دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

تمامی تلاش ها در این وبلاگ ؛ جلب رضایت امام حاضر و ناظرمان مهدی عج است ؛ امید است با عنایت ایشان موفق باشیم ...

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

۱۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

به نام خدای مهدی عج





درباره‌ی خانواده‌ی شهدا من حرفْ زیاد دارم؛ زیاد هم حرف زده‌ام؛ حرفهای زیادی دارم درباره‌ی خانواده‌ی شهدا. مسئله‌ی خانواده‌ی شهدا فقط این نیست که یک شهید از آنها در راه حق به شهادت رسیده؛ صبر آنها خودش یک کوه باارزش است. همین­‌که پدر شهید، مادر شهید، همسر شهید، فرزند شهید، صبر میکنند بر این مصیبت، خود این یک ارزش بسیار والایی است؛ بسیار والا. اُولٰئِکَ‌ عَلَیهِم‌ صَلَوٰتٌ‌ مِن رَبِّهِم وَ رَحمَة؛(7) شما باور میکنید که خدا بر شما صلوات بفرستد؟ خدا صلوات بفرستد بر شما! شما که خانواده‌ی شهید هستید، وقتی صبر میکنید بر این مصیبت و شکر میکنید خدا را و تحمّل میکنید و این را پای خدا حساب میکنید، این صبر شما موجب میشود که خدای عزّوجل -که مالک مُلک و ملکوت است، مالک عالم وجود است- بر شما صلوات بفرستد. اینها ارزش است؛ ما این مفاهیم را باید درست بفهمیم. این مفاهیم، نیروهای عجیبی در وجود ما ایجاد میکند، ما را آماده میکند برای خیلی کارهای بزرگ.

http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=36894


شما خانواده‌  شهدا باور میکنید که خدا بر شما صلوات بفرستد؟
وقتی صبر میکنید بر این مصیبت و شکر میکنید خدا را و این را پای خدا حساب میکنید،موجب میشود خدای مالک مُلک و ملکوت و عالم وجود برشما صلوات بفرستد.
اُولٰئِکَ‌ عَلَیهِم‌ صَلَوٰتٌ‌ مِن رَبِّهِم وَ رَحمَة؛(7)


صبر خانواده‌ شهدا خودش یک کوه باارزش است. همین­‌که پدر شهید، مادر شهید، همسر شهید، فرزند شهید، صبر میکنند بر این مصیبت، خود این یک ارزش بسیار والایی است؛ شما باور میکنید که خدا بر شما صلوات بفرستد؟ شما که خانواده‌ شهید هستید، وقتی بر مصیبت صبر کرده و شکر میکنید و این را پای خدا حساب میکنید، موجب میشود خدای مالک مُلک و ملکوت بر شما صلوات بفرستد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۹۶ ، ۱۰:۱۴
مهرداد بچه مثبت

به نام خدا






شهید سید مرتضی آوینی:
موازنه‌ی قدرت در دنیای امروز بر سلاح‌های اتمی استوار شده است.
آنها مثل گرگ‌هایی متخاصم رو در روی یکدیگر ایستاده‌اند و چشم به دندان‌های هم دوخته‌اند. آنچه که این گرگ‌ها را از تهاجم باز داشته است، رحم و عطوفت و بشردوستی و جوانمردی و عدالت نیست؛ آنها از دندان‌های یکدیگر می‌ترسند. معیار قدرت در جهان امروز ابزار است و آن که ابزارهای نظامی مهلک‌تری در اختیار دارد قدرتمندتر است.
آیا به‌راستی در این دنیای وارونه که منطق دیوانگان حکمفرماست، ما نیز با همین معیارها پای به میدان نهاده‌ایم؟ آیا به‌راستی قدرت و شجاعت ما بر موشک‌های استینگر و سلاح‌های پیشرفته‌ی دیگری که در اختیار داریم متکی است؟ جواب این است: خیر، ما به حول و قوه‌ی خدا بر قوه‌ی اتم نیز دست خواهیم یافت، اما هرگز بر آن تکیه نخواهیم کرد.
لیکن ما هرگز بر قدرت ابزار تکیه نخواهیم کرد؛ قدرت حقیقی در جایی دیگر است

اگر راستش را بخواهید، اصلاً موشک استینگر برازنده‌ی دستان ماست، چرا که ما علمدار استمرار نهضت انبیا هستیم و برای تحقق حاکمیت احکام خدا در کره‌ی زمین قیام کرده‌ایم. آن‌گاه که موشک استینگر بر شانه‌ی یک پاسدار مؤ‌من قرار گیرد، ابزار درست در خدمت آنچه که باید، یعنی در خدمت اشاعه‌ی توحید بر سراسر سیاره‌ی زمین، به کار رفته است. و لیکن ما هرگز بر قدرت ابزار تکیه نخواهیم کرد؛ قدرت حقیقی در جایی دیگر است.



.
منبع:
http://www.aviny.com/article/aviny/Chapters/Matnefilm/part_4/Sehr.aspx
دانلود صوت مربوطه:
http://sangariha.com/getfile/pid:public_6793555/avini-qodrat-atom.mp3

#انرژی_هسته_ای #شهید_آوینی #سید_مرتضی #شهید_اهل_قلم #انرژی_هسته_ای
#قدرتمند #کشور #گرگ_ها #سلاح_اتمی #بمب #معیار_قدرت #ابزار_نظامی #مهلک #قدرت_حقیقی



معیار قدرت در جهان امروز ابزار است و آن که ابزارهای نظامی مهلک‌تری در اختیار دارد قدرتمندتر است.




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۹۶ ، ۰۱:۵۷
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج






اقتدار و امنیت امروزمان مدیون شهدای موشکی ؛ به خصوص شهید تهرانی مقدم, هستیم که از همان ابتدای جنگ تحمیلی، در تلاش بود صنعت موشکی را در کشور بومی سازی کند.


#شهدا #موشکی #رهبر_انقلاب #جبهه #مقاومت #حمله_موشکی #بمب #انفجار #انهدام #تست #داعش #پاسخ #فیلم_جدید #عکس #خیرجدید #بازدید #خامنه_ای #تشییع #پیکر #حسن #تهرانی_مقدم #اقتدار #امنیت #آسایش


http://wisgoon.com/pin/19787199/
https://hammihan.com/post/15490667

http://sangariha.com/view/post:6923708

http://mehrdadz.blog.ir/post/963

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۹۶ ، ۰۱:۰۰
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج






گندم ری به اهل طمع وفا نکند
این ملک وقف عاشقان حجت است.

#گندم_ری #ملک_ری #تهران #طهران #عکس #گندم #مورچه #دانه #طمع_کار #جاده #شهر #نفاق #منافق #دشمن #خیانت #آینده #تحول #ایران #جهان #آمریکا #اقتصاد #مذاکره #گفتگو #روحانی1400 #وعده #دروغ #برجام #جهاد #ایثار #سرنوشت






۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۹۶ ، ۰۳:۱۳
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج







رهبر معظم انقلاب در دیدار با فرماندهان سپاه:
یکی از کارهای خیلی لازم این است که به خانواده‌های شهدایتان رسیدگی کنید. رسیدگی هم مهمترینش و بهترینش عبارت است از تلطف و احوالپرسی و خبرگیری؛ همه‌اش کمک نیست، خیلیها هم به کمک احتیاج ندارند؛ اما به محبت و ملاطفت و همراهی و همدلی، همه احتیاج دارند؛ از بالا تا پائین همه دوست میدارند که مورد ملاطفت قرار بگیرند. بعضی از شهدای سرافراز ما بحمدالله شهرت همگانی دارند، همه اینها را میشناسند؛ خیلیها هم هستند که نه، پیش اهل آسمانها البته مشهورند؛ آنها را ملائکه‌ی خدا خوب میشناسند؛ اما در بین ماها، شاید خیلی معروف نیستند؛ به اینها بپردازید، سراغ اینها بروید
http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=12857



به خانواده‌های شهدایتان رسیدگی کنید. رسیدگی همه‌اش کمک مالی نیست، به محبت و ملاطفت و همراهی و همدلی، احتیاج دارند؛بعضی از شهدای سرافراز ما همه اینها را میشناسند؛ خیلیها هم هستند که نه، پیش اهل آسمانها مشهورند؛ آنها را ملائکه‌ی خدا خوب میشناسند؛ اما در بین ماها، شاید خیلی معروف نیستند؛ به اینها بپردازید، سراغ اینها بروید.





۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۹۶ ، ۰۷:۲۶
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج






امام خمینی: منافقین از کفار نیز بدترند... حل مسئله منافقین دشوار است ؛ هم حضرت رسول(ص) و هم حضرت امیر(ع) گرفتار اینها بود.

امام خمینی:
خطر فرصت طلبان و منافقان
امروز مردم متوجه به اسلامند، آنها هم به اسلام روی آورده‌اند. مردم انقلابی شده‌اند. یک دسته دیگر جوانهایشان را دادند، یک دسته دیگر اموالشان از بین رفته، یک قشر دیگر فریاد زدند، و اینها توی خانه‌ها نشسته بودند. اگر کمک نمی‌کردند، لااقل کاری نداشتند. تماشا می‌کردند ببینند کی جلو می‌افتد. در خارج نشسته بودند؛ در خارج ایران. در داخل ایران نشسته بودند و نظر دوخته بودند که ببینند کدام طایفه‌ای که با هم دارند جنگ می‌کنند غلبه می‌کنند. هر کدام غلبه کردند بروند زیر علم آنها. حالا مسلمانها غلبه کردند، آمده‌اند زیر بیرق مسلمان‌ها. لکن شیطنتشان را دست برنمی دارند. زیر [پرده توطئه می‌کنند] در ظاهر فریاد می‌کنند و اسلام را ترویج می‌کنند و رژیم سابق را «طاغوت» می‌گویند و رژیم فعلی را «جمهوری اسلامی» می‌گویند. لکن در زیر پرده مخالفت می‌کنند با اسلام. مخالفت می‌کنند با جمهوری اسلامی. اگر امروز کارتر پیش بیاید، اینها سینه زن برای کارترند، حالا هم در زیر دارند سینه می‌زنند برایش. الآن هم روابط با امریکا، هم مستقیم هست هم مع الواسطه. هرکس پیش بیاید آن طوری است.
منافقین این طورند. اصلاً این صفت منافقین است. در زمان رسول الله هم آن گرفتاریی که اسلام برای منافقین داشت و از دست منافقین داشت، از دست کفار نداشت. کفار ایستاده بودند در مقابل هم و جنگ هم می‌کردند و تو سر هم می‌زدند و پیش می‌بردند و یا عقب می‌نشستند. لکن با منافقین چه بکنند؟ منافقی که آمده و می‌گوید من برای اسلام هستم و اسلام آوردم؟ و مثل اسلام ابوسفیان و دارودسته او، با او چه بکنند؟ این که دارد می‌گوید من مسلمانم، با مسلمان که نمی‌شود کاری کرد، این که ظاهرش آمده و اسلام و نماز هم می‌خواند و جماعت هم می‌خواند و پای منبر رسول الله هم می‌نشیند و اشک هم می‌ریزد، با این که نمی‌شود کاری کرد. امروز هم مسلمانها مبتلای به دسته‌ای از منافقین‌ هستند که کار این مسلمانها با این منافقین مشکلتر است، تا کارشان با محمدرضا.
محمدرضا ایستاده بود و می‌زد و می‌کشت. و تکلیف ملت با او معلوم بود. ملت می‌رفت به جنگش. اما یک دسته‌ای که در ظاهر اظهار اسلام می‌کنند، در ظاهر برای اسلام دعوت می‌کنند، در ظاهر حرف اسلام می‌زنند، قلمهایشان و قدمهایشان برای اسلام است، لکن زیر پرده با اسلام مخالف‌اند. مخالفت با اسلام می‌کنند در زیر پرده. با اینها باید چه بکنیم؟ کار با اینها بسیار مشکل است. و حل مسئله منافقین [دشوار است‌] پیغمبر اکرم هم نمی‌توانست حل بکند. حضرت امیر هم گرفتار اینها بود و حلش نمی‌شد بکنی.
حلش مشکل است.

http://farsi.rouhollah.ir/library/sahifeh?volume=11&page=233

#امام_خمینی #مولا_ع #گرفتاری #مسلمانان #دشمن #فتنه #حضرت_محمد_ص #منافقین #تظاهر #دروغ #زیرپرچم #ادعا #بنی_صدر #مسعودرجوی #مریم_رجوی #صدام #رضاشاه #محمدرضاشاه #میرحسین_موسوی #محمد_خاتمی #ملک_سلمان







http://wisgoon.com/pin/19736381/
http://sangariha.com/view/post:6923239
https://hammihan.com/post/15441361
http://mehrdadz.blog.ir/post/958






۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ خرداد ۹۶ ، ۰۲:۲۳
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج









یاران اصلی امام زمان عج یعنی 313 تن اهل کجا هستند؟

بنابر نقل روایات اصحاب و یاران خاص آن حضرت حدود 313 نفر به تعداد یاران رسول خدا(ص) در غزوه بدر خواهد بود که تعداد آنان از شهرهای مختلف مشخص است.
مرحوم سید محسن امین در کتاب گرانسنگ اعیان الشیعه از هشتاد و چند شهر و دیار نام می‌برد که این عده (سیصد و سیزده تن) از آن شهرها بر می‌خیزند. بدینسان یاران حضرت از شهرها وملیت­ها و کشورهای مختلف هستند
از جمله آن‏ها قم، کوفه، طالقان، گرگان، طبرستان، طرابلس، بیروت، دمشق، ری(تهران)، فلسطین، قزوین، شیراز، دیلمان، بصره، اهواز و کرمان است.
این­ها همدیگر را نمی‌شناسند و بدون این که با هم وعده‏ای گذاشته باشند، در موعد مقرر جمع می‌شوند «یجتمعون مِن أقاصی الأرض علی غیر میعاد لا یعرف بعضُهم بعضاً».(1)
برخی در مورد کشور وشهر های یارارن امام زمان را این گونه نوشته‌اند:
24 نفر از طالقان، 18 نفر از قم، 14 نفر از کوفه، 12 نفر از هرات، 12 نفر از مرو، 3 نفر از سجستان،
3 نفر از رقه، (نزدیک مرز سوریه و ترکیه)، 12 نفر از جرجان، 9 نفر از بیروت، 8 نفر از مدائن، 8 نفر از نیشابور، 3 نفر از بصره، 3 نفر از خابور (نزدیک مرز عراق و سوریه در استان حسکه و دیرزور)، 7 نفر از ری (تهران) 7 نفر از طبرستان (مازندران )، 6 نفر از یمن، 5 نفر از طوس (مشهد)، 3 نفر از دمشق، 2 نفر از مدینه منوره، 5 نفر از تفلیس، 4 نفر از همدان، 4 نفر از دیلم، 4 نفر از زنجان، 4 نفر از فسطاط (در کشور عراق )، 2 نفر از سبزوار و بقیه از سایر شهرها و مناطق خواهند بود.
اصبغ بن نباته ـ از یاران حضرت امیر (ع) ـ می گوید:
«امیرالمومنین علی (ع) ضمن ایراد خطبه ای، به ذکر مهدی و یاران او پرداخت؛ ابوخالد حلبی عرض کرد: یا امیرالمومنین! مهدی را برای ما توصیف کن! حضرت علی (ع) فرمود: آگاه باشید! او شبیه ترین مردم ـ از نظر صورت و سیرت ـ به رسول خدا (ص) می باشد
بعد فرمود: آیا می خواهید شما را بر یاران او و تعدادشان آگاه کنم؟ عرض کردم: بله یا امیرالمومنین؛‌حضرت فرمود:
از پیامبر خدا شنیدم که فرمود: اولین آنها از بصره و آخرین آنها از یمامه است.
و علی (ع) شروع کرد به شمردن یاران مهدی و فرمود:
از بصره دو نفر؛ از اصفهان چهار نفر؛‌از قم ده نفر؛ از زوراء (تهران -بغداد) ده نفر؛ از اهواز، آمل، دامغان، ساوه، بروجرد،‌مراغه، خوی، کازرون، اردبیل و ابهر هر کدام یک نفر؛ از سلماس و همدان و شیراز و واسط آبادان و حلب، هر کدام سه نفر و ... » (الملاحم و الفتن، ص 145 - 150)

منبع:
http://www.mahdaviat.porsemani.ir/node/3033








۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ خرداد ۹۶ ، ۰۱:۳۰
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج





رهبر انقلاب در دیدار با دانشجویان:

شما افسران جنگ نرم هستید؛ گاهی اوقات انسان احساس میکند دستگاه‌های مرکزی فکر و فرهنگ و سیاست و مانند اینها دچار اختلالند، دچار تعطیلند ؛ آنجا آتش‌ به‌ اختیارید، آنجایی که احساس میکنید دستگاهی اختلالی دارد و نمیتواند درست مدیریّت کند ؛ یعنی باید خودتان تصمیم بگیرید، فکر کنید، پیدا کنید، اقدام کنید؛توصیه‌ بنده تلاش جدّی و همه‌جانبه برای غلبه دادن گفتمان انقلاب است.


توصیه‌ی بعدی؛ تلاش جدّی و همه‌جانبه برای غلبه دادن گفتمان انقلاب در دانشگاه. نگویید در دانشگاه دیگر نمیشود کاری کرد؛ شنفتم این را که بعضی‌ها میگویند که «آقا، دیگر در دانشگاه نمیشود کاری کرد»؛ نه آقا، در دانشگاه خیلی میشود کار کرد، اتّفاقاً در دانشگاه باید کار کرد. چه کسی باید در دانشگاه کار بکند؟ شما. شما تشکّلها هستید که در دانشگاه باید کار بکنید. البتّه خطاب بنده در غیر از این جلسه به همه است؛ من به همه‌ی آن هسته‌های فکری و عملیِ جهادی، فکری، فرهنگی در سرتاسر کشور مرتّباً میگویم: هرکدام کار کنید؛ مستقل و به‌قول میدان جنگ، آتش‌به‌اختیار. البتّه در جنگ، قرارگاه مرکزی وجود دارد که دستور میدهد، امّا اگرچنانچه رابطه‌ی قرارگاه ‌قطع شد یا قرارگاه عیبی پیدا کرد، اینجا فرمانده دستورِ آتش‌به‌اختیار میدهد. خب شما افسرهای جنگ نرمید -قرار شد شما افسران جوان جنگ نرم باشید- آنجایی که احساس میکنید دستگاه مرکزی اختلالی دارد و نمیتواند درست مدیریّت کند، آنجا آتش‌به‌اختیارید؛ یعنی باید خودتان تصمیم بگیرید، فکر کنید، پیدا کنید، حرکت کنید، اقدام کنید.

 گاهی اوقات انسان احساس میکند دستگاه‌های مرکزی فکر و فرهنگ و سیاست و مانند اینها دچار اختلالند، دچار تعطیلند؛ واقعاً آدم گاهی اوقات احساس میکند. حالا مثلاً فرض بفرمایید این‌همه ما مسئله‌ی فرهنگی در کشور داریم، مسائل مهم که شاید من بتوانم ده مسئله‌ی اصلیِ فرهنگی را بشمارم که اینها دچار مشکل است؛

http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=36775


#رهبری #خطاب به #دانشجویان #فرمود شما #افسران #جنگ_نرم #آتش_به_اختیار #هستید.

یعنی هر جا کار فرهنگی عقب مانده دیدید تصمیم گرفته اقدام کنید.

#اتش_به_اختیار #داعش #دشمن #کارفرهنگی #افسر_جنگ_نرم #افسران #تروریست #بصیرت #اقتصاد #تلاش #رهبری #خامنه_ای #سخنرانی


http://mehrdadz.blog.ir/post/954

http://wisgoon.com/pin/19670429/

https://hammihan.com/post/15377639

http://sangariha.com/view/post:6922451




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ خرداد ۹۶ ، ۲۳:۵۸
مهرداد بچه مثبت
به نام خدای مهدی





http://www.aparat.com/v/83c6Y
http://roshangari.ir/video/48745


فیلم عیادت نتانیاهو و تیم اسرائیلی از مجروحان داعشی
نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز در یکی از بیمارستانهای نظامی این رژیم از چند تن از عناصر مسلح که پس از مجروح شدن در سوریه به اراضی اشغالی منتقل شده اند،عیادت کرد
fardanews.com/fa/news/324733

عملیات تروریستی در مجلس با کشته شدن تروریست ها پایان یافت
در دو حمله تروریستی جداگانه، تروریست ها به حرم امام ومجلس
tasnimnews.com/fa/news/1396/03/17/1429630

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ خرداد ۹۶ ، ۱۲:۴۷
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج






در این انقلاب، شیطان بزرگ که امریکاست، شیاطین را با فریاد دور خودش دارد جمع می‌کند.


امام خمینی صحیفه نور / جلد10/ ص489
در نظرم است که در یک روایتی است که رسول خدا که مبعوث شد، آن شیطان بزرگ فریاد کرد و شیطانها را دور خودش جمع کرد و اینکه مشکل شد کار بر ما. در این انقلاب، شیطان بزرگ که امریکاست، شیاطین را با فریاد دور خودش دارد جمع می‌کند. و چه بچه شیطانهایی که در ایران هستند و چه شیطانهایی که در خارج هستند، جمع کرده است و هیاهو به راه انداخته است.
http://farsi.rouhollah.ir/library/sahifeh?volume=10&page=489


پایان عملیات تروریستی در مجلس شورای اسلامی با کشته شدن هر چهار تروریست

http://yon.ir/WsOTp


http://www.presstv.ir/DetailFa/2017/05/20/522608/US-Saudi-Arabia-Arms-Deal-White-House

#امام_خمینی #حادثه #تروریستی #داعش #ترامپ #آمریکا #مرگ_بر_آمریکا #شیطان_بزرگ #


http://mehrdadz.blog.ir/post/952
https://hammihan.com/post/15351756
http://wisgoon.com/pin/19645320
http://sangariha.com/view/post:6922158






۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ خرداد ۹۶ ، ۰۰:۴۵
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج






رهبر انقلاب در پاسخ به نگرانی های

یک جانباز که گفته بود:

آقاجان این بحث اختلاسها و حقوقهای نجومی را میگویید، اینها گوش نمیدهند. آقا جان یک چیزی بگویید آرام شویم...

آرام باشید. این چیزهایی که شما می‌بینید، اینها حوادث طبیعی یک راه دشوار به سمت قلّه است؛ هیچ انتظار نباید داشت که اگر ما میخواهیم برویم به قلّه‌ در راه چاله نباشد، سنگ نباشد! امّا داریم میرویم،مسائله مهم این است. اصلاً نگران نباشید؛ این حوادث وجود دارد؛ اگر این حوادث نبود باید تعجّب میکردید.این انقلاب یک چیز عجیبی است؛ انقلاب برای اربابهای دنیا، حالاحالاها دردسرها خواهد داشت؛ این اوّل کار است الان

منبع:

http://farsi.khamenei.ir/video-content?id=35626




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ خرداد ۹۶ ، ۰۳:۴۱
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج







رهبر معظم انقلاب در دیدار با جانباز جنگ تحمیلی:

  خانواده‌های شهدا گاهی می‌آیند اینجا پیش من؛ اصلاً زبان انسان قاصر است از اینکه این حالتی را که اینها دارند، توصیف کند. زن نسبتاً جوان که فرزند جوان‌تر از خودش رفته جبهه و در سوریه شهید شده، آمده و با یک شهامتی حرف میزند و با یک گذشتی حرف میزند! خب میدانید، حالا با وضع دوران دفاع مقدّس هم فرق دارد؛ آنجا صدای توپ دشمن را همه می‌شنفتند، اینجا صدای توپ را فقط گوشهای شنوا می‌شنوند، همه نمی‌شنوند، درعین‌حال در یک چنین شرایطی، این مادر، این همسر، این پدر [جوانشان را میفرستند]. چند روز پیش از این، یک عدّه‌ای از آنها اینجا بودند؛ من اسم یک خانواده‌ای را آوردم، پدر خانواده [آمد]، دیدم یک مردی آمد جوان -خودش جوان بود، شاید مثلاً چهل و چند سال یا چهل و دو سه سال- این جوانش را، پسرش را [فرستاده بود]. گفتم پسر بزرگت بود؟ گفت بله. پسر بزرگِ جوانِ مثل گل را فرستاده سوریه! اینها مهم است؛ چیزهای عجیبی است.خدا ان‌شاءاللّه سایه‌ی شماها را کم نکند، سایه‌ی رزمندگان را کم نکند، سایه‌ی خانواده‌های شهدا را کم نکند.

#دیدار #رهبرانقلاب #خانواده #شهدای #مدافع_حرم #کودک #احترام_نظامی #امام #خامنه_ای #ارزش #عکس #دفاع_مقدس #ایران #صداقت #شهادت #حزب_الله #صدای_توپ #انفجار #پیروزی #دفاع #حسن_روحانی #روحانی1400 #جهانگیری #میرسلیم #داعش #قالیباف #رئیسی #رای_گیری

http://farsi.khamenei.ir/video-content?id=35626



#دیدار #رهبرانقلاب #خانواده #شهدای #مدافع_حرم #کودک #احترام_نظامی #امام #خامنه_ای #ارزش #عکس #دفاع_مقدس #ایران #صداقت #شهادت #حزب_الله #صدای_توپ #انفجار #پیروزی #دفاع #حسن_روحانی #روحانی1400 #جهانگیری #میرسلیم #داعش #قالیباف #رئیسی #رای_گیری

http://mehrdadz.blog.ir/post/944

http://sangariha.com/view/post:6920869

http://wisgoon.com/pin/19566312/

https://hammihan.com/post/15277381

رهبر معظم انقلاب در دیدار با جانباز جنگ تحمیلی:



خانواده‌های شهدا گاهی می‌آیند اینجا پیش من؛ اصلاً زبان انسان قاصر است از اینکه این حالتی را که اینها دارند، توصیف کند. زن نسبتاً جوان که فرزند جوان‌تر از خودش رفته جبهه و در سوریه شهید شده، آمده و با یک شهامتی حرف میزند و با یک گذشتی حرف میزند! خب میدانید، حالا با وضع دوران دفاع مقدّس هم فرق دارد؛ آنجا صدای توپ دشمن را همه می‌شنفتند، اینجا صدای توپ را فقط گوشهای شنوا می‌شنوند، همه نمی‌شنوند، درعین‌حال در یک چنین شرایطی، این مادر، این همسر، این پدر [جوانشان را میفرستند]. چند روز پیش از این، یک عدّه‌ای از آنها اینجا بودند؛ من اسم یک خانواده‌ای را آوردم، پدر خانواده [آمد]، دیدم یک مردی آمد جوان -خودش جوان بود، شاید مثلاً چهل و چند سال یا چهل و دو سه سال- این جوانش را، پسرش را [فرستاده بود]. گفتم پسر بزرگت بود؟ گفت بله. پسر بزرگِ جوانِ مثل گل را فرستاده سوریه! اینها مهم است؛ چیزهای عجیبی است.خدا ان‌شاءاللّه سایه‌ی شماها را کم نکند، سایه‌ی رزمندگان را کم نکند، سایه‌ی خانواده‌های شهدا را کم نکند.





حالا با وضع دوران دفاع مقدّس هم فرق دارد؛ آنجا صدای توپ دشمن را همه می‌شنفتند، اینجا صدای توپ را فقط گوشهای شنوا می‌شنوند.خانواده‌های شهدا گاهی می‌آیند اینجا پیش من؛ . مادری که فرزند جوانش رفته جبهه و در سوریه شهید شده، آمده و با یک شهامتی حرف میزند و با یک گذشتی حرف میزند! اصلاً زبان انسان قاصر است از اینکه این حالتی را که اینها دارند، پدر شهیدی آمده بود، جوانش را، پسرش را فرستاده بود. گفتم پسر بزرگت بود؟ گفت بله. پسر بزرگِ جوانِ مثل گل را فرستاده سوریه! اینها مهم است؛ چیزهای عجیبی است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ خرداد ۹۶ ، ۰۳:۰۷
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج




افسران - به کسانی که تأثیرگذاری بر روی اذهان مردم دارند، عرض میکنم: خودمان را اصلاح کنیم،عیوب خودمان را بشناسیم و درصدد رفع آن عیوب بربیائیم.



رهبر انقلاب در مراسم سالگرد امام خمینی:
من به جوانها، به مسئولین، به دانشجویان، به علمای بزرگوار، به کسانی که توانائی سخن گفتن با مردم دارند، به کسانی که تأثیرگذاری بر روی اذهان مردم دارند، عرض میکنم: ما بایستی این حرکت به سمت پیشرفت را بی‌وقفه ادامه دهیم؛ هم در زمینه‌ی سیاست، هم در زمینه‌ی علم و فناوری، هم بخصوص در زمینه‌ی اخلاق و معنویت. خودمان را تهذیب کنیم، خودمان را اصلاح کنیم، عیوب خودمان را بشناسیم و درصدد رفع آن عیوب بربیائیم. اگر این کار را بکنیم، این موانعی که دشمنان ما بر سر راه ما ایجاد میکنند، اثر نخواهد گذاشت.
منبع:
http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=19996

#بیانات #رهبر_انقلاب #امام_خامنه_ای #سید_علی #اخلاق #معنویت #تهذیب #عیوب #شناختن #رفع_عیوب #جوانان #علما #دانشجویان #سخن_گفتن #تاثیرگذار #حرکت #علم_و_فناوری #دشمن #موانع #خطاب #اصلاح #سالگرد #امام_خمینی #حرم_امام #بی_وقفه #مهم #اثرگذاری

http://www.afsaran.ir/link/1367228
http://mehrdadz.blog.ir/post/940
http://sangariha.com/view/post:6919889
http://wisgoon.com/pin/19502330/
https://hammihan.com/post/15212019


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ خرداد ۹۶ ، ۰۱:۲۴
مهرداد بچه مثبت