دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

تمامی تلاش ها در این وبلاگ ؛ جلب رضایت امام حاضر و ناظرمان مهدی عج است ؛ امید است با عنایت ایشان موفق باشیم ...

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

به نام خدای شنهای طبس








مردم باید رأیشان را پس بگیرند
🔰واکنش قابل تامل امام خمینی به انتقادها علیه بنی‌صدر
.
🔹محسن رفیقدوست در بخشی از خاطراتش که توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر شده است می‌گوید: چهار ماه قبل از برکناری بنی‌صدر من یک روز خدمت امام رفته بودم. آخر ملاقات گفتم: «آقا من یک سؤال دارم.» امام قبول کردند و گفتم: «شما آقایان بهشتی، خامنه‌ای و هاشمی را خوب می‌شناسید. در مقابل این حمله و ظلمی که بنی‌صدر به اینها می‌کند شما چطوری از آقای بنی‌صدر حمایت می‌کنید؟» .
🔹امام نگذاشتند جمله‌ام تمام بشود. با عصبانیت فرمودند: «من از بنی‌صدر حمایت نمی‌کنم. برای من بنی‌صدر مهم نیست، برای من آن ۱۱ میلیون انسانی مهم‌اند که به بنی‌صدر رای دادند و باید مردم رای‌شان را پس بگیرند. هرچه به او دادند از او بگیرند...»
.
🔹حضرت امام، این را دو ماه بعد در سخنرانی‌شان گفتند و دو سه ماه بعد هم بنی‌صدر با رای مجلس شورای اسلامی عزل شد.

https://www.mashreghnews.ir/news/1086239/


رفیقدوست: 4ماه قبل از برکناری بنی‌صدر خدمت امام رفتم. و به ایشان گفتم: «شما  در مقابل این حمله و ظلمی که بنی‌صدر به  (بهشتی، خامنه‌ای و هاشمی) می‌کند شما چطور از آقای بنی‌صدر حمایت می‌کنید؟
امام با عصبانیت فرمودند: «من از بنی‌صدر حمایت نمی‌کنم. برای من بنی‌صدر مهم نیست، برای من آن ۱۱ میلیون انسانی مهم‌اند که به بنی‌صدر رای دادند و باید مردم رای‌شان را پس بگیرند. هرچه به او دادند از او بگیرند!
مدتی بعد بنی‌صدر با رای مجلس شورای اسلامی عزل شد.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی