دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

تمامی تلاش ها در این وبلاگ ؛ جلب رضایت امام حاضر و ناظرمان مهدی عج است ؛ امید است با عنایت ایشان موفق باشیم ...

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

۳ مطلب در مرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

به نام خدای شنهای طبس



هر جا سخن از اختلاس است نام دولت غربگرای روحانی میدرخشد.


بر اساس گزارش هیأت تحقیق و تفحص و ۳۰ نفر از کارشناسان تمام وقت و پاره وقت در مدت ۹ ماه و برای بازه زمانی مهر ۱۳۹۷ تا شهریور ۱۴۰۰ و با همکاری دستگاه و با مشورت تیم حقوقی و برخی قضات عالی رتبه، با بررسی بیش از ۵۰ هزار صفحه مدرک، گزارشی مشتمل بر ۲۶۷ صفحه و بالغ بر ۸۰۰۰ صفحه سند به پیوست، بدون دریافت هزینه‌ای از مجلس تقدیم شد.


https://www.farsnews.ir/news/14010529000031/1
http://www.ensafnews.com/365082
fna.ir/1qoqb3

جزئیات تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه/ سهم اشخاص در تخلف ۹۲ هزار میلیاردی

https://tejaratnews.com/%D9%81%D8%B3%D8%A7%D8%AF-92-%D9%87%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C%D8%A7%D8%B1%D8%AF%DB%8C-%D9%81%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AF-%D9%85%D8%A8%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D9%87


سر فصل برخی از تخلفات به شرح زیر است:

1.  شبکه پیچیده سهامداران  فولاد مبارکه و شرکت‌های تابعه به صورت یک طرفه و متقابل، بستری برای رانت، پولشویی، خیانت در امانت و انتقال سود به زیر مجموعه‌های معاف از مالیات، فراهم آورده است. این شبکه پرآشوب عنکبوتی با گزینش مدیران سیاسی در هیات مدیره‌ها، شبکه ای خاص از مدیران ناکارآمد را سامان داده و منجر به ضایع شدن حق متخصصین گردیده است.

2. فولاد مبارکه به جهت مدیریتی صددرصد دولتی است و برای مدیریت آن در سه سال گذشته نه سهامداران واقعی و نه وزیر صمت، بلکه دفتر رئیس جمهور سابق، تعیین تکلیف کرده است. ممانعت معاون اول و رئیس دفتر رئیس جمهور سابق و استاندار سابق اصفهان، از برکناری مدیر عامل متخلف و عدم تشکیل جلسات هیات مدیره به مدت 3 ماه، از جمله مداخلات مقامات ارشد دولت سابق بوده است.

3. عملکرد شرکت فولاد مبارکه با ارزش حدود 300 هزار میلیارد تومان در بازار سرمایه و سهم حدود 1 درصدی در تولید ناخالص داخلی کشور، تاثیر بسزایی در روند اقتصاد و صنعت ملی دارد. در خصوص عملکرد این شرکت و شرکت‌های تابعه در حوزه مالی، اقتصادی و سرمایه‌گذاری نکات ذیل حائز اهمیت است:

3.1. فعالیت‌های ارزی شرکت توسط افرادی خاص، مرتبط با مدیرعامل و معاون مالی سابق، بدون نظارت و مجوز، سرنوشت صدها میلیون یورو را مبهم ساخته است.

3.2. مدیر عامل سابق، در شرایطی که شرکت، با کمبود منابع ارزی مواجه بوده و کسری خود را از طریق تهاتر تامین نموده، در دی ماه 99 در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، در اقدامی پر ابهام به معاون ارزی بانک مرکزی، پیشنهاد تامین 50 میلیون یورو جهت مصارفی که آن معاونت صلاح می‌داند، ارائه نموده است.

3.3. برداشت غیرمجاز منابع شرکت، بابت سرمایه‌گذاری‌های فاقد مجوز در برخی بخش‌ها به دلیل ملاحظات سیاسی، از جمله تاسیس شرکت هواپیمایی خصوصی به بهانه دستور رئیس جمهور سابق، به نام یکی از مدیران شرکت و عضویت غیرقانونی مدیر حوزه مدیر عامل در هیات مدیره و اقدام به تصاحب و برداشت غیرمجاز منابع شرکت توسط افراد حقیقی، همچنین برخی دیگر از سرمایه‌گذاری‌ها نظیر بیمارستان اختصاصی دارای اشکالات متعدد حقوقی و شکلی می باشد.

3.4. خرید باغ ویلا بدون رعایت منافع میلیون‌ها سهامدار و یا موارد دیگری نظیر خرید زمین از شرکت سرمایه‌گذاری توکا که مشتمل بر خسارت به سهامداران است.

3.5. اخلال در بازار سرمایه از طریق خرید و فروش سهام برخی از شرکت‌های تابعه توسط شرکت توسعه توکا و همچنین ایجاد سودهای میلیاردی برای برخی مدیران ارشد فولاد مبارکه، نظیر معاون سابق مالی، مدیر سابق حراست، مدیر سابق حوزه مدیرعامل با خرید و فروش سهام با استفاده از اعتبار شرکت های تابعه.

3.6. بهره‌گیری از منابع مالی شرکت در خارج از منافع سهامداران از طریق سپرده‌گذاری در بانک‌های خاص و ارائه خدمات مالی به افراد غیرمرتبط بر اساس نامه مسؤولین.

3.7. افزایش غیرمتعارف بودجه باشگاه سپاهان و ابهام در نحوه هزینه آن.

3.8. پرداخت‌های غیرقانونی از طریق شرکت‌های تابعه، نظیر حقوق به افراد غیرشاغل، جذب نیروی انسانی خارج از ضوابط و تأمین خودروهای لندکروز معاون اول رئیس جمهور و وزیر صمت سابق.

3.9. خرید یا تامین ساختمان و خودرو فراتر از نیازمندی‌های متعارف با صرف ده‌ها میلیارد ریال از منابع شرکت‌های تابعه.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۰۱ ، ۲۳:۲۵
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج






  مخالفت موسوی از حمایت جبهه ها
    سردار محمد کرمی راد ( فرمانده سابق لشکر 11 امیرالمومنین علیه السلام ) در مصاحبه ای اظهار می دارد :«در آن زمان ، بعضی وزرا در دولت که نتوانستند خوب کار کنند و خودباخته شدند و کشش این کار را نداشتند که همگام با رزمنده ها و امام حرکت کنند ، جنگ را سیاسی قلمداد می کردند ... آقایان سیاسی کاری می کردند . اگر نخست وزیر وقت یعنی میرحسین موسوی ، همه توان دولت را وارد جنگ می کرد ، کار تمام می شد . اما کوتاهی کردند و همین ها بود که زمینه جام زهر را برای امام (ره) فراهم می کرد». 287
    حمید نقاشیان ( از محافظان امام خمینی ) نیز در این مورد می گوید:
    «آقای میرحسین موسوی و دوستانشان شدیداً با جنگ مخالف بودند . در اصل ، موذیانه با دیدگاه حضرت امام در تداوم دفاع مقدس مخالف بودند . در ابتدا اظهار نظر نمی کردند ، ولی بعد بیش از ده جلسه از جلسات شورای عالی سپاه به این بحث گذشت که بررسی شود چرا دولت از سپاه حمایت نمی کند ؟ حمایت که نمی کرد هیچ ، حتی کارشکنی هم می کرد . به نظر من روحیه آقای میرحسین موسوی یک روحیه جهادی نبوده ، نیست و نخواهد بود . یک جاهایی به لحاظ سیاسی مجبور به تظاهر بوده ، ولی ایشان ذاتاً با دادن امکانات کشور به جنگ موافق نبود». 288
    ماشاءالله رحیمی ( از گردانندگان مسجد قبا ) یک نمونه از مخالفت های موسوی را چنین نقل می کند : «یادم هست چند باری که به جبهه رفتم ، دیدم بچه های مجروح را با ماشین های نیسان جابه جا می کنند . کمک فنرهای نیسان خیلی خشک است و فقط وقتی دو سه تن بار داخل آن می گذارند ، درست حرکت می کند . وقتی که دو سه نفر مجروح را داخل آن می گذاشتند ، در جاده های خاکی و دست اندازها آنقدر نیسان بالاو پایین می رفت که وقتی بچه ها به مقر می رسیدند ، همه آنها شهید می شدند . ما در صدد برآمدیم که ماشین های مناسبی را پیدا کنیم . هیئتی به آلمان رفت و ماشین های استیشن فولکس را انتخاب کرد و یک نمونه را هم آورد . این فولکس ها به شکلی طراحی شده بودند که دو نفر جراح هم زمان می توانستند در داخل آن عمل جراحی انجام دهند . ما پیش بینی کردیم که با 73 هزار تومان می توانیم این فولکس ها را تهیه کنیم . وقتی خواستیم اقدام کنیم ، دوران نخست وزیری میرحسین موسوی بود و او محکم ایستاد و اجازه نداد اینها را بیاوریم ! هر چه هم گفتیم که خود مسجد بودجه این آمبولانس ها را تامین می کند ، موافقت نکرد». 289
    یکی از دست اندرکاران پشتیبانی سپاه در دوران جنگ نیز خاطراتی از دو بار اظهار ناراحتی شهید محمد ابراهیم همت ( فرمانده دلاور لشکر 27 محمد رسول الله ) در باره کارشکنی های دولت موسوی در امر جنگ را بیان کرده است .290
    پس از آن که محسن رفیق دوست نیز در مصاحبه ای به برخی از کارشکنی های دولت در دوران جنگ اشاره می کند ، موسوی گفته بوده که اگر این صحبت ها ادامه پیدا کند جواب خواهد داد . رفیق دوست نیز در پاسخ او می گوید : «جوابی ندارد بدهد . عدم همکاری دولت با جنگ را آن قدر دلیل و مدرک داریم که در آن وقت بیان می کنیم »

291



 دانلود کتاب راز قطعنامه:
http://bayanbox.ir/info/6166930910870654460

منابع:
    282. پایان دفاع ، آغاز بازسازی . پیشین ، ص 731
    283. موسوی حیات سیاسی اش را مدیون آیت الله خامنه ای است . پیشین ، ص 37
    هم چنین رک. به: محمد مهدی اسلامی .» اصرار به استعفاء خیانت است ». رمز عبور 2 . ویژه نامه سیاسی روزنامه ایران . خرداد 1389 . ص 162
    284. نامه امام منتشر می شد ، میرحسین نه دنیا داشت نه آخرت .پیشین
    285. موسوی حیات سیاسی اش را مدیون آیت الله خامنه ای است . پیشین ، ص 37
    286. پایان دفاع ، آغاز بازسازی . پیشین ، ص 308
    287. پیوند با امام ، پذیرش قطعنامه را برای مردم ممکن می کرد . پیشین ، ص 39
    288. روزشمار هشت ماه نبرد مقدس . پیشین ، ص 431
    289. ماشاءالله رحیمی . » شهید مفتح خیلی زود عذر گودرزی را خواست ». کتاب ماه فرهنگی - تاریخی یادآور . شماره ( 6و7و8) . بهار 1389 . ص 184
    290. رازهای دهه شصت . پیشین ، ص 299
    291. می گفتند جنگ را رها کنید . پیشین ، ص 22

http://www.magiran.com/npview.asp?ID=2601579
https://www.farsnews.com/printnews/9002134765





85 170


ماشاءالله رحیمی (مسجد قبا): چند باری که به جبهه رفتم،دیدم بچه های مجروح را با ماشین های نیسان جابه جا میکنند! کمک فنرهای نیسان خیلی خشک است و وقتی چند تن بار داخل آن میگذارند ،درست حرکت میکند . وقتی که دو سه نفر مجروح را داخل آن می گذاشتند ، در جاده های خاکی و دست اندازها آنقدر نیسان بالا،پایین میرفت که وقتی بچه ها به مقر میرسیدند ، همه آنها شهید میشدند! تلاش کردیم ماشین مناسبی را پیدا کنیم. هیئتی به آلمان رفت و استیشن فولکس را انتخاب کرد و یک نمونه هم آورد. این فولکس های 73 هزار تومانی به شکلی طراحی شده بودند که دو جراح همزمان میتوانستند داخل آن عمل انجام دهند. خواستیم اقدام کنیم میرحسین موسوی(نخست وزیر) محکم ایستاد و اجازه نداد اینها را بیاوریم! هر چه هم گفتیم که خود مسجد بودجه این آمبولانسها را تامین میکند ،موافقت نکرد!!
منبع: کتاب راز قطعنامه ص170



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ مرداد ۰۱ ، ۰۰:۵۶
مهرداد بچه مثبت

به نام خدا







بررسی پوشش بانوان ایرانی در سنگ نوشته‌ها و نقاشی‌های برجامانده از ادوار مختلف تاریخی نشان می‌دهد که پوشش زنان ایرانی حتی قبل از ورود اسلام به ایران، پوششی کامل و منحصر به‌فرد بوده است؛ به طوری که مورخ بزرگی مانند ویل دورانت - فیلسوف و تاریخ‌نگار آمریکایی- می‌نویسد: «حجاب آنچنان در ایران باستان برجسته بود که می‌توان گفت حجاب از ایران به کشورهای دیگر راه پیدا کرده است.»

__________________________
منبع: تاریخ تمدن، ج۲، ص۷۸.

 




نگاره هایی از زنان در تخت جمشید

https://saten.ir/146736

https://tabnakbato.ir/fa/news/199074



تصاویر سنگ نگاره های تخت جمشید

https://www.mashreghnews.ir/photo/102119

ویل دورانت فیلسوف و تاریخ‌نگار آمریکایی: حجاب آنچنان در ایران باستان برجسته بود که می‌توان گفت حجاب از ایران به کشورهای دیگر راه پیدا کرده است.


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ مرداد ۰۱ ، ۰۱:۴۰
مهرداد بچه مثبت