دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

تمامی تلاش ها در این وبلاگ ؛ جلب رضایت امام حاضر و ناظرمان مهدی عج است ؛ امید است با عنایت ایشان موفق باشیم ...

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

خشم عالم بعد شهادت امام حسین(ع)

سه شنبه, ۲۵ آبان ۱۴۰۰، ۰۱:۵۵ ق.ظ

به نام خدای شنهای طبس






امام صادق(ع):
هنگامی که حسین بن علی(ع) کشته شد ، آسمانها و زمین و هر که در آن بود و فرشتگان ، همه به پیشگاه خداوند نالیدند و عرض کردند پروردگارا آیا برای نابودی خلق به ما اجازه میفرمایی تا آنها را از روی زمین برچینیم؟ زیرا آنان حرمت تو را شکستند و برگزیده تو را کشتند؟
خدای متعال به آنان وحی فرمود: ای فرشتگان من و ای آسمانها و زمین من ، آرام باشید سپس پرده ای از حجابها را کنار زد در این هنگام در پس آن پرده ، حضرت محمد و 12 وصی او نمایان شدند پس خداوند از بین آنان به مهدی موعود اشارت کرده و سه بار فرمود : ای ملائکه من و ای آسمان ها و زمین من ، به وسیله ایشان از آنها انتقام خواهم گرفت.

منبع:
 کتاب غیبت نعمانی باب چهارم ، حدیث26




امام صادق(ع):
وقتی امام حسین (ع) به شهادت رسید ، آسمانها و زمین و هر که در آن بود به پیشگاه خداوند نالیده وگفتند: پروردگارا آیا برای نابودی خلق بما اجازه میفرمایی؟ زیرا آنان حرمت تو را شکستند و برگزیده تو را کشتند! خدای متعال به آنان فرمود: آرام باشید سپس پرده ای از حجابها را کنار زد و فرمود : ای ملائکه من و ای آسمان ها و زمین من ، به وسیله مهدی موعود از آنها انتقام خواهم گرفت.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۸/۲۵
مهرداد بچه مثبت

امام حسین (ع)

حسین

دنیا

کربلا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی