دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

تمامی تلاش ها در این وبلاگ ؛ جلب رضایت امام حاضر و ناظرمان مهدی عج است ؛ امید است با عنایت ایشان موفق باشیم ...

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

به نام خدای شنهای طبس









(تصاویر) دادگاه رسیدگی به اتهامات پوری حسینی

پنجمین جلسه رسیدگی به اتهامات پوری حسینی رییس پیشین سازمان خصوصی سازی به ریاست قاضی جواهری برگزار شد.
https://fararu.com/fa/news/467426



آقای پوری حسینی! همرزم شهید باکری!

پوری حسینی روزگاری که همرزم شهید باکری بود بعد عملیات بدر در پاسگاه زید با بسیجی‌ها بحث می‌کرد که باید بگردند و از روی زمین فشنگ‌های سالم را پیدا کنند و به بیت المال برگردانند!

پوری حسینی مجتمع صنعتی گوشت اردبیل را در یک مزایده که فقط خودش شرکت کرده بود با مبلغی ناچیز آن هم به صورت اقساطی واگذار کرد!

واگذاری آلومینیوم المهدی و هرمزال، واگذاری کشت و صنعت مغان، واگذاری نیروگاه اصفهان، واگذاری ماشین سازی تبریز و ... تنها بخشی از خصوصی سازی های پرابهام در زمان مدیریت میرعلی اشرف عبدالله پوری حسینی است.

به طور مثال به اسم خصوصی‌سازی ماشین‌سازی تبریز را به مبلغ ۶۸۷ میلیارد تومان فروخته‌اند که یک نماینده مجلس از ارزش هشت هزار میلیاردی آن می‌گوید.
https://www.salameno.com/news/26143410


پوری حسینی روزگاری که همرزم شهید باکری بود بعد عملیات بدر در پاسگاه زید با بسیجی‌ها بحث می‌کرد که باید بگردند و از روی زمین فشنگ‌های سالم را پیدا کنند و به بیت المال برگردانند! وی رئیس خصوصی سازی در دولت روحانی بود شرکت گوشت اردبیل را در یک مزایده که فقط خودش شرکت کرده بود با مبلغی ناچیز آن هم به صورت اقساطی واگذار کرد! از واگذاری پرابهام دیگر میتوان ماشین سازی تبریز ، آلومینیوم المهدی و هرمزال، کشت و صنعت مغان، نیروگاه اصفهان و... نام برد





موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۱۵

نظرات  (۱)

متاسفانه اوضاع مملکت چنان درگرداب اسفناک گرفتار شده که حق را باطل وباطل را حق جلوه می‌دهند .وای کاش مسیولین مملکت مثل ایشان بودن چون در مقابل فساد ایستاد وباح نداد هرتهمتی بهش زدند و خدا بزرگ است
پاسخ:
پور حسینی ؛ کاسه لیس حسن روحانی ، به کسی باج نداد؟؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی