دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

تمامی تلاش ها در این وبلاگ ؛ جلب رضایت امام حاضر و ناظرمان مهدی عج است ؛ امید است با عنایت ایشان موفق باشیم ...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب

به نام خدای شنهای طبس



صدای چه کسی به مشاورین جلیلی و قالیباف و زاکانی و هاشمی میرسد؟


📝اگر میرسد ، این سه نکته را به آنها انتقال دهد...


۱. چرا با ورود رئیسی به مسئله آرد و نان🥯 و بعد مدیریت و هوشمند سازی آن در کشور ، قیمت آرد در کشورهای همسایه از جمله عراق و افغانستان افزایش پیدا کرد؟ آیا کشور اینقدر در این زمینه ولنگار بود که ما نان کشورهای همسایه ها را میدادیم؟


۲. چرا دامدار ایرانی در اواخر دولت روحانی مجبور شده بود گاو شیرده خود را 🐄به کشتارگاه بسپرد؟ آیا جز این بود که به دلیل منع صادرات دام و پایین نگه داشته دستوری قیمت گوشت و بالا بودن علوفه داخلی هیچ صرفی برای نگهداری وجود نداشت و دامدار مجبور به حراج سرمایه خود کرد و دولت رئیسی با این شرایط دولت را تحویل گرفت که ما امروز رسیدیم به وضع قیمتهای موجود!


۳. آیا دلیل افسار گسیخته امروز قیمت مسکن و رهن و اجاره🏠 را نمیتوان در هشت سال تعطیلی ساخت مسکن دنبال کرد که وزیر مسکن روحانی با پررویی تمام گفت از افتخارات من این است یک مسکن نساختم و با این خیانت میلیون ها جوان را امروز معطل کرده!


و در پایان باید صریحا از کاندادها پرسید وزرای دولت روحانی در ستاد فلان کاندید چه میکنند؟ و کاندید فوق تکلیف خود را نسبت به مردم با عملکرد روحانی مشخص کند که آیا راه او آیا همان مسیر است که طی شد؟


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۳/۲۹
مهرداد بچه مثبت

انتخابات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی