دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

تمامی تلاش ها در این وبلاگ ؛ جلب رضایت امام حاضر و ناظرمان مهدی عج است ؛ امید است با عنایت ایشان موفق باشیم ...

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

به نام خدای مهدی عج




زواره ای عضو سابق شورای نگهبان و  کاندید ریاست جمهوری اسلامی :

«من یک بار خدمت امام -یادم نمی رود [در تاریخ] 5/7/61- بودم. یک تحلیل کلی عرض می کردم خدمت حضرت امام [درباره] مقایسه مشروطه با اوضاع بعد از انقلاب. به وجود خط های نفوذی و نگرانی از مسائل اقتصادی و سد راه تولید شدن توسط گرداننده های چپ نمای دولت و ضرورت پی گیری [اشاره می کردم] تا نتیجه اش [یعنی نتیجه این نفوذها و سد راه ها]، بهره برداری افراد ضعیف الایمان برای فشار بر بدنه اصلی نظام یعنی مردم نشود. ... خدا شاهد است تحلیلم کلیِ کلی بود. هیچ اسم خاص یا اشاره به اسم خاصی هم نداشتم. پایان جلسه خواستم دست امام را ببوسم. امام دستم راجوری که صورتم به ایشان بیفتد، بالا بردند و فرمودند: "آقای زواره ای، چرا مرحوم رجایی، بهزاد نبوی را در این سطوح حساس ترین کارهای مملکت بالا آورد؟-حالا نقل به مضمون [می کنم]، دقیقش را دارم- چرا سرّی ترین امور مملکتی در دست او قرار می گرفت؟" با یک مظلومیت و معصومیتی که شِکوه از مرحوم رجایی [در آن بود، این سخنان را بیان می فرمودند]. حتی [حضرت امام] فرمودند: "من در مورد بهزاد نبوی به جاهایی هم رسیده ام، اما دلایل شرعی خیانت ندارم."

منبع کتاب راز قطعنامه ص 131

http://tabyin.ir/node/2588

http://yon.ir/13985

(مصاحبه رضا گلپور با سید رضا زواره ای در تاریخ آبان و آذر 1379؛ به نقل از شنود اشباح، انتشارات کلیدر، جلد اول، صفحات 708 و 709)


(بهزاد نبوی در دهه ۶۰ بارها در ماجراهای مالی و نظامی به کشور ضربه زده و خیانت کرد)



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی