دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

تمامی تلاش ها در این وبلاگ ؛ جلب رضایت امام حاضر و ناظرمان مهدی عج است ؛ امید است با عنایت ایشان موفق باشیم ...

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

ماجرای قتل نفس زکیه از نشان های حتمی ظهور

سه شنبه, ۱۶ آذر ۱۴۰۰، ۰۱:۴۶ ق.ظ

به نام خدای مهدی عج









یقول القائم لاصحابه یا قوم ان اهل مکه لایریدوننی ولکنی مرسل الهیم لاحتج علهم بما ینبغنی لمثلی ان یحتج علیهم

انا اهل بیت رحمت معدن رساله و خلافه  و نحن ذریه محمد و سلاله نبین و انا قد ظلمنا ضطهدنا...


قائم(عج) به اصحاب خود می فرماید: اهل مکه مرا نمی خواهند ولی من کسی را به سوی آنها می فرستم تا حجت را بر آنها تمام کنم آن چنان که برای مثل من شایسته است آنگاه یکی از کسان خود را فرا می‌خواند و به سوی او می فرماید: به سوی مکه برو و به اهل آن بگو که اهل مکه من فرستاده فلانی به سوی شما هستم به شما می فرماید ما اهل بیت رحمت و معدن رسالت و خلافت هستیم ما عترت پیامبر و سلاله پیامبرانیم ما مظلوم شدیم به ما ستم کردند

و از روزی که پیامبر رحلت کرد حق ما را غصب کردند و تا به امروز در دست غاصبان است

ما از شما یاری می‌طلبیم ما شما را ما را یاری کنید چون آن جوان پیام آن حضرت را ابلاغ می نماید او را می گیرند و در میان رکن و مقام او را ذبح می کنند که از او همان نفس زکیه است.


کتاب روزگار رهایی / ص 564 حدیث1063




مولا علی(ع): آیا به شما از پایان حکومت بنی فلان سخن بگویم؟ ریختن خون حرام در روز حرام در شهر حرام از تیره ای از قریش سوگند به خداوندی که دانه را شکافت و انسان را آفرید و بعد از آن بیش از ۱۵ روز به حکومت نخواهند کرد

روزگار رهایی ص565 حدیث 1067


قائم(عج) در آستانه ظهور به اصحاب خود می فرماید: اهل مکه مرا نمی خواهند ولی من کسی را به سوی آنها می فرستم تا حجت را بر آنها تمام کنم! آنگاه یکی از افراد خود را به مکه فرستاده تا از مردم یاری طلبد! چون آن جوان پیام آن حضرت را ابلاغ می نماید او را می گیرند و در میان رکن و مقام او را ذبح میکنند که این فرد همان نفس زکیه است! با توجه به احادیث متعدد دیگر قتل نفس زکیه از نشانه های حتمی ظهور بوده و 15روز با ظهور فاصله دارد!



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی