دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

تمامی تلاش ها در این وبلاگ ؛ جلب رضایت امام حاضر و ناظرمان مهدی عج است ؛ امید است با عنایت ایشان موفق باشیم ...

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

به نام خدای مهدی عج






حضرت محمد ص فرمود خداوند برای ما اهل بیت آخرت را برای دنیا برگزید به زودی بعد از من اهل بیتم در شهرها پراکنده و آواره شوند تا آنکه در رشته‌هایی سیاه از مشرق زمین به اهتزاز در آیند که حق را می‌طلبند اما حقوق شان را ادا نکند آنان دست از حق طلبی نکشد اما اجابت نشوند بار دیگر درخواست کنند به آنها احترام نگردد پس از آن دست به مبارزه زنند و به پیروزی حسن هرگاه کسی از شما و یا فرزندان شما آن زمان را در کرد پس به پیشوایی بپیوندد که از اهل بیت من من است اگرچه با دشواری روی برف با دست و پا برود آنها درفش های هدایت و آن را به دست مردی از اهل بیت من بسپارند که نام او نام من و نام پدرش نام من پدرم باشد او حاکم زمین گردد و آن را پر از عدل و داد کند آنگونه که از جور و ستم پر شده است.

امام باقر علیه السلام فرمود گویا میبینم گروهی از مشرق زمین خروس کرده‌اند و طالب حق هستند اما آنها را اجابت نکند مجدداً بر خواسته ایشان تاکید کنند اما مخالفان نپذیرند وقتی چنین شود شمشیرها را به دوش کشیده و در مقابل دشمنان بایستند آنگونه که پاسخ مثبت گیرند اما اینبار خودشان نپذیرند تا آنکه همه قیام کنند و درفش هدایت را جز به دست توانای صاحب شما حضرت مهدی عجل الله نسپرند
کشته های آنها شهید اند اما اگر آن زمان را درک می کردم خویشتن را برای یاری صاحب این امر یعنی امام زمان عجل الله نگه می داشتم




حضرت محمد(ص):
بعد از من اهل بیتم در شهرها پراکنده و آواره شوند تا آنکه درفش هایی سیاه از مشرق زمین به اهتزاز در آیند که حق را می‌طلبند اما حقوق شان را ادا نکند. پس دست به مبارزه زنند و به پیروزی رسند هرگاه کسی از شما و یا فرزندان شما آن زمان را درک کرد پس به پیشوایی بپیوندد که از اهل بیت من است. او حاکم زمین گردد و آن را پر از عدل و داد کند.

امام باقر(ع):
گروهی از مشرق زمین خروج کرده و طالب حق هستند درفش هدایت را جز به حضرت مهدی نخواهند سپرد.
کشته های آنها شهید اند اما اگر آن زمان را درک می کردم خویشتن را برای یاری صاحب این امر (یعنی امام زمان (عج) نگه می داشتم.
منبع:
کتاب عصر ظهور علامه کورانی ص 229 و 230



مردی از قم، مردم را به سوی خدا دعوت می کند، افرادی گرد او جمع می شوند که قلب هایشان همچون پاره های آهن ستبر است که بادهای تند حوادث، آنان را نمی لغزاند، از جنگ خسته نشده و نمی ترسند اعتماد آنان بر خداست و سرانجام کار از آن پرهیزکاران است

"وَ عَنْ عَلِیِّ بْنِ عِیسَى عَنْ أَیُّوبَ بْنِ یَحْیَى الْجَنْدَلِ عَنْ أَبِی الْحَسَنِ الْأَوَّلِ ع قَالَ رَجُلٌ مِنْ أَهْلِ قُمَّ یَدْعُو النَّاسَ إِلَى الْحَقِّ یَجْتَمِعُ مَعَهُ قَوْمٌ کَزُبَرِ الْحَدِیدِ لَا تُزِلُّهُمُ الرِّیَاحُ الْعَوَاصِفُ وَ لَا یَمَلُّونَ مِنَ الْحَرَبِ وَ لَا یَجْبُنُونَ وَ عَلَى اللَّهِ یَتَوَکَّلُونَ وَ الْعاقِبَةُ لِلْمُتَّقِینَ‏"؛ [i] مردی از اهالی قم، مردم را به سوی حق دعوت می کند. گروهی با او هم پیمان می شوند که مانند پاره های آهن هستند، بادهای تند قدم هایشان را نمی لغزاند، از نبرد و دفاع ترسی ندارند و از آن خسته نمی شوند، و توکلشان بر خدا است.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی