دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

تمامی تلاش ها در این وبلاگ ؛ جلب رضایت امام حاضر و ناظرمان مهدی عج است ؛ امید است با عنایت ایشان موفق باشیم ...

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

اتاق فرمان جریان غربگرا در انتخابات

يكشنبه, ۱۶ خرداد ۱۴۰۰، ۰۱:۵۶ ق.ظ

به نام خدای شنهای طبس




مردم ، تقریبا کاری با اعداد و ارقام و نمودار و بحث های تخصصی ندارند ، مردم زبان عادی و شفاف را میفهمند و جماعت غربگرا از این نکته به خوبی استفاده میکنند.

همتی به خوبی از این نکته استفاده میکند و با آموخته هایی که از اتاق فرمان شان به او میرسد (حسام آشنا) ، به جای پاسخگویی و طرح مسائل اقتصادی ، مباحث حاشیه دار و شبهه آلودی را طرح میکند تا افکار عمومی در آن مشغول شده ، از مهم جا بمانند. (مدرک تحصیلی ، حجاب و ...)

آقای جلیلی با اینکه هشت سال است بعد انتخابات سال نود و دو
به استانهای مختلف سفر کرده ، با کار آفرینان و با بزرگان و دلسوزان کشور نشست و برخواست کرده ، هنوز طوری حرف میزند که عامه مردم آن را هضم نمیکنند ، آخر بزرگواران ، چرا این سطح اطلاعات و واقعیات و تجربیات را با فن بیان مناسب در این جایگاه بیان نمیکنید ؟

در موضع حق هستید ، اشراف کامل به امور ، و اماده حل مشکلات ، کاش طوری حرفهایتان را بزنید که مخاطب بیشتر اثر بگیرد ، در حالیکه جریان باطل با نتایجی که به بار آورده عملا نباید صدایی از او شنیده شود ، ولی عربده کشی کرده ، مباحث را به انحراف میبرد.

حزب الله بزرگترین مشکلش این است ، آدم تربیت نکرده برای همه امور
ما همه چیز را به دعا و التماس ختم میکنیم ، ما وقت نگذاشته ایم آدم تربیت کنیم ، آن هم شش دانگ ، تا در این اوضاع زمام امور را بدست گیرد.
با مردمی که تحت تاثیر میلیون ها رسانه باطل هستند ، باید طوری صحبت کرد که حرف حق نفوذ بیشتری داشته باشد.
به نظر ما خیلی ، خیلی کار داریم.

تازه اگر ان شاء اللَّه پیروز انتخابات باشیم ، کار بعدی رسانه ای این است که ، پیشرفت و تغییرات را به مردم بباورانیم ، که اگر نتوانیم جریان باطل ید بلندی در ناچیز یا هیچ نشان دادن آن به مردم دارد.
.
.

#انتخابات #تحلیل #مناظرات_انتخاباتی #مناظره #همتی #رئیسی #قاضی_زاده_هاشمی #قاضی #قاضی_زاده #مناظرات #غربگرا #شورای_نگهبان #اقتصاد #برجام #دلار #مذاکرات_هسته_ای #تحلیل_انتخابات #محسن_رضایی #محسنرضایی #زاکانی #دکتررئیسی #دکترزاکانی #دکترجلیلی #جلیلی #


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۱۶
مهرداد بچه مثبت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی