دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

تمامی تلاش ها در این وبلاگ ؛ جلب رضایت امام حاضر و ناظرمان مهدی عج است ؛ امید است با عنایت ایشان موفق باشیم ...

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

به نام خدای شنهای طبس






چندی پیش بود که در حاشیه برگزاری «کنفرانس امنیتی مونیخ» خبری در رسانه‌های خارجی پیچید که باعث تعجب بسیاری شد. فرودگاه آلمانی به هواپیمای «محمد جواد ظریف»  بنزین نداد و دست اندرکاران کنفراس مجبور شدند که از نیروی هوایی این کشور برای سوخت‌رسانی به هواپیمای وزیر خارجه کشورمان کمک بگیرند.[1]

«ولفگانگ ایشینگر» رئیس کنفرانس امنیتی مونیخ در مورد این موضوع به رسانه‌ها گفته که با دشواری موفق شده که این مسئله را حل کند و برای سوخت‌رسانی به هواپیمای ظریف از وزارت دفاع و وزارت خارجه کمک گرفته است.

در همین رابطه متاسفانه موضوع تلخی برای یکی از ایرانیان به‌وجود آمد که دست آخر زمینه‌ساز فوت وی شد. «همایون شهنواز»، کارگردان سریال «دلیران تنگستان»، در حالی به دلیل سوختگی شدید در بیمارستان بستری بود، بدرود حیات گفت که وقتی فرشته مرگ در خانه او را می‌زد، آلمان برای انتقال بدن کارگردان ایرانی به هواپیمای اورژانس بنزین نداد و بدین ترتیب کارگردان ایرانی که با وضعیت وخیمی مواجه بود و نیاز به درمان‌های فوق پیشرفته داشت، در فاصله‌ای اندک از این رفتار بی‌رحمانه شرکت‌های هواپیمایی آلمان، جان باخت.

https://www.mashreghnews.ir/news/838718


دلیل سوخت ندادن به هواپیمای ظریف چه بود؟

https://www.eghtesadonline.com/n/1Hqk




دولت آلمان دخالت در سوخت گیری هواپیمای حامل محمد جواد ظریف را تایید کرد

https://www.radiofarda.com/a/29069425.html



قشنگ یادمون رفته سال 96 با وجود تصویب برجام ، اون هم در
 دولت اوباما ، وقتی هواپیمای جواد ظریف وزیر خارجه به اروپا رفت تا در اجلاس مونیخ آلمان  شرکت کنه ، به هواپیمای ظریف سوخت ندادند تا پوشالی بودن برجام بر همه مستند بشه ، این در حالیست که مدتی قبل، وقتی همایون شهنواز کارگردان ایرانی (سریال دلیران تنگستان) دچار سوخـتگی شدید شده بود ، دولت آلمان برای انتقال وی به هواپیمای اورژانس سوخت نداد و ایشان با وضعیتی دردناک فوت نمود! و امروز داستان برجام ادامه دارد!



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۱۷
مهرداد بچه مثبت

ایران

برجام

وزیر خارجه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی