دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

تمامی تلاش ها در این وبلاگ ؛ جلب رضایت امام حاضر و ناظرمان مهدی عج است ؛ امید است با عنایت ایشان موفق باشیم ...

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

۲۳ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

به نام خدای مهدی عج






شهید آوینی: عقل معاش می‌گوید که شب هنگامِ خفتن است، اما عشق می‌گوید که بیدار باش...

عقل معاش می‌گوید که شب هنگامِ خفتن است، اما عشق می‌گوید که بیدار باش، در راه خدا بیدار باش تا روح تو چون شعاعی از نور به شمس وجود حق اتصال یابد. عقل معاش می‌گوید که شب هنگام خفتن است، اما عقل معاد می‌گوید که همه‌ی چشم‌ها در ظلمات محشر، در آن هنگامه‌ی فزع اکبر، از هول قیامت گریانند، مگر چشمی که در راه خدا بیدار مانده و از خوف او گریسته باشد. عقل معاش می‌گوید که شب هنگام خفتن است، اما عشق می‌گوید: چگونه می‌توان خفت وقتی که جهان ظلمتکده‌ی کفرآبادی است که در آن احکام حق مورد غفلت است؟ عشق می‌گوید: چگونه می‌توان خفت وقتی که هنوز خون گرم امام عاشورا از زمین کرب و بلا می‌جوشد و تو را فرا می‌خواند؟ چگونه می‌توان خفت و جهان را در کف جهال و قد‌اره‌بندها رها کرد؟ نه، شب هنگام خفتن نیست.
منبع:
http://www.aviny.com/multimedia/aviny/index_03.aspx
http://dl.aviny.com/multimedia/aviny/rf3/jade-03.mp3

شهیدآوینی #آوینی #سید_شهیدان_اهل_قلم #شهادت #شهیدباکری #تاریخ #خواب #بیخوابی #باکری #شهدا #قیامت #محشر #عقل_معاش #ترس_از_خدا #دفاع_مقدس #جنگ_تحمیلی #حزب_الله #جمهوری_اسلامی #ایران #عراق  #ویزا #اقامت



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۶ ، ۰۲:۴۳
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج





امام خمینی: بعد از من کسی خواهد آمد که پرچم انقلاب را بدست صاحب اصلیش میدهد!

حجةالاسلام مهدوی بیات: http://roshangari.ir/video/34044
خدا رحمت کند شهید عراقی و یکی از شخصیتهای سیاسی خوب امروز که متأسفانه نمی توانیم اسم ببریم ، میگویند وقتی امام در ابتدای نهضت اولین اعلامیه سیاسی خود را داد ، (خوب ما در حد فهم خودمان درک میکردیم ، نمی دانستیم روح خدا کجا را دارد میزند) گفتیم خوب مردم ایران در فقر و بدبختی و استکبار این طاغوت هستند و امام می خواهد این ایران را به آرامش و رفاه برساند .

گفت با شهید عراقی بعد از اولین غرشی که امام کرد ، رفتیم خدمت امام ، شهید عراقی با همان خلوصی که داشت گفت حاج آقا واقعاً خیلی خوب می شد اگر این چیزی که شما میگویید اتفاق بیافتد . وضع مردم ایران خیلی خوب میشود .
امام با بی اعتنایی فرمود بله وضع مردم هم خوب میشود ، ولی ما مأمور به انجام چنین کاری نیستیم .
آقای عراقی هم آدم سمج ، گفت آقا چی گفتید ؟
امام فرمود ما برای مأموریت دیگری آمدیم ، وضع مردم هم در حاشیه خوب میشود .
آقای عراقی گفت برای چه مأموریتی آمده اید ؟
امام فرمود برای سه مأموریت :
اول سرنگون کردن حکومت پهلوی – دوم استقرار نظام جمهوری اسلامی – سوم ، دادن پرچم حکومت اسلامی به دست صاحب اصلی اش .
حوادث روزگار و فاصله زمانی از حافظه ما برد ، رفتیم داخل مبارزات و خیلی ها کشته شدند و انقلاب پیروز شد . شهید عراقی هم با زبان روزه توسط سید مهدی هاشمی که داخل باند آقای منتظری بود ، نیز به شهادت رسید ، ما به یکباره دیدیم دو تا از وعده های امام محقق شد .
یک وقتی در جمع بعضی از مسئولین نظام از جمله حضرت آیت الله ری شهری ، گفتم شهید عراقی و بنده شاهد چنین حرفی از امام بودیم . حالا دو مورد آن اتفاق افتاده ، سومین آن یعنی چی ؟
بحث شد که با دست امام میرسد به دست صاحب اصلی ، یا شخص دیگری ؟
یکی از همان جمع که حالا اسم نمی برم و شما می شناسید و آدم بزرگواری است ، گفت من میروم و از امام می پرسم . بعد رفتند و اینقدر از امام اصرار کردند که آقای عراقی همچنین چیزی از شما شنیده ، آیا درست است ؟
امام فرمودند بله درست است .
گفتند دو تا از آنها محقق شده سومی چی ؟
امام گفتند سومی هم خدا انشاءالله می خواهد و میشود .( خیلی امام پرهیز داشت )
اصرار کردم گفتم شما هستید که این پرچم را به دست صاحبش می دهید ؟ یا شخص دیگر ؟ بعد از اصرار من ،
امام فرمودند : نه من نیستم . بعد از من کسی خواهد آمد که پرچم را به دست صاحب اصلی اش خواهد داد .
حالا ما داریم این مطلب را الان می شنویم ، ولی این آقایانی که بعضی هایشان این همه آتش می سوزانند ، آن زمان داغ داغ تنوری این مطالب را شنیده اند ، نمی دانند .
نمی دانند که علامه امینی صاحب الغدیر می فرماید : الخمینی ، ذخیرة الله فی الارض .

منبع:
http://www.salehat.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=60%3A138

فیلم مربوطه:
http://roshangari.ir/video/34044
yon.ir/13976

آلبوم تصاویر شهید عراقی
http://www.aviny.com/album/defa-moghadas/shakhes/araghi/page01.aspx

#شهید_عراقی #اوایل_نهضت #سال_1342 #کاپیتولاسیون #سوال #وضع_مردم #هدف_اصلی #امام_خمینی #اهداف_انقلاب #جمهوری_اسلامی #ابتدای_نهضت #بشارت #ظهور #منجی #امام_زمان_عج #سرنگون_کردن #حکومت_پهلوی #استقرار #نظام_اسلامی #دادن_پرچم_حکومت #به_دست_صاحبش #ان_شاء_الله
#امام_خامنه_ای #رهبر_معظم_انقلاب #سید_علی #امت_واحده #چه_خواهد_شد

بازنشر:
 http://www.afsaran.ir/link/1201256
http://mehrdadz.blog.ir/post/371
http://www.afsaran.ir/link/831194
http://mehrdadz.blogfa.com/post/729
http://razesorkh.com/view/post:5081368
http://sangariha.com/view/post:6653144/1423159724/
http://hadinet.ir/view/post:8278445


۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ تیر ۹۶ ، ۲۳:۲۹
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج





چه کسی وعده آب و برق مجانی را مطرح کرد؟
 دوازدهم بهمن همان روزی که سالها به دروغ میگویند امام (ره) وعده آب و برق مجانی را مطرح کرد ولی صدا و سیما آن را پخش نمیکند! اما در این باره سه نکته مهم وجود دارد:
 
1. برخلاف این ادعا، امام در سخنرانی روز 12 بهمن در بهشت زهرا حتی یک کلمه هم در این باره صحبت نکرده است.
 
2. اساسا امام چنین وعده ای را نداده است بلکه برای اولین بار عباس امیرانتظام «سخنگوی دولت بازرگان» این مساله را در اسفند ماه 57 بیان می کند، کما اینکه مرور آرشیو  روزنامه های اول انقلاب هم این ادعا را ثابت میکند.
 
3. امام خمینی در سخنرانی روز 12 اسفند 57 در قم با نگاه انتقادی نسبت به این وعده داده شده توسط سخنگوی دولت موقت می فرماید: شما به معنویات احتیاج دارید، معنویات ما را بردند اینها، دلخوش به این مقدار نباشید که فقط مسکن میسازیم، آب و برق را مجانی میکنیم، اتوبوس را مجانی میکنیم، دلخوش به این مقدار نباشید، روحیات شما را عظمت میدیم، شما را به مقام انسانیت میرسانیم، اینها شما را منحط کردند، اینقدر دنیا را پیش شما جلوه دادند که خیال کردید همه چیز این است.
 
توجه در همین عبارات امام نشان می دهد ایشان ضمن رد این دیدگاه که انقلاب مردم ایران انقلابی صرفا برای شکم بوده است، اصل و انگیزه انقلاب را تعالی یک ملت و ارتقای انسانیت آن می داند، دقیقا نقطه مقابل تحلیل های غالب آن روز که مارکسیست ها بیان می کردند و معتقد بودند که انقلاب مردم ایران فقط و فقط یک ریشه دارد و آن هم اقتصاد است!
 

اولین بار این وعده در تاریخ ۸ اسفند ۱۳۵۷ توسط سخنگوی دولت موقت، عباس امیر انتظام با قیدی قابل تأمل اعلام می گردد:" برای کم درآمدها آب و برق مجانی می گردد."

اندکی بعد از اشغال سفارت آمریکا در تهران به دست دانشجویان پیرو خط امام، امیرانتظام در حالی‌که در کشورهای اسکاندیناوی به عنوان سفیر ایران فعالیت می‌کرد، به تهران فراخوانده و در ۲۸ آذر ۵۸ به اتهام همکاری با سازمان جاسوسی سیا و ارتباط پنهانی با آمریکا بازداشت شد. چرا که دانشجویان مسلمان پیرو خط امام اسناد و مدارک زیادی دال بر ارتباط‌های سری امیرانتظام با آمریکایی‌ها در اختیار داشتند.

http://alef.ir/vdcjaoe8auqeitz.fsfu.html?258377

https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%B9%D8%A8%D8%A7%D8%B3_%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B8%D8%A7%D9%85
http://yon.ir/13978

#وعده_دروغ #خیانت #امیرانتظام #عباس_امیرانتظام #وعده_آب_برق_مجانی #دولت_بازرگان #انقلاب_اسلامی #ارتباط #آمریکا #سخنگوی_دولت #بازرگان #روزنامه #برق_امام #تخلف #احمدینژاد #حسن_روحانی #رئیسی #قالیباف #میرسلیم #بقایی #مشایی #کابینه #فریب


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ تیر ۹۶ ، ۰۰:۵۹
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج





اکبر گنجی یا همان اکبر پونس!! همان ضد انقلاب و جنبش سبزی و منافق امروز است که اوایل انقلاب با برخورد تند و زننده با خانم های بدحجاب رفتار کرده و پونس در پیشانی آنها فرو میکرد تا مثلا آنها را هدایت کند!!


صفار هرندی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد:
ما نسبت به کسانی که اول انقلاب بودند مسائل را آسان‌تر می‌گیریم، اما چپ‌های آن زمان خیلی سخت‌تر عمل می‌کردند» به اکبر گنجی اشاره کرد و گفت: «اکبر گنجی که امروز ادعا می‌کند آن روزها دنبال دخترهایی می‌گشت که چند تار مو از زلف‌شان بیرون زده و به روی آن‌ها اسید می‌پاشید و این‌که به او اکبر پونز می‌گفتند برای این بود که به پیشانی دخترهای جوانی که پوشش متفاوتی داشتند پونز می‌چسباند»

http://fararu.com/fa/news/74235/

http://www.zohur12.ir/wp-content/uploads/2013/12/9137c4olc5947xhf1lg6.jpg

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ تیر ۹۶ ، ۰۱:۳۱
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج





امام موسی کاظم(ع):

وَ عَنْ عَلِیِّ بْنِ عِیسَى عَنْ أَیُّوبَ بْنِ یَحْیَى الْجَنْدَلِ عَنْ أَبِی الْحَسَنِ الْأَوَّلِ ع قَالَ رَجُلٌ مِنْ أَهْلِ قُمَّ یَدْعُو النَّاسَ إِلَى الْحَقِّ یَجْتَمِعُ مَعَهُ قَوْمٌ کَزُبَرِ الْحَدِیدِ لَا تُزِلُّهُمُ الرِّیَاحُ الْعَوَاصِفُ وَ لَا یَمَلُّونَ مِنَ الْحَرَبِ وَ لَا یَجْبُنُونَ وَ عَلَى اللَّهِ یَتَوَکَّلُونَ وَ الْعاقِبَةُ لِلْمُتَّقِینَ‏

مردی از قم مردم را به حق دعوت کند، افرادی پیرامون او گرد آیند که قلب هایشان همچون پاره های آهن استوار است. بادهای تند حوادث آنان را نلغزاند، از جنگ خسته نشده و نترسند، اعتمادشان بر خدا است و سرانجام کار از آن پرهیزکاران است.

منبع:

بحار الانوار ج65 ص 139

بحارالأنوار، ج 57، ص 215

http://www.alvadossadegh.com/fa/article/44-alaeme-zohoor/88-mardi-az-ghom.html

http://www.mashreghnews.ir/news/317343


مردی از قم مردم را به حق دعوت کند، افرادی پیرامون او گرد آیند که قلب هایشان همچون پاره های آهن استوار است. بادهای تند حوادث آنان را نلغزاند، از جنگ خسته نشده و نترسند، اعتمادشان بر خدا است و سرانجام کار از آن پرهیزکاران است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ تیر ۹۶ ، ۱۴:۳۰
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج





سنجش امام خمینی توسط آیت الله قاضی برای توانایی قیام منتهی به ظهور امام زمان (عج)

برخورد عجیب آیت الله قاضی و خواندن کتابی درباره پیش بینی انقلاب در ملاقات با امام خمینی (ره)

آیت الله حاج شیخ عباس قوچانی: ما در خدمت مرحوم آیت الله حاج سید علی قاضی که استاد اخلاق بزرگانی مانند آقای بهجت، مرحوم آقای قوچانی، مرحوم آقای میلانی و... بودند حاضر بودیم. هر روز به محضر ایشان می رفتیم و استفاده می کردیم. یک روز دو نفر از شاگردهایی که هر روز به محضر مرحوم قاضی مشرف می شدند خبر دادند که آقای حاج آقا روح الله خمینی (امام در آن زمان به این لقب معروف بودند) به نجف آمده اند (4) و می خواهند با شما ملاقات کنند. ما که سمت شاگردی امام را داشتیم خوشحال شدیم که در این ملاقات استاد ما (حضرت امام) در حوزه قم معرفی می شود. چون اگر شخصی مثل مرحوم قاضی ایشان را می پسندید برای ما خیلی مهم بود. روزی معین شد و امام تشریف آوردند ما هم در کتابخانه آقای قاضی نشسته بودیم وقتی امام به آقای قاضی وارد شدند به ایشان سلام کردند . روش مرحوم آقای قاضی این بود که هر کس به ایشان وارد می شد جلوی او هر کس که بود بلند می شد و به بعضی هم جای مخصوصی را تعارف می کرد که بنشینند ولی وقتی امام وارد شدند آقای قاضی جلوی امام بلند نشدند و هیچ هم به ایشان تعارف نکردند که جایی بنشینند امام هم در کمال ادب دو زانو دم در اتاق ایشان نشست. طلاب و شاگردان امام که در آن جلسه حاضر بودند ناراحت شدند که چرا مرحوم آقای قاضی در برابر این مرد بزرگ و فاضل و وارسته حوزه قم بلند نشدند. آن دو نفری که معرف امام به آقای قاضی بودند هم وارد شدند و در جای همیشگی خودشان نشستند. بیش از یک ساعت مجلس به سکوت تام گذشت و هیچ کس هم هیچ صحبتی نکرد. امام هم در تمام این مدت سرشان پایین بود و به دستشان نگاه می کردند. مرحوم قاضی هم همینطور ساکت بودند و سرشان را پایین انداخته بودند. بعد از این مدت ناگهان مرحوم قاضی رو کردند به من و فرمودند آقای حاج شیخ عباس (قوچانی) آن کتاب را بیاور. من به تمام کتابهای ایشان آشنا بودم چون بعضی از این کتابها را شاید صد مرتبه یا بیشتر خدمت آقای قاضی آورده بودم و مباحثی را که لازم بود بررسی کرده بودم. تا ایشان گفتند آن کتاب را بیاور من دستم بی اختیار به طرف کتابی رفت که تا آن وقت آن کتاب را در آن کتابخانه ندیده بودم حتی از آقای قاضی نپرسیدم کدام کتاب. مثلا کتاب دست راست، دست چپ، قفسه بالا . همانطور بی اراده دستم به آن کتاب برخورد آن را آوردم و آقای قاضی فرمودند آن را باز کن. گفتم آقا چه صفحه ای را باز کنم؟ فرمودند هر کجایش که باشد من هم همین طوری کتاب را باز کردم دیدم که آن کتاب به زبان فارسی است و لذا بیشتر تعجب کردم. چون طی چند سالی که من در خدمت آقای قاضی بودم این کتاب را حتی یک مرتبه هم ندیده بودم حتی جلد آن را هم ندیده بودم کتاب را که باز کردم دیدم اول صفحه نوشته شده حکایت. گفتم آقا نوشته شده حکایت. فرمود، باشد بخوان. مضمون آن حکایت آن بود که یک مملکتی بود که در آن مملکت سلطانی حکومت می کرد. این سلطان به جهت فسق و فجور و معصیتی که از ناحیه خود و خاندانش در آن مملکت رخ داد به تباهی دینی کشیده شد و فساد در آنجا رایج شد عالم بزرگوار و مردی روحانی و الهی علیه آن سلطان قیام کرد. این مرد روحانی هر چه آن سلطان را نصیحت کرد به نتیجه ای نرسید لذا مجبور شد علیه سلطان اقدام شدیدتری بکند. پس از این شدت عمل، سلطان آن عالم دینی را دستگیر و پس از زندان او را به یکی از ممالک مجاور تبعید کرد. بعد از مدتی که آن عالم در مملکتی که در مجاور مملکت خودش بود در حال تبعید به سر می برد آن سلطان مجددا او را به مملکت دیگری که اعتاب مقدسه (قبور ائمه اطهار) در آن بودند تبعید کرد. این عالم مدتی در آن شهری که اعتاب مقدسه بود زندگی کرد تا اینکه اراده خداوند بر این قرار گرفت که این عالم به مملکت خود وارد شد و آن سلطان فرار کرد و در خارج از مملکت خود از دنیا رفت و زمان آن مملکت به دست آن عالم جلیل القدر افتاد و به تدریج به مدینه فاضله ای تبدیل شد و دیگر فساد تا ظهور حضرت بقیة الله به آن راه نخواهد یافت. مطلب که به اینجا رسید حکایت هم تمام شد. عرض کردم آقا حکایت تمام شد، حکایت دیگر هم هست فرمود: کفایت می کند کتاب را ببند و بگذار سر جای خودش. گذاشتم. همه ما که هنوز از حرکت آقای قاضی ناراحت بودیم که چرا جلوی امام بلند نشدند بیشتر متعجب شدیم و پیش خود گفتیم که چرا به جای اینکه ایشان یک مطلب عرفانی، فلسفی و علمی را مطرح کنند که آقای حاج آقا روح الله آن را برای حوزه قم به سوغات ببرند فرمودند حکایتی خوانده شود. نکته مهمی که در برخورد آقای قاضی با امام خیلی مهم بود این است که آن دو نفری که امام را همراهی می کردند وقتی از جلسه بیرون آمدند چون این برخورد آقای قاضی با امام برای آنها خیلی سنگین بود به امام عرض کردند: آقای قاضی را چگونه یافتید؟ امام بی آنکه کوچکترین اظهار گله ای حتی با اشاره دست یا چشم بکنند، سه بار فرمودند: من ایشان را فردی بسیار بزرگ یافتم . بیشتر از آن مقداری که من فکر می کردم. این عبارت امام نشان می داد که کمترین اثری از هوای نفس در امام نبود. چون هر کس در مقام و موقعیت علمی ایشان در حوزه قم بود و با او این برخورد و کم توجهی می شد اقلا یک سر و دستی تکان می داد که با این حرکت می خواهد بگوید برای من این مهم نیست ولی آن حرکات آقای قاضی (که قطعا حساب شده و شاید برای امتحان و اطلاع از قدرت روحی امام بود) کوچکترین اثری در ایشان ایجاد نکرد که نفس امام را به حرکت وادارد و این خیلی قدرت می خواهد که ایشان نه تنها با آقای قاضی مقابله به مثل نکردند بلکه به او تعظیم هم نمودند و ما در تمام ابعاد و حالات امام (اعم از حالات چشم و سکنات ایشان) به حقیقت دریافتیم که این مطلب را که در مورد آقای قاضی می فرمایند از روی صدق و صداقت است. بر عکس ما که تمام وجودمان بسته به تعارفات بی پایه و ساختگی است، امام تمام این حالات نفسانی را پی کرده و در خود کشته بودند. این قضیه مربوط به قبل از جریان پانزده خرداد است که امام به ایران بازگشتند و به قم آمدند. هر کس از فضلا و طلاب از امام در مورد آقای قاضی می پرسیدند ایشان بسیار از او تجلیل می نمود و می فرمود کسانی که در نجف هستند باید از وجود ایشان خیلی استفاده بکنند.

بعدها مرحوم آقای قوچانی در جریان مقدمات انقلاب هر حادثه ای که پیش می آمد می فرمود این قضیه هم در آن حکایت بود بعد مکرر می گفتند که آقای حاج آقا روح الله قطعا به ایران باز می گردند و زمام امور ایران به دست ایشان خواهد افتاد. لاجرم بقیه چیزها هم تحقق پیدا خواهد کرد و هیچ شکی در این نیست. لذا پس از پیروزی انقلاب که امام به قم آمدند مرحوم قوچانی از اولین کسانی بود که به ایران آمد و با امام بیعت کرد. (5)

منبع:
http://www.hawzah.net/fa/Article/View/5889
http://yon.ir/13975
باز نشر:
http://www.afsaran.ir/Link/845010
http://mehrdadz.blogfa.com/post/735
http://razesorkh.com/view/post:5088367
http://sangariha.com/view/post:6662297/1424127414/
http://hadinet.ir/view/post:8281728


امام خمینی و همه بزرگان میدانستند که عاقبت کار چطور میشود از همین باب است که امام خمینی میفرمایند:انتظار فرج از نیمه خرداد کشم ...

و ایضا امام خامنه ای

این روزگار، روزگار قدرت‌نمایی خدای متعال است و حضور جمهوری اسلامی ایران در این منطقه از جهان مبدأیی برای حوادث باور‌نکردنی درسراسر عالم می‌باشد.

90/11/26 :
اسلام در حرکت عظیم خود به نقطه ای حساس رسیده است
نسل های آینده خیلی چیزهای بزرگ و مهمی را خواهند دید
دنیا از این رو به آن رو خواهد شد ... 

zz:

جف_حوزه_علمیه
یلانی



بزرگ_یافتم


...



خلاصه مطلب:
آیت الله حاج شیخ عباس قوچانی :
در نجف خدمت آیت الله قاضی از اساتید آیت الله بهجت و میلانی بودیم.خبر دادند آقا روح الله خمینی به نجف آمده و می خواهند با آیت الله قاضی ملاقات کنند.وقتی آقا روح الله وارد شدند؛سلام کرده و در کمال ادب دو زانو دم در اتاق نشستند.ولی آقای قاضی جلوی امام بلند نشده و حتی تعارف نکردند که امام جایی بنشینند.طلاب و شاگردان امام که در آن جلسه حاضر بودند از این صحنه ناراحت شدند.بیش از یک ساعت مجلس به سکوت تام گذشت و هیچ کس حتی آقا روح و یا آیت الله قاضی صحبتی نکردند.بعد از این مدت ناگهان آیت الله قاضی به من فرمود آقای قوچانی آن کتاب را بیاور.با انکه با کتابخانه ایشان کاملا آشنا بوده وبعضا100 بار آنهارا برسی کرده بودم بی اختیار کتابی را آوردم که تابه حال در آن کتابخانه ندیده بودم آقای قاضی فرمودند آن را بخوان.کتاب به زبان فارسی بود بیشتر تعجب کردم. زیرا یکبار هم آنرا ندیده بودم باز کردم گفتم نوشته شده حکایت.فرمودند، باشد بخوان.
سلطانی به جهت فسق و فجور و معصیتی که از ناحیه خود و خاندانش در آن مملکت رخ داد به تباهی دینی کشیده شد و فساد در آنجا رایج شد عالم و مردی روحانی علیه آن سلطان قیام کرد. آن روحانی سلطان را نصیحت کرد به نتیجه ای نرسید ؛ سلطان آن عالم دینی را دستگیر و پس از زندان او را به یکی از ممالک مجاور تبعید کرد. آن سلطان مجددا او را به مملکت دیگری که اعتاب مقدسه در آن بودند تبعید کرد. این عالم مدتی در آن مکان زندگی کرده تا اینکه به اراده خداوند این عالم به مملکت خود وارد شد. آن سلطان فرار کرده و در خارج از مملکت خود از دنیا رفت و زمان آن مملکت به دست آن عالم جلیل القدر افتاد و به تدریج به مدینه فاضله ای تبدیل شد و دیگر فساد تا ظهور حضرت بقیة الله به آن راه نخواهد یافت.فرمود: کفایت می کند کتاب را ببند و بگذار سر جای خودش.بعد از مجلس همراهان امام ناراحت وضع پیش آمده بودند ولی آقا روح الله فرمود من آیت الله قاضی را مردی بزرگ یافتم.بعد ها با اوج گرفتن انقلاب پی بردم که اینکار آیت الله قاضی برای امتحان و اطلاع از قدرت روحی امام برای مسئولیت بزرگ انقلاب بوده است.



خاطره ای از دیدار امام (س) و آیت الله سید علی قاضی

 

-لطفا درباره آشنایی تان با امام (س) را توضیح دهید.

درباره امام (س) ترجیح می دهم اولین ملاقات و ارتباطی را که در محضر حضرت امام (س) داشتم، بیان کنم. علمای نجف، بر طبق معمول آن ایام، هر پنج-شش سال یک بار سفری به ایران می کردند.تصور می کنم سال 1341 یا 1342 شمسی بود که به همراه پدرم به ایران آمدیم و به زیارت مشهد و نیز دیدار اقارب پدرم در قوچان رفتیم، سپس به قم مشرف شدیم.آن ایام هم زمان با دوره ای بود که حضرت امام (س) از زندان آزاد شده بودند و در قم تشریف داشتند.*با اقامت ما در قم، چند تن از علمای قم به دیدن ابوی آمدند، حضرت امام (س) نیز برای ملاقات با پدرم به منزل ما تشریف آوردند.

به خاطر دارم که آن روز آقایان آیات (حسن) صانعی، (هاشم) رسولی و شاید (محمدرضا) توسلی هم هنگام عصر در خدمت ایشان بودند.پس از دیدار و ملاقات اولیه، پدرم خاطره ای را از امام (س) سوال کرد و پرسید که آیا شما به خاطر دارید زمانی که به نجف اشرف مشرف شدید و ملاقاتی با آیت الله سید علی قاضی (از علمای بزرگ اخلاق و استاد اخلاق مرحوم ابوی) داشتید؟ حضرت امام (س) در پاسخ گفتند: بله، یادم هست که روزی خدمت ایشان رسیدیم.پدرم دوباره درباره مطالبی که آقای قاضی ذکر فرموده بود، سوال کرد و امام (س) با تاملی فرمودند: چیزی به خاطر ندارم.ولیکن آنچه من شخصا به یاد دارم این است که من و مرحوم ابوی طبق معمول هر روز خدمت آقای قاضی شرفیاب می شدیم.ایشان دو جلسه داشتند؛ یک جلسه برای افراد خاص که یک ساعت قبل از غروب تشکیل می شد و به نماز مغرب و عشا ختم می شد، جلسه ای هم در ساعت های قبل از ظهر داشتند که در آن جلسات افراد متفرق هم می توانستند شرکت کنند.

آن روز خدمت آقای قاضی بودیم که سید بزرگواری تشریف آوردند و مرحوم آقای قاضی خیلی از ایشان تجلیل و تکریم کردند و به ایشان احترام فراوانی گذاشتند. ما آن آقا را نمی شناختیم، علی رغم اینکه مرحوم قاضی اغلب از نظر اخلاق و عرف با همه برخورد یکسانی داشت، با آن سید صحبت هایی می کرد که برای ما اصلا مفهوم نبود.از سلطان و پادشاه و پسر پادشاه و برخورد با مسائل و...صحبت می کرد که خیلی مبهم بود و ما متحیر بودیم که این چه حرف هایی است که آقای قاضی به این آقا می زند.ایام نهضت و پس از سال 1342 شمسی بود.ابوی گفتند که من الان می فهمم آن مطالبی را که آن روز مرحوم قاضی به ایشان ( حضرت امام خمینی .س.) متذکر می شدند، اشاره به چنین مسائل امروزی بوده که برای امام (س) پیش آمده است.

در هرصورت، آن روزهایی که ما در قم بودیم، خدابیامرز حاج آقا مصطفی خیلی با پدرم مانوس شده بود و هرشب به دیدن ایشان می آمد.یعنی آن ده شبی را که در قم اقامت داشتیم، مرحوم حاج آقا مصطفی دو-سه شبی پیش ما بودند. شبی بعد از نماز مغرب و عشاء هم ما خدمت امام (س) شرفیاب شدیم و زیارت من از امام (س) در قم د همان دو جلسه بود و لاغیر.

 

پاورقی

* حضرت امام خمینی (س) در تاریخ 21/01/1343 از حصر آزاد و به قم آمدند.بنابراین ذکر سال های 41 و 42 اشتباه است.

منبع: کتاب خاطرات سال های نجف، جلد اول.بخش چهارم (خاطرات آیت الله محمود قوچانی)، صفحه 127 و 128

 http://www.imam-khomeini.ir/fa/c13_31636/



خلاصه مطلب:
آیت الله قوچانی: درنجف خدمت آیت الله قاضی بودیم.خبر دادند آقا روح الله خمینی به نجف آمده و می خواهند با آیت الله قاضی ملاقات کنند.وقتی آقا روح الله وارد شدند؛سلام کرده و در کمال ادب دو زانو دم در اتاق نشستند.ولی آقای قاضی جلوی امام بلند نشده و حتی تعارف نکردند که امام جایی بنشینند.طلاب و شاگردان امام که در آن جلسه حاضر بودند از این صحنه ناراحت شدند.بیش از یک ساعت مجلس به سکوت تام گذشت و هیچ کس حتی آقا روح و یا آیت الله قاضی صحبتی نکردند.بعد از این مدت ناگهان آیت الله قاضی به من فرمود آقای قوچانی فلان کتاب را در کتابخانه بیاور. آوردم تابه حال آن کتاب را ندیده بودم! فرمودند آنرا بخوان ،باز کردم، نوشته شده بود حکایت؛
سلطانی به جهت فسق و فجور و معصیتی که از ناحیه خود و خاندانش در آن مملکت رخ داد به تباهی دینی کشیده شد و فساد در آنجا رایج شد عالم و مردی روحانی علیه آن سلطان قیام کرد. آن روحانی سلطان را نصیحت کرد به نتیجه ای نرسید ؛ سلطان آن عالم دینی را دستگیر و پس از زندان او را به یکی از ممالک مجاور تبعید کرد. آن سلطان مجددا او را به مملکت دیگری که اعتاب مقدسه در آن بودند تبعید کرد. این عالم مدتی در آن مکان زندگی کرده تا اینکه به اراده خداوند این عالم به مملکت خود وارد شد. آن سلطان فرار کرده و در خارج از مملکت خود از دنیا رفت و زمان آن مملکت به دست آن عالم جلیل القدر افتاد ، و دیگر فساد تا ظهور حضرت بقیة الله به آن راه نخواهد یافت.فرمود: کفایت می کند کتاب را ببند و بگذار سر جای خودش.بعد از مجلس همراهان امام ناراحت وضع پیش آمده بودند ولی آقا روح الله فرمود من آیت الله قاضی را مردی بزرگ یافتم.بعد ها با اوج گرفتن انقلاب پی بردم که اینکار آیت الله قاضی برای امتحان و اطلاع از قدرت روحی امام برای مسئولیت بزرگ انقلاب بوده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ تیر ۹۶ ، ۰۲:۲۷
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج






کان من الکافرین


پاسخ به سوال: یعنی چی اینها همش امتحانه ؛ پس کی باید زندگی کنیم ...

قرآن مجید سوره بقره آیه 41:
وَإِذْ قُلْنَا لِلْمَلاَئِکَةِ اسْجُدُواْ لآدَمَ فَسَجَدُواْ إِلاَّ إِبْلِیسَ أَبَى وَاسْتَکْبَرَ وَکَانَ مِنَ الْکَافِرِینَ
و (به یاد آر) هنگامى که به فرشتگان گفتیم: به آدم سجده کنید و خضوع نمایید. همه سجده کردند جز ابلیس که سرباز زد و تکبّر ورزید و او از کافران بود (که کفر خود را پنهان مى‏داشت/کان من الکافرین)
tebyan.net/newindex.aspx?pid=18395&AyeID=41


یعنی ابلیس 6000 سال خدا را عبادت میکرد در حالی که کافر بود ... و خدا برای اینکه کفر او مشخص شود 6000 سال صبر کرد ...

صبر کرد تا در امتحانی کفر او مشخص شود ...

حال این 70 سال زندگی ما امتحانی است که ما تکلیفمان با خدا مشخص شود با این همه ادعا که داریم ...

بعضی وقتها برخی میگویند بس است امتحان خدا ؛مگر فلان چیز هم امتحان خدا بود؟ مگر امتحان خدا باید اینقدر طولانی شود ؛پس کی زندگی کنیم؟

 که باید گفت عمر کوتاه دنیوی (70 - 80 ساله اینروزها) ما در مقابل 6000 سال امتحان شیطان چیزی نیست ... خداوند باید ما را در این عمر کوتاه بیازماید تا ما ادعا های بلند خود را اثبات کنیم....

یعنی این ادعا ها خیلی مهم است ؛ کسی که ادعا میکند خیلی پاک و مقدس است ؛ وضع امتحاناتش خیلی سخت میشود ؛ چرا که ادعای بلندی کرده ؛ پس به خود رها میشود ؛ و کسی که به خود رها شده دچار لغزش های بیشتری قرار میگیرد.

باید همواره برای تعالی به خداوند متصل شد و از او مدد خواست و خود را وزنه ای در عالم محاسبه ننمود. چرا که منیت از بزرگترین آفت ها و مشکلات است.

و راستی دقت کرده اید که چرا شهدا با همه مجاهدت هایشان میگفتند ، هیچ کاری نکردیم ، هیچ چیزی نیستیم ؟
چون قدم در مسیر پر ادعایی گذاشته بودند (واین نکته کلیدی است) و اگر میگفتند کار بزرگی کردیم ،خدا انها را به خود رها کرده و ممکن بود سقوط کنند ولی همه کارهایشان را از خدا میدانستند پس صعود کردند.

اینکه مجاهدی بیاید و ادعا کند به جایی رسیده ام که بالاترین سرمایه ام (جانم را) را برای آرمانم میخواهم بدهم (که از بزرگترین کارها و ادعا هاست) خود را بزرگ بپندارد و کارش را بزرگتر سقوطش حتمی است ؛ چرا که عظمت را فقط در خود یافته نه در اتصال به حق و خرج شدن در راهش

برای موفقیت در این راه باید محو الی الله شد ؛ یعنی میروم تا نباشم تا او خشنود شود ؛ میروم پروانه چراغی شوم که همه انوار از اوست ؛پس گرد او میگردم، حال سوختم هم خیلی فرقی نمیکند.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ تیر ۹۶ ، ۰۹:۱۷
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج







واکنش عجیب امام خمینی بعد از انفجار و مجروحیت دست امام خامنه ای

❇️در اوایل رهبری آیت الله خامنه ای، شهید سید عباس موسوی (دبیرکل سابق حزب الله لبنان) برای دیدار با رهبری و عرض تسلیت به پسر امام، مرحوم حجت الاسلام احمدآقا خمینی به ایران می آید و با سید احمد آقا ملاقات می کند و به ایشان تسلیت می گوید.

شهید موسوی در این دیدار می گوید: «یک روایت هست که مضمونش این است که پیغمبر اسلام(س) به علی(ع) می فرمایند که در آخرالزمان یکی از فرزندان من که همنام پیامبر بنی اسرائیل است به حق قیام می کند و ظالم را از کشورش بیرون می کند و حکومت تشکیل می دهد و بعد از او فرزند دیگر من از اهل خراسان که همنام علی است صاحب حکومت می شود و در دست راستش خللی وارد می شود و پرچم را به صاحب امر می دهد.»

❇️تا سید عباس این روایت را به سید احمد آقا گفت، سید احمد آقا جواب داد: «حالا شما این را گفتید من هم یک چیز به شما بگویم؛ وقتی روز ششم تیر، آقای خامنه ای ترور شد به من گفتند که این خبر را به امام بدهید؛ من ترسیدم که خبر را بگویم برای قلب امام مشکلی پیش بیاید لذا نگفتم. باز بعد از مدتی با ترس رفتم خدمت امام. تا امام مرا دید فرمود: فکر می کنید که من خبر ندارم چه اتفاقی افتاده است. بعد امام به من فرمود:«دست راست آقای خامنه ای چی شد؟» من هم گفتم که دست راست ایشان دیگر کار نمی کند و عصب دست شان از کار افتاده است.»

حاج احمد آقا افزود: «پس از اینکه این حرف را زدم ناگهان دیدم امام رو به قبله ایستاد و سه بار فرمود: الحمدلله. من تعجب کردم که چرا امام این را گفتند اما اظهار ناراحتی نکردند و چیزی نگفتند. من این ماجرا را نمی دانستم تا موقعی که حدیثی که شما (شهید موسوی) گفتید خواندم و فهمیدم که منظور امام چه بود.

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ و آلِ مُحَمَّدٍ وعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وسَهِّلْ مَخْرَجَهُمْ

منبع ، مشرق نیوز:
http://www.mashreghnews.ir/fa/news/1277

جسم تو کامل است ، ناقص نیست ؛ میدهد عطر یک بغل گل یاس دستت ؛ اما حکایتی دارد!

ناگهان در نماز جمعه شهر
عطر محراب جمکران گل کرد
بغض تو تا شکست بر لب‌ها
ذکر یا صاحب الزمان (عج) گل کرد

جان ایران! چه شد که جانت را
جان ناقابلی گمان کردی؟!
آبروی همه مسلمانان
اشک ما را چرا درآوردی؟!

جسم تو کامل است، ناقص نیست
می‌دهد عطر یک بغل گل یاس
دستت اما حکایتی دارد…
رَحِمَ اللهُ عَمِی العباس!
کلیپ:
http://www.aparat.com/v/WsV6A/

صوت:
http://sangariha.com/getfile/pid:public_6791150/shear_dastan_rahbar.mp3
دلنوشته شهید  آوینی درباره امام خامنه ای:

آن صورت ازلی را چه کسی بر این لوح قدیم نقش کرده بود؟ می دیدیم که چشمانش فانی است ، اما نگاهش باقی، می دیدیم که لبانش فانی است ، اما کلامش با قی. چشمانش منزل عنایتی ازلی و دهانش معبر فیضی ازلی و دستانش... چه بگویم ؟ کاش گوش نامحرمان نمی شنید .

http://www.aviny.com/article/aviny/Chapters/MobashereSobh.aspx


#رهبر_انقلاب #سیدعلی #خامنه_ای #دست_راست #مجروح #جراحت #ظهور #امام_زمان_عج #منجی #بشارت #وعده #حاج_احمد_خمینی #امام_خمینی #سیدعباس_موسوی #دبیرکل #حزبا_الله #لبنان #الحمدالله

http://mehrdadz.blog.ir/post/997
https://hammihan.com/post/15764017
http://wisgoon.com/pin/20094886/





۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ تیر ۹۶ ، ۰۱:۴۰
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج






امام موسی صدر:

محل کار بنده را خداوند متعال در جایی قرار داده که سینه به سینه در مقابل دشمن هستم و کاملاً تلخی کوتاهی کردن بی‌نظمی و عدم تشکیلات را حس می‌کنم. به اصطلاح جنگی، در خط آتش هستم.

http://naami.blogfa.com/post-4.aspx


دلنوشته شهید چمران خطاب به امام موسی صدر:

ای محبوب،من عشق به تو را قسمتی از عشق به خدا می دانم. همچنانکه خدای را می پرستم و عشق می ورزم، به تو نیز که نماینده او در زمینی عشق می ورزم.

https://old.aviny.com/Occasion/Enghelab_Jang/Chamran/87/Vasiat.aspx


سردار قاسمی: الگوی من شهید چمران است یک آدم اینترنشنال تحصیلکرده که ناسا بهش پیشنهاد کار میدهد ؛ ولی رها میکند و میاید ایران میجنگد، بعد میگوید : چقدر دوست داشتم همین الان در آفریقا و در جمع مجاهدان آنجا بودم در مبارزه با آپارتاید ؛ سقف پرواز تو (چمران) کجاست؟

http://view-instagram.com/vid/mehdi.radan/1463347901530170537_2046070720




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ تیر ۹۶ ، ۰۱:۳۰
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج





خاطرات بعد از مرگ محمد زمانی، مردی که بعد از مردن زنده شد
(جالب است بدانیم با دیدن عالم زیبای بعد از مرگ نمیخواست زنده شود)


محمد زمانی بر اثر سانحه تصادف در جاده قوچان کشته میشود ؛ او را برای چک به بیمارستان میرسانند ؛ پزشکان مطمئن میشوند او مرده است!
✳️ولی او همه چیز را میدیده ؛ ولی باور نمیکرده که مرده است! روحش این توانایی را پیدا میکند که ذهن افراد اطراف پیکرش را بخواند ؛ روحش نزد مادرش میرود و میبیند که ناراحت اوست ، روحش نزد کسی که قرار بود با او ازدواج کند میرود ؛ متوجه میشود دلش با او نیست ؛ پس از او ناامید میشود!

لحظه گذر از این عالم فرا میرسد ؛ میبیند از یک قیف بزرگ که سر ورودی بزرگ چند متری داشته و از قسمت انتهایی به اندازه یک سوزن است باید عبور کند!
✳️عالم دیگر را فوق العاده زیبا و جذاب میبیند
پشت پرده ها را میبیند ؛ برای مثال اجر آب دادن به درختی که در این دنیا بی منت داده بود را میبیند که برای همین کار ساده چقدر پاداش دریافت میکند و تشویق میشود!
میفهمد در این دنیا باید از همه گذشت و انتقام شخصی معنی ندارد ؛ همه مسئول اعمال و کردار خود هستند
باید تا میتوان به دیگران خوبی کرد.
در این عالم سفر در زمان را تجربه میکند ؛ لحظات کودکی خود را میبیند که در آغوش مادر بوده!
این را میفهمد خدا از انسانها به اندازه توانایی هایشان از انها توقع دارد پس اندازه توانایی هایمان باید به دنبال کار خیر و خوبی باشیم.
 با دیدن آن همه عظمت در عالم دیگر متوجه میشود وعده ها و توصیفات بهشت و جهنم  در عالم زمینی  در ساده ترین حالت بیان شده تا مردم درک کنند ، واقعیت آن عالم به مراتب بزرگتر و عمیق تر میباشد.
✳️این را فهمید باید قدر لحظه لحظه های زندگی مان را بدانیم و از آنها درست استفاده کنیم ؛ قصه این را میخورد که چرا عمرش را به تباهی و کم بهرگی تلف کرده است

وقتی به او گفته میشود که باید به دنیای قبل یعنی زمینی برگردد قبول نمیکند چرا که شرایط فعلی اش به مراتب عالی وبهتر بود
ولی وقتی به او تفهیم میشود با برنگشتن به دنیای زمینی پشیمان خواهد شد و با بازگشت به ان عالم میتواند زندگی ابدی بهتری بسازد قبول میکند.
✳️به هر نحو روحش به جسمش برمیگردد و زنده میشود ؛ خدمتکاری که در بیمارستان مشغول نظافت بوده متوجه حیات وی شده و پزشکان را خبر میکند ؛ برخی از پرسنل بیمارستان میترسند ولی با معایه پزشکان متوجه زنده بودن وی شده او را برای مداوا منتقل میکنند

به گفته محمد زمانی امروز او با افراد مختلف صحبت میکند و با نقل خاطرات حادثه خود ؛ خانواده ها را به صبر و تحمل مشکلات تشویق میکند  و به انها میگوید قدر همدیگر را به واقع بدانند.
روحانیون و افراد مختلفی او را برای سخنرانی به نقاط مختلف دعوت میکنند.
حتی با افرادی که در بیمارستان ها در آستانه مرگ هستند گفتگو کرده و به انها میگوید نگران چیزی نباشید ؛ همه چیز برنامه ریزی شده است ؛ مرگ و ورود به عالم دیگر جزو برنامه همه انسانها است ؛ چیزهای به مراتب بهتری در انتظار شماست ؛ پس چیزی برای نگران شدن وجود ندارد.
https://telegram.me/Qodsnews/611







۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ تیر ۹۶ ، ۰۱:۲۷
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج





رهبر معظم انقلاب95/10/16:
یک لشکر فرهنگی، یک جبهه‌ی فرهنگی، حمله کرده به انقلاب و به نظام جمهوری اسلامی؛ یک عدّه هم جانانه دارند از آن دفاع میکنند، جانانه دفاع میکنند؛ همین کتابها، همین نوشته‌ها. علّت اینکه می‌بینید من این‌قدر به شاعر انقلاب و به نویسنده‌ی انقلاب ارادت دارم و قلباً علاقه دارم، علّتش این است؛ چون میبینم اینها دارند چه‌کار میکنند، چون میبینم در مقابلشان چه کسی ایستاده و چه کسانی ایستاده‌اند و چه‌کار دارند میکنند، این را من دارم میبینم؛ و میبینم که یک عدّه‌ای سینه‌چاک ایستاده‌اند.
این آقایان که شعر میگویند، کتاب مینویسند، کتاب منتشر میکنند، کارهای گوناگون فرهنگی میکنند -[مثل] تحقیقات فرهنگی- اینها همه سینه‌سپرکردن است. تقریباً چهل سال از انقلاب گذشته، توقّع بوده که دیگر اینها نباشند، امّا شما می‌بینید دارد رویِش پشت سرِ رویِش جلو می‌آید. اینها شوخی است؟

این انقلاب یک چیز عجیبی است؛ حتّی شماها هم که رفته‌اید در دلش و آن‌جور کار کرده‌اید، هنوز به آن اعماق و ریزه‌کاری‌هایش نرسیده‌اید؛ ما که بیشتر از شما نرسیده‌ایم؛ خیلی این انقلاب چیز عجیبی است. این برای اربابهای دنیا، حالاحالاها دردسرها خواهد داشت؛ این اوّل کار است الان

http://farsi.khamenei.ir/video-content?id=35626

رائفی پور ؛معین ثائر ؛  یامین پور ، قدیانی








۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ تیر ۹۶ ، ۰۲:۴۲
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج




استاد علیرضا پناهیان:
شما نمیتونید دست بگزارید روی دل کسی که اهل جبهه و دفاع مقدس بوده رفقایش را دیده که شهید شدند! اشاره که به اینها میکنی ناله شان بلند می شود! (که چرا جا مانده اند)
منبع:

گزیده ای از سخنان تکان دهنده از سخنرانی استاد حجت الاسلام علیرضا پناهیان در شب نیمه شعبان

http://www.rooze-hejran.blogfa.com/post/16


#پناهیان #شهدا #دفاع_مقدس #جنگ_تحمیلی #ایثار #شهادت #دل_خون #صبر #جانباز #جبهه  #قبر #گلزار_شهدا #ایران


http://mehrdadz.blog.ir/post/960

https://hammihan.com/post/15751080

http://sangariha.com/view/post:6926211

http://wisgoon.com/pin/20080354/


b6106b7475c5a631c4962cb2817e3aae3928503-240p__39159

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ تیر ۹۶ ، ۰۶:۳۴
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج





رهبر انقلاب در دیدار با دانشجویان:

یک توصیهی من به دانشجوهای عزیز این است که با اساتید ارزشی و مکتبی ارتباطاتتان را مستحکم کنید. امروز خوشبختانه در محیط  دانشگاه، استادان ارزشی و مکتبی کم نیستند؛ ارتباطات را با اینها افزایش دهید؛ با مراجع فکری - چه فکر دینی، چه فکر سیاسی، که مورد اعتماد و اطمینان و سالم باشند - ارتباطات را افزایش دهید. مطالعات فکری را هم - همچنان که من همیشه به دانشجویان عزیز سفارش کردم و میکنم - تقویت کنید.

http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=23346


http://mehrdadz.blog.ir/post/991

http://sangariha.com/view/post:6926212

http://wisgoon.com/pin/20080405/

https://hammihan.com/post/15751127


توصیهی من به دانشجوهای عزیز اینست که با اساتید ارزشی و مکتبی ارتباطاتتان را مستحکم کنید. امروز خوشبختانه در محیط دانشگاه این اساتید کم نیستند؛ ارتباطات را با اینها افزایش دهید.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ تیر ۹۶ ، ۰۱:۴۵
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج







جنگ ما با شیطان از محراب نماز آغاز می‌گردد. محراب از ریشه‌ی «حرب» است، یعنی محراب نماز میدان جنگ ماست و با همان تکبیره‌ی‌الاحرام نخستین، نمازگزار همه‌ی قدرت‌های ظاهری و مجازی را نفی می‌کند و به مبدأ همه‌ی قدرت‌ها، ذات ذوالجلال، متوجه می‌شود.

محراب نماز میدان جنگ با قدرت‌های شیطانی است و پیروزی ما در جبهه‌های نبرد مدیون این مبارزه‌ای است که حضرت رسول اکرم آن را «جهاد اکبر» گفته‌اند. ریشه‌ی قیام ما و همه‌ی قیام‌های حقیقی در طول تاریخ انبیا در اقامه‌ی نماز است. نماز بلندترین فریادهاست و بجز نمازگزاران، هیچ کس نیست که جرأت فریاد کشیدن در برابر ظلم داشته باشد.

http://old.aviny.com/multimedia/aviny/index_03.aspx

http://dl.aviny.com/multimedia/aviny/rf3/payame-amir-01.mp3


جنگ ما با شیطان از محراب نماز آغاز می‌گردد. محراب از ریشه‌ی «حرب» است، یعنی محراب نماز میدان جنگ ماست و با همان تکبیره‌ی‌الاحرام نخستین، نمازگزار همه‌ قدرت‌های ظاهری و مجازی را نفی می‌کند و به مبدأ همه‌ی قدرت‌ها، ذات ذوالجلال، متوجه می‌شود؛ پیروزی ما در جبهه‌های نبرد مدیون همین است.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ تیر ۹۶ ، ۰۱:۳۷
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج



رهبر انقلاب در دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم و مرزبانی 96/3/28

قدر شهدا را باید بدانیم، قدر خانواده‌های شهدا را باید بدانیم. برادران عزیز، خواهران عزیز! هرکسی که سعی کند که یاد شهدا به فراموشی سپرده بشود، به این کشور خیانت کرده؛ هرکسی که سعی کند که به خانواده‌های شهدا اهانت بشود یا بی‌اعتنائی بشود یا مورد تعرّض زبانی قرار بگیرند، به این کشور خیانت کرده؛ [چون] اینجا بحث نظام نیست، بحث کشور است؛ به کشور خیانت کرده. به شهدا باید احترام بگذارند و قدر آنها را بدانند؛ به خانواده‌ی شهدا باید احترام بگذارند و قدر آنها را بدانند؛ خود را زیر بار منّت شهیدان بدانند. خب «زیر بار منّت شهیدان» یعنی چه؟ یعنی زیربار آن همسری که راضی میشود شوهرش برود در میدان جنگ به شهادت برسد؛ پس زیر بار [منّت] آن خانم هم هستند؛ زیر بار منّت آن پدر یا آن مادری که رضایت میدهد فرزندش برود [هم هستند]؛ زیر بار منّت اینها قرار بگیرند و همه بدانند، اینها است که ارزشها را در کشورمان زنده میدارد.

http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=36894



#شهدا #شهید #شهادت #پدرشهید #رهبرانقلاب #سیدعلی #خامنه_ای #ولایت_فقیه #ظهور #مدافع_حرم #سوریه #عراق #ایران #حزب_الله #رضایت #جهاد #داعش #منت #بسیج #ارتش #تدفین #قبر #شب_اول_قبر




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ تیر ۹۶ ، ۰۱:۲۸
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج




تام کروز و خانم کیت هولمز اولین مدفوع دخترشان را برنز کردند!


تام کروز و کیت هولمز هنرپیشه های امریکایی که بعد از ازدواج و بدنیا آمدن فرزندشان ؛ اولین مدفوع دخترشان را برنز کردند و پس از جداییشان مشخص نیست کدام یک ااز این یادگاری ارزشمند نگهداری می کنند

http://yon.ir/13972

http://doimaj.ir/2017/03/22/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ تیر ۹۶ ، ۰۱:۵۲
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج




رهبر معظم انقلاب94/4/23:

اجتناب از محرّمات و انجام واجبات. یعنی آن اندازهی لازم، و به قول پزشکان، آن دوز لازم از ذخیرهای که شما لازم دارید برای اینکه بتوانید این راه را طی کنید، همین واجبات است؛ این واجبات را که انجام دهید، آن مقدار لازم از ذخیره را دارید. هرچه بیشتر کردید و بر این واجبات افزودید، امکانات بیشتری خواهید داشت، استفادهی بیشتر و بهرهی بیشتری خواهید برد. لیکن مقدار فرائضی که بر ما واجب است، آن حداقل نیازی است که ما برای عبور در این راه داریم. محرّمات هم همین جور است. یعنی اجتناب از محرّمات، حداقلِ آن پرهیز از آسیبهائی است که در این راه ممکن است برای ما پیش بیاید. بنابراین اگر از محرّمات اجتناب کردیم و واجبات را انجام دادیم، این همان پرواز مورد نظر را برای من و شما ممکن و فراهم میکند؛ چیز بیشتری لازم نیست. بعضیها دنبال برخی از خصوصیاتند؛ کسی را پیدا کنند، از او ذکری بگیرند، از او ریاضتی فرا بگیرند. اینها لازم نیست؛ ریاضت شرعی، مشخص است. اگر همین نمازها را بخوانیم، درست بخوانیم، بوقت بخوانیم، ارکانش را درست بهجا بیاوریم، با توجه بخوانیم، یا روزه را درست بگیریم - همین واجبات و فرائضی که در اختیار ما است - همینها انسان را پرواز میدهد.
 و من به شما عرض بکنم؛ ما اگر چنانچه همین مقدار را انجام دهیم، خود این زمینهای خواهد شد برای جذب انوار الهی به میزان زیاد. یعنی این حداقلی که برای ما لازم است، هنرش فقط این نیست که ما را قادر خواهد کرد بر این که این راه را طی کنیم؛ بلکه هنر دیگرش این است که زمینهی ما را برای جذب بیشتر نور الهی و تفضل الهی فراهم خواهد کرد. وقتی انسان نماز فریضه را خوب بخواند، به طور طبیعی میل به نوافل پیدا خواهد کرد. وقتی انسان از دروغ، از غیبت، از قول به غیر علم، از تهمت، از افساد، از مال مردم خوری، از خیانت در امانت پرهیز کند، خود این، دل انسان را آمادهی تلقی هدایت الهی و معرفت الهی خواهد کرد؛ ما را پیش خواهد برد.

http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=23094

#ریاضت #تزکیه #مراقبت #معرفت #رهبرانقلاب #سیدعلی #خامنه_ای #ولایت_فقیه #اجتناب_از_محرمات #انجام_واجبات #ریاضت_شرعی #مراقبت_از_نفس #هدایت #معرفت #ره_یافته #احمدینژاد #جلیلی #میرسلیم #قالیباف #بقایی #مشایی #دروغ #حسن_روحانی #تربیت #رشدمعنوی #معنویات


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ تیر ۹۶ ، ۰۱:۳۳
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج








امام خامنه ای: فلسطین کلید رمز آلود گشوده شدن درهای فرج به روی امت اسلامی است.
امام خامنه ای1385/1/25:
قضیه فلسطین کلید رمز الود گشوده شدن درهای فرج به روی امت اسلامی است و همه دنیای اسلام باید مسئله فلسطین را مسئله خود بدانند تا در سایه تحقق وعده های الهی – فلسطین به ملت فلسطین برگردد.

ملت‌های مسلمان از سلطه‌ی دویست ساله‌ی بیگانگان و استعمارگران به ستوه آمده و از فقر و ذلت و عقب‌ماندگی تحمیلی خسته شده‌اند.
ما حق داریم و می‌توانیم تحقیر و تکبر دولت‌های سلطه‌گر را به خودشان برگردانیم؛ این احساس صادق ملت‌های ما و نسل کنونی دنیای اسلام از شرق آسیا تا قلب آفریقاست و این، میدانِ جهادی پیچیده و متنوع و دشوار و بلندمدت است، و اگر فلسطین را پرچم این جهاد بنامیم، سخنی به گزاف نگفته‌ایم. امروز همه‌ی دنیای اسلام باید قضیه‌ی فلسطین را قضیه‌ی خود بداند؛ این، کلید رمزآلودی است که درهای فرج را به روی امت اسلامی می‌گشاید. فلسطین باید به ملت فلسطین برگردد.

لینک منبع:
http://farsi.khamenei.ir/news-content?id=1371

صوت کامل سخنان رهبر معظم انقلاب
http://farsi.khamenei.ir/news-content?id=1371

بازنشر:
http://www.afsaran.ir/Link/1000390
http://mehrdadz.blog.ir/post/73
http://razesorkh.com/view/post:5204762
http://hadinet.ir/view/post:8307169
http://www.cloob.com/u/bachemosbatm/119751911
http://sangariha.com/view/post:6745953/1436484182/

#بیانات_امام_خامنه_ای_در_مورد_
#مسئله_قدس_فلسطین
#امام_خامنه_ای_فلسطین_
#کلید_رمز_آلود_گشوده_شد
#درهای_فرج_به_روی_امت_اسلامی_است.
#عکس_نوشته_رهبر


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ تیر ۹۶ ، ۲۳:۵۹
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج





حجت الاسلام دانشمند : اگر من از مظلومیت رهبر بگویم شاید دلتان خون بشود ، خیلی مظلومند ایشان .

این موضوع را من با یک واسطه می گویم . با یکی از محافظ های آقا در حرم امام رضا روبروی ضریح ، دو به دو با هم بودیم .

گفتم از آقا چه خبر ؟

میگفت ما روزهای دوشنبه ، ( این را میگفت و گریه میکرد ) می رویم سرکشی میکنیم به خانواده شهدا . آقا می فرمودند به خانواده شهدا نگویید که ما می آییم که به زحمت نیافتند .

یک ربع قبل آقا در ماشین هستند ما درب میزنیم و میگوییم آقا می خواهند تشریف بیاورند منزل و یک سلام و علیکی با مادر و پدر شهید نمایند .

یکبار رفتیم درب خانه دو شهید ، من خودم رفتم دیدم درب باز است و آب و جارو کرده اند . درب زدم ، مادر شهید آمدند دم درب و گفتند : آقا کو ؟

گفتم : کدام آقا ؟

گفت : مقام معظم رهبری کجاست ؟

گفتم : شما از کجا می دانید ؟

شروع کرد به گریه کردن ، گفت دیشب خواب بچه هام را دیدم ، بچه ها آمدند گفتند خوش بحالت ، فردا سید علی می خواهد بیاید خانه تان .

به اینجا که رسید ، مقام معظم رهبری هم رسیدند به درب خانه .

بعد مادر شهید گفت من خواب دیدم که امام هم تشریف آوردند و گفتند فردا آقا سید علی آقا می خواهند بیایند ، ما هم تبریک می گوییم . و یک مطلبی هم امام فرمودند و پیغام دادند که من به شما بگویم .

مقام معظم رهبری فرمودند چه پیغامی ؟

مادر شهید گفتند : امام فرمودند سلام ما را به آقا سید علی آقا برسانید و به ایشان بگویید اینقدر از خدا طلب مرگ نکن ! فرج نزدیک است ان شاءالله .

آقا خیلی گریه کرد .

حجت الاسلام دانشمند : مظلوم است آقا . یک کاری نکنیم که اگر گره ای نمی توانیم باز کنیم ، لااقل گره بر گره نیاندازیم .این واقعاً ظلم است ، خدا نمی بخشد .

در این دنیا مرکز شیعه فقط ایران است . افغانستان ، پاکستان ، مصر ، عربستان و عراق را ببینید . در ممالک اسلامی کجا شیعه همه کاره است ، ایران مرکز شیعه است ، دل امام زمان به شما بسته شده و امید امام به شماست .

خدایا رهبر مظلوم و با کرامت انقلاب را بحق امام زمان محافظت بفرما .

http://salehat.ir/index.php/component/content/article/97-khamenei/agha-va-mahdi/71-1389-07-14-04-56-34

http://yon.ir/13973


http://mehrdadz.blog.ir/post/989

http://wisgoon.com/pin/19991530/

https://hammihan.com/post/15675574



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ تیر ۹۶ ، ۰۱:۲۱
مهرداد بچه مثبت
به نام خدای مهدی عج






 طلبه ای در حضور رهبری شعار داد: از تو به یک اشاره از ما به سر دویدن؛
آقا فرمودند: کار دیگر از اشاره گذشته است...

منبع:

http://yon.ir/13970

http://www.mobarezclip.com/?p=3363
http://dl.mobarezclip.com/Nabavian-Zhenev.mp3


#رهبر #تنهایی #ازتوبه_یک #اشاره #ازمابسردویدن #طلبه #در_حضور #رهبرانقلاب #شعار #نبویان #خاطره #پاسخ #ازاشاره_گذشته #بحران #خطر #انقلاب_اسلامی #ایران #داعش #وطن #فتن #فتنه #امتحان #فشار #مسئولین #خیانت #امریکا #انگلیس #اسرائیل #دشمن
http://mehrdadz.blog.ir/post/959
https://hammihan.com/post/15441378
http://sangariha.com/view/post:6923240
http://wisgoon.com/pin/19736413/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ تیر ۹۶ ، ۰۶:۲۴
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج





آیت الله مجتهدی تهرانی:
در روایت است وقتی تلقین به بعضی مردگان خوانده می شود و او را  تکان می دهند و می گویند: "اِسمَع!اِفهَم!" خدا کند ما از این دسته نباشیم که ملائکه به ما بخندند. إن شاءالله تا زنده هستیم، بشنویم و بفهمیم.

یک جای دیگر که ملائکه می خندند، زن بی حجابی است که رویش را از نامحرم نمی گرفته و حالا مرده است. وقتی او را دفن می کنند، باید روی او ر ا باز کنند و عقب بزنند، قبر کن می گوید: "یک محرم بیاید" اینجاست که ملائکه می خندند و می گویند: "این وقتی زنده بود، همه سر و صورت او را می دیدند و محرم و نامحرم نداشت، حالا می گویید محرم بیاید، رویش را عقب بزند؟!

منبع:
http://www.darolershad.org/index.php?option=com_content&view=article&id=655:655&catid=70:dastorolamal&Itemid=107

#آیت_الله #مجتهدی_تهرانی #خنده_فرشته_ها #خنده_ملائکه #بی_حجاب_ها #بد_حجاب_ها #ساپورت #زنان_آخرالزمان #محتوا_حجاب #عفت #حیا #غیرت  #مانتو_تنگ #مانتو_گشاد #لباس_نامناسب




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ تیر ۹۶ ، ۰۳:۰۱
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج





جانشین ولیعهد عرستان گفت‌وگو و همکاری با ایران را دشوار دانست و با اشاره به مسئله ظهور امام زمان (عج) در ایدئولوژی شیعیان گفت: ایران می‌خواهد منطقه را برای ورود «مهدی المنتظر» [عج]، آماده کند و معتقد است که این منطقه برای مهدی المنتظر است و باید برای ورودش زمینه‌سازی شود  و باید برکل منطقه و جهان اسلام سیطره یابد

چطور میتوانیم با کشوری به توافق برسیم که منطق این نظام آن است که مهدی منتظر ظهور خواهد کرد؟

http://www.yjc.ir/fa/news/6071135

من با اطمینان کامل می‏گویم: این هنوز آغاز کار است، و تحقق کامل وعده‏ی الهی یعنی پیروزی حق بر باطل و بازسازی امت قرآن و تمدن نوین اسلامی در راه است

http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=2731


تمدن‌سازی نوین اسلامی قضیه بنای یک نظام و تمدّن اسلامی و یک تاریخ جدید، قضیّه‌ای جدّی است. آن را جدّی بگیرید.

http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=31770


امروز نوبت ما است، امروز نوبت اسلام است. وَ تِلکَ الاَیّامُ نُداوِلُها بَینَ النّاس؛(۱) امروز نوبت مسلمین است که با همّت خود، تمدّن نوین اسلامی را شالوده‌ریزی کنند. همچنان‌که اروپایی‌ها آن‌روز از دانش مسلمین استفاده کردند، از تجربه‌ی مسلمین استفاده کردند، از فلسفه‌ی مسلمین استفاده کردند، ما [هم] امروز از دانش جهان استفاده میکنیم، از ابزارهای موجود جهانی استفاده میکنیم برای برپا کردن تمدّن اسلامی، منتها با روح اسلامی و با روح معنویّت. این وظیفه‌ی امروز ما است. ۱۳۹۴/۱۰/۰۸

http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=31770


امّت اسلامی با یک تلاش مجاهدانه و مجدّانه میتواند تمدّن اسلامیِ باب این دوران را طرّاحی کند، شالوده‌ریزی کند، به ثمر برساند و آن را در مقابل بشریّت قرار بدهد.

ما بِزور هیچ‌کس را به اسلام دعوت نمیکنیم؛ ما بِزور هیچ کشوری را تحت سلطه‌ی دنیای اسلام قرار نمیدهیم؛ ما مثل اروپایی‌ها عمل نمیکنیم؛ ما مثل آمریکا عمل نمیکنیم.

http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=31770




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ تیر ۹۶ ، ۰۱:۵۶
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج





رهبر معظم انقلاب در دیدار با خانواده شهدای 7تیر 94/4/6:

ما روی مسئله‌ی شهدایمان انصافاً کم‌کاری کردیم. این حادثه‌ی شهدای هفتم تیر ظرفیّت عجیبی دارد برای معرّفی شدن؛ هم معرّفی شدن این چهره‌هایی که آماج این جنایت قرار گرفتند؛ هم معرّفی ملّت ایران که چگونه در یک چنین حادثه‌ی تکان‌دهنده‌ای خودش را نگه میدارد، حفظ میکند و نه فقط از میدان در نمیرود بلکه روحیّه‌ی مضاعف پیدا میکند؛ هم معرّفی دشمنان که چه موجودات پست و چه سیاستهای خبیثی پشت سرِ این حوادث قرار دارد، دستهای جنایتکار اینها را [معرّفی میکند]. این ظرفیّت در ماجرای هفتم تیر و ماجراهای دیگر - که البتّه عمده‌اش ماجرای هفتم تیر است - وجود دارد. ما کم‌کاری داشتیم؛ اینها را معرّفی نکردیم. خیلی کار میشد کرد و باید کرد؛ دستگاه‌های مسئول و همه‌ی ما دچار کم‌کاری هستیم. و به نظر میرسد که این کار را هم بایستی سپرد به جناح فرهنگیِ مؤمنِ انقلابیِ مردمیِ خودجوش؛ این جوانهایی که می‌بینید در اطراف کشور به‌طور خودجوش کارهایی انجام میدهند - کارهای فرهنگی انجام میدهند، کارهای هنری انجام میدهند، حقایقی را احیاء میکنند، استعدادهایی را بُروز میدهند، از استعدادهای بالفعلی استفاده میکنند - این کار را هم آنها باید بکنند. با زبان هنر، با زبان تصویر، با استفاده‌ی از ابزارهای جدید باید بتوانند این حادثه را، این شخصیّت‌ها را [معرّفی کنند]؛

http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=30099

#رهبرانقلاب #خامنه_ای #سیدعلی #دیدار #خانواده #شهدا #شهید #7تیر #هفتم_تیر #دفتر_حزب #نخست_وزیری #شهیدبهشتی #کارفرهنگی #جوان #انقلابی #خودجوش #استعداد #حقیقت #معرفی #سیاست #خبیث #ماجرا #هادی_غفاری #هاشمی #رفسنجانی #زبان_هنر #زبان_تصویر #ایران #تهران #احمدینژاد #روحانی1400 #میثم_مطیعی



http://mehrdadz.blog.ir/post/976

http://wisgoon.com/pin/19923749/

https://hammihan.com/post/15616581

http://sangariha.com/view/post:6924974




۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ تیر ۹۶ ، ۱۴:۵۱
مهرداد بچه مثبت