دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

تمامی تلاش ها در این وبلاگ ؛ جلب رضایت امام حاضر و ناظرمان مهدی عج است ؛ امید است با عنایت ایشان موفق باشیم ...

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

به نام خدای شنهای طبس







شیخ صدوق به نقل از عبدالله بن حسن ، از مادرش فاطمه بنت الحسین(ع) نقل میکند که
گفت: یاغیان به چادر های ما ریختند ، من که کودکی خردسال بودم ، دو خلخال طلا به پا داشتم ، مردی آمد و در حالی که گریه میکرد ؛ خلخالها را از پایم میکند! گفتم ای دشمن خدا ، چرا گریه میکنی؟ گفت: چطور گریه نکنم و حال آنکه دختر رسول خدا(ع) را غارت میکنم! گفتم: خوب غارت مکن. گفت: بیم آن دارم ، که دیگری بیاید و آنها را بیگرد!

منبع: کتاب با کاروان حسینی ص 373


شیخ صدوق به نقل از عبدالله بن حسن ، از مادرش فاطمه بنت الحسین(ع) نقل میکند که
گفت: یاغیان به چادر های ما ریختند ، من که کودکی خردسال بودم ، دو خلخال طلا به پا داشتم ، مردی آمد و در حالی که گریه میکرد ؛ خلخالها را از پایم میکند! گفتم ای دشمن خدا ، چرا گریه میکنی؟ گفت: چطور گریه نکنم و حال آنکه دختر رسول خدا(ع) را غارت میکنم! گفتم: خوب غارت مکن. گفت: بیم آن دارم ، که دیگری بیاید و آنها را بیگرد!







موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۲/۲۱
مهرداد بچه مثبت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی