دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

تمامی تلاش ها در این وبلاگ ؛ جلب رضایت امام حاضر و ناظرمان مهدی عج است ؛ امید است با عنایت ایشان موفق باشیم ...

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

۱۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

به نام خدی شنهای طبس







سید شهیدان اهل قلم ، مرتضی آوینی:

هیچ شنیدهای که مرغی اسیر،قفس را هم بر دارد وباخود ببرد؟








۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۱:۱۹
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج




رهبرمعظم انقلاب در خطبه های نماز جمعه:
وقتی پیامبر از دنیا می‌رفت، این حکومت، حکومت مستقری بود که می‌توانست الگوی همه‌ی بشریت در طول تاریخ باشد؛ و اگر آن حکومت با همان جهت ادامه پیدا می‌کرد، بدون تردید تاریخ عوض می‌شد؛ یعنی آنچه که بنا بود در قرنها بعد از آن - در زمان ظهور امام زمان در وضعیت فعلی - پدید آید، در همان زمان پدیده آمده بود. دنیای سرشار از عدالت و پاکی و راستی و معرفت و محبّت، دنیای دوران امام زمان است که زندگی بشر هم از آن‌جا به بعد است. زندگی حقیقی انسان در این عالم، مربوط به دوران بعد از ظهور امام زمان است که خدا می‌داند بشر در آن‌جا به چه عظمتهایی نایل خواهد شد. بنابراین، اگر ادامه‌ی حکومت پیامبر میسّر می‌شد و در همان دوره‌های اوّل پدید می‌آمد و تاریخ بشریت عوض می‌شد، فرجام کار بشری مدتها جلو می‌افتاد؛ اما این کار به دلایلی نشد.

http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=3002


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۱:۴۴
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس






چرا امریکا به ما حمله نمیکند؟ چون شاه مهره استکبار بیخ گوش موشک ها و توان نظامی ما ست

رهبر انقلاب:
رژیم صهیونیستی در قواره و اندازه‌ای نیست که در صف دشمنان ملت ایران به چشم بیاید. گاهی سردمداران رژیم صهیونیستی، ما را تهدید هم میکنند؛ تهدید به حمله‌ی نظامی میکنند؛ اما به‌نظرم خودشان هم میدانند، و اگر نمیدانند، بدانند که اگر غلطی از آنها سر بزند، جمهوری اسلامی «تل‌آویو» و «حیفا» را با خاک یکسان خواهد کرد.
http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=22233


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۲:۴۶
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج






رهبر معظم اتقلاب 98/2/24:

در رویارویی ایران و آمریکا ، آمریکاشکست خواهد خورد!

گزینه‌ی قطعی ملّت ایران مقاومت در مقابل آمریکا است و در این رویارویی، در این مقاومت، او وادار خواهد شد به عقب‌نشینی. و بحث مقاومت هم بحث برخورد نظامی نیست؛ این که حالا بعضی هم مسئله‌ی جنگ را در روزنامه و در فضای مجازی و مانند اینها مطرح میکنند حرف بیخودی است. جنگی بنا نیست انجام بگیرد و به توفیق الهی انجام هم نخواهد گرفت. نه ما دنبال جنگیم، آنها هم به صرفه‌شان نیست که دنبال جنگ باشند و میدانند که به صرفه‌شان نیست. ما هم که خب اهل ابتدا به کارِ نظامی نیستیم ــ هیچ وقت نبودیم، الان هم نیستیم ــ این برخورد، برخورد اراده‌ها است؛ این رویارویی، رویارویی اراده‌ها است؛ و اراده‌ی ما از آنها قوی‌تر است. ما علاوه‌ی بر اراده‌ی قوی، توکّل به خدا را هم داریم. ذلِکَ بِاَنَّ  اللهَ مَولَی الَّذینَ ءامَنوا وَ اَنَّ الکافِرینَ لا مَولی لَهُم؛(۲۸) آنها مولا ندارند؛ ما متّکی به اراده‌ی الهی هستیم. بنابراین ان‌شاء‌الله آینده، آینده‌ی خوبی است

گزینه قطعی ملت ایران در مواجهه با دشمن، مقاومت در همه زمینه هاست، چرا که مذاکره با دولت کنونی امریکا سمّ مضاعف است، البته جنگی نخواهد شد بلکه برخورد، برخورد اراده هاست و در این زمینه، اراده ملت ایران و نظام اسلامی قوی تر از دشمن است و به فضل الهی این بار هم پیروز خواهیم شد.


http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=42512


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۰:۳۴
مهرداد بچه مثبت
به نام خدای شنهای طبس





به نام خدای شنهای طبس
سردار یوسف فروتن
هاشمی رفسنجانی گفت با ساواک صوری همکاری کن!
تسنیم: پس از دوران دانشجویی فعالیت شما در دوران انقلاب اسلامی چگونه پیش رفت؟

من اواخر سال 1356 به ایران آمدم. رشته اول بنده نقشه‌کشی عالی و رشته دوم تاسیسات بود. بنده تمام واحدهایم را پاس کرده بودم ولی پایان نامه خود را تنظیم نکرده بودم در همین شرایط به دلیل اینکه ساواک از فعالیتهای من علیه رژیم شاه در هامبورگ خبر داشت و می‌دانست که من فرد تحصیل کرده‌ای هستم، سعی در جذب من داشت و می‌خواست که به نوعی جاسوس آنها در هامبورگ باشم.

به هر حال طی مشاوره‌ای که با مرحوم هاشمی رفسنجانی داشتم، او به من گفت عیبی ندارد شما برو تعهد بده تا به فعالیت‌هایت بتوانی برسی. به او گفتم اگر تعهد بدهم پایم گیر می‌شود و او گفت من هم از این تعهدات زیاد داده‌ام! اتفاقی برایت نمی‌افتد!

https://www.tasnimnews.com/fa/news/1396/04/26/1450032/
.
.
.
.
#هاشمی #رفسنجانی #هاشمی_رفسنجانی #فتنه_اکبر #اکبر_هاشمی #جاسوس #منافق #خائن #ساواک #همکاری_با_ساواک #جاسوس_ساوک #سردار یوسف_فروتن #سردار_فروتن #سردار_یوسف_فروتن #افشاگری #انقلاب #انقلاب_اسلامی #جمهوری_اسلامی #استخر_فرح #غریق_استخر #غریق_استخر_فرح #غرق_شدن #غرق #امریکا #اسرائیل #انگلیس #ایران

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۲:۱۷
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شهای طبس





فرقه های انحرافی با اسم های جذاب و فریبنده گاها با مواردی چون وصل شدن به شبکه برای گرفتن انرژی ، چهل روز نخوردن گوشت! زیر سوال بردن زیارت عاشورا ؛ تشکیک نماز به خاطر عربی بودنش ، نماز جماعت نخواندن ، عادی سازی ارتباط با نامحرم ؛ و ... شروع شده و در نهایت با توهین مقدسات ادیان مختلف به شیطان پرستی و ارتباط با شیاطین میرسند!




روایاتی که سفارش به خوردن گوشت می‌کنند، چگونه با روایاتی که از خوردن گوشت منع می‌کنند، جمع می‌شوند؟
https://www.islamquest.net/fa/archive/question/fa31359

روش‌های شناسایی و مقابله با فرقه‌های انحرافی

https://www.yjc.ir/fa/news/5366886


آشنایی با فرقه های انحرافی و آسیب شناسی

https://hawzah.net/fa/Discussion/View/45814





https://www.porseman.com/article/%D8%A7%DA%AF%D8%B1-%D9%83%D8%B3%D9%8A-40-%D8%B1%D9%88%D8%B2-%DA%AF%D9%88%D8%B4%D8%AA-%D9%86%D8%AE%D9%88%D8%B1%D8%AF-/129097
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۲:۴۸
مهرداد بچه مثبت


به نام خدای شنهای طبس






باتری های سکه ای موجود در ریموت کنترل ها و اسباب بازی ها و... که اغلب در دسترس کودکان قرار دارد ، خطر جدی برای سلامتی این عزیزان به شمار میرود ، ظاهر براق و جذاب این باتریها گاها باعث خورده شدن و بلعیدن این اشیاء خطرناک توسط کودکان مان میگردد ، متاسفانه این باتری ها بعد از ورود به بدن به دلیل مواد شیمیایی موجود در آنها شروع به باد شدن و گاهی هم ترکیدن میکند (گرمای بدن) ، حتمی ترین خطر خروج مواد شیمایی اسیدی داخل باتری و تماس با اعضای داخلی بدن میباشد که باعث سوختگی و صدمات جبران ناپذیری میشود که باید با توجه بیشتر به این مهم از وقوع آن جلوگیری نمود!



باطری، زندگی «روژان کوچولو» را کم‌سو کرد

روژان حالا دختر چهارسال و شش ماهه‌ایست که 27 ماه پیش به دور از چشم پدر و مادرش باطری کنترل ضبط‌ماشین را بلعیده اما همچنان به دلیل مشکلات پیش آمده تنها می‌تواند مایعات را به کمک سرنگ پنج میلیمتری بخورد.
https://www.isna.ir/news/91022615875

مراقب باطری اسباب‌بازی‌ها باشید

یک فوق تخصص گوارش، کبد و تغذیه کودکان گفت: گیر گردن غذا در گلو، آبریزش از دهان و بلع دشوار مایعات از جمله مواردی است که نشان می‌دهد کودک باطری اسباب‌بازی و یا هر وسیله دیگری را خورده است.وی اظهار کرد: این باطری‌ها حاوی لیتیوم هستند که در تماس با آب به شدت مخاط دستگاه گوارش را می‌سوزاند.

https://www.isna.ir/news/95081610874


با کودکی که باتری بلعیده، چکار کنیم؟

زمانی که کودک باتری را می بلعد اگر تا چهار ساعت، کودک به مراکز درمانی منتقل نشود آسیب های جدی از جمله خوردگی و تخریب استخوان جمجمه و ابتلا به مننژیت، پارگی مری، پارگی تراشه و عفونت قفسه سینه به کودک وارد می کند.

https://www.bartarinha.ir/fa/news/179062




کودک نوپای دوساله اهل کشور ایالات متحده به نام Logan stiff در اثر بلیعدن باتری لیتیوم ریموت کنترل دستگاه تلویزیون خانگی با مشکل سوختن مری و عدم توانایی مصرف مواد غذایی مواجه شده است.
https://www.mizanonline.com/fa/news/136300







۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۱:۵۸
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس







ناشرانی هستند که افتخار می‌کنند بسم الله اول کتابشان نمی‌زنند.

کسی که می‌خواهد کار فرهنگی کند فارغ از علایق شخصی‌اش باید معتقد به اصل اسلام و ملتزم به احکام اسلام باشد. ولی اگر من به بگویم هستند کسانی که در نشر افتخار می‌کنند بسم الله اول کتابشان نمی‌زنند و افتخارش این است که سی و چند سال ناشرم و حتی یک بسم الله اول کتاب هایم نزدم، اگر این را به شما بگویم باور می‌کنید؟ من می‌گویم تعداد قابل توجهی از این جنس وجود دارند و مثل همیشه نور چشمی‌های وزارت ارشاد هم بودند.

در دوره‌های مختلف؟

نیلی: در دوره‌های مختلف.

حالا خیلی سخت‌تر شد، شما دارید یک سری ادعا می‌کنید که حداقل بیننده‌های ما باور نکنند. می‌خواهم مصداق بگویید.

نیلی: کاری ندارد شما می‌توانید بروید داخل کتابفروشی...

مصداق بگویید ما سرچ می‌کنیم اگر نمی‌خواهید اسم ببرید.

نیلی: کاری ندارد شما بروید یکی از کتابفروشی‌های شهر کتاب و سراغ ناشران قوی و پرکار بروید و انصافا در نشر خودشان کار حرفه‌ای انجام می‌دهند. یک نگاه به اول کتاب‌ها بیندازید، هیچ اشکالی هم ندارد. این‌ها نشانه است و عمق موضوع فکر و فرهنگ به این کلمات و ظواهر نیست. ممکن است بنده اول کتابم و اول کاری که در حوزه فرهنگ انجام می‌دهم بسم الله الرحمن الرحیم خیلی خوشگل هم بزنم ولیکن آن چیزی که نشر می‌دهم یک فکر دیگری باشد و خودم متوجه نباشم یا متوجه باشم و دارم در واقع یک نوع بالاخره...


http://www.rajanews.com/news/315917/


معجزه ی عجیب بسم الله - استاد رائفی پور
https://www.aparat.com/v/2jVYm

خواص بسم الله(رائفی پور-جوادی-قرائتی)

https://www.aparat.com/v/rat0Q

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۸:۵۹
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج




سردار قاسمی: شمخانی، رفیقدوست و محتشمی پور با عملیات آزادسازی احمد متوسلیان مخالفت کردند

به نام خدای شنهای طبس

سردار حاج سعید قاسمی:
وقتی قرار شد نیروهای مقاومت با گروگانیگری از دشمن، زمینه آزادی احمد متوسلیان را فراهم کنند، آقایان محسن رفیقدوست، علی شمخانی و علی اکبر محشتمی پور با این کار مخالفت میکنند. استدلال این سه نفر این بود که بگذارید در همان بستر طبیعی و از مسیر دیپلماسی احمد متوسلیان را آزاد کنیم که الان 37 سال است در بستر طبیعی دارند حاج احمد را آزاد می کنند!
http://www.rajanews.com/news/314589/
.
.
#سردار_قاسمی #حاج_سعید #سعید_قاسمی #احمد_متوسلیان #متوسلیان #حاج_احمد #شمخانی #رفیقدوست #محسن_رفیقدوست #محتشمی_پور #علی_شمخانی #علی_اکبر_محتشمی_پور #رفیقدوست #افشاگری #گروگانگیری #گروگان #ایران #جمهوری_اسلامی #انقلاب_اسلامی

http://www.rajanews.com/news/314589/%D8%B4%D9%85%D8%AE%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%8C-%D8%B1%D9%81%DB%8C%D9%82%D8%AF%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D9%88-%D9%85%D8%AD%D8%AA%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%BE%D9%88%D8%B1-%D8%A8%D8%A7-%D8%B9%D9%85%D9%84%DB%8C%D8%A7%D8%AA-%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%AF%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%A7%D8%AD%D9%85%D8%AF-%D9%85%D8%AA%D9%88%D8%B3%D9%84%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%AE%D8%A7%D9%84%D9%81%D8%AA-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86%D8%AF-%D8%A7%D8%AD%D9%85%D8%AF%DB%8C-%D9%86%DA%98%D8%A7%D8%AF



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ ارديبهشت ۹۸ ، ۲۳:۵۳
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس






آیت الله بهجت:  آیا مسلمان ها کسی مثل علی(ع) را داشته باشند و کارشان به جایی برسید که از خدم و حشم و بنده آمریکا و اروپا و سگ و خوک باشند؟ اصلامعلوم نیست که این ها در دین یهود و نصاری باشند ؛ هیچ فرقی بین اینها و بت پرست ها نیست!

منبع: گوهر های حکیمانه ص 181:







۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۱:۳۳
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج







آقای طالب زاده می گفت وقتی در بوسنی بودم، در مرز کرواسی به یک کشیش انگلیسی برخوردم که وسایلی برای مسلمانان بوسنی آورده بود اما راهش نمی دادند. کشیش آزاده و عدالت خواهی بود. من کارت خبرنگاری داشتم و دو سه شب در مسیر با هم بودیم و مأنوس شده بودیم. بحث به حوادث آخرالزمان رسید و ایشان هم ما را همراهی می کرد و می‌گفت که الان آخر الزمان است. من بخشی از حوادث آخرالزمان را که گفتم، آن کشیش که از یک فرقه ای از مسیحیان بود که حفظ حجاب در کلیساها را واجب می دانستند و از مشروب خواری پرهیز می کردند و عیار خلوص‌شان بیشتر از بقیه بود، گفت که آخرالزمان حضرت عیسی ظهور می کند. به او گفتم که حضرت عیسی تنها ظهور می کند، گفت نه ما شنیده ایم که مردی هم همراهش می آید. قدری که با هم صحبت کردیم، کشیش گفت آقای طالب زاده بیشتر از این صحبت نکن، تو داری من را مسلمان می کنی.

http://www.rajanews.com/news/63364


روایتی از ماجرای عملیاتِ استشهادی «نادر طالب‌زاده» در جنگ بوسنی

https://www.mashreghnews.ir/news/550063

نادر طالب زاده: در ماجرای حضور مان در بوسنی یک کشیش انگلیسی برخوردم که وسایلی برای مسلمانان بوسنی آورده بود اما راهش نمی دادند. کشیش آزاده و عدالت خواهی بود. من کارت خبرنگاری داشتم و دو سه شب در مسیر با هم بودیم و مأنوس شده بودیم. بحث به حوادث آخرالزمان رسید و ایشان هم ما را همراهی می کرد و می‌گفت که الان آخر الزمان است. من بخشی از حوادث آخرالزمان را که گفتم، آن کشیش که از یک فرقه ای از مسیحیان بود که حفظ حجاب در کلیساها را واجب می دانستند و از مشروب خواری پرهیز می کردند و عیار خلوص‌شان بیشتر از بقیه بود، گفت که آخرالزمان حضرت عیسی ظهور می کند. به او گفتم که حضرت عیسی تنها ظهور می کند، گفت نه ما شنیده ایم که مردی هم همراهش می آید. قدری که با هم صحبت کردیم، کشیش گفت آقای طالب زاده بیشتر از این صحبت نکن، تو داری من را مسلمان می کنی.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۲:۰۱
مهرداد بچه مثبت

به نام خدا






۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۵:۱۵
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی (عج)







امام زمان عج: فرمان ما به یکباره وناگهانی فرا می رسد ودر آن زمان توبه وبازگشت برای کسی سودی ندارد وپشیمانی از گناه کسی را از کیفر ما نجات نمی بخشد.
منبع:
بحارالانوار ج ۵۲، ص ۱۷۶

قرآن کریم: آیا انتظار دارند ناگهان ساعت قیامت فرا رسد! هر آیینه علائم قیامت بسیاری آشکار شده و چون قیامت بیاید (در آن حال)تذکر و پند گرفتنشان چه فایده ای آید؟
منبع:
سوره محمد(ص)  آیه18،

بازنشر:
http://www.afsaran.ir/link/1073443
http://mehrdadz.blog.ir/post/129
http://hadinet.ir/view/post:8317331
http://www.cloob.com/u/bachemosbatm/120887834
http://sangariha.com/view/post:6778099/1441577110/


#ظهور_امام_زمان_عج
#ناگهانی_اتفاق_می_افتد
#منجی_عالم_بشریت
#مهدی_موعود
#حدیث_از_حضرت_مهدی_عج
#روایت_از_قائم_عج
#قرآن_کریم_سوره_محمد_آیه_18
#منبع_روایت_
#افسران_جنگ_نرم
#آیاتی_که_به_ظهور_اشاره_میکنند
#آیه_قرآن_مهدویت_مهدوی


و این مطلب در حقیقت پاسخی بود به سوال خودم ...
در عجبم که چگونه ؛ آنگونه خواهد شد ...(وضع ظالم و مظلوم در دوران ظهور)
http://www.mehrdadz.blogfa.com/post/677

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۱:۲۵
مهرداد بچه مثبت