می خوام از اون جایی که قلبش بوده، خاک بردارم.
 
شهید "محسن تقی‌زاده" متولد: ۱ آبان ۱۳۴۲ شهادت: بهمن ۱۳۶۱ عملیات والفجر مقدماتی در فکه

بازگشت پیکر: ۱۲ سال بعد، بهمن ۱۳۷۳ شب شهادت حضرت علی (ع) 

مزار: بهشت زهرا (س) قطعه‌ی ۵۰ ردیف ۴۷ شماره‌ی ۱۹

شهید "مسعود تقی‌زاده" متولد ۴ آبان ۱۳۳۷ شهادت ۲۹ آبان ۱۳۶۲ عملیات والفجر ۴ در کانی مانگا 

بازگشت پیکر: ۱۲ سال بعد، آبان ۱۳۷۴ شب شهادت حضرت زهرا (س) 

مزار: بهشت زهرا (س) قطعه‌ی ۵۰ ردیف ۴۴


https://www.mashreghnews.ir/news/1227582

وقتی باقی مانده پیکر شهید (مسعود تقی زاده) را روی زمین پهن کردند، همسرش گفت: اگر اجازه بدهید، می خواهم مقداری از خاک بدن شوهرم را بردارم. که اجازه دادند. شروع کرد به گشتن میان استخوان ها! پرسیدند: دنبال چه می گردی؟ گفت: می خوام از اون جایی که قلبش بوده، خاک بردارم!
 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ تیر ۰۰ ، ۲۱:۵۸
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس







عیسی کلانتری بعد از انتقادها:

این‌ حرف‌های مزخرف را بعضی همکاران شما درمی‌آورند. نحوه نشستن من مثلا چطور بود؟ نحوه نشستن همیشگی من، همین طور است. چه عذرخواهی؟ برای چه؟ چه اتفاقی افتاده که عذرخواهی کنیم؟»

https://www.isna.ir/news/1400040603833


شیوه‌های نشستن کلانتری در یک نگاه +تصاویر

http://www.jahannews.com/news/768176




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ تیر ۰۰ ، ۱۰:۳۶
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس




پاسخ به سخنان آقای انجوی نژاد:

بزرگوار ما و خیلی های دیگر صدای این ها شنیدیم ، کسانی که حامیان وضع موجود هستند و سال های گذشته مدافع عملکرد دولت روحانی بوده و مدعی بودند با مذاکره و برجام مشکلات مملکت حل میشود ، ما را دلواپس نامیدند! دولت تا توانست خیانت کرد و صبح جمعه متوجه اش شد! و حامیانش هم از
او دفاع کردند ، حالا که مشخص شد راهشان اشتباه بوده ، جای عذرخواهی از ملت ، با رای ندادن چه چیزی را خواستند ثابت کنند؟ اصلا به چه چیزی معترض هستند؟ به خودشان؟ به تفکرشان؟ به اینکه مسئولیت ناپذیر هستند؟ ما صدای عجیب اینها را شنیدیم و آیا اینها صدای خرد شدن استخوان طبقه محروم کشور را شنیدند که ماحصل تفکر شان است؟ نمیشود که هم مسبب بود هم منتقد!


16 میلیون رای رئیسی در سال 96

و حدود 20 میلیون رای رئیسی در سال 1400


نتیجه 4 میلیون توبه کننده و مابقی هنوز طلبکار یا همان پر روی نجومی هستند!

https://www.yjc.news/fa/news/6092138


آمار و نتایج انتخابات 1400

https://www.tasnimnews.com/fa/news/1400/03/29/2523772



نتقاد عجیب انجوی‌نژاد: چرا بعد انتخابات لج مردم را در می‌آورید؟


http://www.ensafnews.com/299804
مدیرمسئول روزنامه ابتکار:
تعارف را کنار بگذاریم؛ ما عزادار جمهوریت نیستیم!!

http://rajanews.com/node/348982
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ تیر ۰۰ ، ۰۹:۰۳
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس





بیانات خاص رهبر انقلاب در ابتدای ماجرای کرونا:

مسئله یک مسئله‌ی گذرا است، یک چیز فوق‌العاده نیست؛ از این حوادث در کشور پیش می‌آید. البتّه من نمیخواهم مسئله را خیلی کوچک بگیرم امّا خیلی هم بزرگش نکنیم مسئله را. یک قضیّه‌ای است پیش آمده، یک مدّتی است -مدّتی که ان‌شاءالله خیلی طولانی نخواهد بود- این برای کشور وجود خواهد داشت، بعد هم رخت برمیبندد و میرود. تجربیّاتی که ما در این زمینه به دست می‌آوریم و فعّالیتی که مردم میکنند، دستگاه‌ها میکنند و در واقع یک رزمایش عمومی در این زمینه انجام میگیرد، این میتواند یک دستاورد باشد. اگر این دستاوردها را داشته باشیم، بلا برای ما تبدیل میشود به نعمت، تهدید تبدیل میشود به فرصت؛ که خوشبختانه من شنیدم در مردم هم از این قبیل همکاری‌ها و محبّتها زیاد هست. فرض بفرمایید که دکان‌دار بیرون دکانش در خیابان، شیر آب گذاشته و وسایل شوینده گذاشته که رهگذرها اگر مایلند بیایند آنجا دستشان را صابون بزنند -من‌ باب مثال- خب اینها خیلی با اهمّیّت است. یا فلان پرستار، عروسی خودش را عقب انداخته برای اینکه بتواند به این کار برسد؛ یا بعضی‌ها کمکهای مالی مثلاً در مجموع میکنند؛ اینها بسیار کارهای خوبی است. این در واقع یک رزمایش عمومی مردمی و دستگاه‌های ذیربط است که ان‌شاءالله امیدواریم دستاورد خوبی برای کشورمان داشته باشد و روزگار عافیت کامل به این ملّت نزدیک باشد ان‌شاءالله.
https://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=45076

بیانات پس از دریافت نوبت اول واکسن ایرانی کرونا


https://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=48172


می‌گفتند نمی‌توانید!
«در داخل کشور خودمان از اولی که این مسئله‌ی هسته‌ای مطرح شد... عده‌ای نامه نوشتند و گفتند آقا ما فیزیکدانیم. اینکه میگویند ما توانسته‌ایم دستگاه‌های سانتریفیوژ را راه بیندازیم، اصلاً واقعیت ندارد!» ۱۳۸۶/۱۰/۱۳ «این را که «از دست این جوانها کار برمی‌آید»، بعضی‌ها قبول نداشتند، باور نداشتند... میگفتند «آقا نکنید، فایده‌ای ندارد، نمیشود، نمیتوانید»... میگفتند نمیتوانید.» ۱۳۹۷/۰۱/۰۱

این روایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از ماجرای پیشرفت هسته‌ای ایران اسلامی با میدان‌داری جوانان است. موضوعی که با تردید و انکار بعضی‌ها روبرو بود اما به نتیجه‌ای شیرین و امید و اقتدارآفرین منجر شد. شبیه همین ماجرا در قضیه‌ی «سلول‌های بُنیادی» هم اتفاق افتاد: «عین همین قضیّه در مورد سلّول‌های بنیادی بود؛ وقتی مرحوم کاظمی و این جوانان عزیزی که بحمدالله امروز هم هستند، توانستند سلّول‌های بنیادی را که یک کار بسیار بزرگ در مسائلِ زیستیِ انسانی است انجام بدهند، یک عدّه‌ای باز همان وقت به ما پیغام میدادند... که خیلی باور نکنید. بعضی‌ها آمدند اینجا به خود من گفتند؛ گفتند اینها را خیلی باور نکنید، اینها خیلی قابل قبول نیست. نه، قابل قبول بود و باور هم کردیم و آن وقت درست بود، بعد از آن هم ده برابر پیشرفت کرد.» ۱۳۹۹/۱۰/۱۹


چرا رهبر انقلاب «واکسن ایرانی کرونا» را مایه‌ «افتخار ملی» ‌می‌دانند؟

https://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=48164

کدام کشورها بزرگترین تولیدکنندگان واکسن کرونا هستند؟/ چین پیشتاز عرصه تولید واکسن


https://www.radareghtesad.ir/news/12752


حریرچی: به جمع کشورهای تولیدکننده واکسن کرونا پیوستیم

https://www.khabaronline.ir/news/1523517





۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ تیر ۰۰ ، ۰۱:۴۲
مهرداد بچه مثبت