دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

تمامی تلاش ها در این وبلاگ ؛ جلب رضایت امام حاضر و ناظرمان مهدی عج است ؛ امید است با عنایت ایشان موفق باشیم ...

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

به نام خدای شنهای طبس




سوالی که پیش می آید این است ، چطور کسی که پدرش انقلاب اسلامی را قبول نداشته ، میشود وزیر جمهوری اسلامی!

چطور کسی که یک ساواکی کار مهاجرت به آمریکا را برای او به عهده میگیرد ، میشود سفیر جمهوری اسلامی در سازمان ملل!

چرا مسئولیت مذاکرات هسته ای جمهوری اسلامی که حاصل خون شهدا میباشد ، بر عهده چنین افرادی قرار گرفت ، که امروز نیز آب بر آسیاب دشمن میریزند؟
چرا برای استخدام یک آبدارچی از دودمان او تحقیق و تفحص میشود و با کوچکترین مشکل مردود میشود ولی ، افرادی با اینچنین سمت های حساس و پیشینه عجیب که بعد از انقلاب نیز تحت تعالیم سازمان های غربی قرار گرفته بدون بررسی کارشان را ادامه میدهند؟

چرا و چرا و چرا ...

دانلود کتاب سفیر پیشین (خاطرات جواد ظریف):
https://uupload.ir/view/20hb_%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8_%D8%B8%D8%B1%DB%8C%D9%81-%D8%B3%D9%81%DB%8C%D8%B1_%D9%BE%DB%8C%D8%B4%DB%8C%D9%86.pdf/

پینوشت:

آقای ظریف در مصاحبه با یک سایت خبری و در دفاع از پیوستن ایران به گروه اقدام مالی FATF گفت: پولشویی در کشور ما یک واقعیت است و کسانی که هزاران میلیارد تومان پولشویی می‌کنند به راحتی ده‌ها میلیارد هم برای مخالفت با پولشویی هزینه می‌کنند! ایشان در بخش دیگری از مصاحبه خود بدون آنکه از هیچ شخصیت حقیقی یا حقوقی نام ببرد ادعا کرد که آنها فقط در یک قلم ۳۰ هزار میلیارد تومان پولشویی کرده‌اند! اظهارات آقای ظریف بلافاصله با عنوان «در ایران پولشویی گسترده انجام می‌شود»! به تیتر اول خبرگزاری‌های آمریکایی و اروپایی و سایت‌های خبری ضدانقلاب تبدیل شد.

http://rooyeshnews.com/132266



#جواد_ظریف #ظریف #افشاگری #کتاب #کتاب_خاطرات #کتاب_خاطرات_ظریف #سفیر_پیشین #سازمان_ملل #سفیر_ایران #سفیر #جمهوری_اسلامی #انقلاب_اسلامی #ایران #دولت_روحانی #خائن #وطن_فروش #منافق #وطنفروش #حسن_روحانی #آمریکا #ساواکی #ساواک #وزیر_خارجه





موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۱/۳۱
مهرداد بچه مثبت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی