دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

تمامی تلاش ها در این وبلاگ ؛ جلب رضایت امام حاضر و ناظرمان مهدی عج است ؛ امید است با عنایت ایشان موفق باشیم ...

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

به نام خدای شنهای طبس





با توجه به شناسایی هایی که روی مشخصات و پلاک و مدارک موجود میباشد دیدیم که اکثر شهدای فکه متولدین سال ۴۴ تا ۴۶ هستند یعنی تا سال ۶۱ و ۶۲ که حساب کنیم از ۱۵ سال تا ۱۹ سال یعنی زیر بیست سال بوده اند که البته این مسئله در پیکر هایشان هم پیداست جسدها و جمجمه های کوچک نشان می‌دهد که چقدر نوجوان بودند!!

ص ۴۶ و ۴۷



براساس اسناد شهدای تفحص شده اکثر شهدای فکه متولدین سال ۴۴ تا ۴۶ هستند یعنی تا سال ۶۱ و ۶۲ که حساب کنیم از ۱۵ سال تا ۱۹ سال ، البته این مسئله در پیکر هایشان هم پیداست ،جسدها و جمجمه های کوچک نشان می‌دهد که چقدر نوجوان بودند!!





موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۲/۱۵

نظرات  (۱)

سلام و احترام
خانم هستم خواستم اگر برایتان مقدور هست پیامم را به گوش رهبر معظم انقلاب اسلامی برسانید در صورت لازم اقدام نمایند .شخصیتی دارم که وقتی از ته دل وخالصانه به عکس های شهدا نگاه میکنم وباآنها صبحت می کنم. بعد به طور عجیبی پیامشان به خواب من الهام میشه که مشکل ساز چندین اماکن می‌شوند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی