دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

تمامی تلاش ها در این وبلاگ ؛ جلب رضایت امام حاضر و ناظرمان مهدی عج است ؛ امید است با عنایت ایشان موفق باشیم ...

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

مناجات شهید مصطفی چمران

يكشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۴۴ ق.ظ

به نام خدای شنهای طبس








راستی که معجزه ای است !
من پای از گلیم هستی فراتر می نهم ، تا از آنجا که فقط روح و دل حکومت دارند پیش می روم ، تا به ملاقات خدای خویش نائل آیم . خوش دارم که در این سفر تنها باشم تا در خلوت تنهائی ، قلب خود را نمازگاه ذات اقدسش کنم .
خدایا ، هرچه را دوست داشتم ، از من گرفتی ، به هرچه دل بستم ، دلم را شکستی ، به هر چیزی که عشق ورزیدم ، آن را زائل کردی ، هر کجا که قلبم آرامش یافت ، تو مضطرب و مشوش نمودی . هر وقت که دلم به جائی استقرار یافت ، تو آواره ام کردی . هر زمان به چیزی امیدوار شدم ، تو امیدم را کور نمودی .....تا به چیزی دل نبندم و کسی را به جای تو نپرستم و در جائی استقرار نیابم و بجای تو محبوب و معشوقی نگیرم و جز تو به کسی دیگر و جائی دیگر و نقطه ای دیگر آرامش نیابم . فقط تو را بخواهم ، تو را بخوانم ، تو را بجویم و تو را پرستش کنم .

( نیایشی از شهید دکتر مصطفی چمران ، در لبنان ، کتاب " نیایش ها " ، صفحه ۴۰ و ۴۱ ، انتشارات بنیاد شهید چمران ، وصال شیرازی شماره ۵۷ تلفن ۶۶۴۶۱۸۲۹ )

تصویری از همکلاسان مصطفی چمران در دانشکده فنی دانشگاه تهران رشته الکترومکانیک ، سال ۱۳۳۶ . مصطفی چمران نفر اول ایستاده سمت چپ عکس ، ردیف ایستاده سمت راست عکس با عینک تیره مهندس حریری و ردیف نشسته سمت راست نفر دوم دکتر مهدی بهادری نژاد و نفر وسط نشسته دکتر حسن مرشد دیده می شوند .

#چمران #شهید_دکتر_مصطفی_چمران #دانشگاه_تهران #دانشکده_فنی #لبنان #نیایش #گلیم #روح #دل #حکومت #قلب #نمازگاه #عشق #محبوب #معشوق #پرستش #شهادت #دهلاویه_یادمان_شهید_دکتر_چمران
https://www.instagram.com/p/CYHeFytMIyb/?utm_medium=copy_link


خدایا ، هرچه را دوست داشتم و دل بستم، از من گرفتی ، به هر چیزی که عشق ورزیدم ، آن را زائل کردی ، هر کجا که قلبم آرامش یافت ، تو مضطرب و مشوش نمودی هر زمان به چیزی امیدوار شدم ، تو امیدم را کور نمودی ... تا به چیزی دل نبندم و کسی را به جای تو نپرستم و بجای تو محبوب و معشوقی نگیرم و جز تو جائی آرامش نیابم. فقط تو را بخواهم ، تو را بجویم و تو را پرستش کنم.





موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۲/۰۴
مهرداد بچه مثبت

شهادت

شهید

چمران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی